Upovídané laserovky od HP

Diskuze čtenářů k článku

tspetr  |  20. 04. 2001 19:49

Mám tu "čest" pracovat s HP 8550 a musím říct, že to byla největší chyba v životě. Rychlost barevného tisku je tak pomalá, že barevná jehlička pod WIN je rychlejší.
Po nějaké době se tiskárna začala kazit a servisní technik HP vše svedl na to, že pokazené funkce jsou jen "vedlejší" a na celkový chod tiskárny to nemá vliv.
Opravdu HP je síla.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vector  |  20. 04. 2001 19:49

Už přez rok začínají ceny barevných laserových tiskáren ne pod 100 000, ale pod čtyřicet tisíc korun.

Navíc tiskárny HP ať už jakékoli nejsou žádným zázrakem, o kterém by nekdo měl pět ódy.
Tím méně jejich barevné lasery, které si o kvalitě tisku mohou nechat jen zdát.

Takže by to chtělo více oběktivity a novinek a méně reklam.

Situace, kdy neznalý redaktor oslněn výkony něčeho, co vživotě neviděl a ve skutečnosti tomu jen vzdáleně rozumí asi jako uživatel, napíše článek který vyznívá jako "oběvil sem Ameriku honem se všichni pojďte podívat prodává to takhe firma za tyhle peníze" je k mému úžasu stále aktuální.
To není dobře zvlášť na tak navštěvovaném serveru, nevím jestli je to tím, že si Živě nemůže, nebo nechce dovolit odborníky.
Je to otázka toho, co je cílem tohoto projektu.

Nečekám, že mi to řeknete, ale příjemě by mě to překvapilo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  20. 04. 2001 19:49

Jeste by jste mohl pripojit nejake odkazy na barevne tiskarny co maji

lepsi kvalitu tisku jsou levnejsi a
daji se tu koupit - nejlip u firmy

ktera ji opravdu ma a muze ji predvest.



Bez i ronie - opravdu by me zajimala
levnejsi (a pripadne i lepsi) barevna tiskarna
ktera umi duplex pripojeni
pres TP sit a bylo by fajn aby umela

uctovani spotrebovaneho toneru jednotlivych barev na job/stranku


Co jsem zatim tak videl tak to vsechno stoji stejne - tak nejak ke 200.000 ...



Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vector  |  20. 04. 2001 19:49

Nemám u sebe zrovna potřebné materiály, tak jenom z hlavy.

Minolta (QMS) Magicolor2.
Kolem šedesáti tisíc 1200x600Dpi duplex.
Crown Admin, jako všechny nové Minolta tiskárny.
Je to výprodej staršího modelu.

U posuzování kavality barevných laserových tiskáren i jejich tisku, je potřeba mít zanlosti konstrukce takových tiskáten.
Honotit můžete nejen kvalitu tiskového výstupu, ale také metodu přenosu obrazu na papír, počet průchodů a další aspokty konstrukce, které mají vliv jak na kvalitu obrazu, tak na životnost tiskárny.

Další důležitá věc je třeba cena a životnosti spotřebního materiálu ,-)

Podle mého názoru stojí za povšimnutí zejména technologie OKI.. ( jeden průchod )
QMS.. Karusel s barevníky
Hitashi.. ( metoda přenosového válce )
Minolta.. ( technika hlídání spotřebního materiálu a technické provedení detailů )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  20. 04. 2001 19:49

Minolta Magicolor Desklaser+ - NEMA duplex (nebo to Minolta cudne taji), nema uctovani spotrebovaneho toneru na
job/stranku, stoji asi 50kKc s DPH ale
jestli je v tom i printserver to nevim,
kazdopadne HW rozliseni bude jen tech 600.

Lepsi model je Magicolor 2 Plus CXE Duplex , ale tam se mi nepodarilo zjistit cenu - umi uz ten duplex a uctovani.

Pekna - skoro idealni - je Magicolor 2200 , ale ta uz stoji pres 200kKc

Sehnat slusnou (aspon 600x600dpi HW, duplex, sit pripojeni, presne uctovani spotrebovaneho toneru na job) barevnou
laserovou tiskarnu v cene do 100kKc s DPH se mi porad nejak nedari....


Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vector  |  20. 04. 2001 19:49

Ale o té já drahý příteli mluvím.
Je to HW identický stroj,( Magicolor2 )jen má jinou elektroniku, rozlišení 600x2400 duplex a komlpetní správu přes Crownadmin. kolem šedesáti tisíc.
Nejslabší model , který máte na mysli je MC2 DeskLaser, který je jen GDI a nemá skoro nic, jeho cena je pod čtařicet tisíc.
Plná Magicolor2 má jinou elektroniku, a dál už je to jen o větším množství paměti, duplexní jednotce atd.

Pro úplnost připomínám, že duplexní jednotka je úplně k ničemu , pokud chcete tisknout větší oběmy.
Jak na MC2 tak na 61000 a pokud vím i na tom HP.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  20. 04. 2001 19:49

Tak drahy priteli omyl - ta Minolta magicolor 2 Plus CXE Duplex za 70 bez DPH je nejaky akcni model vyprodany 22.1.
Nyni je k dispozici ten samy model bez duplexu za 110 bez DPH nebo jiny model
magicolor 2plus EXDuplex za prijemnych 190 bez DPH , ale tim se jaksi dostavame na cenovou uroven beznou v teto kategorii.
Takze smula. BTW - proc je duplex k nicemu ? Kdyz budu chtit tisknout rychle
bez duplexu jednostranne tak mne snad zdrzovat nebude - ne ? Ja bych tiskanu na tisk textu bez duplexu uz nechtel - polovicni spotreba papiru, vsechny vytisky zabiraji polovic mista a co mam zkusenost s HP, tak tisk s duplexem je stejne rychly jako bez nej jenom papiry padaji z tiskarny 2x pomaleji - potistenych stran za minutu je ale stejne ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vector  |  20. 04. 2001 19:49

:)))) je škoda, že si neseženete stejně aktuální informace v době, kdy její prodej jede na plno, ale když Vám o tom řeknu, máte je najednou sotva tři dny staré

Pro úplnost. Ještě by jich tam pár mělo být.

Ten Duplex je opravdu za trest a sem rád, že nové řada 2000 ho v základu nemá.
Zato má skvělou konstrukci, levnější spotřebák, daleko kvalitnější tisk a příjemnou cenu.


Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor