Mám poprskaný monitor, ty fetišistické VR propriety mě tak nějak vždy dostanou. Představuji si sebe, jak je nezkouším na nějakém veletrhu chvilku, ale jak se v nich pařím několik hodin, v létě.
> Ne, v žádném případě ne.
_
Osobní poznámka: Abych nebyl obviněn, že pouze kritizuji, tak konstatuji, že filmy se mi také libí a co je v nich možné, s tím nemám problém. Často mám mnohem bujnější fantazii a ze svého pohledu vidím mnohem dál, než filmař - u zdi. Takže menší nástřel co je třeba ke smysluplnému prodeji VR mezi lidi.
1. Brýle (pokud budou vůbec nutné, interface přímo na nervy oka by byl lepší), v podstatě správně ve videu sluneční brýle já přidám s plně integrovanou elektronikou, CPU, veškerý přenos dat bezdrátový, kapacita baterie min. v řádech mnoha dnů, ideálně týdnů.
2. Oko potřebuje pro dokonalou věrohodnost kolem 132 - 136Mpix, já bych zkusil začínat na 16K a pak by se vidělo. VR vyžaduje vyšší rozlišení než běžný 2D monitor na který se kouká jinak, z jiné vzdálenosti.
3. Obsah, když chci něco takové propagovat za poněkud vyšší cenu, musím mít A herní a xxx velmi věrohodný obsah - prostě nutnost!
Nyní jsem otevřen reakcím těch, kteří mají pocit, že takových možností jsme již schopni, já jen, že žiji v realitě kterou striktně odděluji od sci-fi možností ve filmech, měl jsem za to, že nejsem sám.
Názor byl 1× upraven, naposled 06. 11. 2016 13:18