V úterý vyjde kritická bezpečnostní záplata pro Windows

Diskuze čtenářů k článku

Windblows  |  04. 11. 2005 18:06

The next time Bill Gates sends an e-mail through Microsoft's shiny new Wireless LAN it will be passed through a behind-the-scenes Linux-based network appliance.
Earlier this year Microsoft and Aruba Networks jointly announced the two companies will work to replace Microsoft's existing Cisco wireless network with Aruba's centrally-managed infrastructure, which eliminates the need for individual changes on the access points.
Aruba Networks was selected to provide the networking equipment for what is considered to be one of the world's largest next-generation wireless LANs, serving more than 25,000 simultaneous users a day in some 60 countries. According to an Aruba press statement, Microsoft's new WLAN will be deployed in 277 buildings covering more than 17 million square feet using Aruba mobility controllers, mobility software and some 5000 wireless access points.
What the press statement didn't mention is that Aruba mobility controllers run the Linux operating system which Microsoft has aggressively targeted as being inferior to Windows as part of its "Get the Facts" marketing campaign.
Mark Robards, Aruba Network's Asia-Pacific vice president, said the company's mobility controller switches provide integrated security, including a firewall, VPN, and hardware encryption, and they are "all Linux-based".
Robards said the network rollout with Microsoft is going well and is likely to take two years to complete and will contain as many as 7000 access points. Indeed, Aruba is recruiting Linux developers to work on its mobility controller software. In an advertisement on the company's Web site, Aruba is seeking a senior Linux software engineer with "expert knowledge of Linux and extensive Linux kernel experience".
Sunjeev Pandey, senior director of Microsoft IT, said the company is "pleased to be partnering with Aruba in the upgrade of Microsoft's next-generation wireless LAN".
"This partnership will allow Microsoft to leverage a cutting-edge wireless and mobility platform that provides us the scalability, performance and security that our environment demands," Pandey said.
Pandey's appraisal of Aruba's technology is in stark contrast to Microsoft's "Get the Facts" rhetoric which places Windows as a more secure, and higher-performing choice over Linux.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
redsnake, redsnake  |  04. 11. 2005 20:14

no a ? o tom že Linux je na takový věci vhodný málokdo pochybuje. Hlavní boj mezi Windows a Linuxem probíhá na desktopech.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  04. 11. 2005 21:12

   

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Boryš Bohata  |  04. 11. 2005 15:56

Kdo používá Linux je nemajetný sociální hovado , který volí komunisty. Takovým hňupům je třeba uřezat hlavu v přímém přenosu na Primě......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Widle_patri_do_hnoje, Widle_patri_do_hnoje  |  04. 11. 2005 17:13

Ale soudruhu, no tak ... Takovéto S/M by bylo moc i na starého Grebendu ...
Teď jsem tě prokoukl soudruhu - ty nejsi soudruh, ty jsi TOVARIŠČ z KGB - v Gulazích prý se měli vyšetřovatelé se sadistickými sklony dobře ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Windblows  |  04. 11. 2005 17:55

Mne pripada Microsoft komunistickejsi ako akakolvek linuxova ideologia. Microsoft presne ako komunisti robi vsetko preto, aby uzivatel nepouzival nic, co nie je komunisticke, aby sa nesiel pozriet za hranice a aby propagandou ociernil vsetko, co nie je komunisticke.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
shteffi, shteffi  |  04. 11. 2005 11:56

Sem rád, že nejsem sám, komu minulý záplaty způsobovaly problémy... po updatu mi nešel vůbec zpustit Battlefield2 (podotýkám, že legálně koupenej.. ) tak sem byl nucen přeinstalovat systém, protože ani odinstalování těchto záplat nepomohlo... bohužel od tý doby neupdatuju, protože se mi už po čtvrtý reinstalovat systém opravdu nechce... tímto mě Mrchožrout totálně nas*al...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JiK-007  |  04. 11. 2005 12:09

jsi zakaznik, vol penezenkou a vyber si neco co ti vyhovuje. Ja mam MAC OS X a nemohu si stezovat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ar@gon  |  04. 11. 2005 12:23

hm a toho battla si tam nezahraje, problem je ms ma proste takovy system na kterem jede vetsina programu a drtiva vetsina her, to si potom nemas z ceho vybirat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
shteffi, shteffi  |  04. 11. 2005 12:34

no jo.. ale na windowsích sem už jenom kvůli těm hrám...
jinak mam paralelně linux... i když občas se nejde i něco, kromě her, co jde jenom na widlích...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MartinZZZ, MartinZZZ  |  04. 11. 2005 13:22

Maca bych bral z fleku, ale az se ceny u nas v cesky republice alepson trochu priblizej tem v zamori (takze asi nikdy).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |  04. 11. 2005 13:34

Počkej, ale na MACu se za updaty platí. To co MS dodá v SP zdarma, tak to je u Applu placený jako "nová verze". Tím bych si fakt pomohl!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MartinZZZ, MartinZZZ  |  04. 11. 2005 13:43

To je ale pekna hovadina, to co si prave rekl. Kde chces urcovat hranice co je jeste update a co uz je nova verze OS. To je jako bych tvrdil ze XP je update windowsu 2000... Podle ceho to chces rozlisovat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  04. 11. 2005 13:36

Po instalaci těch záplat mi neběží XP v noťasu a je zajímavé,že se mi tam ty aktualizace vůbec nezobrazí v seznamu programů,když spustím Přidat a odebrat programy,zatímco na stolním PC je to v pohodě,tam jsem to taky nainstaloval a zatím vše běží,jen nemůžu spustit update Kerio Personal Firewall,ta stará verze se odinstalovala a novou nainstalovat nelze,že prý schází instalační balíček ?????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  04. 11. 2005 11:55

"příští úterý 8. listopadu" Takze do te doby PC s widlama nezapinat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Se divim ze jim za to nekdo plati. Ostuda a blbost lidi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Widle_patri_do_hnoje, Widle_patri_do_hnoje  |  04. 11. 2005 11:21

Předražené M$ Widle XP TM R = děravý šmejd pro blbečky. Tak vesele záplatit, odvirovat, odvšivit !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AstorLights, AstorLights  |  04. 11. 2005 11:34

Polééévka zdarmáááá vod Linuxí Armády Spááásýýý !!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lojza  |  04. 11. 2005 11:42

???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
koffr  |  04. 11. 2005 11:47

tak to si di nabrat do velkýho rendlíku, páč celou vejplatu dáš za nový a jediný legální operační systém MS WistaVindovs

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
N/A  |  04. 11. 2005 11:53

Vaši výplatu bych tedy nechtěl, pokud se pohybuje v ceně licence Windows XP.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Widle_patri_do_hnoje, Widle_patri_do_hnoje  |  04. 11. 2005 12:31

No, pokud připočtete náklady na antivir, firewall, MS Oppice, Photoshop, Nero, atd, tak je to 50.000 Kč hned, a to je už slušná výplata. Něco jiného samozřejmě je, když máte jako správný Widlák na disku vše kradené ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AstorLights, AstorLights  |  04. 11. 2005 12:56

A pokud si připočtete ještě mercedes...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Widle_patri_do_hnoje, Widle_patri_do_hnoje  |  04. 11. 2005 13:15

Jenže bez toho co jsem jmenoval jsou Widle naprosto nepoužitelné, a freeware nebo dokonce open-source fanatický Widlák Tvého typu na své sčotce prostě nesnese ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
redsnake, redsnake  |  04. 11. 2005 14:51

co čtu diskuze Živě neviděl jsem tu moc fanatickej widláků, zato fanatickejch tučňáků jsou všude kolem hromady

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AstorLights, AstorLights  |  04. 11. 2005 15:22

Takže bez Photoshopa jsou Widle, citujme "naprosto nepoužitelné".  Hele proč nepřihodíš eště třeba poslední verzi 3DStudia MAX ? Bez toho jsou přece widle eště více nepoužitelné !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Widle_patri_do_hnoje, Widle_patri_do_hnoje  |  04. 11. 2005 15:33

No tak dobře, uznávám, že ve Widlích je hned po instalaci "Malování" ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AstorLights, AstorLights  |  04. 11. 2005 15:50

A divil by ses kolik lidí tento jednoduchý prográmek používá - rozhodně je to víc než kdy bude používat toho vašeho "mrzáka"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aleš  |  04. 11. 2005 14:45

člověče počítej ... Windows XP Home CZ OEM přim koupi PC = 2800 Kč, AVG 7 OEM cca 300, OpenOffice = 0 Kč, Nero OEM = 300 Kč, GIMP = 0 Kč

SUMA 3400 Kč

Nechtěl bych brát takovou výplatu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Widle_patri_do_hnoje, Widle_patri_do_hnoje  |  04. 11. 2005 15:00

Gimp a Open Office pro Astora a spol NE - takže jedině MS Oppice a Adobe Photoshop. A OEM také není správný základ výpočtu - na již koupené PC nelze a navíc spoustu má omezení a ponižující buzerace.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AstorLights, AstorLights  |  04. 11. 2005 15:16

Hele, MSOffice a obzvlášť Photoshop jsou profesionální tudíž drahé nástroje které nejsou primárně určeny pro používání "na doma" - ale na PRÁCI (= v nějaké firmě).
Stejně jako si taktorista asi nekoupí vlastní drahý obrovský multifunkční japonský traktor s klimatizací na občasné zorání zahrádky 5x5metrů ikdyž s ním celý den jezdí a je na něj zvyklej, taksamo si asi žádnej normální člověk domů excel nepořídí jen kvůli toho aby si v něm moh dělat seznamy co nakoupit ikdyž je na excel zvyklej celej den z práce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Widle_patri_do_hnoje, Widle_patri_do_hnoje  |  04. 11. 2005 15:45

Mám tomu rozumět tak, že normální Widlák kreslí v Malování, píše ve Wordpadu či Poznámkovém bloku, fotky prohlíží v Internet Explodéru, archivy rozbaluje v ničem, atd ? A nebo spíše použije nějaký ten freeware, open-source, nebo něco kradeného ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AstorLights, AstorLights  |  04. 11. 2005 15:56

No a ? Já si například ty svý básničky v notepadu napíšu a jsem s ním velmi spokojenej  Eště kvůli tomu nedejbože instalovat a spouštět OpenOpice  BRRR. Na fotky tam je prohlížedlo, filmky to umí... já nechápu proč tučňákomilci musí furt cpát lidem meganástroje rovnou s instalací, tfuj tajxl, tisíce sračiček, naco ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Widle_patri_do_hnoje, Widle_patri_do_hnoje  |  04. 11. 2005 16:16

V tom případě jsi ale EXTRÉMNĚ NENORMÁLNÍ WIDLÁK ...
Mimochodem, nestačil by Tvým nárokům Mrchosoft DOS nebo Mrchosoft Widle 3,1 ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
redsnake, redsnake  |  04. 11. 2005 15:22

ale OEM je dobrý základ - při koupi Woken a koupím levně v OEM co potřebuju a mám vystaráno. A ty spousty omezení a buzerace nějak doma nepozoruju

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Widle_patri_do_hnoje, Widle_patri_do_hnoje  |  04. 11. 2005 15:49

Tak si kup větší HD, jinou kartu, desku ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Widle_patri_do_hnoje, Widle_patri_do_hnoje  |  04. 11. 2005 15:56

Tak si kupte větší HD, jinou kartu, desku ...
A kromě toho, kdybych chtěl Widle OEM, přišlo by mně to na min 20.000 Kč - koupě nového PC - ten stávající co mám na stole (ještě v záruce) bych mohl vyhodit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aleš  |  04. 11. 2005 20:11

a linux běhá na čem ? na mikrovlnce ? na ten snad taky potřebuju PCčko ne ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Widle_patri_do_hnoje, Widle_patri_do_hnoje  |  04. 11. 2005 12:21

No, když tak rád platíš, třeba : Suse (plná verze( 1.500 Kč, serverová i pár desítek tisíc, Linspire a Mandriva kolem 3.000 Kč, MacOS - nový Apple od 20.000 Kč. Tohle se Ti Astore líbí víc ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AstorLights, AstorLights  |  04. 11. 2005 12:57

Já si za KVALITU dycky rád připlatím  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Widle_patri_do_hnoje, Widle_patri_do_hnoje  |  04. 11. 2005 13:24

Pokud za KVALITU, kup si plné verze Suse Linuxu, Linspire, RedHatu, atd, nebo Apple.
Ale pokud vím, Ty máš spíš orgasmus při placení za NEKVALITU ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AstorLights, AstorLights  |  04. 11. 2005 15:27

No rozhodně lepší než ten tvůj orgasmus z toho že je něco "ZADARMO"  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Widle_patri_do_hnoje, Widle_patri_do_hnoje  |  04. 11. 2005 16:06

Je pochopitelné mít radost z toho, sehnat ŠPIČKOVOU KVALITU ZADARMO, ale jen blázni s přiblblým úsměvem na rtech PLATÍ za NEKVALITNÍ ŠMEJD 4. JAKOSTI ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jaatro  |  04. 11. 2005 13:26

Co na to řict... Šnad jen že jsi absolutni hňup ale to už každý ví.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Widle_patri_do_hnoje, Widle_patri_do_hnoje  |  04. 11. 2005 13:47

My si, soudruhu Jaatro, tykáme ? Jinak doporučuji míň vodky, ať si nezničíš soudruhy Jaatra !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jaatro  |  04. 11. 2005 20:31

Blby hnupe Widle_patri_do_hnoje, bez si placat pismenka do VIMU a neprud tady, nikdo na tvoje podelany kecy neni chlapecku zvedavej.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  04. 11. 2005 21:02

Re: Předražené M$ Widle  ....Pro lidi v normalnim svete je cena normalni ale zde rabovali zem komousi pres 42 let. Ale to je pro tebe prilis slozite blbe!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mark  |  04. 11. 2005 21:12

Ja si myslim, ze cena Windows je nizka. Mohli by to zvysit aspon na 1O tisic za OEM verziu, 20 za normalnu a 50 za Office. Ved tie peniaze vlastne idu do Billovych nadacii, takze su to uziticne investovane peniaze.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  04. 11. 2005 21:23

Vsechny produkty MS jsou jen prepoctene na nasi cibulovou menu. Vydel si to 30 a budes mit ceny v EU. Vuci jejich platum naprosto nizke ceny!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anywherehome  |  04. 11. 2005 11:08

zas mi po odkliknutí "nikdy nezobrazovat tento update" (windows Malicious Software Removal Tool) napíše, že to není možné, protože jde o důležitý update - kur*a, za chvíli mě budou chtít převádět i přes přechod??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor