Jděte k čertu, dělat všechno na baterky ("spolehlivost na baterky") a návrat o 100 let zpět k pomalým vrtulovým letadlům ! :-OOpět zavádět vrtule u dopravních letadel je v 21. stol. naprostý anachronismus !
Názor byl 1× upraven, naposled 9. 11. 2017 08:12
Má to být používáno probdopravu PO MĚSTĚ! Ne na dálkové lety.
Vrtulovy pohon se pouziva tam, kde je z fyzikalnich duvodu vyhodnejsi nez proudovy. Na tom se s lety nic nemeni.Proc asi aerolinky pouzivaji ve velkem i turbopropy?
Vrtule je samozrejme v pohode - pouziva se a pouzivat se bude, tam kde je to v(y)hodne. Vzdyt je to trochu vetsi ultralight (pro 4). 🙂Ale ty baterky patri tak akorat detem do hracek (a do ajzibonackejch jesterek, co jezdej tam a zpatky 20m po peronu). 🙂
Zatím jen "mokrej sen".Nebo se někdo domnívá že tento průměr vrtulí je dostačující na kolmý start?
Ano, máte pravdu, tohle by nemohlo stačit.
On se nekdo domniva, ze k tomu opravdu dojde? :o)))
Trocu nepraktické do ulic s těmi křídly když dle nadpisu bude vozit cestujcí. 🙁)
Není lepší si před psaním přečíst a snažit se pochopit článek?Přistání/Start se bude provádět na k tomuto účelu vyhrazených střechách budov.
Když by ty letouny byly elektrické, znamenalo by to, že by mohly být označovány také za proudové? 😉
Tak hodne stesti pri uspavani deti :) Urcite je to tiche, ale na spanek to neni nejlepsi.
Vzpomněl jsem si na ábíčko tak rok 1987.
Vlastnim par rocniku ABC ze sedesatych let. Budte ujisten, ze uz tehdy tam bylo totez, vse s prekrasnymi obrazky.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.