Nepochybuji o tom, že to má potenciál pro mírné zlepšení, ale je spousta bezpečnostních limitů, přes které se nedá dostat, spousta nepředvídatelných situací a nakonec co se ušetří na emisích kratším pojížděním bude mít přínos pro planetu asi jako papírová brčka v hygienickém plastovém obalu…
Zahrnuje 11 bitů údajů, získávaných v reálném čase od leteckých společností – včetně informací o tom, kdy letadlo opustilo gate a kdy jiné letadlo dosedlo na letištní plochuTak to by som chcel vidiet toho programatora, ktory by len tieto dve informacie dokazal narvat do 11 bitov. Plus este k tomu indentifikator lietadla.PS pre redakciu : nabuduce sa skuste zamysliet nad kontextom, nielen primitivny prekladat slovo za slovom.
Zajímavý kus technologie. Překvapuje mě na tom jen to, že se to až teď dostává do reálného provozu. Já jsem tak nějak předpokládal že nějaký takový systém na letištích funguje už tak 10 nebo 15 let.
Protoze prakticky dopad bude daleko za tim, ktery je slibovan v tomhle clanku (a bude to mit i sve nevyhody).Kdyby to bylo takhle ruzove, uz by se to minimalne dvacet let pouzivalo.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.