VanillaDesk – Service Desk software jako služba (SaaS)

Na český trh přichází integrovaný Service Desk software pro efektivní řízení IT služeb od společnosti VanillaDesk.

Společnost VanillaDesk (www.vanilladesk.com) uvádí na náš trh integrovaný Service Desk software pro efektivní řízení IT služeb. VanillaDesk software je poskytován jako služba (Software as a Service) a je určen zejména pro středně velké organizace, díky své funkcionalitě a uplatňování ITIL® Best Practices se ale posouvá za tyto hranice.

Service Desk je centrální kontaktní místo poskytovatele IT služeb určené koncovým uživatelům, zpracovává incidenty i požadavky zákazníka a poskytuje rozhraní pro další činnosti v oblasti řízení IT služeb (jako jsou řízení změn, konfigurační management, řízení znalostní databáze, …).

VD Dashboard ver100.png

ITIL® Best Practices. VanillaDesk organizacím přináší integrovaný Service Desk nástroj, který uvádí řízení IT služeb do souladu s mezinárodním rámcem ITIL®Best Practices. ITIL®Best Practices podrobně popisují funkce, procesy a činnosti, které IT organizaci pomáhají zajišťovat řízené, měřitelné a velmi kvalitní IT služby, jež vytvářejí hodnotu jak pro interní, tak i pro externí zákazníky.

VanillaDesk přichází s přednastavenými parametry a workflow, zaručuje tak jednoduchou a rychlou implementaci a výrazně napomáhá při zavádění vybraných ITIL®procesů v organizaci. VanillaDesk nabízí jednoduché, intuitivní a příjemné uživatelské rozhraní. Drtivá většina středně velkých organizací tak může tento nástroj začít používat prakticky okamžitě.

VanillaDesk do svého řešení zahrnuje klíčové ITIL®procesy: Incident Management, Problem Management, Request Fulfilment, Service Level Management, Asset and Configuration Management, Knowledge Management a Measurement and Reporting.

Measurement and Reporting. Právě prostřednictvím procesu Measurement and Reporting poskytuje IT manažerům detailní analýzu dodávaných IT služeb, vyhodnocuje jednotlivce, týmy, procesy a prezentuje trendy, nabízí tak kroky vedoucí ke zvyšování efektivity a kvality dodávaných IT služeb a tím i spokojenosti zákazníků.

VD Reporting ver100.PNG

Software as a Service. VanillaDesk je 100% webové řešení, které je přes internet dostupné jako služba. Abyste jej mohli používat, stačí vám jen přístup k internetu a standardní webový prohlížeč. Nepotřebujete žádnou infrastrukturu, HW, SW, není třeba vynakládat žádné náklady na jejich podporu a upgrade. S VanillaDesk máte k dispozici vždy nejnovější verzi, nejnovější funkcionalitu, pravidelný a bezproblémový upgrade.

Bezpečnost a vysoká dostupnost. VanillaDesk využívá přední datová centra a služby, které poskytuje Amazon Web Services cloud. VanillaDesk zaručuje důvěrnost, integritu a vysokou dostupnost všech zákaznických systémů a dat.

Příznivá cena. Nezáleží na tom, kolika zákazníkům poskytujete své služby, cena se odvíjí jen od velikosti vašeho týmu zajišťujícího podporu. VanillaDesk nabízí Free Edition a dvě komerční edice (Professional, Enterprise) za měsíční předplatné a velmi příznivou cenu.

Free edice. Vyzkoušejte si časově neomezenou plně funkční Free Edition pro omezený počet uživatelů. Pokud se za čas rozhodnete pro Professional nebo Enterprise Edition, budete moci na vybranou verzi plynule přejít i se svými uživatelskými daty.

Zákaznická podpora. Od 1. listopadu 2010 je zákaznická podpora poskytována i v českém jazyce.

VD Incident ver100.png

Díky snadné a rychlé implementaci, příjemnému intuitivnímu uživatelskému rozhraní a příznivé ceně je VanillaDesk jedním z nejlepších ServiceDesk řešení jak pro středně velké organizace a interní oddělení IT, tak i pro externí poskytovatele IT služeb.

Vyzkoušejte zdarma Service Desk od VanillaDesk

 

www.vanilladesk.com

Další článek: Pokročilá technologie chlazení od Intelu nasává vzduch skrze klávesnici

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , ,