Týden Živě: Filmový unikát 31s.cz s jeho autorem

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 51

Názory k článku

avatar
20. 03. 2014 14:34

Ahoj kluci, jenom taková technická. Postavte si židle tak, abyste si nemuseli vykloubit vždy při pohledu na sebe hlavu. Je to nepřirozený a hlavně nezdravý. Mějte se.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
16. 03. 2014 23:38

kdyz neco vymysli nekdo kdo delal producenta nejakemu filmu s jezisem a podobnymi fanatismy a vypada ze k tomu nema daleko, dekuji nechci, ale diky za varovani cemu se vyhnout

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
16. 03. 2014 23:15

Chápu to dobře? 3 roky se to vymýšlelo, řešilo se to právně, ladilo se to a výsledek je to nic co vidíme s obratem 3246 Kč za půl roku?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
16. 03. 2014 21:34

Sorry hoši, ale tihle kluci to maj lepší http://youtu.be/jdQ9trKQ4Ps...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
16. 03. 2014 17:17

Celej problém je v tom, že obchodovat se dá jen s věcmi, kterejch je málo, nebo nejsou dostupný. (Ze samotný definice ekonomie.) Filmů, hudby a knih opravdu v dnešním světě málo není a jsou všude. Morální otázku to vyvolává, ale diametrálně jinou, než tu, kterou všichni řeší. Nejde o to, jestli je správné platit za filmy. Jde o to, které filmy si zaslouží, aby za ně bylo placeno. :)...jakýkoliv morální apel se mine účinkem, dokud bude po lidech žádáno platit za sr*... ne úplně kvalitní kousky. Když někomu film opravdu změní život, cestu k jeho podpoře si vždycky najde, v jakymkoliv modelu. Bohužel se to v 99% neděje. Ale myšlenka dobrá, držim palce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
16. 03. 2014 13:30

Tak k hostu se vyjadřovat nebudu, aspoň co se vizuelních vjemů týče, to neuznávám.
Je ale pravdou, že s jakým najivním "elánem" se začal pan host vyjadřovat a vysvětlovat, tak mi to málem vyrazilo "bobek z gatí", troufnu si napsat, že ten člověk je ta kategorie (dobrodruhů), kteří okecávaj svoje neopodstatněný úsilí se záměrem zisku, aniž by se zamysleli nad bláboly, kterými to obhajují.
Jen chci podotknout, že je na druhou stranu moc dobře, že takové "vykuky" Živě občas pozve, ono není od věci si občas připomenout, jaký telata se tady na trhu snaží podnikat, aspoň to nasranýmu národu utvrzuje svoje doměnky, které si spousta lidí jak se říká "nechává jen nadoma".
No, hold zase pár minut života včudu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
16. 03. 2014 13:26

Tady zas spousta lidí nechápe, vo co jako go? Člověk vážně nepotřebuje vysokou aby to pochopil. To že si někde stáhnete film opatřenej qr kódem, vás k žádný platbě nezavazuje, je to na Vás, buď zaplatíte nebo ne, kdo zaplatí může mít dobrej pocit a kdo ne, tak pro něj se nic nemění, hoši pozitivní zpráva, neschudnete ani o korunu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
16. 03. 2014 12:18

Dost nesympatický host

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
16. 03. 2014 12:00

Tak tenhle díl Týdne Živě jsem nepochopil. Myslel jsem si, že tenhle pořad má být o tom, že se víc dopodrobna probere pár aktuálních témat a ne že se dočkám nekonečného rozhovoru, s prominutím, s nepříliš zajímavým člověkem.OK, ještě bych pochopil, kdyby ten rozhovor trval 10 - 15 minut a pak se přešlo na nějaké další téma, ale aby to trvalo skoro celých 40 minut, když i Connected trvá jen 30 minut a to tam chodí o dost zajímavější a úspěšnější lidé, než je tenhle pán, tak to mi hlava nebere.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
16. 03. 2014 11:22

Pánové, ohledně toho zabezpečení telefonu, nevím, jak to mají ostatní, ale iOS od verze 7 má mnohé vychytávky navíc, např. aktivace jedině po zadání apple id, takže už nepomůže ani, když přemažou software. A hlavně: i kdyby tam nebyl pin kód, lze službu vypnout jedině po ZADÁNÍ APPLE ID HESLA. Tzn. jen PIN nestačí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
16. 03. 2014 11:21

Toto nema buducnost uz len s jedneho dovodu a to ze vyberat peniaze mozete len na svoje vyrobene filmy. Pokial by ste mali v ponuke napr iron mana tak ste rovnaky pirat ako vsetci ostatny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
16. 03. 2014 10:41

Nezajímavý díl, kecání o ničem Myslím, že by bylo lepší, kdybyste pozvali třeba někoho z Líbka a povídali byste si s ním kam Líbko směřuje a tak (tedy to, co vás napadne, tak tam už Líbko je, ale někam dál ještě směřovat může )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
16. 03. 2014 10:34

Myšlenka to je zajímavá, myslím, že 25 nebo 30,- Kč za dobrý film nikoho nevytrhne. To dáte dnes za pivo nebo skromné občerstvení ve stánku, nebo za 2 kafe z automatu. Lidi by neměli vnímat, že to je nějaká sankce, nepříjemný výdaj, ale pokud se mi něco hodně líbí a vím, že ten malý peníz půjde tomu tvůrci a on za to časem natočí zas něco zajímavého, tak hodně lidí to budou vnímat pozitivně. Jenže zásadní otázka je pro mě je, jestli to je vůbec legislativně dořešené tato věc ! Pokud já se rozhodnu, podpořit nějaký film a nějakého tvůrce, nechci aby se to nakonec obrátilo proti mě a měl s tím celoživotní nepříjemnosti ! Uvedu příklad: kopiím si v obchodě film na DVD, dostanu samozřejmě k tomu účtenku, ALE NENÍ MOJÍ POVINNOSTÍ TUTO ÚČTENKU K LEGÁLNÍMU DVD MÍT USCHOVANOU CELÝ ŽIVOT !! I kdyby za 30 let ke přišli policajti a najdou u mě legálně kupované DVD, kde je vydání na obalu např. rok 2007 a bude rok 2037, NEBUDU POSTIŽEN ZA TO, ŽE UŽ NEMÁM ÚČTENKU, když vidí, že ten nosič má legální formát a není to nějaká okopčenina z tržnice. ALE, JAK JE TO U ELEKTRONICKÉHO MÉDIA STAŽENÉHO Z INTERNETU ??! Nejspíš nějaký elektronický doklad také dostanu, ale musím si kvůli tomu uschovat do konce života a trnout hrůzou, že i ten elektronický doklad někde ztratím a jak to budu vysvětlovat policií v r. 2037, že jsem ten film z internetu neukradl ?? U elektronického díla nejde určit, jestli bylo řádně zaplaceno nebo nelegálně staženo a v tom je ten problém ! Než, abych celý život schraňoval nějakou elektronickou účtenku k elektronickému dílu, tak se radši na to vykašlu a nemusím ten film mít a podstupovat tuhle nepříjemnost, abych byl schopen jednou koupené elektronické dílo za 30 let !Je zajímavé, že kdo dnes nelegálně stáhne film z netu je pirát a zločinec a že dříve celý národ a svět vesele kopčil filmy a pohádky na VHS a posléze na domácí DVD rekordéry - to je v pořádku !!! Jestli to chápu, to se mohlo, jinak by dnes 90% lidí za ty filmy a pohádky z TV sedělo ve vězení včetně dětí !!! SVĚT JE NĚKDY ABSURDNÍ A PLNÝ NESMYSLNÝCH PARADOXŮ.
Nakonec na to dojede nějaký trouba poctivec, který jen jednou nezaplatil, zatímco gangy které kopírují ve velkém po statisících a obohacují se na tom, narozdíl od nějakého toho trouby, který si za život stáhnul 1 film pro vlastní potěšení za život a zrovna ho někdo udá a velcí zloději se jen smějou a nikdo na ně nemůže. Připomínám mamču někde v USA, která si pro potěšení stáhla pár mp3 a společnosti na ní chtěli několik miliónů dolarů !!!! Za to, že si 5 mp3 pouštěla doma při vaření !!!! A velký zloději, mafiáni a hakeři, kteří okrádají tento svět a tyto společnosti o miliardy jsou nepolapitelní a jen se smějí !!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
16. 03. 2014 09:59

Ten pán to myslí dobře, ale je naivni jak 16 letá holka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
16. 03. 2014 09:51

Musím říct, že David působil jako takové zoosobnění veřejnosti, každé té jeho vizi se naprosto vysmál, a to naprosto oprávněně. Pán je určitě chytrý ale vidí světlo v něčem co je uplně temné. Zkrátka tohle nemá absolutně budoucnost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
16. 03. 2014 06:25

Toto je čerešničkou na torte upadajúcej celkovej hodnoty týchto videocastov... Od kedy odišiel pán Sedlák, odvtedy je to len krčmové filozofovanie o IT, s priblblími hošťami ktorí si zaplatia PR. Keď som videl ten ksicht s ulízanými vlasmi, košielke a okuliarkami na blbečka tak som to rovno vypol. Maximálne nesympatický hosť, službe ako takej neverím a už len zjav toho pána mi k dôveryhodnosti nepridal. 5 sekúnd stačilo a dosť. Skutočne, že čakám na to týždeň a príde táto volovina... to už diel s tými simulátorom bol lepší... Pozeral som tak computer jedine z toho, ten bol fajn :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
16. 03. 2014 06:11

Jak je u systému 31s zajištěna ochrana proti falešným QR kódům odkazujícím na falešné stránky s rybáři? Celý rozhovor jsem čekal dotaz tohoto typu, ale nepadl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět

Naprosto souhlasím s některými komentáři, především pak:- stahování filmu NENI nelegální, dělá tam chytrýho co všechno řešil s právnikama a tenhle blábol tam vykládá- streamování, nehodlám čekat na nějaký stahování- vhodný by bylo platit třeba v půlce filmu kdy už vim jestli stojí za to- platba kartou na přímo? Tak to ani náhodou.... PayPal? PaySec?- nabídka filmů... nejlepší a nejoblíbenější filmy tam nikdy nebdou...a mohl bych pokračovat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
? Jiří Bischel  |  16. 03. 2014 03:17
16. 03. 2014 03:02

Pár připomínek z rozhovoru s p. Rafajem
- měl by si uvědomit, co znamená legálně a nelegálne na území čr, kdy je toto definováno zákony a legislativou
- "nelegálně stahování filmů", už samo o sobě je toto blábol, kdy z ulož.to je to pro mou potřebu zcela legální. tak neříkejte, že není, nebo že to u nás nemá přesnou formu
- souhlasím s kolegou, že dneska je budoucnoust ve streamování .. sry, ale drbat se s nějakým QR kódem fakt nebudu
- pokud tvrdíte, že stahování je nelegální a vy na tom stavíte business, je v podstatě taky nelegální a nelegálně se obohacujete. Navíc mi přijde, že vy a pan Svěrák atd. chcete ještě vytřískat peníze na nějaký filmový brak (české filmy jsou obecně nic moc) a na nelegálním systému si ještě namastit kapsu. Na tohle Vám dobrovolně dávat své kč nebudu, od toho je kino.
- Proč bych měl platit za film, který stáhnu a chtěl to po mě někdo známý ? Pustit si film u někoho známého nebo mu jej dát na zkouknutí je již zcela legální krok, takže platba zde pozbývá smysl. Navíc takové filmy si stahuju ze zvědavosti a nekoukám tudíž ani na celý, jelikož to většinou stojí za prd a zde mi nikdo "vstupné" nevrátí jako v kině za nekvalitní film, který slibovala ukázka a poutač.
- Koukám na novinky, takže smolík, a to vesměs na zahraniční filmy, což asi je mimo vaši hru zatím.
- Platba kartou ? ještě se svým bezpečnostím kódem ? zapomeňte. Pořiďte si paypal .. nebudu nikde vyťukávat takto citlivé údaje.
- meli byste se lépe zaměřit na to dělat kvalitní snímky, a tím přilákat lidi do kina .. na béčkové filmy tam nikdo chodit nebude a proto si je zcela legálně sežene na internetu.
- na pohádky se koukám steamovaně a nebo si pořídím DVD
- Poplatky za hudbu a filmy jsem již zaplatil při nákupu Flash disku, DVD/CD, HDD .. to že vám to nestačí, je Váš problém.
- děkuji za edukativní poučku, proč dále "dobrovolně" neplatit za to, co je pro mě zcela legální když k tomu ještě platím daně. Pár poznámek ke Computeru:
- pivo nestojí 40 kč, ale nějakých rozumncýh cca 25kč, takže cena dvou piv už je celkem vysoká. Stejně můžu zálohovat jak chcu, ale jak mám štěstí na vadný kus HDD, nepomůže nic.
- dotyková odezva má uršo smysl .. představil bych si třeba písmo pro slepce místo klasického
- zabezpečení telefonu: musí aktivní GPS, při restartu telefonu je často standardně vypnutá, takže smolík. Zloději často vyndají baterii a jste bez přístupu k telefonu. Lokalizace dle operátora atd .. bohužel český zákon je jasný, nahlásit krádež, prokázat, že došlo k odcizení a né ztrátě, prokázaní vlastnictví (krabice s IMEI či doklad s IMEI), jinak máte smůlu a operátor pošlě Policii ČR k šípku s nějakou lokalizací či blokací (zažil jsem). takže takové služby jsou fakt o risku, že to nějak ňouma nevypne a vy asi aspoň resetnete telefon.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
16. 03. 2014 02:13

Zaplatit za film je správné... :D prej doufám, že tato informace dopadne na úrodnou půdu :DNo správné to je, ale pokud se koukám na film, kterej vydělal víc peněz než já s celou mojí rodinou a příbuznýma za celý život, tak necítím potřebu za to platit :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
16. 03. 2014 01:33

Nemůžu si pomoci, ale host na mě nepůsobí důvěryhodným dojmem. Projektu jsem fandil, ale směšný startovací počet filmů a následná půlroční stagnace z toho pro mě dělá mrtvolu. Doba syslení ripů a mp3ek je dávno pryč, budoucnost je ve streamování alá Spotify a Netflix. Každopádně ale musí být získání filmu legálně jednodušší a příjemnější, než ho ukrást. Snímat nějaké QR kódy a vyplňovat čísla karet... nápad dobrý, ale to mělo přijít před třemi lety. Dneska je to s křížkem po funuse.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
16. 03. 2014 01:31

3 roky vývoje a práce? S tím týpkem bych chtěl mít společně hospodu :):)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
16. 03. 2014 00:50

pane Rafaj, ja filmy opravdu nestahuju

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor