Kazeň! To je to hlavni. A nekritizujte pyšneho udavače bo vyhlasi mimořadku.
co je ta mimořadku?
Tady se tajemství neudrží je tu moc fízlů . Stratils výhodu chlapče , to je smúla.http://15.165.222.35/6fk44b.mp4
Živě.cz se asi zbláznilo. Nebo si ten článek u něj zaplatila OSA. Nebo Disney. Nebo nějaký jiný nenasytný audiovizuální moloch. Nebo má autor článku v plánu brzy změnit zaměstnání a přejít k jedné z výše uvedených společností. Jinak si nedovedu vysvětlit, proč jeden z nejrespektovanějších webů o IT světě pranýřuje ulozto.cz za to, že "opět otevírá prostor pirátství", když každý normální člověk ví, že "pirátství" je to, co velká, VELKÁ, většina nejen IT komunity, ale i obecně populace, chce a podporuje, protože volně dostupný sdílený obsah bez ohledu na vlastnictví, je to, o čem byl internet od začátku, a o co na internetu z významné části stále jde, a každý ví, že nářky kohokoli o jeho ušlém zisku jsou absolutní nesmysl a "postižené" společnosti, i když se jejich obsah vesele "pirátí", stále vydělávají neuvěřitelné sumy, jsou finančně velmi zdravé, mají spokojené zaměstnance, vedení i akcionáře a rozhodně to nevypadá, že by se měly zhroutit. Je to jenom jejich nezkrotitelné ego a neschopnost nechat některé věci, které nemají pod kontrolou a nikdy mít nebudou, běžet vlastním životem, a mávnout nad nimi velkoryse rukou. Vážená redakce zive.cz, chápete, že tím, co jste napsali, jste se postavili do opozice proti naprosté většině členů IT komunity? Chápete, že vaši čtenáři od vás očekávají, že budete stát na opačné straně? Co to jako mělo být, tady todlencto??? A ještě k tomu se v rámci diskuzí níže obhajujete, že nechápete, proč se ulozto kvůli vašemu článku urazilo a proč vám ostatní spílají! Proč z nás ještě k tomu děláte blbce, kteří neumí číst? Jste normální? Zpytujte svoje IT svědomí a styďte se...
Názor byl 2× upraven, naposled 12. 1. 2024 18:46
velká většina, nejenom IT komunity, opravdu pirátství nechce…..
velká většina, a zvláště IT komunity, pirátství chce…
Nesmysl.. chceme volné licence... ale pokud se majitel práv rozhodne dílo pod volnou licenci neuvolnit řešením není ne respektovat pravidla a "pirátit" ale tlačit na onoho majitele ať změní názor.
Pravidla jsou vždy jen dočasná..., než skupina nových mocných, ať už se jimi stane kdokoliv, nastaví pravidla nová, protože ta současná nevyhovují jejich životním hodnotám a záměrům. Kdyby se pravidla od té doby, co poprvé vznikla, vždy respektovala, žijeme dodnes na stromech, nebo inkvizice zakazuje "čarovat", nebo existuje otroctví, nebo nikdo bez výjezdní doložky od komunistů nesmí opustit republiku. Pravidla jsou jenom dočasnou úmluvou skupiny lidí, která jsou již v den svého vzniku předurčena ke změně jinou skupinou lidí v budoucnu. A stejně tak to je s údajnými právy vlastnit jedničky a nuly na internetu. To platí dnes, ale zítra to klidně platit nemusí, a sami "zastánci současných práv" velmi dobře vědí, že už dnes je opravdu hodně lidí, kteří jejich názor nesdílí a respektovat jej nehodlají. Dnes je ale také čirou utopií myslet si, že se "majitelé práv" začnou chovat jinak a začnou nabízet volné licence jen proto, že je o to někdo požádá. Však je zkuste přesvědčit dobrým slovem a dejte vědět výsledek...
Doba se meni a s tim je treba menit pravidla. Byla a jsou pravidla dobra a spatna, coz neznamena, ze nebudeme respektovat pravidla zadna. Je videt, ze jste nikdy nevytvoril nic hodnotneho (nehmotneho), protoze byste potom mluvil jinak.
Nebýt pirátství, tak celé IT ani neexistuje. Včetně firem jako je např. Microsoft, s přístupem "radši ať lidé naše produkty kradou, hlavně že je používají".
Myslíš že když o tom nenapíše živě tak se to nikdo nedozví?
Nejde o to, že by zive.cz nemelo informovat. Jde o to, JAK informovalo. Předmětem kritiky dlouhého zástupu rozhořčených čtenářů, jejichž názory si můžete přečíst níže, je, jaký zive.cz zaujalo postoj.
Kolik hovadin se vejde do jednoho komentáře, že?Tak stručně alespoň k pár blbostem:- Internet vznikl jako armádní projekt. Ne kvůli sdílení obsahu mezi lidmi. Když už se chceme hrabat v tom, co definuje internet od jeho počátku.- Obhajovat jakýmkoliv způsobem krádež je totálně mimo a upřímně doufám, že lidí, jako jste vy, je minimum. Nevydávejte se, prosím, za majoritu.- IT svět pirátství nechce, proto proti němu bojuje. Pro ty, kteří chtějí vše sdílet se světem, je tu open source. Je na rozhodnutí producenta/výrobce, pod jakou licencí bude distribuovat svůj produkt.- Že jsou velké SW korporace finančně zdravé je vesměs kvůli tomu, že přešly na model předplatného. Vydavatelé audiovizuálu vesměs taky, ačkoliv o finančním zdraví u nich se tak snadno hovořit nedá z mnoha důvodů.- Neexistuje právo na obsah. Jediný, kdo má jakákoliv práva nakládat s licencemi nebo různým digitálním obsahem, je ten, kdo k tomu drží patřičná autorská práva, nebo je různě smluvně vázán s jejich vlastníky. I kdyby byla náhodou pravda, že "obecně populace" chce krást, tak prostě populace krást nebude.Je čas se posunout z doby, kdy se ve velkém aplikovalo pravidlo "kdo nekrade denně aspoň hodinu, okrádá sebe i svou rodinu". Totalita je pryč, devadesátky jsou pryč, pojďme se konečně vyhrabat z těch post sovětských traumat, na základě kterých si dodnes mnozí myslí, že krást je normální.Že se Živě nepostaví na stranu warezu jsem čekal, nepobuřuje mě to a jsem za to rád. Naštěstí do Živě přišli lidé, jako je Petr Urban (RIP CNEWS FM), kteří mají morální kompas v pořádku.
Jak hloupě (a ještě k tomu naivně a manipulativně) může někdo přemýšlet a psát, že? Stačí, když se jeden kritický komentář trefí do pověstné potrefené husy, a ejhle! Už to kejhá jeden blábol vedle druhého.Internet vznikl jako platforma k bezplatnému sdílení digitálního obsahu mezi univerzitami. Ovce si spletla internet s arpanetem (o něm ale tato diskuze není).Doufat může ovce v cokoliv, ale její bečení nepřebečí hlas velké většiny uživatelů internetu po celém světě, kteří po internetu vesele sdílí cokoliv, co se jim zlíbí, bečení všech ovcí navzdory. Většina uživatelů internetu v tom totiž problém nevidí, naopak, volné sdílení jakéhokoli digitálního obsahu podporuje. To, že si ovce bude neustále, sice marně, ale přesto, nalhávat, že se nejedná o velkou většinu společnosti, na dané skutečnosti nezmění vůbec nic.Většina IT komunity volné sdílení rozhodně chce. Ovce si zřejmě myslí, že do IT komunity patří jenom výrobci komerčního SW.Jen skutečná ovce si může myslet, a/nebo nám manipulativně tvrdit, že současné SW a audiovizuální společnosti nejsou finančně zdravé i přes všechno současné pirátské sdílení jimi vytvořeného digitálního obsahu. V opačném případě by totiž dávno nic nevytvořily, přestala by veškerá produkce filmů, hudby a SW, a už vůbec by společnosti nemohly růst, expandovat, kupovat menší společnosti, rozšiřovat svoje aktivity, atd. Děje se pravý opak.Ovce správně píše, že "neexistuje právo na obsah". Předpokládám, že tím byl myšlen digitální obsah. V tom jediném se většina lidí s ovcí jistě shodne. Sice tuto větu hned vzápětí ovce popřela, ale stejně to nezmění nic na faktu, že přesně to, že nic takového jako "právo na digitální obsah na internetu" neexistuje, si myslí většina populace, jinak by nedocházelo k tak masivnímu "pirátění", rozuměj sdílení veškerého digitálního obsahu. Ovce se zase jistě bude bránit slovu "masivnímu" nebo ekvivalentnímu slovu "většina". Chtějí snad ovce popřít očividnou skutečnost, že konec ulozto.cz oplakala většina občanů republiky??? Jo, jasně, manipulativní ovce to zřejmě znovu popřou, to se dalo čekat. Njn, diskuze s ovcemi zavírajícími oči před jim nevyhovující realitou je bohužel zbytečná. To ovšem opět nic nezmění na skutečnosti, že velká většina lidí byla ráda, že ulozto.cz existuje a že dokáže vzdorovat nesmyslným zákonům o digitálním obsahu prosazeným velkými nenasytnými korporacemi jen kvůli maximalizaci zisku (není žádná hranice profitu, se kterou by korporace byly spokojeny, znají jen jediné - exploatování všeho až na dřeň a nekonečný růst až do bezvědomí).Je zcela zbytečné reagovat na neustálé osočování z krádeží, když ovce nechápou, že většina společnosti to vidí jinak, že většina společnosti nadřazuje volné sdílení obsahu nad "práva" tvůrců. Ovce budou neustále opakovat svoje zaříkávadlo, že je třeba zabránit volnému sdílení digitálního obsahu na internetu, protože tvůrcům uchází zisk, a IT komunita bude i nadále tyto rádoby moralistní žvásty ignorovat a neustále úspěšně nacházet nové cesty, jak sdílet cokoli, co se jakkoli na internet dostane. Koneckonců, kvůli tomu internet vznikl. Názorům všech ovcí navzdory...Pokud bude zive.cz pokračovat v takových článcích, jistě to od svých čtenářů nejdříve opět pěkně schytá, ale poté mu čtenáři navždy odejdou.
Baví mě, jak jsem tě nasral. 😀 Ale po přečtení asi tří vět mi jistě odpustíš, když to číst nebudu (je mi líto, že ses s tím psal, ale jelikož máš evidentně v afektu osmiletého děcka se mi to nechce luštit). Hezký den.
"Je čas se posunout z doby, kdy se ve velkém aplikovalo pravidlo "kdo nekrade denně aspoň hodinu, okrádá sebe i svou rodinu". Totalita je pryč, devadesátky jsou pryč, pojďme se konečně vyhrabat z těch post sovětských traumat, na základě kterých si dodnes mnozí myslí, že krást je normální.Že se Živě nepostaví na stranu warezu jsem čekal, nepobuřuje mě to a jsem za to rád. Naštěstí do Živě přišli lidé, jako je Petr Urban (RIP CNEWS FM), kteří mají morální kompas v pořádku."To je jistě do velké míry pravda, nicméně, zrovna tak bychom se pak měli pozastavit nad tím, proč se například z každého prodaného paměťového média odvádějí poplatky Ochrannému Svazu Autorů, který tímto de facto deklaruje presumpci viny a předpokládá, že si uživatel na dané médiun nahraje kradený obsah. Není pak divu, že zaplacení tohoto poplatku mnozí uživatelé chápou jako autorizaci k ukládání kradeného obsahu.
Presne tak. pokial budem platit poplatky za predane media tak nemam ABSOLUTNE ziadne vycitky nahravat si kradnuuty obsah. Vsak som zanho vlastne zaplatil. KEd maju tu drzost vyberat poplatky tak ja mam tu drzost stahovat si a nahravat co chcem. Kedze som vlastne vinny aj bez toho aby som nieco urobil. Vdaka tym nezmyselnym poplatkom.
Tohle je taky pravda.. Ale platíme už i ten internet, a citelněji než poplatky za média. Ovšem skutečný princip leží v definici a podstatě umělce a jeho tvorby. Umělec tvoří, pro lidi. Né pro zisk! Umělec hlady neumře, pokud je skutečný umělec. Vždy lidé rádi dobrovolně zaplatí, aby mohl umělec ve svém umění pokra čovat. Naopak, rádoby umělec dostane lekci, a změní obor. Tím by se pročistilo dnešní pseudoumělecké smetiště.
Diskuse o poplatcích za média je ale úplně mimo téma o uložto a mimochodem s tím souhlasím. Je to pitomost. To ale neznamená, že je v pořádku krást digitální obsah.Je v pořádku o tom diskutovat. Je v pořádku vyvíjet tlak na politiky aby tento poplatek zrušili. A já jsem všema deseti pro, aby se neuplatňovala tato úvaha na paměťová média, protože je podle mého názoru nesmyslná a - co si budem - zda jdou ty peníze skutečně tvůrcům, nebo je sežerou autorské svazy je taky minimálně spekulativní.
Především by sis měl dohledat to, co a jak a proč dělá umělec. Jestli považuješ, ty protekční rychlokvašky a jejich nesledovatelné díla, za umění 😃😃 Potom si možná na skutečné umění nenarazil. Tj. důvod toho, proč dnes neexistují takové umělecké kapacity, jako Bach, Dvořák, Mozart, Vivaldi, atd.. a místo nich platíte vašim pseudoumělcům typu Bieber, Sergej, A zbytek dnešní tvorby, která nakonec docílila svého. Že nějak přechází zájem lidí o jejich umělecké braky, bezduché, nesledovatelné.
No neříkal jsem to? 😃 Jen jsem nečekal, že se najde i opačný extrém, rozvinutý bludař. Tedy někdo, s těžkou iluzí toho, že má pravdu. Nemáš ji 😃 Pravda je jen jedna. Obhajuješ odpornost, zastáváš se bezcharakterních neumě telů. Nejspíš si trvalo poškozen tou bezcennou tvorbou. To my podle tebe a zloději. Asi nechápeš rozdíl mezi kopií a krádeží. A pokud ti vadí, že se mi tvé dílo líbí, a zkopíruji si ho, tak se zavři se svým dílem někde ve sklepě, a dívej se na něj sám. V momentě kdy ho postavíš na veřejnost. Se rázem stává veřejným vlastnictvím. Krádež způsobí škodu, absencí vlastněné věcí. Př. Ukradnu ti auto, příjdeš o věc na kterou sis vydělal, věc nemůžeš používat, způsobil sem ti škodu. Požaduji adekvátní potrestání. Jestliže si tvé auto, skopíruji součástku po součástce, a vytvořím si nachlup stejné. Tak jsem ti žádnou škodu nezpůsobil, ale požaduji o to tvrdší trest pro každého egoistického amorálního chudáka, který má zapotřebí kazit život sobě, i druhým. 😃😃😃 Morální kompas v pořádku.. 😃😃😃 Tzv. novodobé profašistické hlášky? Podívejte se na přístup Jarka Nohavici. Příklad skutečného umělce. Je smutné a je mi tě líto, když nerozeznáš co je správné a co ne.. ale na konci tvé reakce jsi naznačil, že pro svůj názor nemáš pevnou půdu pod nohama, proto se opíráš o nejspíš ještě neschopnější kolegy z cnews fm.. což netuším ani co znamená, asi nějaké tvé pokřivené vzory. 😃
Tak je tu možnost na zive nechodit a nebo si zapnout nějaký ten adblock jako formu protestu. Možností je spousta jiných:root.cz, diit.cz, lupa.cz, abclinuxu.cz, sciencemag.cz, cnews.cz, svethardware.cz, technet.cz, pctuning.cz. Nebo nějaký zahraniční, třeba: tomshardware.com
Naprostý souhlas. Přesně tak to totiž po tomto článku udělá hodně současných čtenářů, kteří si v němém úžasu přecházejícím do šoku přečetli, jak se zive.cz postavilo ke snaze ulozto.cz nevzdat boj za svobodu šíření digitálního obsahu, jak se v diskuzi hájí, a v jakém tónu tedy zřejmě hodlá pokračovat.Po dalším podobném článku nebude zive.cz číst skoro nikdo.Díky za příklady alternativních zdrojů informací. To se vždycky hodí ;)
Bravo! Ušetřena práce. Díky. Navíc pohlazení pro duši, když se někdo dovede odvážit přemýšlet a ještě vcelku kvalitně. Vidíte? Tak má vypadat zdravá mysl. A aniž bych tušil, co se píše v reakcích na tuto demonstraci zdravého myšlení. Tak se koukněte vy, jak vypadají neschopní závistivci, natolik dementní, že ještě svou demenci dávají najevo kritikou. Tohoto názoru. Být svět tvořen převážně lidmi, takto smýšlejícími. Nebyly by jsme na pokraji jeho "restartu" dalšího..
Aaaa, aktivisti a udavaci. Co je Vam po tom, co a kdo sdili mezi sebou v rezimu 1:1 a navic s end-to-end sifrovanim ?Neni to zadne anonymni sdileni, nikomu nic neni po obsahu, a plati tu snad presumpce neviny, nebo ne ? Tohle uz opravdu notne pripomina hon na carodejnice a komunisticke manyry. Ty nam nereknes, cos delal (prenasel) ? Tak to jsi urcite zlocinec.Kdybyste se radeji zamerili na okradani uzivatel mobilnich telefonu prostrednictvim automatickeho spousteni videi z ruznych webovych portalu (seznam, idnes a dalsi) pomoci javascriptu behem prosteho scrollovani strankou dolu, a to aniz by si uzivatel videa nejake prehravani jakkoliv spustil. Ale kdyz on "poskytovatel obsahu" dostane od mobilniho operatora ne nezajimavy poplatek, a operator zas uzivateli nauctuje (uz tak predrazena) mobilni data. Pak se clovek nemuze divit, ze jsou u nas mobilni data tak draha a neomezene mobilni tarify temer neexistuji.Osobne mam javascript v telefonu povoleny jen na definovane vyjimky (treba jizdni rady) a diky tomu se mi cast reklam ani videa automaticky nestahuji a neprehravaji - kdyz ovsem omylem javascript zapnu a nevsimnu si toho, mam uz ve tretine mesice dvojnasobny objem prenesenych dat.
Opravdu potřebujete pro osobní sdílení v režimu 1:1 deset tisíc stažení a rok na serveru? Nám prostě služba s těmito parametry připadala ideální na něco úplně jiného.(OT: Provozovatelé webu nedostávají od mobilních operátorů vůbec nic.)
Názor byl 1× upraven, naposled 12. 1. 2024 16:39
Dnes jsou mobilní data drahá, ale neomezená data stojí už nějakých 650 Kč (O2 Family). Tenhle komentář jste rozepsal tak v roce 2018 a čekal na vhodný okamžik, že?Nicméně na soukromý přenos tu máte stále mnoho lepších služeb. Třeba... Cloudová úložiště? Dokonce bez omezení počtu stažení. V čem je problém?Ulož.to nastavilo parametry tak, aby byli z obliga, kdyby cokoliv. "My nic, my nevíme co to je..." Což je nejspíš proto, aby nemuseli vyhledávat a mazat nelegální obsah, což je přesně to, co cloudy dělají... Ale jasně, to bude náhoda.
A nebyl by adblock lepší?
Mě se na tom článku něco nezdá, je takový divný. o Send od uložto teď čtu poprvné. Dole je "tip od anonymního autora". Texty se mi zdají hodně zamlžené
Možná by se nyní Živě mohlo zaměřit na speciální příplatek, který se zavedl u paměťových médií.Tady by se Živě mohlo ukázat, jak smysluplné to vůbec je.
Samozřejmě nesmysl totální. Mám starší zrcadlovku, fotím a natáčím videa která ukládám na paměťové karty a disky ze kterých platím autorský poplatek. Přitom jsem vlastně také autor. Kde se mám přihlásit abych alespoň něco dostal zpět? Kterým autorům ty peníze tečou?
Článek je totální nesmysl. Aby sdílení skutečně fungovalo, je potřeba v prvé řadě nějaká možnost, jak soubory najít. Samotnou možnost sdílení totiž poskytují všechny cloudové služby. A služba ,,send,, vznikla kvůli nízké kapacitě emailových příloh a její obliba skončila právě s masivním rozšířením cloudových služeb a zvětšením jejich kapacit zdarma.
Přesně takhle ale warezové sdílení tradičně funguje. Uložto bylo naopak výjimečné tím, že si dovolilo přidat na své stránky vyhledávání. Jinak se odkazy vždy šířily přes různá fóra a stránky, které byly oddělené od úložiště.Původní parametry Send šly tomuto použití velmi naproti: možnost anonymního, end-to-end šifrovaného nahrání velkého souboru, roční trvanlivost, až deset tisíc stažení... kde jinde něco takového najdete?Není jinak divné, že Uložto tuto službu začátkem ledna vytáhlo na titulní stranu svého webu, aby ji ukončilo o týden později, zrovna poté, kdy jsme vydali článek? A s oficiálním vysvětlením, že ji ukončili právě kvůli tomu?
Názor byl 1× upraven, naposled 11. 1. 2024 11:52
Warez funguje právě jen na možnosti vyhledávání. Vše ostatní poskytuje jakákoli cloudová služba.
Ne, na moznosti vyhledavani fungovalo uloz.to a par dalsich sluzeb, a spousta lidi nezna nic jinyho, tak si mysli, ze to tak je bezna vec. Jinak je samozrejme ve Warez scene verejny vyhledavani nezadouci, protoze to usnadnuje drzitelum prav vyhledavani a nahlasovani obsahu.
Přesně takhle fungoval třeba web 9docu, narozdíl od ulozto nebyly filmy přímo na serveru platformy, ale byly tam sdílecí odkazy do služeb jako Send. Tenhle web taky nedávno skončil (zhruba před rokem), zřejmě ho potopila silnější DRM v jedné streamovací službě, ze které bral většinu obsahu. Kvalita obrazu tam sice nebyla nic moc (většina 720p, 2 Mbit v H.264, někdy jen SD), ale jako náhrada domácího rekordéru to nebylo špatné. Ale je fakt že konec ulozto i 9docu byl dobře načasovaný, protože teprve před rokem a půl začaly být streamovací služby aspoň trochu použitelné. Kdyby přišel konec třeba v roce 2019, tak by tu byla díra na trhu.
Pokud máš přímý download link na nějaký soubor na ulozto, ten soubor stáhneš i dnes. Proč nahrávat soubor do nějaké schránky, když ho lze sdílet přímo z cloudu ?A pochopitelně tu ještě nikdo nevysvětlil to základní - jak se uživatelé dostanou k downloand linku na to, co chtějí ? Pokud chceš být zločincem a nelegálně šířit chráněný obsah, potřebuješ k tomu hlavně někoho, ke komu ho budeš šířit.
Co přesně myslíte přímým download linkem na ulozto? Máte nějaký příklad? Protože pár dnů po 1. prosinci, kde skončil tradiční režim, všechny takové odkazy skončily na stránce, že soubory buď neexistují, nebo jsou soukromé. Chvíli akorát jely odkazy nacachované v CDN.
Tady příklad. Zákon nepurušuji, protože platnost odkazu už vypršela https://content-provider30.greencdn.link/Ps;Hs;up=1;uid=3296872;ci...
Jenže ony už tímto způsobem vypršely všechny.
Ale prdlačky. Stačí mi nechat si vygenerovat nový download link. Jen vám tu neposílám funkční, protože s vámi nechci sdílet soubor, jen ukazuji, že bych dál mohl.
Právě, že neukazujete :)
Možná jste trochu nesprávně pochopil můj příspěvek, myslel jsem to tak že odkazy vedly do jiné služby, fungující na stejném principu jako Uloz.to Send. Nejvíce se tam používal 1fichier.com, ukázka (nefunkčního) odkazu třeba tady https://1fichier.com/
Stačí přijít na warcenter apod. a nic nehledáš, všechno tam je rovnou vylinkované a s několika zdroji. Vyhledávání na ulož.to bylo pro sdílení fajn, ale nebyla to žádná nutnost. Na warez fórech jsi našel věci hned jak je někdo nasdílel a nemusel jsi chodit a denně zkoušet vyhledávat na ulož.to.Čili článek je naprosto validní - soukromé sdílení souborů s 10 tisíc stažením? aha..
Však počkej až na warcenter:https://www.nic.cz/whois/domain/warcenter.cz/(nemá ověřeného držitele stejně jako ověřeného držitele před nedávnem nemělo warforum)nasadí Lutonský agenta Urbana, budeš pak mít po warcentru (pokud se nebude chtít nechat ověřit stejně jako se asi nechtěl nechat ověřit držitel z warfora).
Jak bez vyhledání souboru ten soubor stáhneš, když nemáš přímý link na onen konkrétní soubor ?Jinak přímo k uložto - pokud máš link na soubor, stáhneš ho i dnes.
Jestli na ulozto nebo jinde da se vzdycky najit co chcete, kdyz ulozto nejde akorad se obsah presune jinam jen to chvilku trva.. svoboda internetu nikdy nepujde omezit viz treba 2b2t kdo proti tomu co udela?Dejte odber SirYakari :)
V dubnu probíhá zápis do 1. tříd. Nepropásni to!
Bratre ja jsem ztravil jen na stredni 6 roku do 1.tridy nepotrebuju :)
Evidentně to pro tebe bylo málo, když dokážeš napsat takové perly jako "akorad" nebo "ztravil".
Ulozto skončilo a vy pro mně taky. Nastavím si na google, aby mi už příspěvky od zive.cz neukazoval. Bylo tomu fajn, ale je čas se posunout. Nashledanou. A ostatním doporučuji to samé. Až vám někdy zase v Google zprávách vyjede nějaký bulvární shit od této stránky, jak už to tak v poslední době bohužel bývá (strašně se zhoršila kvalita jejich práce) tak klikněte na ty tři tečky vedle nadpisu. Pak tam mimo jiné bude něco jako "obsah od zive.cz mě nezajímá". Na to kliknete a je to.
Respektujeme vaše rozhodnutí, jen mi vůbec není jasné, proč vás tento článek tak rozčílil.
Hádám že proto, že nemůže kousnout, že jste snaživky snaživý? 🤔
Protože nebudeme podporovat zkumavky!
Zive je nejstarsi it web v cr chodim tu tak 30 let,kdyz to zablokujes jen sobe uskodis
Také jsem chodím dlouho, ale je pravda, že živě jako takové je čím dál horší. Je to samozřejmě jen moje osobní hodnocení. A mám pocit, dotyčný sobě nijak extra neuškodí.
Prosím, co to znamená to "exspirace"? 😲
Dum spiro, spero... exspirace je originální latinská ibčeská forma toho slova, akorát dnes se víc prosazuje a místy je už i preferovaná verze expirace, do té míry, že původní správná forma působí nepatřičně. Nic víc v tom není.
https://www.pravopisne.cz/2010/10/exspirace-x-expir...
Zdá se, že to zase "ožilo" - s pozměněnými parametry.Odkaz z nápovědy na Ulož.to nyní směřuje na stránku, kde není uveden provozovatel služby (a ani grafika a design stránky neevokuje Ulož.to): https://send.ephemeral.land/Dává to na výběr různou dobu (1 -28 dní) a počet stažení (1-1000). Limit velikosti uploadu 8 GB.
Názor byl 1× upraven, naposled 10. 1. 2024 21:24
To uz nebude ulozto ale jeden z viacerych prevadzkovatelov toho scriptu https://github.com/timvisee/send-instances
Zive.cz :Vzdy a rad jsem vase zpravy cetl....zacinate byt totalni luzou a odpadem informovanosti obycejnych lidi !!! Zivite se jen na smernicich nekoho ci neci a ve vysledku jen opisete neci clanek,ke kteremu udelate "titulek" ! Co kdyz nekoho bude zajimat historie nasi zemicky?Kde najdeme e-knihy,ktere nebyly v zivote vydany,naukove a zakladni veci pro elektrotechniky....viz treba radioamater,ktery to dokazal vysvetlit,ktera a co dela dana soucastka a vysvetleno to bylo lepe nez ve skole....a takhle mohu pokracovat....Zacnete neco delat,tohle je opravdu na zvraceni....asi jako bych napsal clanek treba o tom,ze Britney Spears byla zpevacka...ale 🤢
Vše najdete ve veřejné knihovně. Studujte. Chcete mít Olympiádu nebo MS v hokeji nebo NETFLIX ve 4K? Si vemte když to každý pustí.A do toho tyhle nelegálové na plný pecky.....Myslíte, že by to všem v pohodě šlo?
"Chcete mít Olympiádu nebo MS v hokeji nebo NETFLIX ve 4K? Si vemte když to každý pustí."Nechci. Nějaký zajímavější obsah bys nevymyslel?
To jako berete vážně to, že jsme zabili Uložto? Píšeme, co se s Uložtem děje, jak se služba měnila atd. Nijak aktivně jsme nic nehlásili, nikde neškodili, jen informovali. Dnešní ukončení služby Send bylo dobrovolné rozhodnutí té firmy, které upřímně vůbec nechápu. V původním článku byl jen popis toho, jak fungovala. Uložto si to vyložilo jako útok.Původní sdílecí službu provozovalo přes 10 let a odolávalo tlaků úřadů i ochranných svazů. A teď zavřou krám po dvou hodinách od vydání článku, kde jen stálo, jak Send funguje. B-]
Názor byl 1× upraven, naposled 10. 1. 2024 21:01
Nezlobte se. Ale tohle upozornění ve vašem článku okatě zavání bonzáctvim. Honem rychle upozornit na to, že se děje něco nekalého 😒
Uložto mělo pověst pirátského úložiště. Ta firma to celou dobu odmítala, ale definitivním potvrzením bylo to, že sdílení souborů v původní podobě musela ukončit, protože už by to neobstálo před úřady.Teď přišla s náhradní službou pro sdílení souborů a my jsme informovali o tom, že má mnohem velkorysejší podmínky než jiné podobné úložny souborů a že se teď provozovatelé zbavili odpovědnosti za obsah, protože je teď šifrovaný, sami jej nepřečtou a neposkytují žádný vyhledávač. Bylo to srovnání starého a nového.Nevím, jaké v tom vidíte bonzování. Že o něčem informujeme, to je naše práce. Urážlivá reakce ze strany Uložto mi vůbec nedává smysl.
Před několika léty jste bombastickým titulkem čtenáře informovali o iniciativě jedno člověka co neveřejně poskytoval IPTV službu, včetně informace kde a co najít. To ještě IPTV nebyla taková masovka jako dnes. Před vašim publikováním informace jsem službu IPTV měl aktivní pomalu dva roky. Po informaci na živě to snad do snad týdne chcíplo. Že by náhoda? Copak nemáte osobní cit pro posouzení informace, zda o tom napsat a nebo raději nezveřejňovat protože by veřejná medializace mohla službě uškodit? To je jako někoho udat a vnitřně si to obhájit že se to vlastně nemá a tak je to udání v pořádku.
Uložto mělo od ledna odkaz na Send na titulní straně webu. To nebyla žádná neveřejná služba.
Je fakt, že do uloz.to bylo možné zadat dotaz na prakticky jakejkoliv starej časák a vždy byla velmi vysoká pravděpodobnost, že tam skutečně je k dispozici.Něco podobného je na archive.org.Co teď řeknu, nemyslím jinak vzpupně, povýšeně, škodolibě, útočně, trollovitě či jakkoliv jinak negativně. Nicméně si tuhle radu, kterou myslím fakt upřímně, nemůžu odpustit. Lidi, učte se jazyky - zejména německy a anglicky. A nebudete se muset spoléhat pouze na české zdroje a naopak se vám otevře doslova obrovské množství kvalitních zdrojů, které jsou napsané v těch dvou zmíněných jazykách. Není třeba znát ty jazyky do detailu. Pro schopnost číst technickou literaturu naprosto stačí střední úroveň znalosti.Tahle rada je mířena zejména na mladé.Když jste zmínil toho radioamatéra, tak to mi připomnělo.Teprve až z této dle mého názoru báječně napsané knihy jsem pochopil jak funguje superhet, tak, že jsem z toho měl skutečně dobrej pocit, že to chápu.https://archive.org/details/bd-10-vom-detekto... https://archive.org/details/bd-11-vom-detekto... https://archive.org/details/bd-12-vom-detekto...
Názor byl 1× upraven, naposled 10. 1. 2024 21:43
Problém je, že dnešní mladí mají dost velký problém napsat jedinou větu aniž by vynechali nějaké anglické slovo, takže z toho vzniká jakási matlanina. Anglicky umí a nebo k tomu nemají daleko, problém je čeština.
Fakt, že do českých vět vkládám anglická slovíčka, ještě nemusí znamenat, že anglicky opravdu umím.
K čemu mi bude angličtina, když potřebuju české veci?
Nově je potřebovat nebudeš. Místo českých písniček můžeš poslouchat třeba korejské, stejně tak filmy - je spousta zajímavých cizojazyčných filmů. Akorát je nebudeš mít ani s českými titulky, ale anglickými. 😉
S těmi cizojazyčnými filmy sice platí že "kolik řečí umíš, tolikrát jsi člověkem", jenže filmový průmysl je Babylon a divák aby se učil všechny světové jazyky. Dívám se třeba na francouzské filmy a pořady, zvuk pochopitelně pouze francouzsky, ale ani 20 let stará tvorba nemá anglické (natož české) titulky. Jazyk jsem se kvuli toho naučil (aspoň pasivně a ani po 5 letech zdaleka nerozumím všemu), ale to aby se divák učil ještě německy na německé filmy, nizozemsky na belgické filmy, čínsky a korejsky na východní Asii... Rozumím tomu že filmaři natáčí ve svém rodném jazyce, ale aspoň anglické titulky by měly být standardem. Bohužel ani komunita to nezvládá. Sice jsou weby jako opensubtitles a titulky.com, ale tam jsou většinou jen profesionální titulky z DVD, BD a streamovacích služeb (pokud existují). Třeba anglické titulky k belgickým K3 filmům tam najdu pouze nizozemské titulky, anglický překlad možná vůbec neexistuje. Tady možná pomůže AI, ale ty překlady zatím nejsou moc kvalitní.
Takže když největší warez web zveřejní novou službu, tak dle vaší logiky o tom největší IT web nesmí napsat?
Pro mepp: "největší IT web" snad v Česku kdysi v dávných dobách, teď ..... škoda klávesnice.
Vyzývám Ulozto, aby přestali napomáhat šíření nelegálního obsahu a nesváděli to na novináře.
Vyzývám živě.cz, aby přestali udávat a ještě se tim chlubili
vyzivam autory filmu atd aby jsme si to mohli legalne koupit :)
Proboha, co je na nelegalniho a nebezpecneho stažení filmu Bitva o Midway z roku 1976, nebo knížku o lidovém léčitelství na Kopanicich vydanou před 20 lety? Dejte si studeny hadr a pak si dejte sobě pohlavek
že by porušení PLATNÝCH pravidel? i po takové době někdo vlastní ta pravá vlastní. Neřeším zda to je či není v pořádku, ale pokud chcete změnu řešením není to ukrást protože to jde ale volat po změně pravidel. A ano, také pokládam dlouhá desetiletí ochrany díla za nesmyslné
Tady je problém spíše v něčem jiném. U většiny starých filmů a časopisů autorům nelegální šíření zřejmě nevadilo (u software se tomu říká abandonware), jenže pak skončila celá platforma protože tam byly i novinky kde už to vadilo více. I když je fakt že bylo několik soudních sporů o starší filmy, třeba Pelíšky, Ostře sledované vlaky a Obušku z pytle ven, ale takových moc nebylo. Vypnout celý server je samozřejmě jednodušší, ale lepší přístup je mazat pokud se autor přihlásí o svoje práva. Takhle funguje třeba YouTube, novinka tam vydrží sotva týden, ale stará tvorba tam klidně leží desetiletí a platforma funguje dál.
Vyzývám suchoprdy, kteří mají problém s fajn obsahem, aby se stáhli do svých děr a neotravovali nesmysly.
Nejhorší je že novinaři jsou jen banda hyen a s tím šířením nemyslím si že dělají ulož to něco špatného jen poskytují např hry,filmy které nejsou ke koupi ty chytráku kde to má člověk brát co přijde příště zakáží cheaty v single player hrách ?
Takže něco jako Úschovna.cz?
Před sekundou to ještě fungovalo a teď už ne. No, tak Vám pěkně děkujeme, pane Urbane:https://ulozto.cz/faq"Jak mohu poslat soubor kamarádovi?Přejděte na stránku: https://send.uloz.to/ Nahrajte soubor, který chcete poslat a nastavte platnost odkazu. Po nahrání souboru vám služba vygeneruje odkaz, včetně QR kódu, který můžete poslat kamarádovi. Nahrané soubory jsou zabezpečeny end-to-end šifrováním. Služba Ulož.to Send vznikla v roce 2020 jako reakce na zrušení služby Firefox Send a je postavena na upraveném od zdrojovém kodu Tima Visée.Aktualizace: V reakci na dezinterpretaci funkcionalit služby některými novináři bylo Ulož.to Send 10.1.2024 zrušeno (dříve vytvořené odkazy budou fungovat až do ukončení jejich platnosti). Uživatelům doporučujeme používat službu upload.nolog.cz aktivistického technologického kolektivu www.NoLog.cz."
Názor byl 1× upraven, naposled 10. 1. 2024 16:06
Taky jsem to tesne nestih. A nefunguje mi teda ani ta aktivisticka stranka 🙂
Rychlost uploadu nic moc - na mé symetrické Gbit přípojce je upload pouze 100 Mbit.
Jednotkýýýýýýý! To só ale pěkné grambitýýýýýý. A člověk se diví.
Čemu na tom nerozumíte? Že ta linka jede v uploadu jen desetinou rychlostí je jasné. Obecně s uploadem to bývá slabší, ale je fakt, že upload na ulož.to byl o dost rychlejší, dalo se uploadovat stovky Mbit/s, takže i ta gigová linka se dala slušně využít. Což zde evidentně nelze.
Katastrofa. A co máme říkat my, s 10+ Gbps? Zvykněte si. Doma možná 1 Gbps máte, ale co vede ven a k jakému serveru, to už reálně 1Gbps být nemusí 😉 Čili 1 Gbps v síti poskytovatele. Tím to hasne.
Jenže historické soubory už jsou pryč a to bylo to hlavní kouzlo, co původní Ulozto mělo.Tohle je už jen další z hromady obyčejných úložišť...
Z uloz.to sú tu už len internetové kŕče.
Posmrtné
Chtěls napsat ze Živě við?
Kromě toho bylo Ulož.to také platforma pro underground, většina demosnímků různých obskurních metalových projektů je pro běžného člověka s ohledem na neexistující distribuci prostě jen recenze v nějakém fanzinu..
Jen aby nedopadly podobně třeba sociální sítě, protože je na nich kromě undergroundu taky politický obsah, který některým západním i východním politikům začíná vadit. Na ulozto možná stačilo jen blokovat obsah pokud se autor přihlásí o svoje práva, v tomhle režimu mohla jet platforma klidně dál. A nebo přímočařejší řešení, přestěhovat servery mimo dosah evropských úředníků.
Soubory tam stále jsou, jen vyhledávání je vypnuté.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.