Týden Živě: Na co se těšíme v roce 2010

Diskuze čtenářů k článku

06. 01. 2010 18:55

Pokud jsem správně slyšel, tak Jan Sedlák řekl něco ve významu, že HTC HD2 neumí propojit kontakt s facebookem. To není pravda když dám vytvořit nebo upravit kontak tak úplně dole v seznamu je asociovat s uživatelem na facebook. Stáhne mi to profilovou fotku, jméno a příjmení a další vyplněné informace.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
09. 01. 2010 13:02

Tak tak, autor by se mel drzet hesla sevce, drz se sveho kopyta a nez neco reknes, prokonzultuj to radeji s kolegy z MM.

Abych tedy nemluvil do vetru: http://myego.cz/img/htc-hd2/htc-hd2-03.png...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
09. 01. 2010 13:36

Jo a to, ze Nexus One je hardwarove stejnej jako HD2 uz radsi ani nekomentuju.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
04. 01. 2010 11:16

"Na co se těšíme v roce 2010"

Jednoznačne Gran Turismo 5, ostatné veci nestoja za zmienku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 01. 2010 10:41

Teraz som našiel toto vyjadrenie -> http://dolezite.sk/Dochodok_este_neplanujem_... ...

Samozrejme, či to je pravy igigi neviem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 01. 2010 16:57

Nebylo by možné trošku utlumit ty zvukové přechody mezi tématy?

Poslouchám to na sluchátkách a nerad bych přišel o zbytky sluchu. Poprvé jsem nestačil sluchátka strhnout a bylo to opravdu hodně nepříjemné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 01. 2010 16:42

Já se těším na rok, kdy se budeme s Vámi moc interaktivně pokecat přes mikrofon. To by bylo super!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 01. 2010 15:52

Tak já nevim, ale automatická úprava fotografie? Prostě správná úprava fotky se přes program neudělá automaticky ať se snaží jak chce. Vše je to o vkusu, o odhadu pomocí oka, o znalosti fotky (třeba vim, že bylo zataženo, tak to nebudu zesvětlovat jak v létě v parnu a podobně). Je to dobrý pro hromadu lidí co nafrkaj fotky a prostě je potřebujou nějak upravit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 01. 2010 13:30

16:9 mne tedy rozhodně nepotěšilo, manualni spouštění ano

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 01. 2010 18:16

znelka porad je 4:3

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
04. 01. 2010 18:10

máš proužky?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 01. 2010 18:21

Chtělo by to komplet do 16:9

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 01. 2010 13:30

Za poskytnutí námětu na zajímavý článek očekávám FINANČNí HONORÁŘ!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 01. 2010 14:05

Toho se nedockate...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 01. 2010 14:17

byl to samozřejmě vtip...pokud někdo nepochopil

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 01. 2010 13:10

Zdravim,

Co taky trochu probrat 3D technologie, který v letošním roce zažijou naprostej BOOM! Hlavně co se kin týká, ale asi i domácností. Ostatně pár monitorů i s polarizačními brýlemi už je na světě, ale zatim je to ještě hódně nevychytaný....

Pár takovejch lákadel:

Věděli jste?

- že moderní kinocentra používají i PS3 a na co?

- jaký je formát videa ze kterého se promítá? (resp konteiner)

- jaké je záznamové médium?

- kolik to stojí?

- kolik stojí jedny polarizační brýle? a jak fungují? (resp. přes jakou technologii probíhá synchronizace?)

- Jak udělat stereoskopické video doma? (opravdu nemám nemyslím tu šílenou technologii Red-Cyan)

- jak je vyřešena ochrana proti kopírování?

- na co server?

- jak se takové zařízení obsluhuje?

- vzdálená plocha?

- v jakém barevném spektru se promítá?

- jak funguje 3D bez brýlí?

- co přijde po 3D?

Podobných otázek by se ještě dala najít celá řada. Myslím, že by to bylo zajímavé téma, které se IT 100% a je skutečně aktuální!!!.

Jinak tenhle díl se mi jako vždy líbil jen bych scénu připravil trochu jinak a to tak, že byste sedeli třeba u konferenčního stolku naproti sobě , ale né uplně "půlprofil" konverzace pak vypadá mnohem uvolněněji, ale je přitom poutavá a dobře se na to dívá + odpadne Vám to šílené kroucení hlavou na všechny strany (budete mít oční kontak jak s divákem tak spolu!). Jinak většina pořadů to takhle dělá věřte, že na tom něco bude. Výjímkou jsou například televizní noviny, kde je vytvořená uplně jiná kompozice a většinou je záběr jen na jednu osobu a né na celek. Formát 16:9 chválím.

Ještě si dovolím malé OT znáte šavlozubého jelena? Pro mě je to fakt objev roku!!

Kabar pižmový

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 01. 2010 13:36

KONTEJNÉR je píše s J a né i I ty ho*ado!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
04. 01. 2010 08:49

"- kolik stojí jedny polarizační brýle? a jak fungují? (resp. přes jakou technologii probíhá synchronizace?)"

Tohle jsem nějak nepochopil, buď píšeš o dvou technologiích (polarizace vs. shuttered glasses) nebo v tom máš hokej ;).

Jinak k tvé otázce, polarizační brýle stojí třeba 30 kč, fungují tak, že si je nasadíš na nos ;)

Synchronizace u shuttered glasses probíhá např. přes infra (systém Xpand 3D v cinesteru apod.)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
04. 01. 2010 10:38

ou jedná se shuttered glasses!!! Omlouvám se mám v hlavě zakodóváno polarizačí i když vím že nejsou....mea culpa

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 01. 2010 12:33

panove. drobna poznamka. zkuste dat hlasitost hudby a hlasu na stejnou uroven. je to docela neprijemne, kdyz panove potichu mluvi, pak prijde hlasita znelka. napravte to, prosim. dekuji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
04. 01. 2010 12:42

Oni to neumí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 01. 2010 12:05

Důležité je zmínit, že tento styl, kdy redaktoři sedí přímo naproti kameře je správný a velmi interaktivní. Ikdyž se občas kouknou na sebe, tak je tam stále komunikace s čtenáři.

Tohoto rozestavení kamery a redaktorů se držte !!!

Mně se to celé líbilo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 01. 2010 12:51

jj, je skvělé, že opustili setting ajťák a monitor

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 01. 2010 11:59

Hledáte ztracené dvojče?

Edit: Toto je reakce na uživatele Kuk a jeho dotaz k vyhledávání podobných obličejů pomocí Picassy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 01. 2010 10:24

cus vsem

zna nekdo sluzbu nebo program kde vyberu z fotky oblicej a prozenuho internetem a on mi najde stejny nebo hodne podobny oblicej ? samozdrejme v ramci moznosti.

nejvic verim google ale picasa to umi jen lokalne na pocitaci a ne na internetu a nebo to neumim nastavit ?

diky za tip

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  03. 01. 2010 09:52

Dnešní díl velmi povedený - obsahově, formou i technologií (nový formát)

Jen ta znělka... Buď ji ztlumte, nebo zesilte moderátory nebo udělejte novou (třeba na ni vypište soutěž), která nebude tak vtíravá a pro mě docela protivná a nepříjemná...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 01. 2010 14:03

Byl bych pro "úvodní" znělku ve formátu 16:9... Takhle video roztáhnu na celou obrazovku během znělky, jdu se usadit na gauč a když začne vlastní Týden živě, tak není roztažený na celou obrazovku, ale do toho obdélníku uprostřed monitoru (z 4:3 úvodní znělky) se přidají ještě černý okraje... Pomůže vypnout fullscreen a zase ho spustit... Ale to musím vstávat z gauče.

Nebo je to chyba v Opeře a jinde to nedělá?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 01. 2010 01:07

Jak Jan mluvil o hackerech co doslova že kradou informace a prodávají je, nebo vybírají bankovní učty apd. tak ta osoba se označuje jako cracker nikoliv hacker

viz info naše zlatááá wiki:

http://cs.wikipedia.org/wiki/Cracker...

[Na rozdíl od hackera využívá cracker získané informace o slabém zabezpečení nebo bezpečnostních mezerách ke kriminálním účelům nebo pro osobní prospěch. Crackeři jsou v médiích často nesprávně označováni termínem hacker.]

http://cs.wikipedia.org/wiki/Hacker...

[Hackeři jsou počítačoví specialisté či programátoři s detailními znalostmi fungování systému, dokážou ho výborně používat, ale především si ho i upravit podle svých potřeb. V masmédiích se však tento termín začal mylně používat pro počítačové zločince a narušitele počítačových sítí, kteří se správně označují termínem cracker. Dnes jsou oba pojmy často nesprávně zaměňovány a jako pojem blízký původnímu významu se používají také termíny geek, guru, nerd.]

Je to jen detajl, ale živě by mohlo pomáhat vracet rozdíly mezi cracker a hacker Nechci nijak rejpat každy muže tyto lide označovat jak chce, ale spravně to je takto no

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 01. 2010 03:00

Milujem takych odbornikov ako ty co sa snazia byt koser.

Bohuzial si mimo.

Hacking je univerzalny termin, ktory sa pouziva na oznacenie obrovskej skupiny cinnosti, ku ktorym patri aj tebou spominany cracking.

mimochodom definiciu mas aj tu:

http://dictionary.reference.com/browse/hack...

vytah:

1.

To write or refine computer programs skillfully.

2.

To use one's skill in computer programming to gain illegal or unauthorized access to a file or network: hacked into the company's intranet.

Alebo co takto tento link http://en.wikipedia.org/wiki/Hacker_%28computer_s... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 01. 2010 03:38

Já nic netvrdím, a ještě jsem uplně na konec napsal že každý to muže označovat jak chce a že mu do toho nekecám... ještě jsem to tam pravě psal abych se vyhnul přesně takovému to komentáři... ja jsem napsal jen svůj názor... je mě 16 a je pravda že jsem ještě moc rozumu nepobral, ale napsal jsem názor...

ještě to teda upravím muj text u prvního komentaře...

"...-//-... ale podle mě je to správně takto"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 01. 2010 04:11

OK, cracking, hacking, to ma az tak zase nerozculuje. Skor by ma zaujimalo ako vyslovovat take slova ako "Chrome", "Explorer", urcite to uz niekto rozoberal v komentaroch, az tak casto a pravdelne diskusie nesledujem, takze sa skusim spytat teraz, aj ked j to skor otazka do fora. Zvlast Chrome je zaujimavy pripad.

Ako to vyslovovat? Klasicky cesky/slovensky ako "chróm" alebo anglicky "kroum" (bez toho drnciaceho erka) alebo snad nejaky hybrid? napr, "chroum"

Asi to tu bolo preberane x-rat, ale aj tak by ma zaujimalo, aky nazor prevlada v diskusiach na zive.

Ak to nie je vyriesene, tak by mozno mohla redakcia spachat nejaku vypravu do jazykovedneho ustavu.

Celkovo mi to pride zvlastne. Microsoft nikto nevyslovi "Mikrosoft" (resp. malo ludi), ale "Majkrosoft", aj ked spravne by malo byt skor "Majkrousoft". pritom taky "Windows" alebo zvlast "Explorer" su aj s tymi nasimi drnciami erkami. Skor otazka do fora, ale tak ked uz som v diskusii.

Btw. hackin9 je pre decka, chlapi nepodvadzaju... ti ojebavaju

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  03. 01. 2010 09:53

Já používám [gůgl chrom]

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 01. 2010 13:53

Google Chrome [gugl chrom], nekdy [pan chromy]

Microsoft [mikrosoft], nekdy (vetsinou) [mrkvosoft]

Windows [vokna], nekdy [vindous]

Explorer [explorer], nekdy [modry e]

Firefox [fajrfox]

A to je vlastne napad na dalsi otazku, jake mate nahradni vyrazy pro vybrane IT produkty?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 01. 2010 13:44

To bych bral - takovy slovnicek, co a jak vyslovovat. Za prve pak clovek nemusi vypadat za blbce a za druhe, jako uciteli IT by mi to bodlo. Kdyz reknu deckam nelezte na ten [face bok] divaji se na me nejak divne .

I kdyz absolutne to asi zatim nepujde, porad budeme nejspise cast vyslovovat vicemene anglicky a cast pocestene. Kdyz se me pribuzny z USA kdysi zeptal jestli znam [ejctyemel] nebo tak nejak podobne, chvili jsem musel premyslet, coze to mam umet. Pritom u nas se spis (aspon myslim) pouziva cesky znejici HTML. Stejne tak asi anglicti mluvci nerikaji [RAM], ale asi to budou "hlaskovat".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
04. 01. 2010 08:58

"To bych bral - takovy slovnicek, co a jak vyslovovat"

Jo, ale musel by to udělat nějaký erudovaný zahraniční novinář, ne místní. Vzpomínám si, když na mobilmanii objevili, že BenQ se fakt nevyslovuje [benk], ale [benkjů]. A přitom od brigádníků v PC firmách slýchávali [benk] ;) (to fakt zaznělo jako argument). A ani nějaká motivace k osvětě tu moc není - přes několikeré upozorňování, že Windows 7 se v češtině skutečně čtou jako "sedm" (dle přání výrobce i paralely s 95, 98, kterým jsme také říkali devadesátpětky a ne [najntyfajfky]) se stačí podívat na týdny živě. To nemyslím jako rýpání, ale prosté konstatování skutečnosti.

Pro mě byly svého času dobrým zdrojem výslovnosti IT angličtiny videa Marka Russinoviche, pro názvy výrobců by možná šlo využít reklamy (ale nejjednodušší mi stejně přijde využít nějakého schopného zahraničního novináře, třeba někoho z wired.com apod.)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 01. 2010 15:46

> Ak to nie je vyriesene, tak by mozno mohla redakcia spachat nejaku vypravu do jazykovedneho ustavu.

To prosim ta neskusaj

lebo to zle dopadne

Windows

podstatné meno, mužský rod, neživotné

(jeden) Windows SSis1; (bez) Windowsu SSis2; (k) Windowsu SSis3; (vidím) Windows SSis4; (hej) Windows! SSis5; (o) Windowse SSis6; (s) Windowsom SSis7;

(dva) Windowsy SSip1; (bez) Windowsov SSip2; (k) Windowsom SSip3; (vidím) Windowsy SSip4; (hej) Windowsy! SSip5; (o) Windowsoch SSip6; (s) Windowsmi SSip7;

http://slovniky.juls.savba.sk/...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 01. 2010 18:00

Nejraději Exporeru říkám [explodér] sice to zní jako kdyby něco explodovalo ,ale aspoň se to dobře vyslovuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 01. 2010 18:19

a občas to celkem vystihuje náladu lidí kteřího používají... (před očima mi běží jisté video z redakce živě )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 01. 2010 10:15

Cracker je ten, který hledá bezpečnostní chyby za účelem škodit. Hacker může být klidně i bezpečnostní expert (většinou jsou). Hackerů se nemusíte bát, crackerů už možná ano, taky se crackerům říká black hat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 01. 2010 11:11

Troufám si říct, že jsem oproti vám jsem skutečný bezpečnostní expert, takže z praxe vím moc dobře, že hacker a cracker nejsou to samé. Koneckonců, hackery u nás hojně zaměstnáváme za to, co umí. Crackeři možná jsou někteří z nich také, ale účinně to skrývají, nebo jsou propuštěni. Naproti tomu horrible a terrible, jsou to samé .

Nemá cenu to tady opakovat,,,, tak jen potvrdím posty .....

_Daniel Libich (l.squall17) 03. 01. 2010 01:07 |

_Štěpán Trčka 03. 01. 2010 10:15

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 01. 2010 12:05

Díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 01. 2010 17:44

V poriadku, urcite ste. Ide len o to, ze termin hacking sa pouziva aj na popis crackera. Vid napr. clanok z wikipedie o black hat hackeroch.

Black Hat Hackers (also called "crackers"), are hackers who specialize in unauthorized penetration.

http://en.wikipedia.org/wiki/Black_hat...

Proste slovo "hack/hacker" by som prirovnal mozno k slovu "demokracia". Tiez sa nou da popisat "socialna" ale aj napr. "krestanska" demokracia. A "podobne" to vidim s terminom hacking. Je to proste docela siroky pojem.

Mimochodom delenie na white hats a black hats je obcas velmi subjektivne a manifest tiez, ako kazdy zakon, resp. zbierka nazorov ludi. Ako hovori Spock, "Humans make illogical decisions" :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 01. 2010 03:11

to mas ako s terrible a horrible, mozno je lepsie niekedy povedat very bad a je pokoj . Takze "chladaci chyb v IT systemoch a aplikaciach"? , alebo ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 01. 2010 08:53

presne na toto som myslel, ked o tom vo videu rozpraval, ze "urcite zasa niekto vo fore naise nejake spresnujuce poznamky" atd atd ... a napisal

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 01. 2010 09:50

"viz info naše zlatááá wiki:"

Zajímavé, mluvíš o wiki a přitom máš na mysli wikipedii ;) Schválně si na té wikipedii přečti, co znamená wiki

http://en.wikipedia.org/wiki/Wiki...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 01. 2010 11:15

Mem_ | 03. 01. 2010 09:50 |

Tohle přeci každý ví, tak proč se nás tady snažíte nachytat .....

btw: Tento výrok je správný, a nezpochybňuje se tím nic

"viz info naše zlatááá wiki:"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 01. 2010 12:42

Přál bych si mít vaše nezdravé sebevědomí ("tohle každý ví") a snahu vyjadřovat se zbytečně ke všemu (není snad diskuze, kde byste nás neobšťastňoval, ladik hadra ;)). Já se právě domnívám, že to každý neví stejně jako předřečník, který ten nesmysl (možná nevědomě) napsal...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 01. 2010 10:33

A koho to zajima

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 01. 2010 01:05

Kvalita jako vždy, byť názorově jsem asi trochu jinde... něco ve stylu Matrixu, Surrogates nebo Avataru by bylo parádní, o tom žádná, ale ty reálnější odhady úplně nepobírám. Koho by bavilo normálně surfovat na netu pomocí telefonu, ať už jakkoliv nadupanýho? Jako párkrát jsem to zkoušel na NOKII E90 a nebylo to vůbec žádný terno. Nejmodernější telefony mají možná ještě větší displeje i rozlišení, ale stejně to nebude zrovna pohodlí... Sám volím cestu nejjednodušších telefonů s maximální výdrží (Nokia 1650, před Vánoci vyměněna za vyhranou 1662), protože nepožaduju nic jinýho, než aby to plnilo funkci telefonu a něco to vydrželo. Ty foťáky stejně stojí za vyližkapsu, o záznamu videa už vůbec nemluvě, internet se na tom používat nedá a auto na dálku jako v Bondovi ještě řídit nejde To, že jsem měl snad před šesti lety výbavově bohatší telefon než teď mě opravdu neštve.

Sociální sítě typu Facebook, kde člověk sdílí všechny osobní informace a nemůže ani smazat svůj profil už nedávám vůbec. Ale přijít o všechny zbytky soukromí je dneska asi moderní záležitost, což jako "stařec" ve dvaceti letech nějak nedokážu pochopit

Automatická úprava obrázků pro lamky zní docela fajn, ale těm "8megapixelovým" fotkám z fotomobilů a levných kompaktů zpravidla stejně nepomůže ani svěcená. Jenom ta funkce rozpoznávání objektů vypadá docela zajímavě, kdyby k ní nebyl potřeba telefon s foťákem a nejspíš i stálým přístupem k netu. Stejně vychytaná demence jako ta navigace od googlu, která je offline vlastně úplně k ničemu... Tak razme vstříc světlým zítřkům!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 01. 2010 13:42

Ale tak nechte deti at si hraji. Maji radost z toho, ze jejich telefon umi na fejzbuku menit barvu podkladu, a to je natolik dulezita funkce, ze si jenom za ten telefon vycvaknou od 5k hore (coz je v tehle dobe podle me zbytecna cena).

P.S.: omlouvam se za chybejici hacky a carky, zkousim Moblin a zatim se me nechtelo hledat neco jako nastaveni klavesnice, takze jedu na anglicke.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 01. 2010 22:57

ja tu n900 na facebook rozhodne nemam

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 01. 2010 16:23

Pobavil... aždo chvíle kdy jsi napsal věk jsem si představoval svojibabičku... ta má hodně podobnej názor... jenže celej tvůj příspěvek vychází z toho že k čemu ti bude mobilní internet v telefonu? k čemu ti bude "lepší" foťák v mobilu? v době kdy je mobilní internet za 150 kaček a pomalu ipo menších městech se začíná rozlejzat 3G síť už je těch 150 kč celkem dobře zainvestovanejch... Na internetu vyřídím večerní hospodu nedělní oběd u rodičů i středeční večeři s přítelkyní a proč bych kvůli tomu hatil volný čas který mohu věnovat smysluplnějším věcem když tomůžuzařídit vtramvaji cestou domů? Další výhody MI přijdou v následujících letech...

"kdyby k ní nebyl potřeba telefon s foťákem" tak teď jsemsemohl strhat když sem točetl xD na základní rozpoznáváníbude dle mého soukroméhonázoru a používání některýchMTkterépodobné (sic jen omezené) funkce nabízejí bohatě stačí 2mpx a takový foťák už mádrtivá věčina dnešníchtelefonů a předpokládám že člověk který takovouto funkcihodlá využívat asi nepoužívá vyhranou 16 62ku... (k tomu že foťáky stojí zavyliž kapsu bych vám doporučil navštívit galerii mobilmanie...)

Sociální sítě: Vtom bychs vámi ještě mohl malinko souhlasit, ALE 1, záleží jen na mně jaké osobní údaje zveřejním... to že dam k vidění datummého narození a město vekterým bydlím... sorry ale myslim že to je údaj naprosto bezcený, krom toho věčina lidí které neznám nemají k těmto údajům přístup...

PS: Tože jste zkoušel surfovat na internetu na nokii E90 jeasi stejné jako když bych řekl že si nekoupím autoprotože jsem se projel ve favoritu (omlouvám sejeho majitelům )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 01. 2010 16:24

jej..teď sem si to přečetl a koukám že jsem vám na začátku poměrně nevkusně tykal.. omlouvámse

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 01. 2010 00:43

Dnes super, vam take vsechno nejlepsi do noveho roku!

A nazor na hackery: mne to hlavne prijde jako strasny mrhani casu a energie - mit ty schopnosti, tak proc je nevyuzit lepe? A kdyz ty schopnosti nemam, tak radsi zajit na pivko

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 01. 2010 01:04

nekdo hackuje, nekdo kope do mice, nekdo dela oboji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 01. 2010 11:26

Vsak jo - ja taky ten svuj osobni nazor nikomu nevnucuju :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 01. 2010 00:27

Dnesni dil byl velice prijemny a pohodovy, mel sem pocit jako bych tam sedel s vami, jen by to chtelo mekale tp pivo a moznost pokecat si s vami

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 01. 2010 00:26

Doufám, že nás příště vyslyšíte i s úpravou zvuku, ať už zvýšení hlasitosti moderátorů nebo ubráním basů ve znělce a logu (řikejte si tomu jak chcete, myslim to mezi jednotlivejma tématama).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 01. 2010 01:00

s tim zvukem by to chtelo vazne neco udelat, ta znelka je strasne nahlas oproti mluveni moderatoru

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 01. 2010 13:24

Me to navic zpusobi ztlumeni zvuku ve sluchatkach, nejak se to automaticky pri prudkem zvyseni hlasitosti zslabi a pak pomalu vraci na puvodni hodnotu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
04. 01. 2010 14:59

Nemáš zapnutú nejakú normalizáciu na zvukovke?...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 01. 2010 17:02

Bylů bych taky pro zesílení a zlepšení kvality vzku u projevu, znělka je daleko hlasitější než mluvení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
06. 01. 2010 01:22

Mne sa zvuk paci ako je mohol by tam byt zvuk ako zo studia a obraz v 1080p ale ake velke by bolo to video???

Podla mna su vsetky ich videa vyborne (aj od redaktorov z mobilmanie )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 01. 2010 08:48

No tak to je asi základní výtka proti dnešnímu dílu. Komentář diskutujících není pomale slyšet a předěly slyší i sousedi v bytovce. Nemusíte se za mikrofon stydět, dejte jej klidně blíž.

Co se týče skladby témat, možná by to také chtělo trošku více skladat, viz hw témata, sw témata. V dnešním díle se skákalo z tématu mobilů do jiných a zpět.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 01. 2010 11:26

"""Komentář diskutujících není pomalu slyšet a předěly slyší i sousedi v bytovce.""

U mně to tak není, poněvadž reproduktory nepoužívám. Než si nasadím sluchátka, tak znělka (a dříve reklama) skončí, a už spokojeně poslouchám...

btw: Reproduktory lze používat, jen pokud bydlí člověk zcela sám a v odhlučněném bytě.

.....

+ Spokojenost s Týdnem Živě 1/10

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 01. 2010 11:36

Což by fungovalo, pokud by tam ta "znělka" nebyla taky každejch pět minut uvnitř pořadu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 01. 2010 11:47

Souhlasím, hlavně Honza Sedlák buď mluví tišeji nebo seděl dál od mikrofonu? Předěly jsou hlučné a někdy není rozumět prvnímu slovu v následujícím bloku, protože se to prolíná.

Jinak dobrý.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 01. 2010 11:30

Basy neubírat !! Je to skvělá diskotéka :)) ..... Ale moderátory by mohli dát víc nahlas

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 01. 2010 11:53

Se divim, ze se tu jeste neobjevil mistr Lutonsky se svou obhajobou, ze chtel vlastne vyzdvihnout zvukove a kompozicni kvality znelky...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 03. 01. 2010 12:29

Vy jste blázen. Copak ve vedlejším videu, na které viditelně narážíte, obhajuji lupance ve zvuku jako vlastnost, která tam má být? Ne, stejně jako nebudu tvrdit, že vyvážení zvuku a znělek v tomto videu je správné. Tento Týden kvůli Vánocům a dovoleným zkrátka točili a stříhali redaktoři sami, mají menší zkušenosti než náš video editor Tomáš Holčík. Stane se, mrzí nás to, ale jen kvůli tomu pořad nezastavíme, jak jste nám doporučoval.

Mrzí mě také, že přestože kvalita videa i zvuku byla před rokem, když jsme s těmito pořady začínali, na mnohem horší úrovni než teď, tenkrát se řešilo téma. Teď to jsou bohužel velmi často jen drobnosti týkající se formy. Škoda.

Nejsme televize, nikdy nebudeme televize. Videa děláme hodně improvizovaně jako doplněk psaných článků. Baví nás to, některé čtenáře to zjevně také baví, takže s tím nehodláme skončit. Nikdy ale nebudeme mít videa srovnatelná s profesionálními studii – jejich kvality v současných podmínkách nedosáhneme a podmínky se výrazně měnit nebudou.

Takže můžeme každý týden pod videem řešit, že se tam objevil lupanec, tam je hlasitost znělky vyšší, tam se někdo podíval do kamery, když neměl... Jen nevím, jestli to má nějaký smysl. Nám tohle rozpitvávání už k ničemu nepomůže, sami hned při střihu vidíme a slyšíme, co se úplně nepovedlo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 01. 2010 12:52

Vemte to z druhé strany - pokud se řeší FORMA a ne OBSAH, pak jsou patrně čtenáři (v tomto případě diváci) spokojeni s obsahem a rýpou už jen do technických chyb.

Mně třeba ve fulscreenu na dolním okraji problikávaly zelené šmouhy, ale působilo to méně rušivě, než nevyrovnaný zvuk předělů a mluveného slova (navíc nevím, jestli není chyba u mně), takže jsem to nekomentoval. Tak teď jsme se dozvěděli, že to nebylo naschvál a snad už do toho nikdo rejpat nebude.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 01. 2010 12:53

*fullscreenu, sakra.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 01. 2010 13:33

Rozhodne nerusit, rozhodne pokracovat, vice profesionality netreba.

To, ze to neni po technicke strance naprosto dokonale, nevadi. On ten malicko "amatersky" (bez urazky) zpusob vystupovani je mi sympaticky.

Kdyz se u nas v hospode pochovava basa, ani jeden z protagonistu taky neni herec a nikomu to nevadi...

Diky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 01. 2010 21:37

no vies.. problem a podivnost je v tom ze oni sa v technickej kvalite zhorsuju z videa na video. predtym bola technicka kvalita prakticky bez vytky, potom posahali spravy a teraz aj tyden zive. ak to pojde takto dalej, budu coskoro sumiet a blikat aj flashove reklamy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
04. 01. 2010 17:42

tak se na to nedivej a sleduj jojku. nazdar.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 01. 2010 22:07

Čím jsou lidé spokojení tak tím jsou zároveň i náročnější a chtějí prostě víc :) To že kritizují nějakou tu chybku by jste měli spíše brát kladně že lidé jsou spokojení a nachází pouze malé chybky. Věřte nebo ne ale i tyto komentáře mají svůj význam a rozhodně vám pomohli ke zlepšení! Možná jen proto že už vás štve že stále píšeme jen o chybám a žádné pochvaly ale pochvala je i určitě počet shlédnutí videa. S tímto dílem jsem byl maximálně spokojený i když teho zvuku jsem si také všiml ale nepovažoval jsem to za chybu. Řekl bych že pro hodně "čtenářů" spíš návštěvníků videa nejsou jen doplňkem ale tím hlavním obsahem co u vás hledají. (Soudím podle sebe ale netvrdím že neotevřu ten nějaký článek.)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 01. 2010 22:20

Pane Lutonsky, reci o zruseni poradu byly mysleny s nadsazkou. Taky nechapu, proc tu porad dokola pisete romany o kvalite videa obecne, k tomu jsem vyhrady nemel. Taky mi neprijde, ze byla pred lety kvalita videi o hodne horsi, prijde mi to skoro stejne jako ted. Nikdo po vas nechce televizni prenos. Nebo jo? Kde? Tak proc se tim porad ohanite? Staci obycejne video, spravne zaostrene, s rozumnym zvukem - takove, jakych je treba youtube hromada a pochybuju, ze jejich autori maji profi vybaveni. Porad se bavime o technicke strance, abyste se treba nerozepsal o bajecnem obsahu videi - ktery je podle me dobry a koukatelny, hlavne dvojice Veronika a Kuba Cizek.

Vy totiz neumite priznat chybu, to je vas problem.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
04. 01. 2010 12:40

Proč mažete kritiku hlasitosti zvuku ? To ji neunesete ? Měl jsem Vás za větší frajery.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 04. 01. 2010 16:38

Nic jsem nemazal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
05. 01. 2010 17:22

I kdyby to udělali tak pro přehlednost diskuse..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
redaktor Živě.cz | 03. 01. 2010 23:24

Teda je vás víc, tak na tom možná něco bude, ale já si to teď teda pustil ještě jednou na velkých bednách i ve sluchátkách a přijde mně to v pořádku. Videa běžně připravuje Tomáš Holčík, ale toto video jsme natáčeli v době, kdy mělo 80 % zaměstnaných lidí v ČR dovolenou včetně Toma, takže jsme si museli poradit sami.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
04. 01. 2010 08:43

Zkuste si to pustit někdy večer, kdy je všude ticho, hlasy si dejte nahlas jako při normálním hovoru, a do toho je ta znělka fakt přebuzená.

Co se týče praskání, to je i krásně vidět (ale tam už myslím pan Lutonský psal, že je to problém s mikrofonem, když se v něm vybije baterka)

http://nepsin.com/share/zpravy_zive_praskan... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 01. 2010 00:19

Nechci rejpat, ale příští rok je už 2011. A v letošním roce (2010) už žádný další díl týden živě nevyjde? Já sice chápu, že díly třeba točíte s předstihem několik dnů, ale mohli jste si dát větší pozor...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 01. 2010 00:40

A co si treba taky precist ty 3 odstavecky textu, kde se za to predem omlouvaj? Si myslim by bylo lepsi nez hned rejpat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 01. 2010 00:46

Aha, příznávám svou blbost

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor