Ulož.to stále kraluje českému filmovému pirátství. Smazané odkazy nahrazují nové

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 252

Názory k článku

24. 01. 2020 17:55

Mě by zajímaly dvě věci:
1) Kdo ty filmy na uloz.to vlastně nahrává? Je mi jasný, že tam občas někdo něco nahraje pro kamaráda, ale vzhledem k tomu kolik těch filmů tam je, tak to musí mít na starosti nějakej tým lidí, kterej to dělá na plnej úvazek. Jinak si to nedokážu představit. Ten výběr filmů je tam obrovskej, od němý éry přes moderní bijáky až po obskurní rarity, od filmů v původním znění s titulky po filmy s dabingem, český filmy, zahraniční filmy, seriály, dokumenty, televizní pořady, pornofilmy... Málokdy se stane, že tam něco nenajdete. Když někdo něco nahlásí a dojde ke smazání, vzápětí se to tam objeví znovu. Nezdá se mi, že by tam ten obsah naplňovali pouze uživatelé. Co si myslíte vy?
2) Pak by mě zajímalo, jakým způsobem se dá přijít na to, jaký filmy jsou nejvíc stahovaný. Uloz.to a podobný weby přece tyhle informace nezveřejňujou. Vůbec mi není jasný, jak na to ten web Filmtoro přišel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
23. 01. 2020 10:52

Divím se, že to ještě nevzdali. Je to marný boj. Když zavřete ulož to najde se jiný způsob. Patřím k pamětníkům dob, kdy se takové věci řešily přes CD, protože internet byl jen vytáčený a moc lidí ho doma nemělo a i kdyby mělo, prostě takovou oporci dat by to nedalo. Do toho asi nezklouzneme, internet dnes vládne světu.
V článku byla pojmenovaná řada problémů (důvodů, proč možná lidi dávají přednost uložto před oficiální distribucí), co se pokusit zapracovat na jejich odstranění. Vždy se najde pár lidí, co nebudou platit už z principu, ale většina jistě ráda autory podpoří, pokud se nebudou požadovat přemrštěné ceny (a tady je zase problém, co je to přemrštěná cena).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
22. 01. 2020 11:39

Přiznám se, že nechápu lidi, kteří nelegálně stahují hry a ty pak hrají. Dokázal jsem to pochopit v době, kdy nebylo možné hru si stáhnout jen na vyzkoušení, ale dnes minimálně Steam zcela bez problému umožňuje hru si koupit, vyzkoušet a pokud se mi nelíbí, tak si nechat vrátit peníze. Odehrané max. 2 hodiny (podmínka pro vrácení peněz) podle mého názoru na otestování hry stačí dostatečně.
A pokud mě hra zaujme a trávím u ní víc času, tak si tvůrci své peníze prostě zaslouží.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (10)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
22. 01. 2020 10:27

Je zajímavé si pročítat názory, které jsou buď na opačných stranách barikády, ale některé tak nějak stojí uprostřed. Pravdu má každý i nikdo. Jsme (Češi) určitě nějak ovlivnění tím, jaký vývoj internetu tady byl a stále je. Je pomalý ve srovnání se západem, ale to nikdy nebyla výmluva pro warez. Problémem je, že stále je pro mnohé situace doopravdy pohodlnější warez, než jít do obchodu pro Blu-ray, pokud není daný titul na Netflixu apod. službách. Já se osobně klaním před streamovacími službami, které jsou nyní všude dostupné a hlavně pohodlné. Stejně tak se klaním lidem, kteří se naučili za obsah platit, i když při vzpomínce na studentská léta bych měl asi problém s tolika pravidelnými příkazy. Nedávno jsem hledal na všech službách jeden film a po nenalezení si opakovat staré: stáhnout, donést ntb k TV, zapojit HDMI kabel, donést nabíječku...to člověk doopravdy nechce. Baví mě podporovat hudební vydavatele, kdy jednou platbou mám (téměř) všechnu hudbu pod nosem, ale můžu tohle udělat v rámci videa? Těžko. Zaplatím si 4 streamovací služby, pro některé by člověk měl mít VPN na úrovni routeru a stejně značné procento titulů nenaleznu. Myslím, že mít jednu (rozumně oceněnou) střechu nad videoobsahem by velmi zredukovalo články tohoto typu, protože kdy jste od doby Spotify/Apple Music/Google Music (apod.) četli o pirátění hudby jako o problému s videem? Mmm? Postuji tento komentář jen pro zamyšlení a nikoliv ke zbytečně utopické diskuzi...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  22. 01. 2020 08:29

Podle me hraje roli i povaha ceskeho naroda. Jsme sberaci a mame radi jistotu, protoze ji v beznem zivote za poslednich 100 let moc nebylo. Pocitove je proste lepsi si film stahnout a mit ho na disku, pustit si ho jednou, dvakrat a pak treba smazat a nebo si ho nechat, pokud zaujal. Nikdo vam ho nesebere a vite, ze je opravdu kdykoli dostupny...Dnesni svet je zalozen na predplatnem, tedy neustalem placeni znova a znova, ale bez zaruk. To odrazuje nejen me, ale nejspis i plno dalsich. Vsimnete si, ze cokoli na internetu delate a predplacite, vzdycky musite souhlasit s tim, ze nikdo za nic neruci. Jen ze vy budete platit.Ps: Proc treba neexistuje web, kde by kdokoli mohl konkretnimu ceskemu autorovi poslat penize? Rad bych zaplatil za me oblibene filmy, ktere jsem stahl, ale neni jak. Bez toho puvodniho "nelegalniho" stazeni bych ani nevedel, ze ta vec existuje. A kdyz koupim DVD, neprehraju to a autora podporim jen minimalne, vetsina prej jde do jinych kapes.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
22. 01. 2020 08:20

Ulož.to používám často pro emailové přílohy, když mi překročí 20 MB, což je zhruba tak jednou týdně. Samozřejmě tam nastavuji privátní odkaz a smazání po prvním stažení. Jako takové je ulož.to bezkonkurenční a hlavně známé a intuitivní, takže ještě neměl nikdo výhrady s jeho použitím, na rozdíl od různých noname úložišť.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
21. 01. 2020 22:51

všiml jsem si, že začíná být vidět NAHNOJI.CZ (úložiště, snaží se vetřít s těžičem kryptoměn ale marně)
A ty pochybné "linkovací" servery jsou obalené reklamou nadruhou sice kvůli ublocku nemají šanci ,ale přesto se vždy snažím jít ke zdroji.tím pádem se rozdíl mezi stažením a streamováním do jisté míry stírá) = když znám url mp4 (mkv lepší, záruka, že vždy jde přehrát i nekompletní) souburu, mohu streamovat, stačí do přehrávače zadat url

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
21. 01. 2020 21:00

Mám i Netflix...ale to jen kvůli velmi dobré logistice.......mám rozkoukáno hafo věcí seriálů a filmů...a vždy mi to začne přehrávat kde jsem skončil...na počítači i v mobilu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (10)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
21. 01. 2020 20:17

Dokud platím OSE z každého hardisku v serveru, DVDCKA, mobilu nebo paměťové karty poplatek a dokud má v mě peněžence ruku státní fond kinematografie, stahuju si filmy volně zcela bez nějakých morálních pochybností.
A ulozto má všechno pěkně pohromadě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (22)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
21. 01. 2020 20:00

No, dokud společnosti nepochopí, že chci mít všechen (ok, nereálné, ale tak alespoň většinu) na jednom místě a né mít účet u 10 služeb, tak sorry jako, ale mé peníze neuvidí. To je radši dám jako donate "službám", které mi to nabídnou. Zajímavé že u her to jde, na Steamu mám knihovnu za pár desítek tisíc, ale u filmů se pořád cukají.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (46)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
21. 01. 2020 19:12

Všechny streamovací služby mají jednu velkou nevýhodu - je nutné je trvale platit. Neexistuje něco jako rozkoukám film a podívám se za měsíc.
Nedává smysl kouknout na 2 filmy jednou za 3 měsíce apod.Jediný smysl mají, pokud si každý den něco pustíte, a ještě musíte doufat, že ten film zrovna u té služby nabízí.Kdyby dokázali nahradit placenou televizi / satelit streamovací službou, pak by to dávalo smysl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
21. 01. 2020 18:36

Je otazka, kolik z tech lidi, kteri si film stahnou na ulozto, by na nej slo do kina nebo si ho koupilo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (9)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
21. 01. 2020 18:10

Ne, placené služby rozhodně pohodlnější nejsou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (15)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
21. 01. 2020 18:08

Pokud budu chtít vidět několik seriálů na různých službách, nemusím je přece platit všechny najednou. Předplatím jednu službu, skouknu seriál, ukončím předplatné a předplatím další službu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
21. 01. 2020 17:28

Ať žije uložto. Vynikající služba. Bonzści a fízlové ať chcípnou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (13)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
21. 01. 2020 17:06

"Oficiální služby každopádně vedou v pohodlnosti. Máte k dispozici přehledný katalog a aplikace, které umožní sledování obsahu přímo v televizi, ale i v počítači, tabletu nebo na mobilu."O víkendu jsem dostal chuť kouknout na jeden konkrétní. Neplatím za žádnou konkrétní streamovací službu, ale principiálně jsem neměl problém za něj přiměřenou částku zaplatit. Měl jsem v úmyslu si to zaplatit na měsíc a pak zas prostě ukončit. První, co mě napadlo, byl Netflix. Nenašel jsem prohledávání katalogu bez toho, aniž bych se musel prvně zaregistrovat. Tím jsem se nechtěl zabývat, když ani nevím, co tam vlastně mají. Zkusil jsem HBO GO, seriál nemají. Už ani nevím, co byla další služba, ale podobný scénář.Zkusil jsem Ulož.to a našel jsem na první dobrou. Možná nemám ty správné sadomasochistické sklony, ale mi to ulož.to připadá použitelnější.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (18)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
21. 01. 2020 16:40

Už dávno měli dostat ban a tvůrci sedět v kriminále. Lze odpustit nevědění, krátkodobou neschopnost, ale rozhodně ne dlouhodobé, záměrné a úmyslné obcházení, vyhýbání, vymlouvání, benevolenci, neochotu a td.Jako Čech to považuji za českou ostudu a prezentaci neschopnosti a neochoty dodržovat základní normy spravedlnosti a práva.
--------------------------
ČR se nikdy nepohne z místa, pokud češi budou věřit, že okrádání těch druhých, znehodnocování cizí práce a nedodržování pravidel vlastnictví je v pořádku a správně.Z takového lidu budou vždy vycházet jen takoví politici a takové strany, které budou tyto myšlenky sdílet na svých pozicích, ve vládě, na úřadech, v ekonomice, doma při výchově děti.Z důvodu osobního profitu jednotlivce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (20)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
21. 01. 2020 16:34

Již delší čas jsem toho názoru, že nejkrásnější hudba je ticho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 01. 2020 16:13

"...analytická služba Similarweb odhaduje, že počet návštěv webu během prosince 2019 překročil 20 milionů. Stejnou metrikou byly prověřeny i ostatní weby..."
Takže jinak řečeno si ty čísla někdo vycucal ze zadku... Asi jsem si zvolil špatný povolání

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 01. 2020 16:13

Stačí se podívat, jak nakonec dopadl hudební průmysl. Za pár korun měsíčně najdete na jedné hromadě víceméně všechno. Ja pouzivam google music , ale apple music nebo spotify jsou totozne sluzby s temer identickou nabidkou hudby. Drive jsem ani nevěděl, co chci stahnout, protoze jsem proste nevedel co. Ted diky gmusic mi hraje hudba, o ktere bych se nikdy ani nedozvedel a nevedel, ze neco takoveho existuje a tedy ani nevedel "co stahnout". Placený pristup ma tedy pro me tuto obrovskou vyhodu... A tech 5 piv měsíčně si klidne odpustim...
Nevidim duvod (rozumný důvod), proč si filmový prumysl z tohoto nevezme ponaučení. Vůbec bych nebyl prekvapen, kdyby netflix, hbo go a pod meli globalni nabidku vseho co videoprumysl produkuje a sem tam by byl nejaky titul treba na 3 mesice exkluzivní pro jednoho... Pak ale by to měli všichni, podobne jako v hudebních streamovacich službách. A vsadim se o co chcete, ze by nastala podobna situace jako s muzikou. Pohodlnost legalnich sluzeb by vyhrala nad pokoutnym a rizikovym stahovanim z uloz.to a pod... Vlastne uz neznam nikoho, kdo by dnes stahoval mp3.... Netflix za 200/mes s bohatou nabídkou by prostě frčel...
To by ovšem.nesmeli byt v tomto průmyslu zaprdeli konzervy a podivat se jinde (na muziku), ze to proste jde a muze to fungovat....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (35)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
21. 01. 2020 16:03

Docela nechápu to co bych na uložto prodatoval za méně než měsíc mám u konkurence rok neomezeně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
21. 01. 2020 15:16

„Ulož.to je v jádru zcela legitimní službou pro cloudovou zálohu souborů. Problematická je skutečnost, že do úložiště uživatelé nahrávají i nelegální kopie filmů či seriálů a přítomnost vyhledávacího pole umožňuje tyto soubory dohledat a stáhnout komukoli jinému. “Ne, ulož.to je už od počátku koncipované jako úložiště pro warez, má systém motivující lidi za ten warez platit a systém motivující lidi tam ten warez nahrávat. Je vytvořené tak, aby tam lidé ten warez snadno našli a mohli ho stahovat ve velkém. Má vyhledávač umožňující ten warez snadno dohledávat. A schovává se za to, že oni nic, že to neposlušní uživatelé.Prostě je to klasický ksindl, co se pakuje na warezu a schovává se za "cloudové úložiště" a já nechápu, že to tolik let může tímhle stylem fungovat a že se na tom tímhle stylem dá tolik let vydělávat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (10)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor