No aby tramvaj bez řidiče nevozila pasažéry bez nohou... ne teď vážně, pokud se na tom podílí lidi pod Psutkou, tak tomu docela věřím, potenciál to má.
Ještě že MHD nejezdím...😀
A co, že se bude dít, když bude potřeba ručně přehodit výhybku?
počká na uhlíkovou jednotku 😀
U těhle projektů si tak říkám a komu se tím prospěje? Nechci, aby to vyznělo nějak zpátečnicky, ale ten problém se přesune z jednoho místa ni jiný..a už vůbec nevím co je na takovém systému eko?
Tohle se přeci nedělá z nějakých eko důvodů (žádný eko přínos to nemá), ale jak se píše v článku - vyloučením lidských chyb se zvýší bezpečnost dopravy.
A hlavně se ušetří za platy řidičů 😉
Myslíte, že stroj i když se spoustou senzorů bude fungovat za každého počasí a za každé situace v náročném městském prostředí bez chyb? Otázka času, zrovna tak jako v případě lidského řidiče.
Teď došlo ke srážce myslím v Indonesii. Automatické metro se pokazilo. Sedl do něj strojvedoucí a srazil se s dalším vlakem. Jel s pokaženým opačným směrem než měl. V Yokohamě si automat spletl směr a napálil to do zdi.
Taky na mě ten automat počká, když uvidí, že dobíhám? 🙂
Kdepak. Ale třeba lehce popožene příští tramvaj :))
Ale jistě, pokud jste také automat 😀
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.