egov. Zprávy z úřadů fungují asi tak, že úřad má nějakou spisovou elektronickou službu, tj. obslužný sw s databází a adresářem. U právnických osob předpokládají, že mají datovku, a když ji v adreáři u firmy ještě nemají, tak si zažádají do registrů o vyhledání této jejich adresy do datové schránky, asi podle ičo. Fyzické osoby v drtivě většině datovou schránku nevlastní, tak asi na některých úřadech se moc dotazováním a vyhledáváním případné adresy datové schránky fyzických osob nezabývají, protože to taky asi chvilku trvá a dělat to pro několik milionů lidí pro každou hromadnou obsílku není asi konfortní. Když zjistí, že datovku máte, třeba tím, že jim skrz ni napíšete, tak se ta vaši adresa datovky automaticky vloží do adresáře, do patřičné kolonky, vedle vašeho jména a adresy a dál nic neřeší. Další pošta se posílá automaticky datovkou, protože tu adresu už mají v databázi. Tak jaký puntíky safra??
Názor byl 1× upraven, naposled 30. 04. 2018 10:08