Útok na Irák je první internetovou válkou

Diskuze čtenářů k článku

teichmann ondra  |  28. 03. 2003 20:15

   Fůj válku nechcem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr D.  |  28. 03. 2003 15:18

První elektronickou válkou a tím pádem i první internetovou válkou lze označit válku mezi NATO a Srbskem v roce 1999. Tehdy USA vyřadila satelitní programy srbské televize ( 29.3.1999 ), dále NATO server byl zahlcen a celý den nefungoval ( 30.3.1999 ), poštovní server bílého domu byl zahlcen (1.4.1999), dva dni na to byla vybombardovaná budova srbské televize. Všechny jugoslávské servery s doménou COM byly vyřazený z provozu, později byly k dosažení na .....CO.YU !
Během války Albánci na jedné straně a Srbové na druhé měli několik propagačních WEB serverů, zásobujících media a čtenáře „ověřenými“ informacemi.
Dle názorů odborníku byla to první elektronická válka v dějinách lidstva.
Petr D.
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JAFFA  |  24. 03. 2003 22:08

Bombardéry B-52 jsou nejpoůživanější bombardéry........a proč asi......... unesou hodně moc bomb .......a to se přesně američanům hodí.......shodit jich co nejvíc a v televizi říct že útočí jen přesně řízenýma raketema na vojenské cíle .........BLBOST!!!!!!!!!! vždyď oni by bez těch letadel byly úplně v prdeli...... kdyby tam vtrhly jen s pěšákama tak by dostali pěkně na frak.......Irák a ty okolní státy jsou ve válce sběhlí ti tam mají pořád nějaké ty občanské války a tak......... a co amíci ..ti se vždycky vserou tam kam nemají.... v takovém vietnamu dostali od korejců pěkně na frak

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Richard  |  24. 03. 2003 12:55

Vsetkym pacifistom: keby Ronald Reagan a Margareth Tatcher nerozmiestnili Pershingy v Europe (napriek tisicovym demonstraciam zhilich pacifistov) tak by sme tu doteraz mali "socializmus" a mohli by sme surfovat akurat tak po kubanskych webovych strankach. Tak prosim pacifistov aby sa prestahovali na Kubu a isli protestovat na Havanske namestia.

Dakujem.

p.s. je zaujimave ze aj V Cechach (a na Slovensku) sa najdu pacifisti. Ved prave Ceskoslovesnko v 1938 obetovali zapadni Pacifisti Hitlerovi ... To je alebo absolutna neznalost dejin (a chapanie dejinnych suvislosti) alebo uplna idiocia.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
666  |  24. 03. 2003 15:40

No a kdo je tohle snad východní militaristi nebo co, proč se tyhle "svalouši" nenaserou do Severní Koreje, to by jim "presný" rachejtle lítali do Ruska a do Číny.  (to by byl rachot) 

No a co se týká ohledů na civilisty, bombardování z lodí pomocí děl asi nebude úplně nejlepší. Nebo je nové heslo osvobodíme je všechny do posledního živýho?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ja  |  24. 03. 2003 01:32

Kua mohli by sa novinary dakedy spytat dementa Busha ze kde vlastne ten Irak je   

Stavim vsetko co mam ze by povedal daco v tom zmysle ze je to susedny stat Usa

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
premier  |  23. 03. 2003 02:59

Až se tady konečně uklidní ta válka rádobyinteligentních postpubescentů, tak bude vhodné uvést i nějaká fakta.

O tom, že Irák dlouhodobě podporuje terorismus včetně Al-Kajdy se ví už dlouho. Koneckonců jejich nesmírné lidové oslavy na útok 11.září byly více než výmluvné, takže by mi vůbec nevadilo, kdyby tam těch civilistů padlo klidně hodně .. aspoň několik tisíc jako v případě WTC, ať si zažijí, jaké to je.

OSN je organizace již značně zastaralá a absolutně neschopná. Jak to, že jejich šňupalové-inspektoři nic nikde nenašli ??Ale všichni (vyjma USA,GB..) se shodli na tom, že se Irák snaží rezoluce OSN plnit. Kde se tedy vzaly rakety SCUD (a to nevíme, co tam má Hussajn ještě schované), když maximální dolet iráckých raket neměl být vyšší než snad 150 km ???
Modernizované SCUD mají dosah až 600 km. O chemických zbraních, které mají, ani nemluvím ... zeptejte se Kurdů na jejich účinky.

Zkrátka, kdyby do toho USA a GB nešly, Saddám by si dál dělal prdel z OSN a z celého světa a trapná OSN by dále dělala jen "ty..ty..ty" a chrlila dalši a další na houby rezoluce.
Docela mne mrzí, že terorismus "odsraly" jen USA. Kdyby to taky bouchlo někde u nás, v Německu, Francii atd...tak by byl názor na válku úplně jiný. Ale to jsme bohužel my, posraní čecháčci .. pokud se nás to netýká a je v tom amerika ... fuuuj.
Spíš se mi nelíbí, jak lezeme do prdele Němcům .. ale v této otázce je nějak ticho a klid ... to je asi OK.

Mimochodem, podíl na celosvětovém trhu s ropou má Irák asi 4%, takže o tu ropu zas tak moc nejde.. i když je to také jeden z dalších důsledků, ale ne ten hlavní.

Takže, Ameriko, vzhůru do toho a vymlaťte je tam odsud. Pokud nebudou zbytečně velké ztráty na "civilech" a život se tam po tom vrátí do rozumných kolejí a ne pod deštník diktatury kohokoliv, tak je to jen správné. Holt někdo musí něco udělat, když si živíme takové neschopné idioty, jací jsou v OSN.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Saddam Hussein  |  23. 03. 2003 01:28

A už letí...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stanley  |  22. 03. 2003 13:27

Hm. Tak koukám, že přístup na internet už mají i chovanci z Bohnic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bóďa  |  22. 03. 2003 11:56

Nevim jak vy, ale ja bych dal duchodce do prvni linie... Tam jsou nejvetsi ztraty...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anonym  |  22. 03. 2003 10:54

v Jugoslavii slo o akci NATO a ne USA

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anonym  |  22. 03. 2003 10:51

nevim jestli se mam k pacifistum zaradit tak, protoze mi to na sebe samotnymu nesedi, ale na Cecensko mam podobny nazor.
A vyroba chemicky zbrani Irakem byla porporovana zapadem umyslne, to proto ze mely byt a byly pouzity proti Iranu.
USA se o spojenectvi s Irakem snazili hodne dlouho papicek Bushe a Regan se angazovaly jak divy, ale Husajn mel jinej nazor.
Proste pochop ze ta valka neni proti spine v irackym rezimu, ale proto ze ta spina blokuje prisun ropy a tvrdohlave se stavi proti mocenskym zajmu USA. Nedavno vysel na tohle tema pekny clanek v Respektu (a pro mne vyznel spise provalecne), kde bylo popisovano obdobi Husajnovy vlady, kdo kdy s kym a proti komu.
Tim svym zjednodusenim se stavis na stejnou uroven argumentu jako "cokoliv ma spolecneho s USA je spatne" akorat z duhe strany

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anonym  |  22. 03. 2003 10:43

Goebless je zajimavy a mas s nim pravdu, to pripoustim.
Na nase vojaky nikdo nestrilel, strilelo se na Kuvajt jako na nepratelsky stat, ve chvili kdy poskytly svou pomoc agresorovi (ted to prosim ber bez citoveho zabarveni dobro/zlo, proste jen oznaceni utocnika), tak se sami ocitli ve valce.
Stejne tak pripadny "teroristicky utok" v USA v dobe valky neni z logiky veci terorismem nybrz vojenskou operaci. Ale nepochybuju ze amici by se na to divaly jinak a podle toho by jednali.
U Scudu nemyslim ze jde o jejich vlastnictvi ale o hlavice ktere nesou.
Ostatne taktika povolit cilove zemi jen luky a sipy a pak zautocit bombardery mi pripomina Mnichov a zabor pohranicnich pevnosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anonym  |  22. 03. 2003 10:35

Dalsi pan inteligent.
Vietnam byla mocenska valka tu nehazej s tim ostatnim dohromady.
A ze by snad v Jugoslavii nebo Somalsku jednaly USA na vlastni pest sinepamatuju, v pripade Somalska to zastitovalo OSN a v pripade Jugoslavie NATO se souhlasem Evropy.
Obe Bushovy ropne vlaky maji uplne jine pozadi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anonym  |  22. 03. 2003 10:32

konecne trefna poznamka

objektivni zpravodajstvi musi krome cisel o mrtvych uvadet i prepocet na galony

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anonym  |  22. 03. 2003 10:27

konecne prestal nekdo jenom kecat a sel si konecne zajistit ropny pole, kdyz uz je Husajn nebyl ochotnej prepustit za provizi korporacim podobne jako napr. Saudi

mohl mit stejnej pokoj jako oni, maximalne by obcas prisla nejaka protestni nota proti porusovani lidskych prav

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anonym  |  22. 03. 2003 10:24

mozna by stalo za to jeste dodat, ze ty zbrane hromadnyho niceni mu pomahaly budovat zapadni staty a dokud je pouzival jen proti Iranu, tak se tim nikdo nezabyval (ostatne ani kurdska mensina nikoho nezajima)

Husajn je svine, ale nemuze byt pochyb ze to neni skutecnym duvodem pro rozputani uz druhy ropny valky behem Bushova volebniho obdobi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anonym  |  22. 03. 2003 10:19

jeste spise nez zbrojarske z toho budou profitovat ropne koroporace, ostatne diktatoru jako husajn je na svete vic, jen proste neblokujou prisun ropy, tak maj pokoj

takze si tu klidne zanadavejme a pak sedneme do svoj [Skodovky|Fiata|*] a poficime z bodu A do bodu B po novy [dalnici|magistrale]

samo cestou se nezapomenem stavit u pumpy na kafe a pro trochu stavy, no slabsi povahy se muzou utesovat, ze prapuvod je spis v Rusku nez v Zalivu, ale kdo by si s tim lamal hlavu, my prece za ty mrtvy nemuzem a s dosazenejma diktaturama v arabskych statech ([Saudska arabie|Kuvajt|*] taky nemame nic spolecnyho

jo a jeste by Georgik mohl sejmout Iran, ona je to sice z pohledu demokratickeho vyvoje asi nejnadejnejsi islamska zeme, ktera prodelava PRIROZENY prechod od fundamentalismu k demokracii bez zasahu ze zapadu, ale jeste by nedejboze mohla ukazat obyvatelum v okolnich zemich, ze existuje i neco jinyho nez kolonie, diktatura nebo sarija.

a pak bychom treba prisly o tu svoji ropu a jak by pak mohly zustat zachovany energeticke monopoly a jeste by nedejboze mohlo dojit k decentralizaci energetickejch zdroju

ne, ne, jen at to tam ti sympataci z bezpecny vejsky vybombardujou, ostatne kdyz sme si Sadama tak dlouho podporovali, tak mame pravo mu to ted spocitat. ostatne si tohle pravo USA vcas VYHRADILY stejne tak jako pravo pouzit jaderne zbrane a to ma prinejmensim stejnou hodnoutu jako nazor spolku ukecanejch zastupcu narodnich statu OSN

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel Vetešník  |  21. 03. 2003 22:34

No tak američani asi vyhledávat "world map" potřebujou - podívejte se na http://www.volny.cz/pavel.vet/czech.jpg .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martin korek  |  21. 03. 2003 16:34

No jeste k tomu OSN. Podivejte se jak to bylo v Jugosce ve Strebrenici. Jednotky OSN tam nechaly Srby, aby volne pozabijely tisice deti, zen a muzu, kteri meli tu vadu, ze byli muslimove. Nuedelali pro jejich zachranu vubec nic. Nebyt amiku, tak se v Jugosce valci do dnes. OSN , NATO a EU maji jen plnou pusu reci, ale jinak jsou absolutne neakceshopne!!!!! Vzdyt bez pomoci amiku se nejsou schopni ani letecky prepravit na velke vzdalenosti a o dalsi technologicke zavislosti na nich radeji ani nemluvim. Beru to tak, ze nikdo lepsi tu ted neni. Nejaka rezoluce a tlachani v rade bezpecnosti nic nevyresi. Nektere zeme by meli podivat do sve minulosti. Nebyt amiku, tak by dneska v jejich zemich byl komunismus a o sve zivotni urovni by si mohly nechat jen zdat.Ted je sice FR a NSR kritizuje, ale neni to podle me z humanitarnich duvodu. Podivejte se  na jejich objem obchodu s Irakem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXXlugh  |  21. 03. 2003 16:44

tak,tak

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXXlugh  |  21. 03. 2003 16:46

A jeste me napadlo,jestli nekdo rekne,ze to delaji pro ropu: Ma odpoved zni: Kde byla v Jugoslavii ta ropa?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anonym  |  22. 03. 2003 10:54

v Jugoslavii slo o akci NATO a ne USA

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
streamer  |  21. 03. 2003 19:20

No zajimavy ale je ze nejvic mrtvejch v etnickejch cistkach bylo na strane Srbu. cau

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
trashman  |  21. 03. 2003 15:51

Je zajímavé sledovat chování všech států vůči Americe. Přesně takto se chovali tyto státy v době před druhou světovou válkou. Tehdy si také mysleli, že obětováním jednoho státu zachrání svět před válkou. Opak se ukázal být pravdou. Vítěz zatoužil dobýt celý svět. Co se asi stane jestliže Amerika dobyde Irák? Nenapadne je že jsou vlastně nejsilnější na celém světě a mohli by toho snadno využít? Zkuste se nad tímto zamyslet a nejásejte nad tím, že Američané napadli jeden ze suverénních států. Jak mohou být Američané ohroženi státem, který je od nich vzdálen tisíce kilometrů? Argumenty typu, že Iráčané decimují své vlastní obyvatele neobstojí před faktem, že totéž udělali v daleko větším měřítku Ameručané s původními obyvateli Ameriky! Kdo dal Američanům právo rozhodovat co je na světě správně a co ne? Doufám, že si Američané v Iráku pořádně rozbijou hubu! Všimněte si jak jsou hezky cenzurované zprávy v naší televizi. Televize: spadnul jeden vrtulník, skutečnost: byli to tři vrtulníky. Televize: sestřelili rakety Scud, skutečnost: vychvalované Patrioty sestřelili pouze jednu raketu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXXlugh  |  21. 03. 2003 16:00

Mě by spíš v této souvislosti zajímalo, kde jsou ti místní pacifisté, kteří tady pořád vykřikují o tom, že nejsou žádné důkazy o nepovolených zbraních v iráckém vlastnictví. Nebo to nebyly rakety Scud, co byly vystřeleny na naše jednotky?

To vám nevadí,že IRAK střílí rakety na naše vojáky?Kteří nejsou ve válce-jsou tam jako záchranný tým?

Opravdu je mi z vás ANARCHISTů na blití.Mimochodem,jestli mě chcete nazvat nacistou,tak si to odpusťte.Odsuzuji Goebbelse a jeho nazory podobne dnesnim anarchistum . Viz předchozí příspěvek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
trashman  |  21. 03. 2003 18:22

To jsi jako čekal, že se Iráčané nechají odzbrojit a pak vyvraždit ve válce , kterou proti nim rozpoutá USA? To seš tak naivní nebo blbej?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tantal  |  21. 03. 2003 19:03

Tvé příspěvky jsou vážně plné hlubokých zamyšlení a nezměrné inteligence

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anonym  |  22. 03. 2003 10:43

Goebless je zajimavy a mas s nim pravdu, to pripoustim.
Na nase vojaky nikdo nestrilel, strilelo se na Kuvajt jako na nepratelsky stat, ve chvili kdy poskytly svou pomoc agresorovi (ted to prosim ber bez citoveho zabarveni dobro/zlo, proste jen oznaceni utocnika), tak se sami ocitli ve valce.
Stejne tak pripadny "teroristicky utok" v USA v dobe valky neni z logiky veci terorismem nybrz vojenskou operaci. Ale nepochybuju ze amici by se na to divaly jinak a podle toho by jednali.
U Scudu nemyslim ze jde o jejich vlastnictvi ale o hlavice ktere nesou.
Ostatne taktika povolit cilove zemi jen luky a sipy a pak zautocit bombardery mi pripomina Mnichov a zabor pohranicnich pevnosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
666  |  24. 03. 2003 15:21

Nikdo jim nenutil aby tam byli, jsou tam za prašule a když jsou tam kde se střílí tak snad nekdo počítá, že na něj něco spadne  jinak je to totiž IDIOT.

Jinak SMRT konzumní společnosti!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tantal  |  21. 03. 2003 16:21

Máš to trochu popletené. Američané původní obyvatelstvo nevyvraždili, protože američané v té době jaksi neexistovali!!  Na decimování obyvatelstva se podepisovali Španělé, Angličani, Portugalci a Francouzi a kupodivu to nebyly čepele, bodáky a děla, ale nemoci, které téměř vyhladily původní obyvatelstvo!!! Z takových spekulací jako tu předvádíš ty a tobě podobní je mi na nic. Kdyby američanům šlo o ropu a o prachy (mimochodem největší zahraniční investice mají v Iráku Rusko a Francie ;o), tak tam zůstali už při úderu v devadesátých letech... A Kuvajt by byl americkým městem...

Vážně mě dost štve, jak tu každý blb kecá do věcí kterým nerozumí. Kdepak byli tihle "humanisti", když Sadám začal vyrábět bilogické a chemické zbraně, když islámské teroristické organizace začali vraždit civilní oběti kvůli svým pochybným cílům, když Rusové začali decimovat Čečensko a když Severní Korea obnovila jaderný program???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
trashman  |  21. 03. 2003 18:30

Asi to máš popletené ty, protože Američané to je směs toho co jsi vyjmenoval ty a ještě tanejvětší lůza z celé Evropy , která se tam stahovala za vidinou nahrabání si majetku plus trestanci, kteří byli do Ameriky deportováni aby se jich Evropa zbavila. Kyž už píšeš o biologických zbraních, tak jistě víš, že největší zásoby mají právě tito "demokratičtí" amíci. Proč myslíš, že nepodepsali smlouvy o zákazu nášlapných min? Že by z lidskosti? Kolik ti je let, že chceš posuzovat kdo má na tomto světě právo nám kázat vodu a pít víno? Američané jsou jako ti o kterých zpívá Karel Kryl: Kat o morálce káže!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tantal  |  21. 03. 2003 18:57

Lůzou bych nenazval Američany, ale trashmany jako tebe

Myslím, že diskuze s typy jako ty je zbytečná. Ukřivděný, neúspěšný a závistivý pesimista. To sis vybral skvělou kombinaci!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anonym  |  22. 03. 2003 10:51

nevim jestli se mam k pacifistum zaradit tak, protoze mi to na sebe samotnymu nesedi, ale na Cecensko mam podobny nazor.
A vyroba chemicky zbrani Irakem byla porporovana zapadem umyslne, to proto ze mely byt a byly pouzity proti Iranu.
USA se o spojenectvi s Irakem snazili hodne dlouho papicek Bushe a Regan se angazovaly jak divy, ale Husajn mel jinej nazor.
Proste pochop ze ta valka neni proti spine v irackym rezimu, ale proto ze ta spina blokuje prisun ropy a tvrdohlave se stavi proti mocenskym zajmu USA. Nedavno vysel na tohle tema pekny clanek v Respektu (a pro mne vyznel spise provalecne), kde bylo popisovano obdobi Husajnovy vlady, kdo kdy s kym a proti komu.
Tim svym zjednodusenim se stavis na stejnou uroven argumentu jako "cokoliv ma spolecneho s USA je spatne" akorat z duhe strany

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXXlugh  |  21. 03. 2003 15:41

Pro mirotvorce jsem tu neco okopirovaL.Omlouvam se autorovi i cloveku,ktery v nasi diskuzi dal link na tenhle text-byl to jeho napad:   21.3. PROPAGANDA: Goebbels o Spojených Státech Jiří Musil Historik Walter Laqueur, který je znám svými studiemi o vývoji Evropy ke světové velmoci, a dalšími pracemi o strategických otázkách světa, uveřejnil nedávno pozoruhodnou úvahu o politice usmiřování v 30.letech a dnešní irácké krizi. Odmítl v ní povrchní analogie dnešní situace s tehdejší, ale zdůraznil, že existují určité podobnosti mezi dneškem a třicátými lety. Podobnosti s třicátými lety lze nalézt v tom, jak tehdy reagovala západní Evropa na růst nacizmu. Jak tehdy, tak i dnes v západní Evropě existovalo silné pacifistické hnutí, které podle něho dosáhlo přesného opaku toho, co chtělo. K podobnostem patří i selhávání Společnosti národů tehdy, a neúčinnost OSN v současné době. To nejpozoruhodnější na co Laqueur upozorňuje, jsou však obvinění, se kterými vůči Spojeným státům v roce 1939 vystupovali nacisti. Stojí to i dnes za připomenutí: "Nemáme nic proti americkému lidu, pouze proti americké vládě, a jejímu arogantnímu, neopodstatněnému a nebezpečnému vměšování do záležitostí jiných národů… Svět nepotřebuje žádného světového četníka, svět si vytváří svůj vlastní řád…vedení Spojených států si namlouvá, že Amerika je průkopníkem světa, že je jeho mravním svědomím… že pouze Amerika smí dobývat, smí se v zahraniční politice rázně vyjadřovat… Přesvědčení, že je posláním Ameriky učinit svět zralým pro demokracii, vedlo tuto zemi čím dál tím hlouběji do víru intervencionismu, a způsobilo, že rozum amerických státníků byl zatemněn plány na ovládnutí světa…Presidentova politika je v přímém kontrastu s tradiční politikou Spojených států, která považuje vměšování do vnitřních nebo vnějších záležitostí jiné země za nepřípustné. Potřeba prosadit se, namyšlenost, neschopnost a umíněnost, to jsou jejich dnešní trumfy." Autorem těchto slov nebyl nikdo jiný než Dr. Goebbels, který je napsal pro Vőlkischer Beobachter z 21.ledna 1939 a nacistický ideolog Werner Lohe, autor knihy "Rooseveltova Amerika" , kterou vydalo ústřední nakladatelství nacistické strany Německa. Soudím, že mnoho lidí by se mělo zamyslet nad podobností svých argumentů s těmi, které použil Josef Goebbels. Anebo dávají doopravdy za pravdu Goebbelsovi?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ritchie  |  23. 03. 2003 16:19

Škoda, žes zde nenapsal i komentáře, které pod tímto článkem na Neviditelném psu byly. Autor v nich byl roztrhán na cucky. Když už chceš používat demagogii, tak si jí důkladně nacvič, takhle působíš směšně. IMNSHO není důležité, kdo něco říká, ale co říká. Pár šťavnatých komentářů, omlouvám se za vytržení z kontextu diskuse.

Takže kdyby Goebbels náhodou řekl, že je v noci tma, pan Musil se mu vysměje jako lhářovi a všechny, kteří by s tím snad souhlasili, jsou podle něj mdlého rozumu? Správná propaganda se dělá tak, že se vezme 90% pravdy a k ní se opatrně přimíchá 10% účelové lži, ale to jen tak mimochodem. -- Zbyšek Zimník

Goebbels neměl projevy jen o USA, on také často mluvil o SSSR jako o říši zla. Goebbelsovo hodnocení SSSR bylo velice podobně názorům Reagana. Takže by mě milý Tesáku zajímalo, jaký máš názor na to, že měli Goebbels a Reagan stejný názor na bolševické Rusko. Znamená to snad, že Reagan je stejný fašista jako Goebels, nebo že Goebbels byl stejný demokrat jako Reagan? -- Mirek Šejna

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXXlugh  |  21. 03. 2003 15:39

mate to lidi truchu pomotany,tady nikdo nezabiji Iracany utoci se na Iracke vojsko.....a jastli jich par zemre, je to cena za zlepseni podminek pro cely zbytek irackeho naroda. Maji tam kvuli Saddamovi bidu,nemaji co jist.To se vsechno zmeni,az bude u moci nova iracka vlada. Vsem se ulevi a zlepsi se jim zivotni podminky.

Me je z vas anarchistu zle. Jak by svet vypadal,kdyby si svetove pravo nikdo nedokazal vynutit.Umim si ten absolutni rozvrat predstavit.Nikdo by do niceho nezasahoval,kazdej by se staral sam o sebe a kazdy by si delal co chce >>anarchie.

Aspon ze nekdo ma pevnou ruku a nenadelava si do kalhot jako nase vlada.To je sbor svejkovcu.Jsou posrany az za usima,ze by pri tvrdem postoji ztratili nejvetsi vyvozni trh,a to trh nemecky. Nase vlada hraje poker na vsechny strany,jak typycke pro cechacka.Ja doufam,ze v dalsim pokoleni se tohle srabactvi a nulove vlastenectvi vytrati.

A jeste k Saddamovi-ten by nikdy nezacal odzbrojovat,kdyby nemel za hranicema tisice vojaku na ktere dohledne dalekohledem. At si Francouzi plkaj co chtej ("Jde to dobre mirovou cestou atd..: "),bez Amiku by se jim a OSN Saddam vysmival jeste dnes.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
streamer  |  21. 03. 2003 19:14

Jojo tahle hra na obe strany je asi to nejlepsi. Ja sem totiz hrdej ze sme vychcany jak mkraky pac hrdinove umiraj mlady. PS: ja myslim ze bus i sadam sou hovada a meli by si to vyridit na ferovku treba s nozema a netahat do toho celej stat. cau

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BFU  |  21. 03. 2003 12:55

Pozor, tohle je přenesený jeden z neofic názorů:

Jedna z teorií téhle války je asi takováhle. Amíci si Saláma vypěstovali a vyzbrojili sami. Po Pouštní bouři se lekli toho, co by se mohlo stát kdyby v Iráku vznikla demokracie a proto nechali Saláma Salámem a vycouvali. Salám samozřejmě chtěl potlačit převrat co Amíci tajně podporovali a tak došlo k masakrům co proběhly. Co se dělo mezi tím je jenom spousta dohadů, ale jediný důvod proč se Amíci s Anglánama serou do Iráku teď je ropa. Oni už žádnou nemají takže teď to skoušejí silou. Proto kvůli tomu celý svět tak řve. Akorát se mi líbí jak jsou Amíci sebevědomí. NEzajímá je to že evropa je proti.

Než začne kamenování. Tohle je jeden z neofic názorů na nynější situaci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kaspery  |  21. 03. 2003 15:03

ale jediný důvod proč se Amíci s Anglánama serou do Iráku teď je ropa. Oni už žádnou nemají takže teď to skoušejí silou. Proto kvůli tomu celý svět tak řve.

Jo otazka je jestli rvou protoze nesouhlasi s valkou nebo protoze nebudou mit nic z te ropy (ted mluvim o politickych kruzich)

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mouzw  |  21. 03. 2003 15:33

stacilo by se ptat ridicu pred tankovanim ..pro ty co jso pro valku je benzin za 25 a ty co nesouhlasi za 35, nevim kolik lidskosti a solidarity by se naslo...
myslim ze by vsichni tankovaly za 25....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anonym  |  22. 03. 2003 10:32

konecne trefna poznamka

objektivni zpravodajstvi musi krome cisel o mrtvych uvadet i prepocet na galony

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vaněk  |  21. 03. 2003 18:31

mas pravdu - jde o ropu, stejne jako kdysi v Koreji, Vietnamu, Afganistanu i Jugoslavii, tak tak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
WK  |  21. 03. 2003 21:24

A navic nici prirodu. Vsude kde valci pak postavi rafinerie a cerpaji bezohledne ropu. Zejmena v Vietnamu, Somalsku a Jugoslavii. Vsude vlaji americke prapory a ropa tece proudem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anonym  |  22. 03. 2003 10:35

Dalsi pan inteligent.
Vietnam byla mocenska valka tu nehazej s tim ostatnim dohromady.
A ze by snad v Jugoslavii nebo Somalsku jednaly USA na vlastni pest sinepamatuju, v pripade Somalska to zastitovalo OSN a v pripade Jugoslavie NATO se souhlasem Evropy.
Obe Bushovy ropne vlaky maji uplne jine pozadi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
r  |  24. 03. 2003 12:46

Valka je vzdycky humus. Pochybuju ze rekneme rodicum, az budou vytahovat kusy deti z vybombardovaneho domu a budou zkouset jestli nahodou tahle ruka patri k tamhlete hlave a noham bude uplne jedno jestli jim deti zrusila americka raketa nebo Santa Klaus, popripade jestli k tomu dala souhlas OSN.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  23. 03. 2003 21:46

Čau lidi číst si vaše názory je fakt dost zajímavé .Můj názor je že natom budou a jsou biti jen običejní lidé s válkou samozřejmě nesouhlasím nejsem ani komouš ani anarchista ti co tuhle špínu schvalují bych na měsíc do toho Iráku poslal a vidělo by se jak by mluvili.Hlavně nejde o žádný mír ani o válku proti terorismu jde a vždy šlo jen o zasraný prachy .Je mi smutno že v 21 stol.Došlo k takovému svinctvu lidé na celém světě by se měli zamyslet jestli je vše v pořádku jak jeden pitomec zvolený lidem do čela takového státu muže rospoutat něco takového .To už svědčí otom že celý svět je postavený na zvůlých zakomlexovaných kreténů kteří rozhodují o milionech životů.Mám skušenost takovou ,že Amerika je národ primitivů jednou se mě jeden američan v praze ptal kde máme moře!! A takovíhle jsou v americe všichni včele Bushem.Proto lidé trochu rozumní spojte se a bojujte proti téhle hnusné válce každá valka je hnusná a kničemu .Žijem na téhle planetě jen chvíli a stejně jednou umřem tak PROČ TOLIK NENÁVISTI A KRVE PENÍZE NEJSOU VŠE  A JESTLI TA ZASRANÁ AMERIKA NEMÁ JINÉ HODNOTY NEŽ PRACHY A MOC AT TAM VŠICNI UMŘOU  to je můj názor .  Martin

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  21. 03. 2003 11:27

cool

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pete  |  21. 03. 2003 10:12

No to byl zase nápad, dávat na ŽIVĚ politiku. Teď se tady rozhořel stupidní flamewar, ještě horších rozměrů než hádky typu Windows vs. Linux. Politika není exaktní věda, každej si myslí že má pravdu a pak to takhle dopadá, kdejakej "chudák" si tady siláckýma řečma (na hranici zákona) léčí svý komplexy. O politice ať si diskutují třeba na nějakém bulváru typu idnes.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
streamer  |  21. 03. 2003 11:22

No aspon je videt ze souboj Linux vs. Windows neni zas tak nebezpecnej.. i kdyz taky by se moh vyhrotit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
666  |  24. 03. 2003 15:15

Vole IDnes naní bulvár, tedy možná....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
streamer  |  21. 03. 2003 09:46

Ja si myslel ze valka proti iraku je v poradku no kdyz sem nekde cet ze tam za jeden den chamickejma zbranema povrazdili 5000 kurdu rikam OK at je Busch znici. No pak sem jinde cet ze USA pocita ze pri prvni vlne utoku zahyne 5000 civilistu a to myslim rekl nejnizsi odhad. Uz  mam jasno valka je VUL. PS: par hacku by se urcite neztratilo i kdyz ja to neumim

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  21. 03. 2003 09:14

atomovky na ně!!!!!!!!!!!!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomas rektor  |  21. 03. 2003 08:04

proc nezminit lidovky, maji taky online zpravodajstvi  a mnohdy lepsi nez idnes....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RSDr. Jindřich Koníček  |  21. 03. 2003 06:26

Smrt americkému imperialismu!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
miro  |  21. 03. 2003 06:55

Smrt zasranym komunistom!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ZEr  |  21. 03. 2003 07:15

ten kdo nema rad americke imperialisty nemusi byt nutne komunista (snad jen realista nebo anarchista)

ps: vsimli jste si ze mezi nevyhledavanejsimi slovy na yahoo bylo i "world map" ?????? vzdyt oni ani nevi kde ten "Iraq" vlastne lezi

tahle valka je jeden velky pruser, ktereho bysme se nemuseli ucastnit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Flasi  |  21. 03. 2003 09:33

Ten kdo si napise pred jmeno titul RSDr. asi komunista opravdu bude )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RSDr. Jindřich Koníček  |  21. 03. 2003 18:25

máte pravdu - i nekomunsta může být dobrý člověk. Důležité je na kterou stranu se člověk postaví - jestli na stranu zla - na stranu americké vražedného řádění anebo na stranu všech pokrokových lidí světa, jimž jde o mírový život.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tantal  |  21. 03. 2003 19:07

Škoda, že mi ti pokrokový lidé umučili dědu... Koníčku, ty musíš být ale hovado!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fool killer  |  21. 03. 2003 09:56

Chcípni ty, debile...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
666  |  24. 03. 2003 15:13

A Smrt vopicím co se chovaj "humálně" !!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
chroustostroj  |  21. 03. 2003 03:15

Muzu rict jen jedno,vsichni jste kreteni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lks  |  21. 03. 2003 01:11

odkaz na iHNed směruje na iDnes, mimochodem další diskuse bez myšlenky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
r3s3t  |  21. 03. 2003 00:27

Lidi sakra, proc se nyjadrime a nezoranizujeme pokus o zastaveni valky. Vzdyt je to blbost, sakra, tohle neni jen spor, ale napadeni, jako hittler proti zidum. Sakra, AT ZAUTOCI SKRYTA SILA INTERNERU = HACKERS A NEZAUTOCI NA AMERIKU, jako protest proti VALCE!!!! Vzdyt je to HOLOKAUST PROTI NARODU, at zasahne OSN!!!!! Rozpojte INTERNET aby nemohli komunikovat!!! Vsechno je mozny!!! Doprdele, planeta je jen jedna a nekdo, kdo se dostal omylem ve Spojenych Statech k moci to zneuziva jako Hittler, Neee, STOP!!!!!! Neschvaluju ani Sadama, ale tohle je moc, STOP!!! stop!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! pomooooooocccccccc, valku neeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!! Zastavte to!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PS: toto je ciste muj soukromy nazor. S pozdravem www.r3s3t.com

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kudláček  |  21. 03. 2003 00:37

Chcípni, ty lidskej zmetku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  21. 03. 2003 01:03

Chcipni vo kus dal, Kudlacku...
Stop americke AGRESI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XL_RABI  |  21. 03. 2003 03:06

S T O P   anarchistům !!!

Jenom ať jim to tam rozmydlí a proboha dají pozor na civilisty. To tlusté smradlavé hovado Saddame je třeba nakopat "do koulí".

Toto je zas můj názor .

e n d e

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anti  |  21. 03. 2003 09:51

S T O P   fašounům (a blbům) jako jseš ty - toto je zas můj názor...

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anti  |  21. 03. 2003 09:53

S T O P   fašounům (a blbům) jako jseš ty - toto je zas můj názor...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RSDr. Jindřich Koníček  |  21. 03. 2003 18:16

plně Vás podporuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jméno a příjmení:  |  23. 03. 2003 11:50

RSDr = rozhodnutim strany doktor - no aspone vime z ktere Strany vetry vanou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rudidlo  |  21. 03. 2003 09:58

Uz vidím, jak bombardéry B-52 s "chirurgickou" přesností provádějí kobercové bombardování a nezasáhnou přitom civilisty....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vasik  |  21. 03. 2003 11:16

Zadny bombardery B-52 tam amici nenasazuji a nasazovat nehodlaji, ty pablbe (prave proto, aby nezasahli civilisty). Tam ted litaj JENOM presne navadeny zbrane s presnosti navadeni na par metru.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rudidlo  |  21. 03. 2003 11:33

Mily Vasiku,

dekuji za ve vrele osloveni. Kdyz nehodlaji pouzit bombardery B-52, proc na ne nakladaji pumy? (http://www.ceskenoviny.cz/view-id.php4?id=20030320E05067)  Asi proto, ze nemaji co na praci .

Mimochodem o chirurgicky presnem bombardovani se mluvilo i za valky v byvale Jugoslavii. Pri "chirurgicky presnem" bombardovani tehdy zahynulo vice civilistu, nezli vojaku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rudidlo  |  21. 03. 2003 13:46
RSDr. Jindřich Koníček  |  21. 03. 2003 18:21

B-52 američané už použili k bezuzdnému vraždění ve Vietnamu. Teď je tedy na řadě Irák a jeho lid. Americký kořistnický a válečnický imperialismus se nezastaví před ničím - dnes vraždí irácké děti zitra možná děti naše. Nenechme to dopustit!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tantal  |  21. 03. 2003 19:05

Člóvěče, musíte mi prozradit odkud kupujete takhle silný zboží

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nikorr  |  21. 03. 2003 21:21

You are the best            ^ o ^

                                                                     ------

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Skyfinger  |  22. 03. 2003 13:35

Jen tak mimocodem, B-52 nese 12 presne navadenych bomb pod kridly a 8 na vnitrnim rotacnim zarizenim. Opakuji jsou to konvencni bomby s presnym navadenim (pravdepodobne GPS) Takze v zadny pripade bomby jen shazovane!!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rudidlo  |  24. 03. 2003 10:03

...Irák také zřejmě může vychýlit dálkově naváděné bomby mimo cíl s pomocí globálního systému pro určování polohy (GPS) ....

Zdroj: http://www.ceskenoviny.cz/view-id.php4?id=20030318E02476

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rudidlo  |  21. 03. 2003 09:57

Proc? Ze vyjadril svuj nazor? Nechces jej odvolat "z vlady"?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ZEr  |  21. 03. 2003 07:13

SOUHLAS

ta vypatlana americka opice si mysli ze ji cely svet poleze do riti, svet nepotrebuje ameriku, amerika potrebuje svet

kdyz hitler vlitnul do polska bylo to spatne, ale kdyz si ta pica bush vlitne nekam bez mandatu OSN to uz ma byt v poradku ????? (nesouhlasim ani s jednim)

bush je jen vypatalna cvicena opice s kterou si zbrojarske firmy hraji jako s loutkou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kubi  |  21. 03. 2003 09:16

A kdyz ta pica Husajn vlitla do Iranu, do Kuvajtu a proti vlastnim lidem, to ma byt v poradku???

Ale jinak to srovnani s Hitlerem sedi, akorat za Hitlera povazuju toho na druhe strane.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rudidlo  |  21. 03. 2003 10:01

A taky si muzeme vzpomenout, ze kdyz Husajn "vlitl" na vlastni lidi, kteri se postavili na odpor po ukonceni operace "Desert-storm", americti vojaci udelali kordon, aby to tam mohly iracke vladni jednotky vymlatit. Tomu rikam boj zamir, jen co je pravda.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rudidlo  |  21. 03. 2003 10:02

K memu predchozimu prispevku. Kam putovali americti vojaci, vybaveni a penize pri konfliktu Irak-Iran. Prece do Iraku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
maximus  |  25. 03. 2003 01:25

hitler bol urcitou skupinou ludi dosadeny clovek, ktory sa vymkol spod kontroly, dopadlo to na hovno , ludstvo sa nepoucilo, saddam s podporou ameriky [za ropu] viedol vojnu s iranom, [iranu amerika tajne dodavala zbrane, co ked sa saddam po vojne dozvedel ho pekne nasralo, takze stopol ropu ;) ], bush je taka ista sracka ako ti dvaja dokopy akurat ze este k tomu musi podvadzat aj vo volbach, na druhej strane mu doma hori za prdelou odvtedy co doma schavilili super bohovy zbrojny program po 11. septembri [za nieco okolo 600 miliard USD] a este ma navyse problemy s ropou [saudi arabia kaput , venezuela kaput],  takze irak je dvakrat vhodny ciel [1.ropa, 2.prachy], prachy musi niekde zarobit a ako to bolo v pripade jeho fotra tak v iraku sak tam boli ziskovy okolo 40 miliard tak preco nie ;), ked dobre rozmrdaju irak, tak budu mat ropu zadara a predavat sa bude za vysoke ceny, a este aj "pomozu" obnovit irak za cosi zas nechaju zaplatit. A s tym hacking to nie je zle, ale skor by som navrhoval ucinnejsie metody , napr. eliminacia vadnych jedincov [napr. dobrou raketou ;))), alebo snajperov sak amici maju kvalitne napr. taky barret na 1,5km ]

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anonym  |  22. 03. 2003 10:19

jeste spise nez zbrojarske z toho budou profitovat ropne koroporace, ostatne diktatoru jako husajn je na svete vic, jen proste neblokujou prisun ropy, tak maj pokoj

takze si tu klidne zanadavejme a pak sedneme do svoj [Skodovky|Fiata|*] a poficime z bodu A do bodu B po novy [dalnici|magistrale]

samo cestou se nezapomenem stavit u pumpy na kafe a pro trochu stavy, no slabsi povahy se muzou utesovat, ze prapuvod je spis v Rusku nez v Zalivu, ale kdo by si s tim lamal hlavu, my prece za ty mrtvy nemuzem a s dosazenejma diktaturama v arabskych statech ([Saudska arabie|Kuvajt|*] taky nemame nic spolecnyho

jo a jeste by Georgik mohl sejmout Iran, ona je to sice z pohledu demokratickeho vyvoje asi nejnadejnejsi islamska zeme, ktera prodelava PRIROZENY prechod od fundamentalismu k demokracii bez zasahu ze zapadu, ale jeste by nedejboze mohla ukazat obyvatelum v okolnich zemich, ze existuje i neco jinyho nez kolonie, diktatura nebo sarija.

a pak bychom treba prisly o tu svoji ropu a jak by pak mohly zustat zachovany energeticke monopoly a jeste by nedejboze mohlo dojit k decentralizaci energetickejch zdroju

ne, ne, jen at to tam ti sympataci z bezpecny vejsky vybombardujou, ostatne kdyz sme si Sadama tak dlouho podporovali, tak mame pravo mu to ted spocitat. ostatne si tohle pravo USA vcas VYHRADILY stejne tak jako pravo pouzit jaderne zbrane a to ma prinejmensim stejnou hodnoutu jako nazor spolku ukecanejch zastupcu narodnich statu OSN

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  21. 03. 2003 09:30

Hmm a to že Saddam  masově vyvražďuje svý vlastní lidi a používá na ně chemický zbraně je pro tebe asi normální viď chudáku. Zaplať pánbůh že se jim konečně někdo rozhodl toho ďábla svrhnout. Nevim co bys řikal kdyby se takový věci co se dějou u nich děli u tebe doma. To že jsou tam Saddamovi stoupenci odhodlaný ke všemu mě nepřekvapuje. Za 2. světový války taky podporovala spousta lidí a států Hitlera a znamená to snad že se mu nemělo nijak odporovat a válčit proti němu, nechat ho dělat co on chce? Aha, určitě by to šlo vyřešit mírovou cestou, no jistě, tak to opravdu funguje!!!!!  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Realist  |  21. 03. 2003 09:54

Ďábel útočí na ďábla...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
George  |  21. 03. 2003 11:31

Proti Saddamovi se neco udelat muselo. To rozhodne. Ale vlitnout tam bez mandatu OSN, jen tak na vlastni triko, jak to udelal Bush (samozvany vladce sveta), tak to uz je trochu moc. Kdyz ozbrojenej konflikt, tak jen tehdy, kdyz to schvalej vsechny zeme v rade OSN. A ne ze si jen tak nekdo vytahne do valky, protoze se mu chce. Kdo urcil USA za dohlizece a udrzovatele svetoveho miru? Nikdo. Stejne tak by to mohla udelat i Cina. Ale to by se vam asi nelibilo, ze? USA na tuhle valku proste nemaji pravo, bez ohledu na to co Saddam delal za zverstva, dokud se na tom neshodnou zeme v OSN a nedaj k valce mandat. Jinak je to jen oko za oko, zub za zub. Navic to po USA nikdo nezadal.

To je zase muj nazor.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bman  |  21. 03. 2003 11:59

Plně s Tebou souhlasím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tantal  |  21. 03. 2003 14:45

Georgi, měli Rusové mandát OSN, když k nám v '68 vtrhli ??? Co udělal svět, potažmo OSN? Nic! OSN nehnula brvou, když u nás ve '48 zorganizovali komunisté puč... Ono, ohánět se mandátem OSN je jedna věc a reálná hrozba, neschopnost se domluvit věc druhá! Já to vidím tak, že konečně někdo přestal "diskutovat" a začal dělat! Ale to je v zemi, kde se jen tlachá, neznámá a koukám i nepochopitelná věc...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bedrich  |  21. 03. 2003 15:24

Jenomze to, ze k nam v 68 vtrhli nebylo samo o sobe. Melo to svoje historicke koreny v rozdeleni sfery vlivu po II. svetove valce.

Neznamena to ale, ze kdyz nekdo neco udela a dela zle, ze druhy muze delat to same.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tantal  |  21. 03. 2003 16:07

Já taky naznačuji, že vše není černobílé a OSN není organizací, která by měla takový vliv, jaký se jí v současnosti přisuzuje! Můj argument rozhodně nebyl myšlen tak jak píšeš!! Na bezmocnost dohody OSN, tak jak dnes předvádí bychom v budoucnu mohli doplatit všichni a není to jen o antraxu a chemických zbraních...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bedrich  |  21. 03. 2003 17:29

Nojo, kdyz vcera rekli lehky odhad 5000 mrtvych civilistu pri bombardovani Bagdadu, tomu rikam humanni pristup.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tantal  |  21. 03. 2003 17:55

A kdepak to řekli? Na Nově?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anonym  |  22. 03. 2003 10:27

konecne prestal nekdo jenom kecat a sel si konecne zajistit ropny pole, kdyz uz je Husajn nebyl ochotnej prepustit za provizi korporacim podobne jako napr. Saudi

mohl mit stejnej pokoj jako oni, maximalne by obcas prisla nejaka protestni nota proti porusovani lidskych prav

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
GeBu  |  24. 03. 2003 11:00

Ja, taky souhlasím s tím, že OSN je organizace na prd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kaspery  |  21. 03. 2003 14:56

Taky s Tebou souhlasim ale: "dokud se na tom neshodnou zeme v OSN a nedaj k valce mandat" Aby se shodlo tolik zemi je skoro nemozne prave diky pocetnosti clenu v OSN....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jméno a příjmení:  |  23. 03. 2003 11:55

no ona to cina uz par let v tibetu dela - jenom proste rekne ze je tibet jeji provincie a hotovo - mozna kdyz amici budou 50 let rikat ze iraq je vzpurna provincie tak ze jim to svet (i zpravedliva EU) uveri a budeklid jako v Cine

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rudidlo  |  21. 03. 2003 12:13

A taky si muzeme vzpomenout, ze kdyz Husajn "vlitl" na vlastni lidi, kteri se postavili na odpor (take proto, ze je k tomu vyzval tehdejsi americky prezident) po ukonceni operace "Desert-storm", americti vojaci udelali kordon, aby to tam mohly iracke vladni jednotky vymlatit. Tomu rikam boj za mir, jen co je pravda.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anonym  |  22. 03. 2003 10:24

mozna by stalo za to jeste dodat, ze ty zbrane hromadnyho niceni mu pomahaly budovat zapadni staty a dokud je pouzival jen proti Iranu, tak se tim nikdo nezabyval (ostatne ani kurdska mensina nikoho nezajima)

Husajn je svine, ale nemuze byt pochyb ze to neni skutecnym duvodem pro rozputani uz druhy ropny valky behem Bushova volebniho obdobi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fotr  |  21. 03. 2003 11:53

už ty prášky neber

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor