Týden Živě: Fakt za to ten Surface Book stojí?

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 142

Názory k článku

02. 11. 2015 12:30

Super diskuze, musim rict, to ze nesouhlasite jeden s druhym je pro vaš porad vazne prinos. Sam za sebe musim souhlasit s nazorem, ze pokud bych mel doma nejake zarizeni na vybaveni emailu a jednoduchych execel spreadsheetu tak bych pouzil to radsi nez zapinat velky PC. Jsem vlastnikem stolniho PC, tabletu a smartphonu a to vse x 2. Bohuzel tablet od applu treti generace bych radsi hodil z okna a iPhone jsem vymenil za android. Musim podotknout ze ziji mimo CR ale i ma zena si radsi veme tablet nez abych zapinala PC kvuli zpravam v CR. Surface pro4 si poridim na 100prcent. Rozmery, vydrz na baterie a nenarocnost provozu jsou pro mne nepostradatelne na cestach /kazdy druhy tyden na letisti/ kde musim vybavit emaily, excel etc.
Jinak dobra prace jen tak dal

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
13. 10. 2015 19:53

Já jsem si takle koupil tablet s win 8.1, říkal jsem si jaká to bude paráda, když nebudu věčně tahat do školy a všude kolem 3.5kg na zádech... A dopadlo to tak, že jsem si koupil ultrabook a tablet nosim doma na záchod místo časopisu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
12. 10. 2015 20:27

Tak dnes jsem se náramně bavil. Jak jste se kluci krásně hádali o Surface Book. Chtěl bych se dožít toho, že si někdy opravdu dáte nějaký ten liskanec. Jinak názorově se spíš přikláním k Davidovi. Moc nechápu, proč je Jakub tak radikálně proti tomu, že někdo dělá něco stylového/výkonného - drahého. Své zákazníky si to vždycky najde. A že na to zrovna nemá Jakub, tak to neznamená, že to nemůže existovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
12. 10. 2015 18:24

Nepobrat takhle zásadně jeden z největších průlomů od dob dotykového displeje, to už chce značnou dávku ignorance. Continuum není jenom nějaká "cool feature", je to milník. Neodvratný evoluční krok. Microsoft to ví. Tam, kde se Apple křečovitě snaží, a už neví, jak by své bazmeky udával, pentlí je nenápaditými funkcemi, které nikdo nepotřebuje; navyšuje počty Mpix, které ve finále ústí ve stejnou kvalitu fotek, jakou jsme měli už před lety; a přidává povinné upgrady cpu/gpu/wifi, tam Microsoft provádí zásadní posuny u samého jádra našeho vnímání moderních technologií.Apple je už dlouho pouze klaun ve strakatém fraku, který křičí "Všimněte si mě!". Mezitím, Microsoft je šedou eminencí pokroku. Ví, že Continuum není pro 95 % uživatelů. Dnes. Ví, že zítra bude pro 100 %.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
12. 10. 2015 13:09

Contík fakt příliš nechápu.. Zbytečné tříštění sil..
(..leda, že by byla v plánu ANDRoš + ajOS verze ;)Pokud by se MS zaměřil pouze na jedno = CISC (Intel) vč. MOBřešení, udělal by myslím daleko lépe. Pak by totiž SP jako Pecko v Kapse dával 100% smysl :)Zejména pokud by k tomu měl obdobnou farmu ;) http://mobilenet.cz/clanky/unikatni-asus-padf... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
12. 10. 2015 03:45

Me se Continuum fakt libi. Umim si predstavit ze si s sebou vezmu dock do sluzby. V praci je spousta PC s klavesnicemi a mysi ale vsechny jsou uzamcene a aplikace do nich nemuzu nainstalovat a sve soubory do nich dostanu jen sifrovanou flashkou a internetove stranky s videem blokovane. Takhle kdyz se priliv pacientu na chvili zastavi, muzu si jeden monitor+klavesnici+mys odpojit a pichnout do mobilu. Takhle budu moci pracovat na svych prezentacich, publikacich a tak podobne a semtam treba pustit nejaky film/serial at uz z internetu nebo stazeny na mobilu. Notebook si takhle vubec nemusim kupovat a doma mi staci desktop ktery uz mam.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
12. 10. 2015 00:14

Sleduju Týden Živě pravidelně, ale dneska jsem se po dlouhý době zase pobavil:) Má to šťávu. I když David má argumenty, souhlasil bych ale spíš s Kubou. V praxi si prostě vezmu na cestu spíš notebook, kterej je univerzální, než něco pořád připojovat. Navíc to vyžaduje ty ostatní periferie (monitor, klávesnice, myš), který vlastně jinak budou bez mobilu ležet ladem... A to že práce s notebookem není ergonomická, no nevim. Ale je pravda, že já jsem zase zastáncem výkonu nad mobilitou a mám těžkou a prostornou (=výhoda) sedmnáctku. Tip do redakce - co kdybyste zas někdy jako hosta přizvali Pavla Nygrýna? pITvy byly super...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
12. 10. 2015 00:14

Desktop s ARM? Nieje problém... teda za predpokladu že používate Linux

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 10. 2015 23:05

Vypadá to, že tvrzení Microsoftu, že surface book je dvakrát rychlejší než Macbook Pro dlouho nevydrželohttp://browser.primatelabs.com/geekbench3/3710262...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
11. 10. 2015 21:28

Dlouho jsem se takhle u Týdne nepobavil :D Skvělej díl (y)
Jinak je pravda, že 70 tis. je hodně. Chápu, že za tu výbavu musím dát také odpovídající peníze.. Ale jako grafik si raději pořídím stolní počítač na jiné úrovni a nebo už raději ten Macbook, který je odzkoušený a mohu se na něj spolehnout. Přeci jenom na photoshop nepotřebuji "100 jádro" a pokud budu chtít renderovat 3D modely nebo efekty ve filmech, tak to nebudu dělat na "tabletu". Tudíž, stejně jako p. Jakub nevidím cílovku. Na druhou stranu Microsoft asi ví co dělá, tak asi nějaká undergroundová scéna, která si toto zařízení pořídí, existuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
11. 10. 2015 21:14

v brně to je takové multikulturní poslední dobou co ?!
jsou tam samý apply, nokie, ms, androidy i blackberry a sem tam pritahne nejaka ta majtroska z vychodu a samsung z madarskajinak na titulce jak je odkaz na Tayden Zive, tak Kubos Čížos má takovej zajímavej výraz na té fotce, takový ten Vetřelčí . .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
11. 10. 2015 20:07

třeba se toho chytí Apple a udělají to nějak použitelný.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
11. 10. 2015 19:56

Continuum by dávalo smysl pokud by v telefonu byl nějaký x86 cpu a běhaly na tom i klasické desktop appky (všechny ty nadšené články o Continuu obvykle básní o tom jak mobil plně nahradí destop, což vyznívá jako by běhat měly). Abych mohl systém použít musím dokoupit speciální krabičku která stojí jako nettop, nebo jeté PCčko? Rozhraní aplikací samozřejmě není v obou režimech konzistentní, čili jediná přidaná hodnota může být v konzistentním úložisti. To je nicméně v telefonu zoufale malé a tradičně pomalé a stějně vás nutí použít cloud. Takže ve finále máte prostě jen mobil co jde připojit na velký monitor, což samozřejmě není nic nového.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
11. 10. 2015 19:24

Samá miniaturizace, ale v reálu dva staré velké počítače s 22` monitory běží doma neustále a notebooky s telefony jsou až na druhé koleji a nastupují až tehdy když jsou tyto obsazené. Manželka a děti prostě dávají přednost velkému monitoru i při tom prohlížení webu. Ani já doma 15` Thinka doma nezapínám.Hračky pro děti výkonem trhající rekordy se ergonomií stolnímu počítači za 8000kč nevyrovnají. Data v Cloudu, sychronizace, padesát kablíků (nabíječek, powerbank), přenosné klávesnice a myši v batohu to není nic pro mne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 10. 2015 18:57

Ahoj,
Když si dáte všechny kroky Microsoftu dohromady, je jasné, že Microsoft hledí do budoucnosti. A co je tou budoucností? Přeci univerzální platforma a univerzální aplikace. Za pár let bude mít každý mobilní telefon tolik výkonu, že jej bude možné používat jako počítač. To jsme si přeci vždycky přáli, ne? Jsem přesvědčený o tom, že to Microsoft dotáhne do konce. Bude to fungovat a lidem od konkurence se myslím dost orosilo čelo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
11. 10. 2015 17:39

Domnívám se, že se Microsoft dopustil pár triků.
Geekbench index Surface Booku ve variantě i5 má v single core testu 3000 bodů a v multicore 6300. MacBook Pro v i5 variantě a s o jednu generaci starším procesorem 3500 bodů respektive 7700 bodů v multicore. Apple jistě v další variantě notebooků šestou generaci procesorů intel zavede, pak bude ještě rychlejší.Dvojnásobnou rychlostí pak museli myslet grafický výkon. MacBook Pro 13 opravdu vyžívá jen grafiku v procesoru, tam bude Microsoft opravdu rychlejší. Ale výdrž baterie pak nebude 12 hod, ale možná jen 3-4.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 10. 2015 14:43

Lol. Polesný má ještě naději, Čížek klasicky oblečený jako kkkkk s názory jako kkkkkk. Jednou vyrobí MS něco relativně zajímavýho, kór když člověk nevěděl že to prezentoval člověk v most ugly hat ever, ale je problém že na to nemá, tak je to špatný. Typické.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
11. 10. 2015 13:50

Co je ten program pro zápis not (08:29)? Kde se dá stáhnout?
Koukám, že Čížek se naučil nové slovíčko fílink.
V čem zásadně Polesný nemá rád čtrnáctky? Nepřipadají mu třináctky nevyvinuté?
Apple macbook za 70 litrů, to snad maj jenom na alze.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
11. 10. 2015 13:43

Celé Continuum by mělo opravdu smysl, kdyby to byla plnohodnotná náhrada za PC. Tedy doma a v práci mám jen monitor za cca 4 tisíce a nějakou krabičku a v kapse telefon. A na tom budu schopný udělat veškerou běžnou práci, nebo alespoň takovou práci, jako na Chromebooku/Chromeboxu. Tedy buď tam budou všechny běžné aplikace jako na Windows x86, a nebo to alespoň bude mít dospělý webový prohlížeč, kde bezchybně fungují všechny webové služby a ideálně prohlížeč podporuje doplňky. Ale i EDGE na x86 je k smíchu. Natož pak prohlížeč na ARMu.
Tedy díky Continuu dnes nic neušetřím, ani si práci neusnadním. I na běžnou práci budu i nadále potřebovat desktop, nebo notebook, protože Continuum prostě nedokáže nahradit ani Chromebook, natož pak PC. Nenahradí ho ani v ceně, ani v rychlosti. Ve všech případech je to jednodušší klasicky. Tohle je jen způsob, jak se levou rukou drbat za pravým uchem.
Ale jednou třeba bude pro Continuum každá běžná aplikace a pak to bude mít smysl. Ale to už jsme si vyzkoušeli s Windows RT a po čtyřech letech přišel jen jeho konec. Dokud nebude jeden systém (x86) a jedny a ty samé aplikace pro telefon i PC, nikdy to nebude fungovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
11. 10. 2015 12:49

Ja mám k androidu hub s 3 USB a hdmi. Použil som ho len 2 krát. Raz keď som ho kúpil a druhý krát v hoteli na prehrávanie videa k TV. Dokonca ani na tablete moc nepracujem. Vždy skončím za veľkou obrazovkou, rýchlym PC a pohodlnou stoličkou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
11. 10. 2015 12:11

Když koukám na ten obrázek z videa, tak si říkám kde berou tyto psychopaty? Nebo on se jen tak tváří?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
11. 10. 2015 12:04

Continuum je myslim skvele. A Microsoftu to casem BUDE fungovat. Spolecne se sjednocenim vyvojovych knihoven pro vsechny platformy se vytvari skvely ekosystem, kdyz vyvoj bude jednoduchy, tim padem levny, coz se zpetne odrazi v cene a kvalite aplikaci.
Nakonec uz ted pouzivam Nexus 10 s klavesnici a mysi jako notebook. Rad tuto kombinaci vymenim za Continuum. Jedine na co cekam, az Google doda sve aplikace na Windows Phone. Az se to stane, jiny telefon nez od Microsoftu nebudu kupovat (aktualne mam Z3 od Sony)...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
11. 10. 2015 11:24

Připojit mobil jako počítač? Proč ne, ale ne na armu , ale třeba na atomech by to možná šlo.......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
11. 10. 2015 10:27

Vyjimecne musim souhlasit s panem Cizkem. Continuum je krasna predstava, ale obavam se, ze v praxi to bude horsi. Smysl to ma pro extremne male mnozstvi uzivatelu. Ja i kdyz mam stolni PC, notebook a dalsi periferie, jsem se pristihl, ze 99% procent svych mailu vyridim na svem BB a vubec nepotrebuji zapinat jiny stroj, natoz strkat telefon no nejakeho doku nebo pripojovat k TV. :DK tomu uzasnemu notebooku: Pokud je cilen aktualne na americky trh, tak to bude mit MS hrozne tezke. Pred nejakou dobou jsem pobyval v USA a kdyz jsem se tam lidi ptal, proc pouzivaji apple produkty i kdyz jsou tak drahe. Tak odpoved byla: Proc bych pouzival neco jineho ve svete kde se da koupit apple co funguje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 10. 2015 10:25

Continuum su dalsie vyhodene peniaze od MS. MS mal uz davno spravit telefon na x86 s plnym Windows, hardware to utiahne. Samozrejme, do storu treba viac apiek. Osobne som velkym fandom Windows Phonu, ale to ako ho MS pomaly zabija ma akurat dozenie k prechodu na inu platform.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  11. 10. 2015 10:19

Designéři stále používají Mac, ale už ho (stále častěji) nepoužívají s Adobe produkty. Nikdo není zvědavý na to, že na Vás firma sere a prodává za 1600,- měsíčně balík programů, které nejsou optimalizované, jsou neohrabané a špatně se s nimi pracuje, a už vůbec ne designéři. Sám jsem prakticky přestal používat Illustrátor, protože jsem přišel na to, že Affinity Designer je velmi dobrou a výkonou alternativou za skvělou cenu a pravidelnými aktualizacemi.
Co je však pro mě eště důležitější je, že tvůrci poslouchají komunitu a aktivně s nimi komunikují.Jestli máte Mac a potřebujete občas něco nakreslit nebo potřebujete upravt fotky, tak Affinity Designer nebo Affinity Photo jsou rozhodně velmi dobré programy i pro profíky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
11. 10. 2015 10:16

Continuum: Souhlas s Kubou... Funkce to je hezká a dá se o ní udělat krásná WOW prezentace, reálná využitelnost když není už není úplně nulová tak je skoro nulová.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 10. 2015 09:08

moja konkretna situacia, v ktorej continum dava velky zmysel:mam vacsi notebook (15,6" starsieho data, cize ziaden lahky ultrabook ale takmer 3 kg stroj), ktory denne nosim v batohu do prace a naspat. Kedze rad chodim na bicykli (kole), toto nosenie nie je uplne najpohodlnejsie. Cez tyzden ten notebook doma takmer nepotrebujem, ale potrebujem "nieco na com budem online" aj vo vecernych/rannych hodinach, jednak aby som bol dostupny na komunikatoroch, keby sa vyskytlo nieco urgentne a jednak na nejake maily, nejake weby, semtam dokument, proste klasika, ale normalny mobil mi na to nestaci (+ obcas potrebujem byt schopny sa cez ssh terminal pripojit k vzdialenemu serveru a nieco tam vykonat - hlavne v pripade nejakych problemov a to uz sa z mobilu naozaj dava len s velkym nepohodlim).
Keby som mal niektoru z novych Lumii, tak svoj velky notebook v pondelok rano donesiem do prace, necham ho tam cely tyzden do piatka a v piatok ho prinesiem naspat (ak by som chcel cez vikend robit este nieco pracovnejsie).
A doma by som cez tyzden frcal z Lumie.
Podobne by sa mi to hodilo pri vikendovych navstevach u mojich, alebo manzelkinych rodicov, kde mam tiez potrebu takeho poloonline rezimu ako popisujem vyssie a tiez aktualne nosim so sebou zbytocne velky notebook.
Vyuzival som na tieto ucely v minulosti maly chromebook, ale ten sa pokazil a popravde az tak velmi som s nim spokojny nebol (aj ked na zaklad stacil), takze kludne by som dal v buducnosti sancu Lumii a aj rad dam, vpodstate uz som rozhodnuty, ze prave kvoli moznosti continua si ju v buducnosti zakupim - inak by som po telefone s Windows urcite ani nesiahol, takze mozem povedat, ze continum zo mna spravilo noveho zakaznika mobilnej sekcie MS.
Nevravim, ze pokryvam nejaku masu uzivatelov, ale urcite su aj dalsi ludia s podobnou situaciou (napriklad u nas vo firme je takych dalsich cca 6) a niektori z nich to mozno budu vidiet podobne ako ja a Lumia pre nich bude idealna volba.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
11. 10. 2015 09:05

U Booku odrádza váha, hrúbka(spolu s klavesnicou), výdrž samotnej tabletovej časti, glossy displej a cena.Continuum zatiaľ vo forme Asus Padfone a podobných. Mobilné aplikácie sa preklopia do tablet layoutu. Keby tam bol atom a plnohodnotné win....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
11. 10. 2015 08:53

Continuum sa mi paci, ale ze je to cielene na specificku skupinu, na tom nieco bude. Na doma pustat Continuum ked uz mam PC asi nebudem, to radsej zapnem ten pocitac. Mozno bude kupovat generacia, co pocitac doma nema, alebo ako druhy pocitac do domacnosti. Takisto ani na tu chalupu by som ho so sebou nebral - jednoduchsie je zobrat notebook alebo tablet, pokial ho mam. Dalsia vec co som si vsimol, ze ta krabicka az tak sexy nie je, bude polozena na stole a z nej trcat kopec kablov. Mohli by k tomu predavat stojan, do ktoreho mobil zastrcim a krabicku schovam niekde dozadu za monitor. Vidno ze ide o prvu generaciu, tak bude zaujimave sledovat dalsi vyvoj a rozsirenie u dalsich vyrobcov, podporu vyvojarov aplikacii atd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
11. 10. 2015 08:51

Pane Cizku, jestli tvrdide ze continuum je slusne receno na prd, tak jste uplne poprel chromebooky. A to tomu neni tak davno, co tady na zive byl kazdy tyden clanek o jejich uzasnych vlastnostech.
I kdyby se jiz nepridala zadna dalsi univerzalni aplikace, tak EDGE, OFFICE, ONEDRIVE bude stacit velke casti populace. Stejne jako u chromebooku vam staci chrome.
Navic, trend je naprosto jasny.. Telefon x86-64 procesorem..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (11)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
11. 10. 2015 08:33

Já zase naopak souhlasím s Kubou. Přijde mi to absolutní nesmysl. To na těch cestách budete vozit i tu krabičku na přenos? Nebo budete mít na deseti místech 10 krabiček?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
11. 10. 2015 08:04

Continuum windows 10 mobile na surfování, kancelář proč ne, já si to dovedu docela představit a uvažuji o tom.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
11. 10. 2015 07:25

Za 70000 nechcem žiaden počítačový stroj. To je cena úplne mimo, ktorá sa páči iba marketingovým riaditeľom.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
11. 10. 2015 05:55

Band i Surface se normálně prodávají přes MS store, stačí zavolat na českého operátora 800 900 775 na http://www.microsoftstore.com/store/mseea/cs_CZ/home... . Na Band je třeba mít LiveID s lokalitou GB, což založíte za pár minut . Zasílá se po celé Evropě, poštovné a balné se neplatí, platí se kartou. Koupili jsme do firmy 2 x Surface 3 a 10 x Band, jsou super . Jedna reklamace byla na Band, po půl roce přestalo fungovat Action tlačítko. Support je v angličtině na http://www.microsoft.com/microsoft-band/en-gb/supp... ...
, chat nebo si vyžádáte, aby Vám zavolali. Poslali standardně mailem štítek na balíček, zavolali jsme na UPS, druhý den si balíček vyzvedli a za týden přišel nový Band .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
11. 10. 2015 05:34

Můj názor? Připojit mobil jako počítač? Proč ne, připojit k televizi přes HDMI. Půjdu k někomu na návštěvu, chci mu ukázat fotky z mobilu a tak mobil připojím k televizi. To mi připadá praktické. Samozřejmě na práci to není, ale jako užitečný doplněk? Proč ne. Nezatracoval bych to, k té chalupě, ne každý bude mít na chalupě monitor, ale televizi s HDMI by tam v dnešní době mohl mít.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
11. 10. 2015 02:18

Při hádce jsem čekal kdy padne nějaká ta facka. Co se týče Continuum, tak mi to smysl dává. Na cestách nepotřebuji používat plnohodnotný Photoshop a další náročné programy. V okolí jsem se také setkal s nadšením u lidí, kteří ukazují ve firmách nějaké prezentace a další věci. Nemusí tak mít u sebe neustále notebook.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
11. 10. 2015 02:06

Co je špatného na univerzálním office? Teď bude continum max pro hračičky. Ale kdyby se to rozšířilo v budoucnu i do levnějších telefonů. Tak nevidim pro 80% uživatelů počítačů problém. Sice PC mám na hry ale to je stejně připojeno k TV. A bez her nedělám nic jiného než web, film, hudba, fotky. A teď mi vysvětlete kdo chce z těch cca 80% uživatelů od počítače víc, co by continum nezvládalo teď nebo při dalším vývoji aplikací. Spíš by se dalo bavit co je špatného ještě na samostatném doku. Mělo by mít USB 3.0 výstup na externí disk (ikdyž možnost až 2tera v telefonu to nahrazuje.) a možná jich i více. Je otázka jestli funguje USB C jen jako vstup telefonu nebo i jako možnost připojení periferii. Co je dobré, že telefon se dá připojovat bezdrátově. Třeba za pár let bude dok integrovaný i do Televizí a monitorů. A budem si nosit jen osobní mobilní počítač :)
Mohla by to být naopak v budoucnu další rána prodejcům počítačů. Ne nadarmo už Acer řekl, že bude dělat i nástupce dnes ještě neprodávaného telefonu s dokem na continum.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
11. 10. 2015 00:56

Souhlasím s tím, že by MS měl nabízet Surface alespoň v microsoftstore v ČR. Ale na druhou stranu, stejně by ho posílal z jiné země (Německo, Francie, Británie), a to už si ho rovnou můžu objednat sám třeba z Lucemburska, kde je momentálně nejlevnější...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
11. 10. 2015 00:38

ale jo stojí to za to zkusit, kdyžtak vrátíte v rámci záruky do 14 dní, já už jsem takhle si sám pro sebe odzkoušel a vrátil věcí (třeba shit Sigma 18-35mm 1.8)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
11. 10. 2015 00:24

Určitě bych chtěl možnost připojení telefonu jako PC. Ta možnost má prostě cenu i když využití nebude velké. Co je problém, že windows telefon si nikdy nepořídím. To odporné sociální prostředí nikdy nezkousnu. I když třeba jednou přijde doba, kdy se v MS někomu rozsvítí v hlavě a začnou to dělat tak, aby to bylo konkurenceschopné.
Pozn. : Elop zamordoval Symbian včetně storu a následně byl on sám také zavražděn. Aspoň, že tak. Patří mu to. výslovnost:
https://translate.google.cz/...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
11. 10. 2015 00:02

Video je soukromé.....už zase....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor