Situce Uberu v Číně by se dala popsat jako absolutní debakl. Trh z drtivé části ovládl zmíněný Didi Kuadi. A to až natolik, že za ten rok od vzniku (i Uber začal v Číně před rokem, v prakticky stejné době kdy Didi Kuadi vznikl) dokázal Didi Kuadi jen v samotné Číně realizovat víc jízd než Uber celosvětově za několik let své existence. Asi se nedá čekat, že by Didi Kuadi ovládl celosvětový trh, ale má celkem slušné šance v celé Asii, Africe či Jižní Americe. Uberu zůstane Evropa a Severní Amerika. Z hlediska počtů tak má potenciál vyhrát na trzích se zhruba 6 miliardami lidí, oproti 1 miliardě, kde má větší šanci Uber.
Někdo chyběl ve škole. Čím více a více bude řidičů Uberu, tím méně a méně si vydělají, a optimalizovat to mohou klidně obden. Je to vlastně takové letadlo obráceně. Nakonec se to nikomu nevyplatí a "řidiči" na nějaké centrální vedení hodí bobek. Ovšem klasické taxi už nebude a lidé skončí ježděním sockou, a rádi.
Někdo asi chyběl ve škole. Ano, nastane, co rikas. Ale pak se dosahne rovnovazneho bodu, protoze lidi, co se jim to nevyplati, uz nebudou jezdit, ale urcita skupinka bude jezdit porad. Ale to bys vedel, kdybys nebyl furt ve srackach..
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.