31s a nejen to
To: redakce - zásadní nepochopení souvislostí.
Jasou dvě základní skupiny lidí.
1. Ti co si nedovedou představit, že by si něco "NEkoupili".
Mezi ně patří například tzv. "jablíčkáři". Humbuk, tanečky, PR, cena která o nich říká "ja na to mám".
2. Ti co si nekoupí nikdy nic.Mezi těmito dvěma (mj. genetickými) skupinami leží průnik těchto dvou množin, který zahrnuje celou škálu variant 1. a 2. množiny.Příklad - vyjádření pamětníka II. světové války:
"Za války stanici "Londýn" neposlouchali jen odbojáři, ale i běžní lidé."
Proč? Jednoduše proto, že byla zakázaná.
I přes to / navzdory / nebo právě proto, že za poslouchání hrozil trest smrti nebo mnohaleté vězení.
Dnes by se dalo s nadsázkou napsat, že pro některé to bylo prostě: "cool" Totéž například platí o iluzi, že správně / chytře / podrobně napsaná smlouva, předpis nebo zákon vše vyřeší.Lidi můžete motivovat (pozitivně / negativně), ale geny jim tím nezměníte.P.S.
Je otázka, zda by si takovou změnu někdo přál a zda by to nebyla cesta "do pekel". Což sem, v této chvíli, již asi nepatří.