Obchodníci se zbraněmí vydělávají dost na kvalitní údržbu, takže ten problém bude asi jinde.
Takhle vznikají fámy, dezinformace, poplach a šíří se strach.Jen idiot může napsat do nadpisu v konkrétní situaci války na Ukrajině to, co tam napsal. Kardinální idiot s naprosto vybrakovanou hlavou. Že ho pozdravuji páni redaktoři.Místo aby napsal reálnější “letadlo převážející zbrojní materiál ze Srbska do Bangladéše spadlo v Řecku” ….napíše se záměrně Ukrajina a munice.Zdpovědnost lidí s mocí bohužel klesá společně s jejich klesajícím IQ, zde potažmo bohužel i penisem.Mě na to těší jen jedna věc, až bude fakt zle, tak tihle půjdou na dlažbu jako první. A to jsem hodně zvědav, co tam budou dělat, protože kromě vymýšlení naprostých stupidit neumějí lautr nic. Ale vůbec nic.
Ona tam zjevne munice byla. Nicmene uz samo uvedeni veku letadla v nadpise je neklamnym znakem bulvaru. (Protoze bud je idiot autor nadpisu, a/nebo pocita s tim, ze idioti jsou ctenari.)
Živě/VTM + Blesk = stejný vlastník (CNC) ...
A ten letoun to vezl Z Řecka, nebo DO Řecka? 😉
Ze Srbska do Jordánska (a poté do Bangladéše), nad Řeckem jen prolétal.
Slo o transport ze Srbska do Bangladese s nekolika mezipristanimi kvuli tankovani.
doteď jsem si myslel, že 50 let mají letadla docela běžně a počítá se vpodstatě s 24 7 provozem na desítky let.Ale docela chápu, že reálně to bute jako u aut, že ten servis jde, ale lidi.
Názor byl 1× upraven, naposled 19. 7. 2022 05:55
A ještě servis na UA..... . Korupce, lajdactvi,......Klasika.
Ted jeste kdyby tenhle nazor mel nejakou oporu ve statistikach. Protoze ukrajinske firmy vozi dlouhodobe vsechen ten misty extremni naklad velmi bezpecne a spolehlive.
Názor byl 1× upraven, naposled 19. 7. 2022 17:36
Vyšetřování bude zajímavé, nebezpečný náklad a staré letadlo situaci nejspíš dost zhoršilo. Docela mě překvapilo, že záchranáři nejspíš dlouho nevěděli, co letadlo přepravovalo, u nebezpečného nákladu bych čekal, že to bude hlášeno a v případě problému promptně upřesněno.
Dobrý den,čekal bych přesně to samé. Otázkou je, zda tohle řeší nějaký předpis. Třeba v nákladní silniční dopravě je tohle řešené celkem důsledně.Přeji hezký den.Karel Kilián
Dobrý den,A nejde v případě munice o něco jiného než "nebezpečný náklad"? Neplatí nějaký stupeň utajení? Mám dojem že u železničního tranzitu ano. U leteckého bych předpokládal i přísnější letové koridory (což už tu mám dojem bylo).Putin vyhrožoval zásahy těchto transportů a i kauza Vrbětice jasně ukazuje jak je potřeba chránit nejenom vojsko a techniku ale i munici.
Utajení se vztahuje podle mě jen na “diplomatický transport” pod dohledem státu, ne na přepravu soukromou společností. Ale jsem obeznámen převážně s ADR, a to se týká silniční přepravy. Na železnici je to celkem podobné, v letectví je víc odlišností.Minimálně si myslím, že by se měla dopředu hlásit kategorie nebezpečného nákladu (výbušný, toxický, radioaktivní…) a měl by tam být kontakt na někoho, kdo v případě nehody podá bližší informace o nákladu. Nejde jen o munici, jakýkoli nebezpečný náklad vyžaduje informovanost záchranných složek, aby mohly postupovat efektivně a především bezpečně. Jestli to tak doposud nebylo, tak se to snad změní, uvidíme, co se podaří vyšetřit, zatím je těch informací poskrovnu.
Putin vyhrozoval zasahy transportu na Ukrajinu, ne srbskemu exportu do Bangladese.Ikdyz ani Berijovi vnuci nejsou neomylni..
Názor byl 2× upraven, naposled 19. 7. 2022 02:04
Ano. Také si myslím že za tim stojí Putin. Ministerstvo vnitra ČR by to mělo prošetřit. Určitě se najdou emaily s důkazy. 😉Věřím jim.....
Bingo!Ale až po osmi letech. 😀
Tohle ale nebyly zbraně pro Ukrajinu. Ukrajina zde figurovala pouze jako transport, logistická firma, která přepravovala zbrojní materiál od výrobce (dodavatele) k odběrateli (zákazníkovi). Jednalo se konkrétně o transport ze Srbska do Bangladéše.Takže Putin na tohle nemůže říkat vůbec nic.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.