Uber | Autonomní vůz

Uber končí se samořídícími náklaďáky, chce se naplno věnovat osobním automobilům

Uber končí se samořídícími náklaďáky, chce se naplno věnovat osobním automobilům

Uber se nečekaně rozhodl ukončit vývoj svého vlastního autonomního kamionu. Ten započal po akvizici firmy Otto před dvěma lety, nyní ale chce sjednotit týmy a soustředit se pouze na vývoj klasického autonomního automobilu. Po nedávné vážné nehodě má rozhodně co pilovat. Informoval o tom TechCrunch.

Firma se nedávno s autonomními vozy vrátila na silnice v Pittsburgu a dle slov Erica Meyhofera, vedoucího Uber Advanced Technologies Group, se chce soustředit s jedním týmem právě na osobní vozy místo dělení sil mezi dva projekty. Samotné Uber Freight ale nekončí, nadále bude nabízet příležitosti pro ověřené řidiče.

Pro některé zaměstnance ukončení vývoje bude znamenat stěhování – vývoj náklaďáku byl v San Franciscu, autonomní vozy se ale testují právě v Pittsburgu. Některým firma nabídne jiné pozice související s vývojem aut, případně pomůže s přestěhováním.

Uber má ale před sebou ještě dlouhé roky vývoje – na silnice se nyní vrací s řidiči, na plně autonomní provoz je stále ještě brzy. Navíc koketuje i s myšlenkou, že by do své taxislužby zahrnul i vozy od konkurenčního Wayma.

O pokroku u samořiditelných aut jsme se bavili v Týdnu Živě:

Diskuze (3) Další článek: BitTorrent by mohl v kryptoměně odměňovat ty, kteří sdílejí atraktivní soubory

Témata článku: USA, Doprava, Automobily, Uber, Autonomní vůz, Automobil, Náklaďák, San Francisco, Vývoj, Samořiditelné auto, Eric Meyhofe, Dlouhý rok, Advanced Technolog Group, Autonomní provoz, Osobní automobil, Pittsburg, Osobní vůz, Wayma, Vůz, Klasické auto, Otto


Určitě si přečtěte

Chyba roku 2038 způsobí problémy, počítače dnes totiž stárnou příliš pomalu

Chyba roku 2038 způsobí problémy, počítače dnes totiž stárnou příliš pomalu

** Loni ajťáky vystrašilo přetečení GPS čítače týdnů ** Nemělo se stát vůbec nic, ale svět opět nebyl připravený ** Za 18 let nás ale čeká ještě něco mnohem většího

Jakub Čížek | 66

Pojďme programovat elektroniku: Rádiový čip, který má skoro každá bezdrátová myš

Pojďme programovat elektroniku: Rádiový čip, který má skoro každá bezdrátová myš

** Bezdrátové myši řídí čip od Nordic Semiconductors ** Jeho rádiové vysílače si před lety oblíbila i komunita kutilů ** Dnes si je vyzkoušíme v praxi

Jakub Čížek | 9

České Rajče je stále plné dětských nahotin. Student pomocí A.I. analyzoval miliony fotek

České Rajče je stále plné dětských nahotin. Student pomocí A.I. analyzoval miliony fotek

** Rajče.net má odjakživa problémy s choulostivými fotkami dětí ** Student zlínské univerzity analyzoval jeho katalog ** Neuronová síť doposud prozkoumala 6 milionů snímků

Jakub Čížek, Filip Šedivý | 75

Srovnali jsme česká města s IBM, Googlem nebo třeba Samsungem. Podívejte se, v jaké firmě „žijete“

Srovnali jsme česká města s IBM, Googlem nebo třeba Samsungem. Podívejte se, v jaké firmě „žijete“

** Nadnárodní korporace zaměstnávají stovky tisíc lidí ** Mají tedy velikost metropolí ** Srovnali jsme je s českými krajskými městy

Jakub Čížek | 15

Koupili jsme nejlevnější dron s kamerou. Stál nás 300 Kč a má rozměry kreditky

Koupili jsme nejlevnější dron s kamerou. Stál nás 300 Kč a má rozměry kreditky

** Kvalitní drony začínají na 10 000 Kč ** Šli jsme na to jinak a koupili ten nejlevnější s kamerou ** I když je to čínský šmejd, je s ním zábava

Jakub Čížek | 34

Měření rychlosti internetu: Populární Speedtest.net neřekne o skutečné rychlosti internetu téměř nic

Měření rychlosti internetu: Populární Speedtest.net neřekne o skutečné rychlosti internetu téměř nic

** Speedtest stále častěji měří jen rychlost na poslední míli ** Ta však ale neodpovídá reálnému surfování ** Jak se tedy pokusit změřit tu skutečnou?

Jakub Čížek | 85



Aktuální číslo časopisu Computer

Velký test autokamer

Test ATX skříní

Jak surfovat pohodlně

Sportovní aplikace

Jak funguje procesor