Prosim link na informaci ohledne zruseni dotace na e-auta v Italii vs pokles jejich prodeju. Zajimava infomace, ale bez reference na zdroj.
V Německu poklesla dotace, ale ceny ID.3 ještě více.Takže EV se prodávají podobně.Ale velice poklesl prodej plug in (PHEV).
Ja bych rad nejaky data. Ten link ohledne informace z videa kolem te Italie nemate?
Garmin Instinct 2X, jsou lehčí a odolnější fenix 7x bez map v plastovém těle s lépe čitelným MIP displejem. 😀 Navíc se solarem, který funguje.
U VW moc nezlevňují, prý nejsou charita, a jsou od toho aby vydělávali peníze. Potud slova jednoho z šéfú koncernu. U Tesly vůbec cena u X a S nereflektovala změnu Euro/koruna, a to poslední ocenění vlastně vůbec není sleva, ale jen dorovnání kursu. Sleva tedy pořád má kam jít, a podle kvartálních obvyklostí můžeme o prázdninách objevit v nabídkách cenu ještě přijatelnější. Navic v technologiích pohonu a vlastní stavby auta, zas Musk popojel o pomyslný "parnik" konkurenci, a skladba auta z částí, kde baterie je vlastně nosným dílem a s předním a zadním odlitkem či výliskem značně zlevňuje celou operaci výroby, a proto je stále kam zlevňovat. Toto je odpověď otázce, " jak je to možné?"Další parník je v síti superchargerů v Evropě i po světě. U nás trochu bída, ale jen 200km od Prahy na Západ, se otevírá bezproblémový svět online nabíječek, co komunikují se systemy aut, a tam je ta pravá deviza, na kterou kupci ostatních značek dojdou, až když bez jakékoli přípravy vyráží kamkoli do Evropy. Ať jedu do Hamburku, Zvolena, či Štrasburku, anebo do nevimproč furt omílaného Chorvatska, nemám žádný extra plán, omezení, či nepředpokládaný výdaj. Ceny SCh jsou vesměs podobné, což u všelijakých roamingových karet všelijakých hochštaplerů, jako je ČEZ a PRe, se v žádném případě mluvit nedá. Navíc disfunkce lokàlních sití je minimàlně na pováženou, pokud se to tak slušně dá vyjádřit. Pokud unie či stát nezamezí šmejdům v nekalých rejdech, kde PRE vám naůčtuje klidně podle starého ceníku při nabíjení u EOn 19 kč, ač mne informovali o stejných cenách jako u mateřských DC nabíječkách, a pak tasí tzv roamingový ceník, (který snad ani normálně nalézt u nich nejde) tak se elektromobilita nerozvine, a přibude nasranejch lidí na celý podivný odvětví EV dealu....Vždycky je lépe nabít na SCh Tesly (zapíchnu konektor a o nic dál se nestarám), než se logovat s kartama a čipama někde v mrazu a větru natřikrát u šmejdů za bambilión za kWh. Toť nedávná zkušenost.
U těch EV chybí zejména, že se řítí dolů ceny i ID.3, nyní již pod 40 000, počátkem roku byla kolem 44 000.Ať si čtenáři tipnou, kdy ID.3 dosáhne 35 000? Tipuji, že příští rok bude pokles o 2000 (levnější baterky a Tesla zvedne produkci v Německu) a každý další rok o 1000.Já tipuji do 4 let.
Názor byl 1× upraven, naposled 22. 4. 2023 22:38
No nevim co se řítí. Jedině že by se to cílilo k říti. S tím softem a obecně pověstnou " kvalitou dojče elektroniky to tak vypadá. Dojezdy tristní, aplikace nedodělané, síť nabíjení nedořešená, spotřeby vyšší, kufr vepředu žádnej..... Spíš to vypadá, že si chtějí svojí drahou dinosauřinu vzít do hrobu, a energetické šmejdpodniky jim v tom velmi vydatně pomáhají.
Povíme si to již příští rok.ID.3 klesne pod 38 000.Potom již všichni budou tipovat, kdy a jaké budou nižší ceny.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.