Anonymizovaný
8. 9. 2017 • 12:13

Zákony určující pravidla k podnikání v autodopravě existují už poměrně dlouho. Do příchodu tohohle to nikomu nevadilo. Změnit zákon tak, aby legalizoval spolujízdu jako podnikání v dopravě, je logický nesmysl. Jakmile se to stává hlavním příjmem, už to není spolujízda. Podle mě stát je nechá se napakovat a pak jim to dodatečně spočítá. Takže ta fádní argumentace, že taxikáři kradou, je vlastně odrazem toho, že tady krade UBER. Využívá např. silnice ke svému podnikání (v článku se jasně píše, kolik těch jízd udělali) a neplatí silniční daň... Takže kdo tuhle anarchii podporuje, je lhář a pokrytec. Sdílená ekonomika nemůže z logiky obsahu těch slov suplovat podnikání, pokud se z toho neplatí to, co platí ostatní podnikatelé. Kdybyste přiznali, že se nejedná o sdílenou ekonomiku, ale o podnikání, tak by to bylo všechno ok. A obě platformy by mohly existovat souběžně. Ve finále to tedy vychází, že největší svině jsou všichni, kdo tohle podporují... Prostě hipsteři, heterosexuální homouši...

Mises
Mises
8. 9. 2017 • 9:53

http://pravyprostor.cz/neplaceni-dani-neni-zloci... ... Pevně doufám, že za nějakou dobu budeme "uberizovaně" konzumovat daleko větší rozsah služeb.
A že (i díky snahám o zákazy) tyto služby přejdou do anonymní decentralizované sféry jako OpenBazaar.org či https://arcade.city/...
A že platit se bude anonymními kryptoměnami.
A že na hodnocení/ratingu bude lidem záležet víc, než na čistém trestním rejstříku od jakéhosi státu - protože pro ně objektivně bude mít větší význam.
Pevně doufám, že ta byrokratická hydra nakonec zhyne na nedostatek výživy:
http://pravyprostor.cz/stat-je-nemocne-nabozenst... ... Uber je jen první fáze. Jak co do rozsahu služeb, tak co do kryptoanonymity.

Anonymizovaný
8. 9. 2017 • 8:30

Od té doby, co existuje LIFTAGO, pro mě osobně přestal uber existovat. Jedná se o stejný objednávkový, identifikační, odměńovací i hodnotitelský systém s podstatným rozdílem, že pro Vás přijede skutečný profesionál, splňující zákoné podmínky pro přepravu osob a provozování soukromého podnikání.Tímto pak dělám zde oficiálně systému LIFTAGO pozitivní reklamu.
https://www.liftago.com/cs...

Benjamin Hejda
Benjamin Hejda
8. 9. 2017 • 5:08

Nikdy jsem nepochopil, v čem přesně je UBER "sdílená" ekonomika. Prostě zaměstnávají (na schwarz-systém) řidiče, kteří nemají taxikářskou licenci, nedodržují předpisy jako taxikáři. A jejich slovník tomu odpovídá - 2000 NAŠICH řidičů vozí 200000 NAŠICH zákazníků. Nic o tom, že by někdo něco sdílel.Jediný "pokrok" je v tom, že mají cool internetovou aplikaci, ale, proboha, které máme století? Ve kterém evropském městě neseženete taxík přes internet?

Jan Pohorelicky
7. 9. 2017 • 21:25

A kde jsou z toho daně? To je tak černý business až to bolí...
Řidiči namejí žádnou klasifikaci, pojištění nic...

Určitě si přečtěte

Články odjinud