VanillaDesk – Service Desk software jako služba (SaaS)

Na český trh přichází integrovaný Service Desk software pro efektivní řízení IT služeb od společnosti VanillaDesk.
VanillaDesk – Service Desk software jako služba (SaaS)

Společnost VanillaDesk (www.vanilladesk.com) uvádí na náš trh integrovaný Service Desk software pro efektivní řízení IT služeb. VanillaDesk software je poskytován jako služba (Software as a Service) a je určen zejména pro středně velké organizace, díky své funkcionalitě a uplatňování ITIL® Best Practices se ale posouvá za tyto hranice.

Service Desk je centrální kontaktní místo poskytovatele IT služeb určené koncovým uživatelům, zpracovává incidenty i požadavky zákazníka a poskytuje rozhraní pro další činnosti v oblasti řízení IT služeb (jako jsou řízení změn, konfigurační management, řízení znalostní databáze, …).

Klepněte pro větší obrázek

ITIL® Best Practices. VanillaDesk organizacím přináší integrovaný Service Desk nástroj, který uvádí řízení IT služeb do souladu s mezinárodním rámcem ITIL®Best Practices. ITIL®Best Practices podrobně popisují funkce, procesy a činnosti, které IT organizaci pomáhají zajišťovat řízené, měřitelné a velmi kvalitní IT služby, jež vytvářejí hodnotu jak pro interní, tak i pro externí zákazníky.

VanillaDesk přichází s přednastavenými parametry a workflow, zaručuje tak jednoduchou a rychlou implementaci a výrazně napomáhá při zavádění vybraných ITIL®procesů v organizaci. VanillaDesk nabízí jednoduché, intuitivní a příjemné uživatelské rozhraní. Drtivá většina středně velkých organizací tak může tento nástroj začít používat prakticky okamžitě.

VanillaDesk do svého řešení zahrnuje klíčové ITIL®procesy: Incident Management, Problem Management, Request Fulfilment, Service Level Management, Asset and Configuration Management, Knowledge Management a Measurement and Reporting.

Measurement and Reporting. Právě prostřednictvím procesu Measurement and Reporting poskytuje IT manažerům detailní analýzu dodávaných IT služeb, vyhodnocuje jednotlivce, týmy, procesy a prezentuje trendy, nabízí tak kroky vedoucí ke zvyšování efektivity a kvality dodávaných IT služeb a tím i spokojenosti zákazníků.

Klepněte pro větší obrázek

Software as a Service. VanillaDesk je 100% webové řešení, které je přes internet dostupné jako služba. Abyste jej mohli používat, stačí vám jen přístup k internetu a standardní webový prohlížeč. Nepotřebujete žádnou infrastrukturu, HW, SW, není třeba vynakládat žádné náklady na jejich podporu a upgrade. S VanillaDesk máte k dispozici vždy nejnovější verzi, nejnovější funkcionalitu, pravidelný a bezproblémový upgrade.

Bezpečnost a vysoká dostupnost. VanillaDesk využívá přední datová centra a služby, které poskytuje Amazon Web Services cloud. VanillaDesk zaručuje důvěrnost, integritu a vysokou dostupnost všech zákaznických systémů a dat.

Příznivá cena. Nezáleží na tom, kolika zákazníkům poskytujete své služby, cena se odvíjí jen od velikosti vašeho týmu zajišťujícího podporu. VanillaDesk nabízí Free Edition a dvě komerční edice (Professional, Enterprise) za měsíční předplatné a velmi příznivou cenu.

Free edice. Vyzkoušejte si časově neomezenou plně funkční Free Edition pro omezený počet uživatelů. Pokud se za čas rozhodnete pro Professional nebo Enterprise Edition, budete moci na vybranou verzi plynule přejít i se svými uživatelskými daty.

Zákaznická podpora. Od 1. listopadu 2010 je zákaznická podpora poskytována i v českém jazyce.

Klepněte pro větší obrázek

Díky snadné a rychlé implementaci, příjemnému intuitivnímu uživatelskému rozhraní a příznivé ceně je VanillaDesk jedním z nejlepších ServiceDesk řešení jak pro středně velké organizace a interní oddělení IT, tak i pro externí poskytovatele IT služeb.

Vyzkoušejte zdarma Service Desk od VanillaDesk

 

www.vanilladesk.com

Další článek: Pokročilá technologie chlazení od Intelu nasává vzduch skrze klávesnici

Témata článku: Best, Detailní analýza, Service, Měsíční předplatné, Příznivá cena, Bezproblémové řešení, Dashboard, Uživatelské rozhraní, Webové řešení, Management, Přednastavený parametr, Reporting, Příjemná cena, Asset Management


Určitě si přečtěte

Antivir zdarma: 8 bezplatných řešení, která zatočí s havětí v počítači

Antivir zdarma: 8 bezplatných řešení, která zatočí s havětí v počítači

** Součástí Windows 10 je integrovaný antivirový program. Stačí to? ** Představíme vám sedm aplikací na boj proti virům a malwaru ** Všechny jsou k dispozici zdarma a některé ani nemusíte instalovat

Karel Kilián | 30

Nejlepší notebooky do 10 000 korun: Co koupit a čemu se raději vyhnout

Nejlepší notebooky do 10 000 korun: Co koupit a čemu se raději vyhnout

** Do deseti tisíc korun lze dnes koupit slušné notebooky ** V nabídce ale i tak převládají zastaralé a pomalé modely ** Poradíme, jak dobře vybrat i s omezeným rozpočtem

David Polesný | 100

Biblická potopa Česka: Jak bychom dopadli, kdyby nás zatopil oceán

Biblická potopa Česka: Jak bychom dopadli, kdyby nás zatopil oceán

** Představte si biblickou potopu ** Nejprve zaniknou Děčín a Břeclav, pak i Brno a Praha ** Hlavním městem se stane Jihlava a zbytky Čechů přežijí na Kvildě

Jakub Čížek | 92

Bývalý zaměstnanec Nokie vysvětluje, proč telefony s Windows Phone neuspěly

Bývalý zaměstnanec Nokie vysvětluje, proč telefony s Windows Phone neuspěly

** Za neúspěchem Microsoftu v mobilech stojí i Windows 8 ** Microsoft pozdě naskočil do rozjetého vlaku ** Uživatelé neměli zásadní důvody, proč přejít

Karel Kilián | 138


Aktuální číslo časopisu Computer

Megatest 20 procesorů

Srovnání 15 True Wireless sluchátek

Vyplatí se tisknout fotografie doma?

Vybíráme nejlepší základní desky