Frog Morton
Frog Morton
14. 11. 2024 • 9:58

Jo Patočkova je fakt super, ta se vám povedla. Dopoledne stávají kolony od vjezdu do tunelu přes Vypich až na Butovice, odhadem 5km a hodina poskakování. Jen tak dál, soudruzi.

denial
14. 11. 2024 • 9:03

no a na slovensku buduju nove a nove kruhove objazdy

Aleš Jirásek
14. 11. 2024 • 8:39

A k čemu to bude dobré? I kdyby se teoreticky nějak podařilo zlepšit průjezdnost, přiláká to jen další auta z okolí nebo lidí z MHD a za pár týdnů jsme zase tam, kde jsme byli. Když se otevírala Blanka, povídalo se, jak to nádherně pomůže Magistrále a že ji pak bude možné zrušit nebo výrazně zúžit. To vydrželo asi měsíc a od té doby máme auty zasrané jak centrum, tak tunel za miliardy. AI s tím může pomoct jedině tak, že nahackuje Pentagon a odpálí pár strategických jaderných střel na centra průmyslu a s vysokou hustotou zalidnění.

hexacore
14. 11. 2024 • 8:09

Skoda, ze neuvadite zadne vysledky zvyseni efektivity v %, ale priblizne ve zdroji. Tak realne tedy nikdo nevi jaka je efektivita, ale pokud to je alepson 10% tak to je super, cituji:"Výsledky testování: Dlouhodobé testování systému v zahraničí prokázalo zkrácení doby jízdy sledovanou oblastí až o 20 % a snížení počtu zastavení vozidel až o 17 % (oproti výsledkům stávajícího adaptabilního systému řízení SCOOT), s čímž bylo spojeno i snížení produkovaných emisí. Je potřeba však přiznat, že takto vysoké a ambiciózní snížení se nedá reálně v Praze očekávat, jelikož Praha má úroveň kvality dopravních řešení jednotlivých křižovatek a jejich dynamického řízení vysoce propracovanou v porovnání s adaptabilním systémem řízení SCOOT v zahraničních městech."

Marek Hrabalu
Marek Hrabalu
14. 11. 2024 • 8:07

Tak to v Brně je take (Koliště a Milady Horákové)

Určitě si přečtěte

Články odjinud