UPC nefunguje Zpětné zhlédnutí. Služba se potýká s problémy už několik týdnů

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 24

Názory k článku

30. 11. 2017 08:07

Koupil sem raspberry, mainstaloval kodi a připojil k tv. A žádný upc, o2tv atd. nepotrebuju. Na tři kliky se mi spustí jakýkoliv film nebo seriál v hd, dabing/titulky dle libosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
30. 11. 2017 07:21

Zdá se to jen mně nebo ten člověk odpovídá na něco jiného, než se ho ptají?BTW zkusil jsem to tady na chvíli bez ad***u a video mně překrylo input box., Jste normální?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 11. 2017 00:30

Co to je za blbost?? "Někteří zákazníci však argumentují tím, že kvůli funkci Zpětného zhlédnutí si pořídili potřebný příplatkový modem, který tuto službu umožňuje provozovat." Tak předně, je jedno jaký modem/router kdo má, jestli Compal, Technicolor nebo Ubee, dokonce nemusí mít ani net od UPC. STB (Kaon 700/900) připojí pomocí UTP ke svému routeru kde má net např. od Pody a pojede to. To zas chytráci zkoušejí, jak z UPC vytřískat nějakou tu slevičku... Ale beru to, služba se nabízí a i když je zadarmo, a měla by fungovat. Já osobně si ale stěžovat nemohu, mě běží ReplayTV kdykoliv. Žádné výpadky nepozoruji ani ve vytíženém večerním čase. Tj. 20.00 - 22.00 Dnes jsem to zkoušel dokonce tak, že jsem si zároveň zpětně pouštěl seriál Polda na tabletu, mobilu a STB Kaon 700. Na všech 3 zařízeních běžel seriál bez záseků.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 11. 2017 18:59

Totální neschopnost UPC. Místo aby využili nějaké škálovatelné řešení od třetí strany tak si bastlí něco na svém písečku. Nelze se divit, že při jejich technických schopnostech to nefunguje. Přitom existuje tolik cloud služeb které fungují dobře a zase tam moc nestojí. Kdyby použili Azure, AWS, Google Cloud či klidně i Alibaba Cloud, tak by se alespoň vyhnuly problémům s nedostupností služby z důvodu přitížení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
29. 11. 2017 17:06

S tim zpetnym prehravanim byli cas od casu problemy skoro vzdy.
Nicmene z meho pohledu se za posledni 3 tydny si situace naopak zlepsila a uplne si nepamatuju co by me v posledni dobe na tom nejelo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 11. 2017 16:19

A o menších kabelovkách se tady nepíše, jako kdyby oni jeli bez problémů.A to Netflix poskytuje i 4K stream. A teď si představte, že si v USA každý v domácnosti pustí svůj vlastní 4K stream.
Je to problém, protože na TV 55" (již i za 11 000 Kč) potřebují kvalitní signál a ten u nás bude dostupný pouze na internetu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 11. 2017 16:02

Problémy s UPC jsou pořád do kola. Je to stále něco. Když jde zpětné shlédnutí, tak nejde Internet, když jde tohle, tak zase nejde tamto, furt něco a furt dokola. Začíná to být už vážně otravný. Fungovat takhle mobilní operátoři, tak si zavoláme jen 3x za týden :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
29. 11. 2017 15:30

Včera som to riešil s infolinkou....
1,Odpojiť Settopbox
2,Odpojiť modem na cca 1min
3,Zapnúť modem ,po cca 5 min zmizli zelené šipky prenosu aktualizácie
(Ostalo svietiť iba WIFI,spodná biela led,potom už len spodná led)
4,Zapnúť Settopbox,po rozbehnutí už fungoval archív
Janči

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
29. 11. 2017 14:53

Včera jsem to používal téměř celý den a bez problémů jsem se mohl koukat. Teď se taky zdá, že to funguje.Přiznám se, že jsem byl před pár lety hodně skeptický k myšlence, že se každý bude dívat na vlastní skladbu televizního programu, jak některé firmy inzerovali. Ona je matematika dost neúprosná. Při datovém toku, který potřebuje video, a počtu zařízení, které to v jednu chvíli používají, je jasné, že ten strop není až tak vysoko.
UPC určitě podcenilo zájem o tuto službu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  29. 11. 2017 14:34

Žiadna kompenzácia Keby toto povedal 150 tisícový Antik, ktorý je na Slovensku bez viazanosti, tak do mesiaca stratí pár tisíc zákazníkov. Podobný problém mal na Slovensku aj Antik. Dali to nejak do poriadku a každého kontaktovali s tým, že na 1 mesiac dostávajú prémiový TV balík

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
29. 11. 2017 14:34

Zpětné zhlédnutí a zadarmo? Jistě, místo aby to platili zákazníci, tak to UPC platí přímo ze své kapsy. A tuhle pohádku zbaští kdo? Zpětné zhlédnutí rozhodně nebylo nikdy bezproblémové, někdy se to sekalo, jindy zase nebyl synchronizovaný zvuk a video. A ted to dotáhli do vrcholu, kdy to večer nefunguje vůbec, předevčírem to nešlo ani přes den...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
29. 11. 2017 14:21

Tragedie, cim dal, tim hur.
Funkcni a prehledne UPCZone nahrazen FB like stylem, HBO GO nejde prihlaseni a ta zmena vzhledu u Horizon GO take traga. Staci se trochu zacist na FB...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 11. 2017 14:10

Nejvic se me libi ze rekli ze to spravi do tydne. Vzhledem k tomu ze stejny termin ("do tydne") rikaji uz treti tyden po sobe, tak jim to vubec neverim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 11. 2017 14:05

Centrio obdobnou, ale placenou službu TV2GO údajně kvůli technickým problémům ruší, přičemž žádné problémy jsem nezaznamenal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
29. 11. 2017 13:53

Jsem rád, že to konečně uchopila i média - to, co UPC předvádí, je výsměch.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor