Týden Živě: On fakt dnes ještě někdo stahuje filmy z Ulož.to?

Názory k článku

jurabike  |  24. 01. 2021 00:28  |  Microsoft Windows 7 Firefox 84.0

Ehmmm...když pojedu někam do offline,a budu chtít mít nějaké filmy sebou,tak mi opravdu Netlifx za 100kč měsíčně nepomůže.....neřku li,že jsme tu furt v Čechách,kde je zvykem i kdyby něco šlo stáhnout zdarma pomalu,tak si to prostě klasický strejda z vesnice stáhne...přece nebude za něco platit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Ruiner  |  24. 01. 2021 01:26  |  Unknown Firefox 84.0

Netflix a jiné podobné služby jsou fajn, když prostě chcete koukat na zajímavé filmy a seriály a je vám jedno na jaké konkrétně. Aplikace umožňuje i stažení pro offline použití. Pokud se ale chcete podívat na libovolný konkrétní seriál nebo film starší několika let, nedej bože třeba český, tak je ulož.to po boku torrentů jediná možnost. Platím si Netflix, HBO GO a používám HbbTV, ale co když se chci podívat na pár dílů Simpsonových? Šíleně smutnou princeznu? Star Wars? Od toho je tu ulož.to a torrenty. A ne, nebudu si kupovat DVD u stánku, které bych ani neměl jak přehrát.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
24. 01. 2021 01:30 | Android Chrome 83.0

Já se ani nedivím, najdete tam v podstatě všechno, je to zadarmo a když si dá člověk třeba 24 stahování najednou, tak to není ani až tak pomalý

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Whiterabbit78965  |  24. 01. 2021 01:34  |  Macintosh OS X Safari 14.0

Trošku mi přišlo srandovní jak se pan redaktor ohání kvalitou a dobrým zvukem a pak s něho vyleze, že kouká na filmy na mobilu.Navíc Netflix zas toho tolik obsahu ve 4k nemá a to nemluvím o průměrné rychlosti českého internetu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (13)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Kluk z Pankráce  |  24. 01. 2021 02:04  |  Macintosh OS X AppleMAC-Safari 5.0

Tak na tyhle komenty si beru popcorn, cítím ve vzduchu slušnou nálož.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
koutnak  |  24. 01. 2021 02:17  |  Microsoft Windows 10 Firefox 84.0

Pánové jsou překvapeni, že uloz.to ještě funguje, mysleli si, že už dávno "vymřelo". No, páni odborníci jsou, jak se často u odborníků ukazuje, zcela mimo realitu, žijí si ve své bublině, na hony vzdálené běžnému životu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (9)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
VeiroNn AhatraXx  |  24. 01. 2021 03:23  |  Microsoft Windows 10 Chrome 88.0.4324.104

Když se ti vtipní pánové ve videu tak podivují, že běžní frantové uživatelé stahují ty AAA indie hry, fan filmy s Gal Gadot v hlavní roli nebo linuxová distra z torrentů na těch internetech, co říkají na to, že když si chce člověk, hypoteticky 😂 hahaha, přečíst aktuální vydání Chipu, Computerworldu nebo nedejbože Computeru, tak to zvládne na méně kliknutí než objednávku na ikiosku..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Nymfy Hoods  |  24. 01. 2021 03:29  |  Android Chrome 87.0

Tihle dva ukázali zase svou neschopnost a neznalost. Na uloz.to jsou mnohdy kvalitnější videa než jinde! Tvrdí jak to znají,ale zřejmě o uloz.to slyšeli poprvé.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anaman72  |  24. 01. 2021 05:14  |  Android Chrome 83.0

Pánové jsou fakt odborníci? Tak tato diskuze mne opravdu dostala a musim říci, že chlapci žijí asi na jine planetě. Chápu, že kinorip je ubohost a ani takové filmy nestahuji, ale jinak... Musím se opravdu těm dvěma smát. A ty vykopavky jako Ostře sledované vlaky apod. si autorský svaz klidně může strčit za klobouk. Opet se tu dokazuje, že pár lidí žije v nějaké bubline a nechat si od nich radit je prostě tak trošku zoufalství.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
JanekJankovatej  |  24. 01. 2021 06:18  |  Microsoft Windows 10 Firefox 84.0

Že by někdo stahoval na uloz?
No to asi ne - bych řekl že to provozují je pro zábavu a bez nároku na honorář

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Will.M  |  24. 01. 2021 07:15  |  Microsoft Windows 10 Firefox 84.0

Vyzkousel jsem netflix...jedna polovicka jsou beckove filmy a druha polovicka jsou filmy v puvodnim zneni...ani jedno nepreferuju...a kdyz jsem koukal na mnozstvi filmu tak jich tam zas tolik neni...to jich je vic na warez strankach kde kazdym kdem nejaky film pribyva.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Net.Xtreme  |  24. 01. 2021 07:20  |  Macintosh OS X Safari 14.0

Netflix a HBO mám, uloz.to využívám primárně na to, co tam není.
A pak rodiče občas nestihnou nějaký seriál v televizi a používat uloz.to je milionkrát jednodušší než plánovat nahrávání, kde pak chybí konec, protože se to vysílalo pozdě oproti programu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
miandys  |  24. 01. 2021 07:41  |  Macintosh OS X Safari 14.0

Otázka:
"On fakt dnes ještě někdo stahuje filmy z Ulož.to?"Odpověď: Ano, ubožáčci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
cervus44  |  24. 01. 2021 08:28  |  Android Chrome 87.0

Jako na ulozto stahuju minimálně. Jednak tam není takova jako u konkurence a navíc je to draha služba. Ale navázat se do podobných platforem a ohánět se kvalitou je scestne. Vzdyz není problém stahovat filmy v lepší kvalitě než nabízí Netflix nebo hbogo. Ty služby si prubezne také platim, ale nabídka tam je prostě mala. Dokud nebude filmová a seriálová verze spotify, tak se prostě bude warezit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
24. 01. 2021 08:47 | Android Chrome 87.0

Otázka jestli ještě někdo stahuje filmy přes uloz to mi přijde dementní. Já ano protože nebudu platit Netflix kde je s prominutím 💩. Na uloz to si najdu většinou co potřebuju a v dobré kvalitě nevím kde autor článku viděl špatné kopie. Za 150kc 25gb mi stačí nebudu platit 200 +/- za trapný Netflix kde je pár seriálu a ještě míň filmů o HBO GO ani nemluvím reklamu Netflix dělejte jinde

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vestor  |  24. 01. 2021 08:54  |  Android Chrome 88.0

Používám už asi rok family účty u Netflixu i Spotify, takže to pak při maximálním využití počtu členů vychází na 80 a 40 Kč měsíčně. Ale ten Netflix možná časem zruším, zas tak často na filmy nekoukám a když chci nějakou novinku nebo obecně něco co produkovaly konkurenční služby, tak je tu stejně torrent a uložto. Platit si k tomu HBO, Amazon a já nevím co ještě nehodlám. A takový Disney+ (Mandalorian) tu myslím legálně ani bez VPN nefunguje. U té hudby to je trochu jinak, Spotify používám jako rádio na pozadí, plus je skvělé že samo nabízí hudbu podobného stylu, takže člověk objeví neznámé věci. Hudba tedy funguje celkem dobře, ale stejně si občas stáhnu něco offline (zcela legálně, protože z každého paměťového média platím výpalné, i když tam mám svoje fotky a dokumenty). U filmů to zabíjí roztříštěnost služeb. A taky ceny by mohli přizpůsobit východní Evropě (vždycky mě naštve korporátní argument "nemůžeme ti dát přece stejnou výplatu, jako o 100 km dál v Německu", ale zároveň plať za zboží stejné ceny jako Němci).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
duro miso  |  24. 01. 2021 08:56  |  Microsoft Windows 10 Firefox 84.0

On fakt dnes ještě někdo stahuje filmy z Ulož.to?
Otázka by měla znít: On fakt dnes ještě někdo platí za streamovací služby?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
michal121  |  24. 01. 2021 09:27  |  Microsoft Windows 10 Firefox 84.0

Jen bych rád borce ze Živě.cz upozornil, že je stále dost filmů, který se prostě nedaj sehnat jinak, než stažením z úložišt. A to i kdyby se člověk rozkrájel. A Ulož.to je už bohužel léta mrtvé, alespon v podobě, jaké jsme ho znali před léty. Další věc je ta, že ne všude je a dlouho ještě nebude, internet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
24. 01. 2021 09:36 | Microsoft Windows 10 Chrome 87.0.4280.141

Na zive.cz už několik let skoro nechodím, protože mi přišlo že redaktoři jsou naprosto odtrženi od reality a toto divadelní představení mě v tom utvrzuje. Prostě si sednou a začnou hodnotit slovy, já o tom nic nevím, 10 let jsem tuto službu nepoužil a teď vám řeknu, jak si představuji, že to je. Fakt profi přístup.
Samotného mě to překvapilo, ale první, co mě napadlo, že kvalita účesu koreluje s kvalitou obsahu příspěvku. A taky kampak si ta „tetička“, v současné době, zašla ke kadeřníkovi? Ale sám uznávám že jsou to hloupé otázky. Ale jaké otázky mohou člověka napadnout při poslouchání něčeho takového?
No tak zase cca za měsíc se podívám, jak frčíte z kopce. Jen mě mrzí že z české scény zmizely snad všechny technické weby s alespoň kapkou zajímavého obsahu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
24. 01. 2021 09:42 | Microsoft Windows 10 Chrome 87.0.4280.141

Uloz.to ne no, ale mám zaplacen fastshare.cz a webshare.cz, ale i Netflix, HBO Go a celou nabidku skylinku nebo Upc zaleží jak si natočím parabolu.
Mám to spíše pro rodinu, která je vetšinou doma.
Jak se tu ale psalo, tak na streamovacích sluzbach toho zase tolik neni a když chce někdo kriminálku nebo různé seriály, tak je rychlejší warez. Filmy jsou tam klidne i 4K HDR 80GB, takže o kvalitě se nemusíme bavit.
Mandaloriana třeba ani nijak jinak neseženu s titulkama.
The Boys taky ne. Měl jsem předplacený Amazon, ale nebylo to s titulkama, takže pro mne nepoužitelné.
Na hudbu máme Spotify family, takže u hudby nemá warez absolutně smysl.
Zatim jsem tam našel vše. Samozřejmě je i Youtube, Google, Apple a další služby na hudbu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
kareI  |  24. 01. 2021 10:09  |  Microsoft Windows 10 Chrome 87.0.4280.141

Prej "vymřelo protože tam není nic nového". Právě naopak, já tam chodím pro staré věci, které nejsou ani na torrentech.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
boldcore  |  24. 01. 2021 10:09  |  Android Chrome 88.0

Áno priznám sa ja,
nie som filmový fanúšik a nepotrebujem mať 20 Subscriptions pretože tento film je na Netflixe, iný na Hulu a ďalší na Disney Plus, ale nie v mojom regióne.
No a klasika, ktorú som nevidel 10 rokov? Požičanie stojí $3.99 na 24 hodín cez Prime video.Úplne iná situácia je v prípade Spotify, alebo Steam. Tam je snaha normálnym spôsobom sprístupniť zákazníkovi čo najviac obsahu bez akýchkoľvek problémov.Takže pokiaľ sa držitelia copyrightu filmov nezačnú chovať férovo, dospelo a primerane k roku 2021, tak si sem-tam nejaký film stiahnem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jelly  |  24. 01. 2021 10:47  |  Microsoft Windows 10 Chrome 87.0.4280.141

Dnešní Týden živě je: a) reklama na Netflix, b) magnet na komentáře...
Jinak můj komentář... ulozto, fastshare,... samozřejmě mrtvé nejsou ani náhodou, pestrost, kterou na nich nalezneme nemá stále konkurenci. A popravdě spoustu seriálů, filmů ve vyšší kvalitě ani nepotřebuju, případů kdy forma naprosto převyšuje obsah je víc než dost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  24. 01. 2021 10:48  |  Microsoft Windows 10 Chrome 87.0.4280.141

Problém VOD služeb (Netflix atd.) je především v politické korektnosti a "kontinuální úpravě nabídky tak, aby vyhovovala aktuálnímu konsensu".Proto se můžeme setkat s tím, že zmizí některé věci jako například Malá Velká Británie. Mimochodem mě překvapilo, že z VOD služeb zmizela "až" v roce 2020 a to kvůli "blackface", protože legraci si dělala úplně ze všeho - z postižených, pečovatelek, psychiatrů, politiků, leseb, gayů, transsexuálů, nezaměstnaných, obézních, samoživitelek a dokonce rýpala i do anglické aristokracie a královny...Přitom tento pořad byl vysílán a produkován slovutnou BBC televizí v Anglii a u nás k němu dělala velmi profesionální dabing ČT. O 14 let později je odevšud "vaporizován" a hlavní protagonisté se dokonce omlouvají za to, že ho vůbec kdy natáčeli.S takovým fungováním VOD služeb mám docela problém a zásadně odmítám platit peníze někomu, kdo se snaží cenzurovat to, na co se chci dívat. Navíc jestli jednou přijde doba, kdy už nebude stačit, že se omlouvají jen tvůrci pořadu, za jeho natočení, ale bude vyžadováno, aby se například člověk v práci omluvil za to, že se na takový pořad díval, aby ho nevyhodili, tak nechci pak žít s vědomím, že moje peníze přispěly k takové realitě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Consul1  |  24. 01. 2021 10:55  |  Microsoft Windows 10 Chrome 88.0.4324.104

Za mě největší slabina je že abych mohl sledovat "bez omezení" jako v případě stahovaní z uloz.to je že bych musel mít předplatné HBO,Netflix,Amazon,Disney+,Apple TV+ atd. Na kolik by to měsíčně vyšlo (minimálně litřík by se v tom utopil) ? Je to stejná situace jako v případě sportovních přenosů kde abych opravdu mohl sledovat všechny přenosy musel bych opět platit několika providerům. Chtělo by to nějakého velkého hráče (Sony,Apple) který by nabídnul opravdu vše za nějakou lidovější cenu pak tyhle warezy zmizí jako u hudby.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
jirik66  |  24. 01. 2021 11:10  |  Microsoft Windows 10 Chrome 88.0.4324.96

Streamovací online služby? Ne, děkuji, nehodlám platit za možnost koukat na obsah který mně nezajímá. Už si platím kabelovku, nic dalšího platit nebudu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
24. 01. 2021 11:10 | Microsoft Windows 10 Chrome 87.0.4280.141

Tenhle pořad občas zahlídnu když omylem zabloudím na zive.cz Neco tak pitomýho a trapnýho nemá v roce 2021 obdoby. Zejména výkony blbů "komentátorů" jsou obvykle tristní a ignorantské. Dnes vypínám po prvním příspěvku o Uloz.to, kdy se ti dva ajnštajni diví, že ještě existuje server Uloz.to, tedy server kam měsíčně zabrousí cca 20 mil. uživatelů. Něco s tím udělejte nebo to radši zrušte... je to peklo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Katikakus  |  24. 01. 2021 11:14  |  Microsoft Windows 7 Chrome 87.0.4280.141

Po nekolika mesicich jsem se odhodlal zjistit, zda naprosto zalostna kvalita tohoto "poradu" nahodou nedoznala nejakeho zlepseni. Vydrzel jsem 20 vterin. Nedoznala.Tihle dva trapni komedianti jsou naproste dno videotvorby na netu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
mepp  |  24. 01. 2021 11:48  |  Linux Firefox 84.0

Po dlouhé době souhlasím s redaktoři. Normální člověk co chodí do práce, nemá potřebu do offlinu syslit padesát seriálů které viděl maximálně jednou v životě a není levicová socka co odmítá za cokoliv platit (protože z těch CD/DVD/HDD) má přeci předplaceno, tak si chrochtá blahem co je dnes za možnosti. Na Spotify seženu téměř vše co poslouchám, na Netflixu každý měsíc vyjde tolik dokumentu a filmů že v životě nebudu mít čas to zkouknout. A to vše na pár kliknutí, bez nějakého pofidérního stahování, čekání na to, či zjištění že je tam vlastně něco úplně jiného než název evokuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Nechic  |  24. 01. 2021 11:55  |  Microsoft Windows 10 Chrome 88.0.4324.96

Ono je lepší mít jistotu, že vám film nesmažou ze služby, protože herec hlavní postavy sáhl kdysi herečce na kolínkoEDIT: Na základě diskuse jsem si to video pustil a to je fakt bizár Ti dva jsou úplně mimo obraz, když si myslí, že na těch službách jsou jen kinoripy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
freekarol  |  24. 01. 2021 11:58  |  Microsoft Windows 10 Chrome 80.0.3987.136

Předpokládám, že autor otázky není hloupý, proč se tedy ptá na něco, co je jasné? Logicky, kdyby nikdo zadarmo nestahoval filmy, tak by ten obsah nebyl na úložištích ani torrentech, že?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KosKarel  |  24. 01. 2021 12:33  |  Microsoft Windows 10 Chrome 87.0.4280.141

Řeknu to takhle, ulož.to a webshare jsou uložiště, kde se dá snadno dohledat vše, co uživatel potřebuje, aniž by musel prolézat warez katalogy, nebo stahovat torrent.
Ve chvíli kdy tu možnost jednoduchého stáhnutí nebude, je naivní myslet si, že za požadovaný obsah uživatelé zaplatí, spíš začnou být opět na vzestupu warez katalogy, jako je to oblíbené různě v zahraničí, hlavně v rusku.Při snaze o větší legalitu, jen posunete uživatele do větší ilegality. Stejně jako u prohibice, to nakonec povede úplně opačným směrem, než zákonodárci zamýšlejí. Ale jistě proč nevychovat generaci uživatelů, který se začnou cítit na deepnetu jako doma.
A když už budou v tom warezovém katalogu, proč si nestáhnou i tohle a támhleto, jé ona vyšela nová hra a i s crackem, to jsem nevěděl, šup tam s ním taky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Rimejk  |  24. 01. 2021 12:38  |  Android Chrome 86.0

On fakt ještě dneska někdo kouká na Týden živě?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
jozka2000  |  24. 01. 2021 12:48  |  Microsoft Windows 7 Firefox 84.0

Chci se podivat s pritelkyni na serial Medicejove.
Mam 2 moznosti - bud mit doma DVB-T2 tuner a nonstop nahravani z CT2 na velky disk, abych mohl kdykoliv vytahnout porady za poslednich 10 let zpatky.. a nebo si je ztahnout z uloziste.. Druha varianta je rozhodne vice green...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dpcstb  |  24. 01. 2021 13:38  |  Microsoft Windows 7 Firefox 84.0

kde inde ako na ulozto si mozem pozriet ceskoslovenske filmy a dabovane europske?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 01. 2021 13:44 | Android Chrome 34.0

Chlapci, jako divíte se jak se někdo může dívat na menší rozlišení než fhd, ale sami tu máte týden živě na 180p Jako schválně jsem si dal to vaše 180p a nevěděl jsem jestli se dívám na dva chlapce nebo na dva žaludy, přitom ten druhý žalud má nasazená brýle.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ovo  |  24. 01. 2021 13:53  |  Microsoft Windows 10 Chrome 87.0.4280.141

Oba pánové už několik let nebyli na uloz.to, ale ví, že jsou tam jen kinoripy. No, já nevím, ale asi by se tam měli nejdřív podívat, než budou plkat o fullHD a Dolby Atmos na telefonu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bob24  |  24. 01. 2021 14:24  |  Macintosh OS X Safari 14.0

Pánové já vám ten rozhovor moc nevěřím. Nedějeljte ze sebe, že jediný zdroj co znáte je ulož.to nebo hellspy. Neříkejte že lidé si stahují kinoripy a filmy o 700Mb. Někdo snad ano, ale většina ne. Taky si potrpím na kvalitu, ale situace není moc dobrá. Kdybych si chtěl předplatit služby tak abych viděl oblíbené filmy musel bych platit asi 1000 Kč měsíčně možná i víc. Na iTunes mám koupené filmy, ale pokud jde o dabing tak jsou tam často jen ve stereo. Potom mám doma řadu DVD a opravdu nevím kolikrát si musím fim koupit abych ho měl v kvalitě dnešních možností. Takže to to taky bastlím různě, nepodporuji kradení filmů hned po premiéře, ale jsou prostě situace, které jsou těžko řešitelné. Takže jsem zvědav jak budete poslušně čekat na Wonderwoman 2 až u nás za pul roku rozběhnou HBO max. Dobře víte, že si to můžete stáhnut i ji jinde v Dolby Atmos. A doufám, že to nebudete poslouchat na nějakém Soundbaru. Tyhle filmy mají 7 kánálů! No a ty Pelíšky z Netflixu? Když jste tak bohatí, tak si kupte nějaký pěkný rám a můžete si své dříve koupené DVD jěstě zarámovat a pověsit na zeď. Nezlobte se, ale fakt jsem vám ten rozhovor nevěřil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jjfb  |  24. 01. 2021 14:26  |  Microsoft Windows 10 Chrome 88.0.4324.96

Tak já jsem o Netflixu přemýšlel, dokonce si založil i konto, ale pak propukly čistky okolo Meeto, BLM apod... Tak stahuji dále. Chci Sám doma 2 s Donnaldem. Nechci cenzurované verze žbluňk (koho dnes proboha pobuřuje ženský zadeček?) , Dumba apod. Proto také nebudu si platit Disney+, a Mandaloriana mám doma celého i s titulky.
Nesmysly o kvalitě, která je na "warezu" obecně lepší, než oficiální distribuce, to snad nejde ani komentovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JP77  |  24. 01. 2021 14:29  |  Microsoft Windows 7 Firefox 84.0

Jestli Netflix stojí 100 Kč/měsíc, tak to bych nevyužil, to bych platil zbytečně. Kromě TV mě stačí sehnat film jednou za několik měsíců, jako teď David Attenborough - Život na naší planetě - 2020. Ty paušály se vyplatí člověku co potřebuje mimo TV vysílání film navíc častěji než jednou za několik měsíců, nebo kdo TV vysílání z jakéhokoliv důvodu nesleduje.
Máme štěstí, že naši redaktoři nekoukaj na filmy celý dny
Ta edukační - česky vzdělávací činnost technických médií v Česku není marná, ale technicky zaměřený lidi často nemaj potřebu vylepšovat sledování filmů, protože je to jen takový pasivní odpočinek, kromě vyjímečných lepších filmů jako např ten Život... (budoucí život).
Kdyby živě.cz chtělo i v tom vzdělávat, tak by muselo napsat přehled možností sledování filmů a porovnat je mezi sebou (základní vlastnosti, co je k tomu potřeba, cena, čeština, atd) Takový kvalitní přehled včetně nejpoužívanějších starých metod by určitě měl hodnotu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
24. 01. 2021 15:50 | Microsoft Windows 10 Firefox 84.0

Co to tam furt melete o kino ripech? Kino rip je taky jistě na uložto, tak jako všude jinde. Až to vyjde na DVD nebo BluRay, tak i tato kvalita se tam objeví. Platím si Netflix a HBO a stejně musím čas od času jít na uložto, protože logicky Netflix nemá všechno. A nikdy mít nebude, takže uložto a torrenty prostě pofrčí i nadále. A kór v dnešní době, kdy se některé premiéry přesouvají z kin na streamovací služby .... piráti budou mít žně ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
madloki  |  24. 01. 2021 17:47  |  Microsoft Windows 10 Chrome 87.0.4280.141

Odmitam platit cokoliv na principu predplatneho, kdyz uz jednou zaplatim, hodlam to i vlastnit, at uz se to vychcankum libi nebo ne. Nemam problem zaplatit za hru na gog, ale nebudu si platit predplatne na stream a cemkoliv podobnem. Aby koupeny software sel spustit jen s online pripojenim a overovanim ?Nekoupim toPlatit tisice za predplatne vsech moznych streamovacich sluzeb s filmy ani omylem, 90% produkce nema hodnotu ani jedne koruny, zvlast ty neokomunisticke srac..ky s alespon jednim uchylem, barevnym, 80% ucasti sufrazetek etc. Kdyz uz se neco zajimaveho na 1 z 20-ti takovych kanalu omylem objevi, radej si to stahnu na uloz.to, v blueray kvalite, a klidne o rok pozdeji. Nebo si zajdu do kina, kdyz nebude korona - ale vzhledem k sortimentu to bude tak jednou za 2 roky, bohuzel.Nejvice mnou sledovanych filmu jsou stejne 10+ let stare kousky, z doby jeste pred tim zelenoekohomobarevnym silenstvim, co zachvatilo zapadni kulturu.I s tim je diky streamovani problem, zkuste si najit online nektere kousky Monty Python, specialne treba Shoot the puff !A zacina tim novodobym progresivismem trpet i muzika. Prece si nebudu platit streamovaci sluzbu, kdyz odmitaj streamovat nektery kousky BloodHound Gang, ne ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
ednatv  |  24. 01. 2021 17:57  |  Microsoft Windows 10 Chrome 87.0.4280.141

Je vtipné tohle číst - já dokážu pochopit, že lidi stahují - u nás je to v šedé zóně - protože to je mnohdy pohodlnější. Čemu ale nerozumím je, že to obhajují jako vlastně normální konání, které je naprosto v pořádku. Kdyby tiše sklopili oči a přiznali, že ví, že to není v pořádku, ale je to prostě snazší a dělají to jen tehdy, když jinde film nelze sehnat ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (13)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
24. 01. 2021 19:13 | Linux Chrome 88.0.4324.96

Výborný, tenhle pořad sledují rád, děkuji za Vaše komentáře.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rad_x  |  24. 01. 2021 21:45  |  Microsoft Windows 10 Firefox 84.0

Platím Netflix, HBO, Skylink + koncesionářské poplatky.
Teď si uvědomuji, že už to je docela ranec. Takže se filmová studia musí docela mít.Bohužel zjišťuji, že na HBO i Netflixu jsem dokoukal top filmy a seriály a zbytek cca 80-90% je proste odpad jen aby tam neco bylo. Takže jim platím, i když se na to nedívám.Hodně filmů i seriálu na Netflixu nemá dabing i když dabing existuje.
Tím pádem si to nepustím z Netflixu, ale radši z ulož.to s dabingem.Snad ta hromada peněz co všem platím, i když se na to moc nedívám kompenzuje studiům to, že si občas něco stáhnu z ulož.to.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ufi  |  24. 01. 2021 21:56  |  Microsoft Windows 7 Chrome 88.0.4324.96

uloz.to apod. nejsou úplně zdarma, část lidí si platí nějaký objem dat, jinak by ty služby už nebyly. a stahovat více giga za free limit je na vraždu. z toho vychází že jsou lidi ochotni platit. takže kdyby to manažerům myslelo, tak se začnou zajímat proč neplatí jim, ale platí jinde.
a pak těžko naučí filmové společnosti lidi že musí mít více služeb, když roky jsou lidé zvyklí že mají vše pod jednou kabelovkou (apkou), za jeden účet. u muziky už to pochopili. stream si platím. ale kdybych měl mít třeba deset apek pro každého vydavatele, tak nazdar bazar.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vasedl  |  24. 01. 2021 22:38  |  Microsoft Windows 10 Chrome 87.0.4280.141

Jsem jediný komu se z pana Čížka dělá blivno? Nedokázal jsem to dokoukat do konce, protože to co z něho v tom videu padá, se nedá poslouchat. Například jeho názor že co je pod 4k a bez skvělého zvuku je pro něj nekoukatelné - takže vlastně odepsal všechny staré filmy...Většina domácností v ČR má doma internet přes pevnou linku 20/2Mb (nebo zarušenou wifi, případně mobilního operátora) - to bych chtěl vidět, jak přes to protáhne 4k film online, když se na net připojí ještě děti v domácnosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
frantaN47  |  24. 01. 2021 23:16  |  Linux Firefox 84.0

Online služby jsou super, ale mají jeden zásadní problém.
Stačí se podívat na události poslední doby. Spousta děl najednou není "korektní" nebo jsou nějakým pokřivaným způsobem rasistická. Tak např:
- "Simpsonovi odstraní dávnou epizodu s Michaelem Jacksonem"
- Agatha Christie přišla o název "Deset Malých Černoušků"
atd. Změní se světové myšlení a najednou jsou někaterá díla zapsána na černou listinu. Pokud se někdo na ně chce podívat znovu, tak uložení offline je jediná volba. Nemusí se ale jednat jen o "nekorektní" díla. Také staré filmy jde kolikrát najít jen na těch úložištích.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mumintroll  |  25. 01. 2021 00:49  |  Android Chrome 83.0

Bez uloz to by som bol v kanade nahraty. Pozeram ceske a slovenske filmy a kde ich mam zobrať? Slovenská aj ceska televízia teda filmy su blokovane na ip adresu. Jedina sama je fasthare a uloz to. Ak niekto vie kde môžem pozerať Československe filmy budem mu vďačný. Na youtube hej ale 30 rokov staré.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 01. 2021 11:35 | Microsoft Windows 10 Chrome 87.0.4280.88

Proboha! Je vidět, že si Vás buď Netflix zaplatil, a potom okamžitě přestaňte s kariérou, nebo že jste totální tupci, kteří si myslí, že aby člověk vstřebal uměleckou kvalitu filmu, musí se na něj kouknout nejlépe v říši ideí. To je stejná zhovadilost, jako byste tvrdili, že ke čtení knih potřebujete VR, abyste si mohli ta písmenka užít nejlépe, jak to jde. Proberte se! Film je umění, 4K potřebujete u porna (ale vlastně si myslím, že u vás je mezi filmem a pornem rovnítko). Myslíte si, jak jste in a módní a mnohem lepší než plebs, kteří si nekupujou streamovací službu (která je mimochodem pro plebs s prachama, když mi někdo řekne, že má Netflix, moje reakce je podobná, jako kdyby se vytahoval se sbírkou českých Večerníčků), ale nakonec ze sebe ty burany uděláte sami, nevíte, co je na filmu hodnotné a proč se na něj vůbec koukáme.Jinak na větu "Proč my dva už newarezíme" jste si prostudovali základy normalizační žurnalistiky? Tohle je na novinářskou anticenu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  25. 01. 2021 14:09  |  Linux Chrome 88.0.4324.96

Vycházejme z těchto premis:1) Koncesionářský poplatek - měsíčně 135 Kč, rozhlas 45 Kč; ročně 2160 Kč
2) Netflix, Disney, HBO apod. Každá služba po cca 300 Kč, počítejme 6 služeb, abych měl přístup RELATIVNĚ ke všemu - 1800 Kč měsíčně, 21600 Kč ročně
3) Kabelovka 500 Kč/měsíčně - 6000 Kč ročně
4) Televize 15 - 30 000 Kč/jednou za 3 roky, obyčejně po roce až roce a půl přestanou fungovat ty "smart" - internetové služby, takže je celá bedna pak naprd
5) Internetové připojení - 400 Kč měsíčně, 4800 ročně+ poplatky za autorská práva při nákupu televize, paměťových médií, záznamových zařízení
+ poplatky za ekologickou likvidaci
...To, myslím, mluví za vše. Zlatě 800 Kč měsíčně za přípojku, účet na Uložtu a kompu, bez kterého to dneska velice často už nejde samo o sobě. Takže ho do výčtu ani nezahrnuju. Když chci snobárnu, koupím si dataprojektor za pár tisíc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
strizkoff  |  25. 01. 2021 17:53  |  Microsoft Windows 10 Firefox 84.0

Takovému přístupu jsem se před lety smál a přisuzoval ho tupým Američanům. Vše na jedno tlačítko, ničemu komplikovanějším nerozumím a rozumět nechci. Chápu, že tímto směrem chca-nechca jdeme (skoro) všichni, ale nelíbí se mi to a nesouhlasím.
(Warez není správné řešení, to tímto nelegitimizuji.)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
25. 01. 2021 19:32 | Microsoft Windows 10 Firefox 84.0

A když se chci podívat na nějaký film z 40./50. let (třeba Annu proletářku), tak jej mám sehnat kde. Některé prostě na Netflixu či HBO nebudou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tracutil10  |  25. 01. 2021 20:30  |  Microsoft Windows 10 Chrome 88.0.4324.104

Musím teda říci, že jsem se zaměřil na úplně něco jiného a zaujal mě jak říká o tom ekosystému- mám to nastavené stejně jako on placený Office kvůli práci a Google One kvůli všem ostatním a i když mám 1 TB Onedrive, rád užívám Google Drive.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
26. 01. 2021 08:46 | Microsoft Windows 7 Chrome 87.0.4280.88

Pokaždé, když pánové vyřknou "ulozto", představím si místo toho slovo "zive".....to vážně ještě někdo chodí na živě?....já myslel, že zive uz dávno neexistuje...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
26. 01. 2021 18:07 | Linux Firefox 66.0

on někdo sleduje tyhle blitky co se samy začnou přehrávat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
havlis42  |  29. 01. 2021 21:18  |  Microsoft Windows 10 Chrome 87.0.4280.141

Teda, tady v diskuzi je tentokrát po týdnu fakt sranda... Takovou sbírku hejtů nepamatuju, to si klucí za rámeček nedají. Chybí mi tu už jen obvinění z pederastie... V prvý řadě napíšu 3x viva P2P, ulozto.cz je IMHO pro děcka a pijavice! Sám ho využívám jedině na dabovaný animáky pro děti s co možná nejvyšší bitrate a na to je to nenahraditelný (A jako správnej leecher jedu bez subscription neb komu frčí comp doma 24/7 na čas moc nehledí. Víte mimochodem, jak se dá stahovat zdarma 5 souborů současně...) Jinak preferuju podobně vypadající pornfile.cz a ty P2Pčka (zlatý časy DC++ a Soulseeku - BTW. pro redaktory ze Zive.cz - pořád to tam šlape, pozor ať vám neupadne čelist). Já tenhle videožurnál sleduju asi tři roky a na začátku mi to připadal jako nejjednodušší způsob, jak zůstat up to date ohledně novinek v HW/SW světě, pokud nechci zahraniční zdroje (pokud je v českých luzích něco lepšího, pošlete mi tip) . Bohužel v poslední době je díky koroně dost okurková sezóna, takže se hoši v tom pořadu vydávají na stále tenčí led a jsou hodně offtopic. Vyserte se na to už, kdo má pořád poslouchat vaše mimoňský povídání jak někde u piva na témata Twitter/Trump, eRouška, dálniční známky, Netflix, streaming, sociální sítě, doprdelovinky z elonovinky a podobný kecy, kde nejste zrovna jako ryba ve vodě. Tvořte originální žánrovej obsah o počítačích a ne promo inzerentům a sesterským webům! P.S. A na opravdu pořádný domácí kino (když už tím chci fakt chlubit a užít si Atmos) si nepořizuju aktivní soundbar s virtuálním Dolby a plastovým subwooferem od Alibaby, ale normální diskrétní 7.2.4+ multikanál s AVRkem za šest pětek a pračkou napětí, jako kámoši z AVSForum... A k tomu ještě RD nebo hluchou sousedku! Nebo karavan s elektrocentrálou...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor