Týmová práce na projektu v podání SDRC

Počátkem března oznámila firma SDRC uvedení nového produktu Accelis, e-bussiness systému pro Collaborative Product Commerce.
Vladimír Dobruš: Počátkem března oznámila firma SDRC uvedení nového produktu Accelis, e-bussiness systému pro Collaborative Product Commerce (CPC). Toto řešení umožňuje zcela nový přístup k výměně informací mezi všemi stranami, zúčastněnými na vývoji a výrobě nových výrobků.

A to bez ohledu na jejich geografickou nebo organizační polohu. Použití technologií na výměnu informací přes Internet umožní firmám dostat se na trh s novým výrobkem rychleji a s nižšími náklady.

Implementace strategie CPC poskytuje následující konkurenční výhody:

  • Rychlé a jednoduché sjednocení požadavků zákazníka s tvůrcem produktu;
  • Zabezpečení přímé, Webem podporované vazby mezi zákazníkem a dodavatelem;
  • Provázanost heterogeních a geograficky různě rozmístněných systémů;
  • Zkrácení doby potřebné k uvedení výrobku na trh;
  • Zjednodušení spolupráce mezi systémy a jejich uživateli.
Accelis umožnuje producentům zapojit se rychle a efektivně do rozvíjejícího se prostředí e-bussinessu v oblasti vývoje výrobků. Řešení poskytuje následující možnosti:
  • Všichni mají přístup ke všem informacím, které potřebují pro svou práci;
  • Partneři a dodavatelé mohou v případě potřeby kdykoliv vstoupit do procesu;
  • Noví partneři a dodavatelé nejsou nuceni používat stejný software a standardy;
  • Data jsou aktualizována automaticky v reálném čase, všichni pracují s převážně aktuálními informacemi.
SDRC není jedinou firmou nabízející CPC řešení. Na rozdíl od většiny ostatních systémů je Accelis postaven na standardní platformě WebSphere od IBM a používá rovněž standardní nástroje pro vývoj webových aplikací, jako jsou Java a XML. To zabezpečí zákazníkům nejen rychlé uvedení systému do provozu, ale také jednoduchou a levnou údržbu aplikace a perspektivu dalšího rozšiřování v budoucnosti.

Živě komentuje: SDRC je jednou z firem, které své vize dokáží také naplňovat, a to jí umožňuje získávat velké a významné zákazníky nejen z leteckého a automobilového průmyslu. Dnes již nestačí nabídnout „pouze“ kvalitní CADové produkty, ale především řešení, která umožňují sledování životního cyklu výrobku od vývoje přes výrobu až po jeho prodej a údržbu plně elektronickou cestou. Collaborative Product Commerce je dalším logickým krokem, který posouvá možnosti dále dopředu - dosud víceméně pasivní výměna dat dostává s využitím internetové technologii zcela novou kvalitu.

Technologie CPC je nová, nástroje potřebné pro její vznik byly vyvinuty teprve v posledních dvou letech. Velkou výhodou SDRC je skutečnost, že firma nabízí nejen CPC řešení, ale také další prostředky pro tvorbu a podporu životního cyklu výrobku, I-DEAS a Imageware jako jádro technologií v oblasti e-Design Automation a Metaphase jako základ Product Knowledge Managementu (promiňte mi anglické výrazy, ale vysvětlení termínů v češtině by zabralo mnohem více místa). Výsledkem je komplexní nabídka řešení, zajímavá nejen pro nové, ale i pro stávající zákazníky.

Nakonec si neodpustím jedno zprofanované přirovnání; CPC a další e-bussiness technologie lze přirovnat k vlaku, který se právě rozjíždí s velkým zrychlením. Kdo zůstane stát na peróně, brána pro vstup do první ligy pro něj zůstane uzavřená. Podaří se nám včas naskočit?

Váš názor Další článek: 3Com chystá vlastní internetový panel

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , ,