Ulož.to prohrálo soud a musí zabránit stahování šesti filmů. Dle svých slov ale vyhrálo

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 238

Názory k článku

24. 01. 2021 20:41

Takže IMHO všechny filmy natočené v letech 1948 - 1989 by měly být zdarma přístupné na webu ČT (jako nástupci ČST) bo je financovali občané svými daněmi. Všechny filmy od roku 1990 na kterých se finančně podílela ČT anebo MKCR by stejně měly být veřejně dostupné bo koncesionářské poplatky + daně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 01. 2021 12:18

Někde v diskuzi jsem dohledal, co je prej miandys zač.Už tu vystupoval pod nicky aliencz. Někdo mu říká Roman Šrámek, prej je z Dobříše.Tak jen, kdyby byl na někoho hubatej, jak má ve zvyku, abyste věděli, s kým máte tu čest.Nádherný den, přátelé!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
23. 01. 2021 09:21

Tak alien sa nám tu vyštekal a karavána a uloz.to ide ďalej. A tak to má byť.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
22. 01. 2021 10:42

akurát sa čudujem , že žalobu nepodala mademoiselle Prchalová...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 01. 2021 23:55

Stačí dát film bez koncovky nebo s libovolnou jinou koncovkou - VLC by to nejspíš zvládl a nebo stačí koncovku přidat / změnit ... dle přiloženého infa

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
21. 01. 2021 20:29

Filmy natočené v dávné minulosti. Jestli někdo vyhrál, tak ten kdo si filmy stáhnul ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 01. 2021 16:09

V životě by mě nenapadlo, že je tak snadné vydělávat těžké prachy na tom, že nadrzo udělám veřejné úložiště warezu, lidi budu motivovat k tomu, aby ho tam nahrávali, od těch, co si to stahují, budu kasírovat prachy, nakonec tam rovnou přidám přehrávače, aby to lidi ani nemuseli stahovat, a majitelům autorských práv se ještě budu moct takhle smát do ksichtu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
21. 01. 2021 16:03

Jenom to dokazuje, jak jsou soudy 100 let za opicemi.. (samozrejme, ze rozhodnuti soudu plne respektuji, i kdyz se s nim ne zrovna moc ztotuznuji - cokoliv jineho rict znamena porusit zakon, toliko o svobode projevu).Neboli co zabrani nahrat film s koncovkou .prejmenuj_na_MKV ? To pak bude dalsi soudni rizeni s doplnkem o nove koncovky?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 01. 2021 15:49

To, ze si stahnu film, vubec neznamena, ze bych na nej sel do kina nebo si ho kupoval. A kdyz nebude na ulozto, tak bude jinde. A kdyz nebude jinde, tak si stahnu jinej. A nebo si pujdu cist, zahrat na kompu nebo cokoliv jinyho. Mimochodem, v diskuzi zaznelo, ze OSA dodrzuje zakony. Jiz nekolikrat jsem cetl stiznosti hudebniku, ze je OSA okrada.Ptal jsem se na to i na Facebooku OSA. Tam mi nebylo odpovezeno a mel jsem napsat na email (k cemu tedy maji Facebook?). Na ten nikdo neodpovedel. Zloděj křičí, chyťte zloděje!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
21. 01. 2021 15:19

Zdarec, co se na to podívat jinýma očima, tento problém tu řešíme 20 let. Co třeba spojit možnosti streamovacích služeb + TV archivů + úložište typu uloz.to + úložište všech uživatelů, vytvořit technické i finační řešení. Pak by mohlo být vše legální, třeba by se to dostalo pod cenu Netflixu ?.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
21. 01. 2021 15:05

Bez ohledu na to, že uložto je bezpochyby plné pirátských kopií čehokoli, tak OSA je banda neschopných trolů!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
21. 01. 2021 14:52

Ono je to hrozne jednoduche - kvalitni dila si na sebe vzdycky bohate vydelaji. Tyhle protipiratske iniciativy obvykle prichazi od prizivnickych prisavek nebo netalentovanych autoru. Kdyz vidim tu hruzu, co produkuje v poslednich letech cesky film, castecne z penez vsech, tak se ani podobnym akcim nedivim. I oni musi z neceho zit, ale z kvalitni tvorby to rozhodne neni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 01. 2021 13:06

Jediná věc co já pořádně nikdy nepochopim je to, proč se autoři snaží tolik vymáhat stará díla která už jsou vydaná roky nebo desetiletí a běží jakou dobu i v normální TV. Pochopim boj proti stahování nových věcí, které si na sebe teprve vydělávají, ale tyhle již mnohokrát zaplacené věci, to mi hlava nebere. Příliš to zavání tim, jako by autor chtěl vydat pár dobrých věcí, pak si hodit nohy na stůl a po zbytek života žít jen z tantiemů. Já osobně bych ochranu na díla dal třeba 10 let a pak nazdar.A ještě bych přidal jednu offtopic věc, nedavno jsem se už taky dokopal k tomu abych si zařídil aspoň netflix, ale nevim uplně jestli zvládnu ho mít dlouho, protože skoro všechna nová tvorba co tam je (koukám hlavně na scifi) je akorat přehlídka gay a trans porna, což zrovna uplně nepotřebuju vidět…

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
21. 01. 2021 12:59

Myslím že ono pirátství na podobných službách klesá samo o sobě, služby v podobě IP TV, Nfx, HBO GO/MAX, ... už nestojí tolik aby si průměrná rodina nemohla dovolit alespoň jednu z nich (oželet 6 točených piv nebo 2 krabičky cigaret stačí - říká pivař a kuřák) a upřímě je to daleko pohodlnější než se mordovat s nějakým stahováním (to samé hudba).
Vánoce jsme v TV zkoukli tak 3 pohádky max a zbytek Netflix (i ty pohádky)Mohlo by i začít platit (a Covid tomu hodně pomohl), že čím dřív na nějaké podobné platformě se film objeví tím méně pirátsví. Věřte že spousta lidí to stáhne, jelikož do kina nepůjdou a na jejich službě kde jsou 2 díly něčeho pak čekají půl roku na 3 protože se vydavatel a služba nemůžou dohodnout.Pokud už bych náhodu někdy něco stahoval a náhodou platil podobnou službu, tak by to byla věc kterou nikde legálně nepořídím. Je spousta starých filmů/seriálů, které najdete sice na CSFD a IMDB, ale bez náhody že to zrovna dají v TV nemáte šanci se na to kouknout z žádného legálního kanálu.Mrzelo by mě pokud by nebyl alternativní zdroj těhle zaprášenek a archiválií (filmy, hudba, hry), ke kterým se buď nikdo nehlásí nebo dlouhodobě není v našem regionu možnost je nijak legálně shlédnout.PS: do sice kina zajdu, ale naprosto výjmečně na mnou vysoce očekávaný film tak 1 za 2-3 roky, raději se na to kouknu doma v klidu na své velké televizi z mých placených služeb a nemusím se nikam blahočit a můžu si dát pauzu kdykoliv když potřebuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
21. 01. 2021 12:23

Přiznám se, že zrovna tyhle tituly jmenované v článku mi jsou úplně ukradený.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 01. 2021 11:43

Doprcic, budu muset stahovat z websharu :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xls
21. 01. 2021 11:43

Autoři mohou tu svou bitvu vyhrát pouze v případě, že nabídnou lidem pohodlnější, výhodnější a dostupnější systém, aby se k požadovanému dílu dostali.Zatím jdou opačným směrem: nejdřív různé komplikace s ochranami, divnými formáty atd. (kdy byl pirátský obsah jediný bezproblémový), teď rozstrkání na různé placené služby, kde není všechno, je po omezenou dobu, není včas, není požadovaná jazyková verze atd. (takže zase vyhání uživatele k pirátskému stahování). Jestli to nebude tím, že boj v podstatě řídí právníci a zprostředkovatelé-vyžírci, kteří by rozumným řešením přišli o výhodný krmelec, který si z toho na úkor uživatelů i umělců udělali.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
21. 01. 2021 11:32

S internetovým pirátstvím se bojuje těžko především proto, že nejsou potřebné zákony.K čemu je zákonný rámec, který staví poskytování neautorizovaného sdílení díla mimo zákon, když neumožňuji potřebným zákonem vymožení tohoto práva.Pokud je možné poskytovat dílo ke sdílení do veřejné služby anonymně, aby nebylo možné zjistit pachatele, je něco špatně.Představte si, kdyby nebylo umožněno získávat DNA pro potřeby všetřování trestných činů. Okamžitě bychom se ve zlošinnosti propadli takřka do anarchie.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (79)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
21. 01. 2021 10:44

Pirátství je a bude proti tomu asi nelze efektivně bojovat. Ono vždy se najde skupinka lidí co nebude platit nikdy za nic v principu, a pak skupina lidí co si najde vždy nějaké vysvětlení proč nechtějí platit.Mé nejoblíbenější alibistické věty co určitě zde zazní jsou:-platím za cd/dvd/hdd etc výpalné tak mám předplaceno. Jaksi už zapomínají dodávat, to rozhodně částka co ročně odvedou rozhodně neodpovídá tomu za kolik stáhnou.
-zmíněný titul neexistuje v normální distribuci. Líbí se mi to obvzláště u audia, kdy je drtivá většina běžné produkce je normálně online dostupná
-platil bych jen za titul bez DRM. Takže jinými slovy opět si ho chceš uložit. Tak to snad můžeš udělat to samé když si zaplatíš plnou cenu na CD/DVD ne?
-platil bych jen kdyby to bylo vše na jedné službě. Příklady z audia jasně ukazují, že je to pro piraty pouze výmluva, protože existují služby kde je téměř vše a stejně stahují.Jako dovedu pochopit i lidi co stahují, protože opravdu se může stát že jejich titul není dostupný, či v případě fyzických nosičů je jeho struktura prudící (různé nepřeskočitelné protipirátské ochrany). Nebo prostě na to nemají, což třeba u omladiny je pochopitelné. Tyhle koncáky bych nechal být, na nich si obvykle člověk stejně nic nevezme. Co bych postihoval jsou ty projekty co na tom bez skrupulí vydělávají a jen to maskují, jako že jsou uložiště pro všechny etc..Je mi jasné, že za tento post budu mít spousty mínusů a s tím to tak píšu A ted do mne...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (49)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
21. 01. 2021 10:42

Já bych to chápal u děl nových ale trochu mě zaráží že řeší zrovna filmy které tu byly ještě před rozšířením internetu. Taky ten způsob kdy to hlídají jen podle názvu je divný. Chápu to dobře že stačí aby to někdo pojmenoval P-elíšky (což vyhledávání jistě po zadání "Pelíšky" najde) a je to ok?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 01. 2021 10:23

Nechapu proc bych mel jako provozovatel uloziste resit co si tam uzivatel nahrava. At si s tim delat co chce. Pokud nekdo nahraje neco co nesmi tak je to jeho problem a muzou se soudit s nim. Chapu ale ze soudit se s jednotlivci neni tak efektivni jako s vetsi firmou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
21. 01. 2021 10:02

Pokud mohu poradit, kontejner .webm je dost rozšířený na to, aby jej přehrála většina přehravačů, a jeho kodek VP9 nabízí celkem obstojnou kompresi dat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
21. 01. 2021 09:54

Tak člověk si v souladu se zákonem za zálohuje koupený film a pak ho po letech ani nemůže vyhledat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (23)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
21. 01. 2021 09:52

Pokud ta firma vyhraje soud s tím Šarlatánem a bude mít zákaz do 2030 tak do té doby by neměla ani dostávat žádné výpalné z tiskáren, USB disků, HDD a podobně, respektive o její podíl by se ty poplatky měly snížit. Zároveň veškeré náklady s tím snižováním by měla platit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (20)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  21. 01. 2021 09:52

Za seba hovorim, ze do kina chodit nebudem aj keby filmy a serialy nesli zdarma stiahnut.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor