Já se k tomu rád vyjádřím. Doufám,že mě prominete, že reaguji s denním zpožděním a že netrávím celé dny tím, že klikám na to, co kde který anonym napsal na diskusní fórum na Živě.
--
Odpověď mám na to jednoduchou - v podstatě stále stejnou: čísla, která Vltava dosahuje. V listopadu kupř. obdržela 5800 objednávek za cca 3.8 mil. Kč, obsloužila už mnoho desítek tisíc zákazníků. To jsou fakta, která jsou účetně doložitelná a dokonce se jimi na rozdíl od konkurence ani netajíme.
Samozřejmě že se semtam nezdaří objednávku zrealizovat, že chyba může být na straně naší, na straně dodavatele, nebo i třeba na straně zákazníka (např. udá mylnou adresu a pošta nám zásilku vrátí - jen takovýchto případů je každý týden několik). Pochopitelně ve všech těchto případech, tj. i v případě vlastní chyby, je zákazník naštvaný, a někdo se sebere a píše na Živě. Spokojený zákazník nikam nepíše, jenom nespokojený - to platí všude na světě.
Samozřejmě nás mrzí vždycky, když je zákazník nespokojený, ať již číkoli vinou a usilujeme o nápravu, jak jenom to umíme. KOnečně, připadá mě trošku neférové zde uvádět rok staré zkušenosti (z minulých vánoc), kdy se Vltava skutečně nedokázala dobře předem zásobit a řadě zákazníků nedodala včas, protože dodavatelé byli vyprodaní - z procenta uspokojených objednávek letos ale vím, že situace je nyní nesrovnatelně lepší.
(Zase tak mimo realitu nejsem, pane Velci)