Ano, je tedy pravdou že dříve tyto podmínky nebyly, čili je to komplikace, ale podle mě je potřeba to brát tak, když je to zdarma, tak rozhodně není žádná garance ničeho. U placené služby, tam bych si na takové věci mohl stěžovat, ale u FREE s podobnými věci je potřeba počítat. Ve Vaší interpretaci hraje podstatnou roli ta část, kdy mě Octavia stála peníze, tudíž bych měl mít garantované podmínky, pokud by mi ji dali zadarmo, pak ano, poté bych reklamu a své možnosti pochopil.A ano přímý konkurenti dělají totéž, víceméně to je vše stejné - též vše zdarma, čili bez garance. Ale existují i placená řešení na jednotlivé služby, beru-li v potaz třeba emailovou službu. Samozřejmě neberu v potaz G+ nebo Facebook, to jsou služby přímo určené pro sdílení soukromí, od nich nikdo nemůže očekávat žádnou garanci osobních údajů. Přeci jen za jakým účelem by člověk tyto služby užíval, než se podělit s ostatními o fotky, co dělá a další, nevím ještě.Jinak ne že bych s vámi přímo nesouhlasil, očekávám že Vámi uvedené Zuckerbergovo heslo se stane realitou, a věřím že tímto směrem se snaží tlačit, a ostatně v tomto směru mi to ani nevadí. Je to holt již jiná doba, jiný pohled na svět a sám proti tomu nic nemám, podle mě - kdo nic netají a vede poctivý a slušný život, nemusí se o své soukromí bát :) Ale to je již je trošku jiná diskuze a jiná utopie.