Drahé vybavení Vám zvukaře nenahradí. Na notebookových repráčcích to možná bude znít hezky, ale jinak je to tragédie :(
Asi nemají kvalitní odposlech co by zahrál i basy, je to přebasované jak ďas...
Zbytečných basů si všimne kde kdo, že tomu ale chybí vejšky (a ve znělkách je jich dost), je tam přílišnej práh (když moderátor řekne něco jen trošku nahlas, je to slyšet až příliš nahlas)... ale tohle všechno se dá jaksi naladit a normalizovzat, stačí hodinka práce zvukaře po natočení... ačkoli by bylo lepší, kdyby u toho někdo byl před natáčením...
Lidský hlas jde i do vejšek to je jasný ale pro srozumitelnost stačí cca pásmo 300-3500 Hz ale nesmí to bejt zahlušený třeba basama.
Srozumitelnost je ošidná, v telefonu taky rozumíme a jaké je tam pásmo 🙂. Tady jde ale o kvalitnější zvuk a hlavně správé naladění. Jenže mě připadá i ta kamera špatná... je to celé takové amatérské... Včetně moderátorů, kteří by si měli lépe nacvičit scénář. Ale nápady dobrý ;) Jen tak dál, jednoho dne to bude skvělý ;)
Už se těším na displej s vysokým rozlišením, redakce živě nafasuje novou kameru s vysokým rozlišením a HD zvukem, a jednoho dne se na webu objeví Týden Živě, s děsným čtverečkovaným pozadím, s jedním z tisíce způsobů bastardizace zvuku, redaktorem drbajícím se na mikrofonu, který je připevněn na špatné straně, a já budu vědět, že jsem doma.
Tak to není problém, udělej svoji verzi, za stejných finančních podmínek, lépe, kvalitněji, bezchybně a zcela profesionálně. Dej to na YouTube a do pár dní ti zvoní tel. z ČT a pak i BBC (dej i eng verzi, dabing není problém), že budeš dělat šéfa produkce, neb nikdo si nenechá ujít člověka, který s minimem prašulí udělá takovou práci. Já se na to video již těším.🙂
http://www.youtube.com/watch...
Brýle jsou zajímavé, ale dle mého to stejně bude napojeno na telefon někde v kapse, batohu a brýle budou jen jakýsi "terminál. Docela mě zajímá, jak bude řešeno spojení (ať už s telefonem nebo s internetem přímo). Přeci jen nosit na hlavě vysílač nebude moc zdravé. I z toho důvodu si myslím, že to bude celé fungovat jako dnes bluetooth handsfree a o příjem z internetu se bude starat mobil.Takže handsfree s bluetooth 4.0, lepší baterkou a minidisplejem + mobil ... no, když to tak čtu, už to nezní jako bomba 🙂
Názor byl 3× upraven, naposled 9. 4. 2012 11:57
Tak BT to asi bude ale to na rozdil od telefonu vubec nic nevysila :)
zvuk, zvuk, zvuk ! Kdy už s tím konečně něco uděláte..? Dneska jsem vás skoro neslyšel :-/ Se zvukem máte nějaké problémy skoro pořád :-/A jak by fungoval display s velmi vysokým rozlišením třeba autocadu? Teď je čára tvořená jednou řadou pixelů. Když budu mít ale super jemný display tak ta čára bude tak tenká že jí ani neuvidím ne?
Názor byl 1× upraven, naposled 8. 4. 2012 23:54
Pojem tenká čára dostane nový rozměr 😀 Na drouhou stranu bílá tenká bude tenká a ne šedá...
tak jako v realnem zivote nemame tenkou caru tvorenou jednou radou atomu, tak ani v pc svete tomu tak nebude.
nie celkom si pochopil, co sa pytal.
Bud sou to takovy amateri nebo mluvi tak potichu:)
Prosím zkuste to celé ZESÍLIT. Bez sluchátek si to na noťasu prostě nepustím. :( Neslyším.
už je to více než 30 hodin co na Technetu, Novinkách, iDnes a dalších technickejch webech psali že zhruba půl milionu ntb od firmy Apple s OSX bylo v sobotu nakaženo jedním z nejnebezpečnějších trojanů všech dob, kdy o toh hodláte dát tiskovou zprávu tady ? vy nejste ZIVE.cz ani omylem, ale SlimejsiMegaMax ! ! ! !
Pssst o tom se zde nesmí mluvit.😀
To je rouhání
je sváteční víkend a zdejší redaktoři nejspíš nebudou placeni od toho, aby byly i o víkendu v práci (tak jako na zpravodajských webech)...
Asi před týdnem jsem posílal odkaz na novinku o ACTA, výsledek=nic. Jsou to flegmatici.
tiez som si to myslel, ak by som nevidel dnesny clanok o ivy bridge v novych macoch.
a nakonec budeme vypadat takhlehttp://www.recenzeher.eu/img/novinky/3159/d1.jpg... B-]
akoze nam budu ostavat usi?to ma niekto uz dnes.
To bych dal přednost těm malejm šedivejm prdelkám, Asgardům. Měli dost slušně výkonnej mozek.😀😀😀
Mně jakožto angličtináře a člověka, co angličitnu používá denně to děsně tahá za uši, ale určitě to není nic příšerného v ČR. Nicméně teda výslovnost kluků některých věcí, je síla 😃 /gůgl gůgls/ 😃 nebo /hýdset/ 😃 síla no :) zase si ale vzpomínám na časy, kdy jsou chodil na ZŠ a říkal časopisu Level /lívl/ ;)
Ten hýdset rozesmál i mne, a to mám zkušenost, že buď použiji anglickou výslovnost, a nikdo mi nerozumí, a vyptává se, anebo to počeštím, a každý mi rozumí, ale opraví mne. Ergo lepší je být za nesrozumitelného vzdělance, než srozumitelného hňupa, lidé se k vám chovají jinak.
Názor byl 1× upraven, naposled 8. 4. 2012 13:28
Asi to je někdy těžký. Osobně spoustu výrazů také počešťuji. Viz /menu/ a celkem mě i tahá za uši /meny/, při tom to špatně není. I když je /menu/ úplně v pořádku. Záleží z jakého jazyka to berem. Ta francouzská výslovnost se mi hodí spíš už do té restaruace než k softwaru...... Nicméně u slov jako headset, je to fakt mimo 😀
Mě jako pedagoga (zřejmě kolega 🙂 ) zase děsí zneužívání Google brýlí pro taháky. Těžko budu zkoumat brýle každého studenta u zápočtu nebo u zkoušky a ještě hůře pak přikazovat všem, aby brýle při psaní sundali 🙂
Já jsem učitel jen jednou týdně, jinak se věnuju něčemu jinému, viz můj web v profilu. Nicméně tohle je pravda, že ty nové technologie teď studentům dost pomáhají. Teď jsem o tom někde zrovna viděl nebo četl reportáž. Je toho docela dost, co můžou použít a jak....
Ale nepomáhají... Čím víc si student zvykne zneužívat technologií, tím menší znalosti bude mít - a tím si moc nepomůže.
"Pomáhají" bylo myšleno jako pomáhají podvádět....... Ale měl bych námitky, i proti tvému výroku. Sice souhlasím a studenti to mají mít naučené, ale jinak si myslím, že zkrátka to co člověk může najít díky netu atd. ať najde a soustředí své znalosti na to v čem má opravdu být expert.
Souhlas. Myslím, že problémem je absence kritického myšlení, což je v dnešní době, kdy internetu vládne totální anarchie, průšvih. Když si mají studenti vyhledat nějaké informace, kliknou na první odkaz na googlu (obvykle wikipedie) a pak následuje Ctrl + C a Ctrl + V. Neříkám, že jsou tam všechny věci špatně, ale pokud jde třeba o statistiky, může to být problém. Takže pedagogická činnost by se dnes měla spíš zaměřit na selekci přehršle dostupných informací a rozvoj vlastního myšlení a nikoliv na biflování nesmyslů zpaměti.
Rozhodně!... Vím, že do určité míry člověk musí znát obecné základy a pak i základy napříč svým oborem a jeho jednotlivými částmi. Ale sám vím co jsem se na VŠ učil za věci, které jsem věděl, že zkrátka nevyužiji a které mi to studium děsně otravovaly. Zní to celkem alibisticky, ale ono to tak ve skutečnosti opravdu je.
Rásbry Pí
Tady se mluvi cesky tak si anglictinu strc do ....
Pokud se tu mluví česky, tak by se řeklo sluchátková souprava na hlavu, ale to je nesmysl. Je to zbytečně dlouhé, proto se používá anglický výraz. Stejně tak když se řekne Google Goggles je to prostě název. S tím nikdo nic neudělá. Jen konstatuju to, jak mě to tahá za uši... Právě, že se tu moc česky nemluví.
No jo, a ještě blbějš to ale zní od člověka, který o tom píše a předpokládá se, že tomu rozumí... Ale [gůgl gůgls] nebo [hýdset] je ještě slabota. Pamatuju, jak pan Čížek v jednom díle vyslovoval Logitech jako [logyteč]. :-O
Proč do brýlí dávat objemnou elektroniku s velkou baterkou když logické řešení je propojit přes BT s chytrým telefonem. Jak už někdo zmínil i zdravotní rizika z toho mít na hlavě stále GSM modul kterej vysílá a podobně.Osobně by mi stačilo pokud by to umělo jednu barvu a nějaké nízké rozlišení prostě na zobrazování pár textových informací. Například by podle mě bylo super když bych si zobrazil čas, rychlost podle GPS kdo mi volá nějaké udalosti z kalendáře. Samozřejmě tomu jak to ukazují na videjích bych se nebránil 🙂
Ikony budou krásně vyhlazené. To by ty ikony musely být vytvořeny v mnohem větším rozlišení aby to mělo smysl. Jinak se to jen roztáhne a rozmázne.Pro mě je současný rozlišení dostačující. Je hezký, že si budu moct zobrazit 10 megovou fotku 1:1, ale má to smysl?
Nesouhlasim s nazory o nepouzitelnosti Google Glass. Je to hlavne o navrhu vhodneho UI, ktere nesmi byt prilis agresivni. Head-up display v aute taky nijak nerusi. Spis naopak... Ovladani je zase o navrhu vhodneho ovladace. To uz se resi i dnes ve spojeni s prehravaci apod. Souhlasim s tim, ze jeste 100% nezname zdravotni rizika takoveho zarizeni... Precejen bryle nosite permanentne primo na obliceji... Dale je otazka ceny dioptrickych modelu, ktere nemuzou mit stejnou geometrii skel jako nedioptricke verze a skla na zakazku jsou dnes velmi draha.
Kluci, dneska jste me dostali, prestavam nosit sluchatka, abych nahodou nespadnul do kanalu. Argumenty hodne sefa :-/
Mozno sa mylim, ale podla mna mal Sergej na ociach iba nefunkcnu maketu Google Glass s modrim svetielkom. 🙂
Můj monitor má bez mála 96ppi a žádný rastr nevnímám, sedím totiž od něj cca 75cm. iPad 2 má 132ppi a rastru jsem si všiml hned jak jsem ho chytil do ruky (a to bylo ještě před pixelovou mánií, která začala s třetí generací). Můj telefon (Nexus S) má 233ppi a pixely na něm nepoznám hlavně díky relativně malému displeji.Co chci říct, je to všechno záležitostí ergonomie a pokud uživatel počítačový monitor používá z rozumné vzdálenosti, nemůže mít problém ani s rozlišením, ani s přehnaně malým písmem. Tablety a mobily to rozlišení mají úplně jinde, protože se na ně nedíváme z téměř metrové vzdálenosti, ale ze vzdálenosti cca 20cm maximálně."Honba za pixely" se mnou tedy příliš nehne a na monitorech i displejích notebooků mi bohatě stačí současné rozlišení, jediné zařízení, kde vyšší rozlišení vítám je právě ten nový iPad, protože ten se používá z blízkosti podobné telefonu i přes to, že nemá předpoklady k tak jemnému zobrazovači. 🙂
Přesně tak. Ještě donedávna jsem uvažoval o Kindlu, ale na nové iPadu je to počteníčko! Jako na papíře. Takže by bylo fajn kdyby se v budoucn zlepšilo i rozlišení e-ink displejů..
Na mobil se normální člověk dívá ze 30 až 40 cm. Na monitor z 50 až 70 cm. No ale s tvým přístupem, kdy svých 75 cm zaokrouhlíš na "téměř metr", se nedivím, že "honbu za pixely" nechápeš.
Jo mohl bych taky plakat že výkon GPU nestačí na 4k ale proč?Dřív taky všechno jelo v 320x240 pak v 640x480 jak výkon CPU rostl, pak přišly první akcelerátory a s růstem jejich výkonu rostlo i použitelné rozlišení, a dnes se všechno zaseklo na "FullHD" ale to je jen dočasné, výkon GPU poroste dál a ani 4k+ nebude problém, v mezičase (pokud se objeví monitory s hi-dpi) jde používat celočíselné podnásobky rozlišení monitoru (takže se nic nerozmaže) - bude to jen vypadat jako na monitoru s nižším dpi. Nevidím jediný problém co se týče her.S OS to bude podobné dokud MS nezapracuje na celovektorovém okenním UI, ale dokážu si představit i patche od třetích stran co použijí vektorovou předlohu bitmapových prvků které se při spuštění systému jednou vyrenderují do paměti v požadovaném dpi a pak použijí místo okenních prvků obsažených v systému.Nejproblematičtější bude web protože si tvůrci uvykli dělat vhled stránek napevno v bitmapě (přitom nic nebrání používat SVG), tam bude muset stačit upscaling na celočíselný násobek rozměru v pixelech. Fonty nejsou problém akorát prohlížeč bude muset vnitřně měnit hodnoty v CSS... (které jsou často také zapsány tupě v pixelech)...
Rozšíření SVG brání (resp. bránil) Microsoft. SVG umí nativně teprve Explorer 9, takže vzhledem k dominantnímu postavení Windows XP to zatím nejde bezproblémově nasadit.
Kdo chce být kompatibilní s XP tak by musel použít dvě verze stránky nebo jednu se vsuvkama ve skriptu. V té spoustě úprav pro různé prohlížeče a platformy se to ztratí...
Ono je rozdíl v pracnosti "oháčkovat" pár položek CSS a dělat vše kompletně dvakrát.Ale doufám, že jak bude klesat podíl XP, potažmo IE<9, tak se na vektorovou grafiku přejde (já si to přeji již několik let).
http://zdrojak.root.cz/zpravicky/knihovna-raphae... ...
Myslím si že Google Glass v praxi moc použitelné nebude. Mozek není stavěný na ostření na několik věcí najednou, takže pokud budu koukat na "displej" brýlí, tak nebudu vnímat okolí a tím pádem "vletím do kanálu". Sluchátka jsou dost něco jiného.Navíc další aspet, co nikdo nezmiňoval.. co s teplem... imho to bude topit a když se mi roztopí telefon, tak bych to teda na hlavě mít nechtěl.
Proč bys měl ostřit na displej? Vygoogli si, co to znamená zkratka HUD.
Když nebudeš ostřit na displej, tak ty texty (SMSky, chat apod) nepřečteš... U hledáčku foťáku taky koukám přes něco, ala HUD, ale pokud chci přečíst čísla a nastavení, tak se soustředím na text a nevnímám obraz... tak proste funguje mozek, plně vnímá jen jednu věc
Mluvil jsi o ostření (akomodaci). Jelikož HUD vytváří iluzi, že je text před tebou, nemusí oko přeostřovat nijak zásadně - pořád kouká do dálky. Jiná věc je, čemu věnuješ pozornost. Ale HUD se již používá - původně u pilotů stíhaček, nověji i u osobních aut - a asi by to těžko nasazovali, kdyby kvůli tomu měli lidé bourat. Naopak to odvádí pozornost méně, než přeostřovat na palubní desku (na blízko). Plno věcí stačí registrovat jen periferně, třeba oznámení, že máš mail. Pokud si ho budeš chtít přečíst, pak bys už samozřejmě měl zastavit a věnovat se jen čtení. Ale když se za chůze jen "mrkneš" kolik je hodin, tak tě to neohrozí.
rozlišení: tak konečně chápu proč v OS jsou ty ikonky tak zubaté. Oni to jen tak lehce naznačili, že za to může OS, ale dokázal by někdo objasnit jak přesně?
Obrázky (což jsou i ikony) můžeš mít rastrové nebo vektorové.Windows používají pro ikony nevhodný rastrový formát, kdy je ikona složena z předem pevně daného počtu bodů. Čím máš větší rozlišení, tím z více bodů musí být složena, aby nebyla zubatá.Vektorové jsou popsány pomocí geometrických obrazců a potřebná velikost se spočítá až při zobrazení, takže mají vždy to optimální rozlišení.MS na to dlabal a i když sám se začal probírat (Win Vista a 7 mají rastrové ikony přichystané ve větším rozlišení a Metro by mělo být vektorové), bude ještě hodně dlouho trvat, než přeučí ostatní vývojáře. Je to podobné, jako když třeba dříve ukládal data do složky Program Files a i když od Win95 zavedl složky na data, ještě dnes narazí člověk ve Windows na exoty programátory, co to cpou kam nemají, a diví se, že to někomu vadí.
Super, moc díky za vysvětlení 🙂PS: nechápu proč mám mínusy za to, když jsem se zeptal?!
Máte to strašně tiché 🙁
Koukal jsem na tom na mobilu na poloviční hlasitost a ničeho jsem si nevšiml...
Já musel značně zesílit reproduktory, aby šlo rozumět co kdo říká
Ani ne tak tiché jako přebasované, skoro není rozumět co mluví.
No to jsem zvedavy, kolik doporuceni musi komentar mit, aby s tim kluci neco udelali. Na hlasitost jsem upozornoval uz minule, a vite co se zmenilo. Oni na nas proste je*ou. Hlavne ze maji ten web oveseny reklamou od hlavy k pate, to jim jde :-/
imho cast o displayoch znacne tragicka.- nie je problem vyrobit hustejsi 27" display, ale nikto si ho kvoli cene nekupi. davno davno tu boli huste zobrazovadla ako volitelne, ale ich cena bola vysoka (pokojne ste si mohli kupit 15" notebook s 1920x1200), teda vy si ich nekupite.- uvedomte si, ze rozlisenie a aj naroky na grafiku rastu geometricky, nie aritmeticky.skuste si preratat, ake rozlisenie by ste mali na 27" pri 300+ ppi. toto vam hadam ziadna sucasna grafgika neutiahne pri vacsom fps. s tym su spojene data, toky, vstupy. vsetko znova geometricky zvacsene.inac neviem ako vy, ale ja na 27 naozaj mam problem tie pixle vidiet a to mam celkom slusny zrak. to bude asi tym, ze sa na to nepozeram z 20cm.a tiez by ma zaujimalo, co presne bude kvalitnejsie na prezerani webov pri 72dpi. budete obrazky lustit lupou, alebo vam bude vysoke rozlisenie uplne na prd? pri videu rovnaky problem.
Názor byl 2× upraven, naposled 8. 4. 2012 10:17
Souhlas. Jelikož se kolem display-ů motám x roků a vždycky pro mě byl display tím nejdůležitějším v sestavě (oči mám jenom jedny) tak moc dobře vím jak se situace má. Posuzovat klasické display-e s mobilními je absolutně mimo mísu. Proč podle stejného měřítka neargumentovali, že jsou 50" a více plazmy mnohem drahší než menší a přitom mají stejné rozlišení. Navíc když to vezmu dle masáže firmy Apple, tak nechápu proč výrobci už dávno nevyrábí x*full hd. Co mě, ale velmi zarmoutilo byly ty věci kolem Armových počítačů (panda, beagle, raspberry atd). Tyto věci jsou na trhu už dost dlouho a celá ta minivsuvka na mě zapůsobila hrozně amatérsky a to včetně toho co jsem zahlédl v časopisu. Nechci nikomu nic podsouvat, ale celé to na mě působilo jako pohled dítěte co objevilo novou hračku. Ale zaměření těchto věcí je trošku jiné a rozhodně bych to za hračku ani za věc k pousmání nepovažoval.Celé to na mě zapůsobilo jako hodně nepovedené pokračovaní aprílového dílu. Pozn.: Upozorňuji, že je to pouze můj názor a chápu, že se mnou bude hodně lidí nesouhlasit.
mas pravdu, lenze realita je taka, ze Hires displeje pridu. Coskoro.Vykonu grafiky sa tak nebojim. Vacsi pruser to bude s datovym tokom a velkostou obrazkov na internete.Bud sa budu robit aj low res verzie alebo sa na to tvorcovia casom vykaslu a pouziju CSS na adekvatnu zmenu toho isteho obrazku. Pri pomalsom pripojeni radost…
no hej, ale bez hi res obsahu akosi postradaju zmysel. teda nehovoriac o infrastrukture od internetu, cez miesto (ssd, flash) az po grafiky.vsak ani pri dnesnych displejoch stale rozlisenie obsahu nie je na urovni zobrazenia (ak neratam nejake mini notebooky). fontov sa to netyka, tie su vektorove davno. tyka sa to internetu, tyka sa to videa, foto.co technologicky funguje v malom, zatial nefunguje vo velkom prave kvoli tej geometrickej zavislosti.imho na velke rozlisenia tak skoro nepridu a na 250ppi 27" si este zopar rokov pockame. imho je to iba taky vlhky sen redaktora, ze ake by to bolo fasa, keby mal moc moc mocinky vela pixelov.vsak si zober naozaj proficke monitory, kde je ppi naozaj dostacujuce na detailnu pracu a vernost farieb je kdesi inde ako na technotronic 19" z trhoviska.ale nepochybujem o tom, ze niekto je schopny vychadzovat ruky do vzduchu nad upscalovanymi fotkami a videom a rochnit si, ako moc mocinky dobre to vyzera (s pozorovacim uhlom 90 a gamutom )tato tema si ziada serioznejsi pristup.
bohuzial diskusny system mi nezozral gamut so znakom pre zenske lono :-/
zas na druhu stranu, v praci by som 300 DPI displej privital. Na grafiku. Uz len preto, ze obrazky pri 100% velkosti s 300 DPI mali rozmer 1:1 voci tlaci (ja vieeem, idealny pripad, neraz sa ide aj z 200 DPI, lebo pri stochastickom rastri staci).Co sa tyka upscalu fotiek na webe – ano, sucasny problem aj noveho iPadu. No, jeho problem nie, ale webov. Preto ak don pojdem, tak jedine a primarne kvoli citaniu knih a textu. Na riadne weby si pockame. Nie je obsah, to je presne to.Pri videu upscale nevadi, v tom nevidim zasadny problem.
Proč by měla být problém vysoká cena. Na profesionální práci by tu určitě někteří koupili. Podívej se, kolik stoji profi Eizo a přesto se prodává. Časem by cena klesla. Jenže ani tady není takové rozlišení k dispozici.Výkon grafiky taky není problém. Pokud nebude počítat v takovém rozlišení složité scény ve 3D (což chtějí hlavně hráči), ale jen 2D okýnka s pár efekty, tak se ještě bude nudit.Na monitoru nemusíš vidět přímo rastr, ale když si vedle sebe dáš stejný obrázek na lowres a hires monitoru, tak prostě uvidíš rozdíl - v hi to bude ostřejší a prokreslenější.
26:53Kdo to bude vyrábět ? Motorola !
Proč nejsou rozšířené monitory s QHD a vetším rozlišením? Protože do nich nemáme jak dostat obsah - stačí si uvědomit, že FHD (1920x1080) má datový tok přes 33Mbps (při 16bit barevné hloubce), kdežto QHD (3840x2160) má již tok přes 132Mbps ... když to převedu na dnešní technologie, tak v QHD se na Bluray vejde cca 50 minut videa (bez zvuku!). O streamu nemluvím, protože vetšina dnešní infrastruktury není připravena na stream takovýchto videí - a i když člověk nějakou 200Mbps linku najde (dá se celkem běžně dnes za 15-20tis kč / měsíc), tak je ještě potřeba, aby byla připravena infastruktura na straně poskytovatele.Takže QHD displej bych uvítal jako čisté zobrazovadlo, ale asi by mě čím dál víc štvalo, že se všechno zvětšuje na vyšší rozlišení a pak je to sakra vidět. A na hry? To abych místo svý GTX570 nakoupil 2xGTX680, aby to šlo plynule jako teď na FHD 🙂 Asi ještě nepřišel čas pro tuhle technologii, ale urtčitě je dobré se ptát, proč tu ještě není - BD disky brzy zemřou v propadlišti dějin a nahradí je streamovaný obsah - ale to by naši provideři museli vybudovat kvalitní infrastrukturu - ale oni na to časem přijdou, v čem je kšeft.
A kdo to chce na filmy? Na filmy jsou televize a ty ať si klidně mají 100'' úhlopříčku s fullHD rozlišením.Ale v monitorech chceme víc.
No já bych to řešil, že pro hry a filmy by se použili čtyři pixel zobrazující stejnou hodnotu. Vzhledem k hustotě by to nebylo vidět. Zatímco fotky bychom viděl v 300ppi jako na papíře. Tento mód monitoru by přepínal software. Tím bychom mohli hrát hry na takovém "hustém" monitoru již se současnýma grafárnama. Protože skutečně v současnosti je vysoké rozlišení monitoru nepřítel grafických karet.
Ten RJ-45 port v monitoru by mohl sloužit k tomu, aby se ten monitor choval jako síťová tiskárna, normálně by se pak ovládal přes domácí WiFi 🙂 I když nevím, jak by to bylo s datovým tokem a odezvou.. 🙂Jak se bavíte o těch monitorech, tak to mě přesně štve. Teď mám 3x 1920x1200 a líbilo by se mi mít mnohem víc pixelů a tři dostupné 30ky. Ale prostě to nemá smysl, tyhle tři monitory (Dell U2412M) mě vyšly levněji, než jedna 30ka :-/
Názor byl 1× upraven, naposled 8. 4. 2012 04:20
Redakce by měla jít příkladem, vy používáte zakázaný doplněk, já taky, není problém 🙂
Jaký že to doplněk používáš v mobilu? B-]
neboj, vím o tom že to bylo připojený k mobilu, ale klidně vsadím celej svůj majetek na to, že na PC ten adbIock mají, však v tom reklamním bordelu se nedá pracovat
Ten majetek asi nebude moc velký, takovou sázku nikdy nemůžeš vyhrát (by jim stačilo ukázat jeden počítač bez blokovacích utilitek..). Dobře važ slova, aby tě někdo nevzal za slovo 😉
jsem v klidu, můj jedinej majetek je ten, co si proleju hrdlem, jeden výplach žaludku bych zvládl 🙂
Co na to říct? Já to beru tak, že na živě se dozvím zajímavé věci zdarma a to nejmenší, co můžu udělat, je ignorovat pár reklam, za které redakce dostane zaplaceno. Nedělají to zdarma a nezlobte se na mě, ale nainstalovat si doplněk a pak se chvástat, jak jsem je ochcal, je dětinské...
to je ten monitor co Honza Čížek koupil před lety v supermarketu ?
Tentokrát to bylo zajímavé i vtipné, jen tak dál 😉Co se týče Google brýlí - myslím si, že za 10 let je nosit nebudeme. Využití něčeho podobného bude možná běžné u některých profesí (napadají mě třeba lékaři), ale na "masovku" to rozhodně nevidím:- zrakem vnímáme 80-90% vjemů z okolního světa, srovnání se sluchátky proto ne úplně sedí (člověk se sluchátky je sice hluchý, ale pořád alespoň vidí na cestu - s Google brýlemi pořádně neuvidíme, kvůli zřejmě nutnému propojení se sluchátky navíc ani neuslyšíme)- problematické ovládání - dokud nebude fungovat něco jako "ovládání myšlenkami", budou se brýle velmi těžce ovládat (dělat gesta před očima by vypadalo divně, ovladač v kapse by byl nepohodlný, takže to nakonec spadne na nějakou "Siri", která bude pomalá (rozpoznávání hlasu v cloudu), nepřesná a pouze v některém z "podporovaných jazyků" (bude se muset navíc aktivovat nějakým tlačítkem na brýlích nebo třeba nějakým "očním gestem")- pokud budou brýle obsahovat GSM modul nebo jakýkoli vysílač, bude dlouhodobé nošení rizikové ze zdravotních důvodů (navíc je otázka, jak moc "zdravé" to bude pro oči a jestli se z toho třeba lidem nebude točit hlava)Google nevnímám jako firmu, která by byla schopna prosadit nějaké inovace. Nové brýle na tom nic nemění - to už spíš věřím v to, že se podaří prorazit se Survey wallem (to je aspoň trochu blízké jejich core businessu - prodávání reklamy).
Ovládat by se to mohlo očima. Koulení očima-navigace, dvojmrknutí-potvrzení, klávesnice-odmkrkávání morseovky, krok zpět-zavřít oči na 15sec.
Male popichnutí - jazyk stači pouze jeden,dobře,tak tak dejme tomu o něco víc,angličtina,španělština,francouzština,ruština,činština - přesněji nejrozšiřeněji dialekt na kterým se shodnou i činani,korejština,japonština.Na zbytek světa nemluvicim některým z těchto jazyků neni nutno v byznys planu brat ohled - 0.0000001 procento tržeb moc neospravedlnuje zbytečne vicenaklady,navic nebudou zrovna bystří,pokud neovladaji ani jeden světový jazyk když mluví nějakým exotickým - takže budou nejspiš chudí - takže z nich kapne kulové a stejně si nic nekoupí 🙂Jinak ty bryle evidentně cili na něco ve stylu google googles takže většina poznamek k funkčnosti a ovladani je uplně mimo.Doporučuju zkusit a pak si to dat dohromady .
Eh ted jsem si všiml jedne drobnosti u obou diskuterů.vam doporučuji vygooglit joke nebo pokud je to pro vas malo inovativí tak vyapplit ale v tom připadě nevim co to vyhodí za vysledek 🙂 jak by to vypalo kdyby bryle uvedl apple,velmi vystižné a přesné...
Paráda, na test NASů se těším. Neplánujete test UPS - záložních zdrojů? Vím, že byl v 17/09, ale přeci jen to jsou skoro už 3 roky 😁
No jestli ty jejich googlí brejle budou něco jako 3d brejle v kině,čili co 5 minut si je aspoň na chvíli sundat,tak nevidim jedinej důvod si je pořizovat. Tímto nehanim ty brejle. Neměl jsem tu čest je zatim vyzkoušet. Uvidíme.
Dobrý díl, včetně Computerové vsuvky, potěšil mě.🙂
aka krasna homepage zive.cz je na tom vasom monitore, bez reklam, cim to asi bude? zeby АdBlock-om?
Názor byl 1× upraven, naposled 8. 4. 2012 00:40
Monitor není připojený k počítači, ale k mobilu bez Flash Playeru.
Názor byl 3× upraven, naposled 8. 4. 2012 00:47
Tak před týdnem jste si dělaly srandu že si lidi sedly na prd*el před Applem, ale teď je realita že si lidi sedli na prd*el z Google Brýlí
Brrrrrrr... zkuste si něco přečíst o shodě přísudku s podmětem. A neříkejte mi prosím, že takovéhle hrubky jsou u technicky zaměřených lidí v pohodě.... - nejsou, je to výraz naprostého barbarství, primitivismu, neúcty k vlastnímu jazyku a pohrdání školstvím.
Krásné ty Google brýle. Ale co my, kteří už jedny brýle (dioptrické) nosíme?
tak si koupíš nový Google Brýle s dioptriemi, taky jsou slunečný brýle s dioptriemi
Kontaktní čočky a Google brýle 🙂
Nad tím dumám taky, řešení je několik (asi zatím nejlepší, co jsem zkoušel, jsou prostě velké 3D brýle, pod které vejdou ty klasické😀 ), ale říkám si, proč by inteligentní brýle nedokázaly vadu kompenzovat přímo softwarově?Kalibrační program, jednou to nastavím na svoje dioptrie, a takové brýle nikdy nesundám. Ovšem to by sklo nemohlo být průhledné s promítáním nějakých digitálních přídavků, obraz by se musel komplexně vytvářet jako u 3D brýlí.
horši jak by došly baterky
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.