Souhlasím s tím, že se o těchto věcech informuje často nekorektně či "bulvárně", se snahou dělat senzaci, a jsem si jistý, že to na Živě neděláme.
Píšu tady už asi popáté o vztahu titulku k textu článku. Pošesté to napíšu trošku jinak. Možná jste měl někdy v ruce časopis The Economist - ten nejpřesnější, nejlépe psaný, "nejsuchopárnější" ze světových ekonomických magazínů. Přesto, že texty uvntiř jsou odborné, hutné, s nesmírnou péčí o pravdivost každého slova zpracované, každý projde paterou kontrolou atd., jsou nadpisy jejich článků "více než bulvární": jsou to nadsázky, jaké by si možná nezvolil ani Blesk. Proč? Protože The Economist doufá, že má inteligentní čtenáře (tak jako to my doufáme u čtenářů Živě), a ti ČTOU ČLÁNKY, nikoli že PŘELÉTNOU TITULKY a už z nich si udělají obrázek.