Petr Vojvo (PoletimenaMars)
Petr Vojvo (PoletimenaMars)
11. 4. 2025 • 9:04

A mají v těch nabiječkach šťávu a nebo je to jen dotační podvod?

Pindulin
7. 4. 2025 • 23:53

Spalovakum stejne odzvonilo, ale nejvic me bavi myslenkove pochody nekterych diskuteru 😄 nema cenu to vyjmenovavat, dotyční vědí

Názor byl 1× upraven, naposled 7. 4. 2025 23:53

6 6 6
7. 4. 2025 • 17:43

Čo dáva zmysel lebo na nabíjačke strávi auto podstatne viac času.

Samanthea N (Samanthea Nováková)
7. 4. 2025 • 15:46

Kalifornie už delší dobu není dobré místo pro život. A důvod, proč se kaliforňané nestěhují pryč je, že jejich nemovitosti jsou prakticky neprodejné, protože tam nikdo nechce jít...

Vladimír Mlázovský
7. 4. 2025 • 15:28

Neodvoji se ten počet stojanu od toho, jaký je poměr minut stojících elektroaut u nabíječky k minutám běžných aut stojících u stojanu s palivem?Jen mi dává smysl, že když každé elektroauto potřebuje pro příklad hodinu na nabíječce a běžné auto 3 minuty u stojanu,, tak ve chvíli kdy poměr aut a elektroaut je 1 k 20, tak bude stačit vyrovnaný počet nabíječek a stojanu u pumpy.

Dmps
7. 4. 2025 • 15:21

V Kalifornii díky eco dani stojí galon benzínu cca 6USD, v ostatních státech cca 3 USD. ... elektromobilitu si uživatelé nevybrali sami - ale byli k ní donuceni ...

Jozef Lenin
7. 4. 2025 • 14:32

Az si nekdy zajedete do Kalifornie, tak si treba odpoledne kolem 4te zajedte nekam k nabijeckam... uvidite lidi v EV jak cekaji klidne nekolik hodin aby si mohli dobit baterii...

Martin Novotný
7. 4. 2025 • 13:19

O 48% víc mi nepřijde tolik, byl jsem v létě ve Skandinávii a tam mají nabíječek tak 5x, možná 10x víc než čerpacích stojanů. Jsou prakticky na každém parkovišti, u supermarketů, u sportovišť, u kulturních památek, u hotelů a restaurací...

Protivitr
7. 4. 2025 • 13:14

tak pochopitelně, když "tankování" elektrodebila trvá 20x tak dlouho jak u spalováku

Maroš Vrábel
7. 4. 2025 • 12:58

By ma zaujimalo ci nejak aj k tomu prisposobuju svoju elektricku siet.

Určitě si přečtěte

Články odjinud