Merediction
30. 11. 2017 • 8:07

Koupil sem raspberry, mainstaloval kodi a připojil k tv. A žádný upc, o2tv atd. nepotrebuju. Na tři kliky se mi spustí jakýkoliv film nebo seriál v hd, dabing/titulky dle libosti.

Libb
Libb
30. 11. 2017 • 7:21

Zdá se to jen mně nebo ten člověk odpovídá na něco jiného, než se ho ptají?BTW zkusil jsem to tady na chvíli bez ad***u a video mně překrylo input box., Jste normální?

czbob
30. 11. 2017 • 0:30

Co to je za blbost?? "Někteří zákazníci však argumentují tím, že kvůli funkci Zpětného zhlédnutí si pořídili potřebný příplatkový modem, který tuto službu umožňuje provozovat." Tak předně, je jedno jaký modem/router kdo má, jestli Compal, Technicolor nebo Ubee, dokonce nemusí mít ani net od UPC. STB (Kaon 700/900) připojí pomocí UTP ke svému routeru kde má net např. od Pody a pojede to. To zas chytráci zkoušejí, jak z UPC vytřískat nějakou tu slevičku... Ale beru to, služba se nabízí a i když je zadarmo, a měla by fungovat. Já osobně si ale stěžovat nemohu, mě běží ReplayTV kdykoliv. Žádné výpadky nepozoruji ani ve vytíženém večerním čase. Tj. 20.00 - 22.00 Dnes jsem to zkoušel dokonce tak, že jsem si zároveň zpětně pouštěl seriál Polda na tabletu, mobilu a STB Kaon 700. Na všech 3 zařízeních běžel seriál bez záseků.

zkill
29. 11. 2017 • 18:59

Totální neschopnost UPC. Místo aby využili nějaké škálovatelné řešení od třetí strany tak si bastlí něco na svém písečku. Nelze se divit, že při jejich technických schopnostech to nefunguje. Přitom existuje tolik cloud služeb které fungují dobře a zase tam moc nestojí. Kdyby použili Azure, AWS, Google Cloud či klidně i Alibaba Cloud, tak by se alespoň vyhnuly problémům s nedostupností služby z důvodu přitížení.

Montr
29. 11. 2017 • 17:06

S tim zpetnym prehravanim byli cas od casu problemy skoro vzdy.
Nicmene z meho pohledu se za posledni 3 tydny si situace naopak zlepsila a uplne si nepamatuju co by me v posledni dobe na tom nejelo.

Jarda.abc
29. 11. 2017 • 16:19

A o menších kabelovkách se tady nepíše, jako kdyby oni jeli bez problémů.A to Netflix poskytuje i 4K stream. A teď si představte, že si v USA každý v domácnosti pustí svůj vlastní 4K stream.
Je to problém, protože na TV 55" (již i za 11 000 Kč) potřebují kvalitní signál a ten u nás bude dostupný pouze na internetu.

SoxXe
29. 11. 2017 • 16:02

Problémy s UPC jsou pořád do kola. Je to stále něco. Když jde zpětné shlédnutí, tak nejde Internet, když jde tohle, tak zase nejde tamto, furt něco a furt dokola. Začíná to být už vážně otravný. Fungovat takhle mobilní operátoři, tak si zavoláme jen 3x za týden 😃

JanciBB
29. 11. 2017 • 15:30

Včera som to riešil s infolinkou....
1,Odpojiť Settopbox
2,Odpojiť modem na cca 1min
3,Zapnúť modem ,po cca 5 min zmizli zelené šipky prenosu aktualizácie
(Ostalo svietiť iba WIFI,spodná biela led,potom už len spodná led)
4,Zapnúť Settopbox,po rozbehnutí už fungoval archív
Janči

starous70
29. 11. 2017 • 14:53

Včera jsem to používal téměř celý den a bez problémů jsem se mohl koukat. Teď se taky zdá, že to funguje.Přiznám se, že jsem byl před pár lety hodně skeptický k myšlence, že se každý bude dívat na vlastní skladbu televizního programu, jak některé firmy inzerovali. Ona je matematika dost neúprosná. Při datovém toku, který potřebuje video, a počtu zařízení, které to v jednu chvíli používají, je jasné, že ten strop není až tak vysoko.
UPC určitě podcenilo zájem o tuto službu.

Anonymizovaný
29. 11. 2017 • 14:34

Žiadna kompenzácia 😀 Keby toto povedal 150 tisícový Antik, ktorý je na Slovensku bez viazanosti, tak do mesiaca stratí pár tisíc zákazníkov. Podobný problém mal na Slovensku aj Antik. Dali to nejak do poriadku a každého kontaktovali s tým, že na 1 mesiac dostávajú prémiový TV balík 😀

freekarol
29. 11. 2017 • 14:34

Zpětné zhlédnutí a zadarmo? Jistě, místo aby to platili zákazníci, tak to UPC platí přímo ze své kapsy. A tuhle pohádku zbaští kdo? 😀 Zpětné zhlédnutí rozhodně nebylo nikdy bezproblémové, někdy se to sekalo, jindy zase nebyl synchronizovaný zvuk a video. A ted to dotáhli do vrcholu, kdy to večer nefunguje vůbec, předevčírem to nešlo ani přes den...

Abox
Abox
29. 11. 2017 • 14:21

Tragedie, cim dal, tim hur.
Funkcni a prehledne UPCZone nahrazen FB like stylem, HBO GO nejde prihlaseni a ta zmena vzhledu u Horizon GO take traga. Staci se trochu zacist na FB...

Tudva
29. 11. 2017 • 14:10

Nejvic se me libi ze rekli ze to spravi do tydne. Vzhledem k tomu ze stejny termin ("do tydne") rikaji uz treti tyden po sobe, tak jim to vubec neverim.

Jaroslav Urban
29. 11. 2017 • 14:05

Centrio obdobnou, ale placenou službu TV2GO údajně kvůli technickým problémům ruší, přičemž žádné problémy jsem nezaznamenal. 🙁

JanVan
JanVan
29. 11. 2017 • 13:53

Jsem rád, že to konečně uchopila i média - to, co UPC předvádí, je výsměch.

Určitě si přečtěte

Články odjinud