Týden Živě 166: Co se nám (ne)líbí na Windows 8

Názory k článku

04. 03. 2012 00:15 | Macintosh OS X AppleMAC-Safari 5.0

Vždy som to chcel vyskúšať, takže využijem.. Prvý!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
rollsroyce  |  04. 03. 2012 00:22  |  Microsoft Windows 7 Chrome 18.0.1025.45

A opět to oblečení. Kuba vypral, alespoň doufám, neboť něco mi říká, že by byl schopen smrdět potem, mikinu, a hned si ji musel vzít. Zajímalo by mne, kolik kusů svršků vlastní. Hádám tak dva, maximálně tři. David má patrně brigádu u MS, propaguje jeho produkty. Proč ne.Ta mikina je ovšem horší. Ta mikina mne děsí. A když si představím, že se z ní line pach potu a zašlé špíny, je mi špatně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (72)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Bohumír-miaggi  |  04. 03. 2012 00:27  |  Microsoft Windows 7 Chrome 17.0.963.56


a proč by ty Win8 nešly nainstalovat na netbook? Já jsem to hned hodil na netbook s 1024x600. a je to ještě svižnější než s Win7.Ano METRO aplikace nefunguji, ale vše ostatní jo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Powlcz  |  04. 03. 2012 00:27  |  Microsoft Windows 7 Firefox 10.0.2

hmmm, pokud je doladí a dovolí je předělat na "aktualizované" sedmičky, beru je :)EDIT: ale nejdříve si počkám na vyjádření ohledně sedmiček a servicePacků (:

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
04. 03. 2012 00:59 | Microsoft Windows 7 IE 9.0

Testování Windows 8 mě donutilo napsat otevřený dopis Stevenovi Sinofskemu z Microsoftu s vlastní představou toho, jak by mělo vypadat ergonomické spolužití Metra a Aera, neboť to, co MS zatím předvádí má k ergonomii, jednoduchosti a eleganci hodně daleko... Ač tedy Windows 8 velmi fandím, tak doufám, že jeho konečná podoba se bude blížit něčemu takovému jako v dopise Stevenovi navrhuji, neboť současná podoba je možná skvělá na tablety, ale na desktopech je krokem zpět...Více už přímo v onom dopise na mém blogu:http://goo.gl/mKBq4...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (13)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Rawalanche  |  04. 03. 2012 01:26  |  Unknown Chrome 17.0.963.56

W8 zkousim a v celku jsem spokojeny hlavne s rychlosti. Pripadne mi ze je jeste o neco lehci a sviznejsi nez 7, ale hodne frustrujici jsou inkonzistence uzivatelskeho rozhrani. Doufam, ze se to do finalniho vydani opravi.Kuprikladu, spusteni okna na odinstalovani aplikaci (v anglicke verzi):W7: Zmacknout tlacitko Win, napsat unin, stisknout enter - hotovoW8: Zmacknout tlacitko Win, napsat unin, cestovat mysi k zalozkam, prepnout na zalozku settings, cestovat mysi k ikone, kliknout na ikonu - hotovo Samozrejme to jde i bez mysi, ale to je pak jeste mackani tabulatoru a kurzorovych sipek na vic, a to je jeste horsi.To stupidni rozhodnuti radit vysledky metro search do kategorii (programy, nastaveni a soubory) mi doslova drti koule. Stejne tak rozhodnuti, ze levy horni roh otevre posledni spustenou metro aplikaci, pricemz par novych programu (napr Firefox) ma v levo nahore file menu, vcetne samotneho Office od MS.Tresnickou na dortu pak bylo zjisteni, ze posunuti slideru UAC uplne dolu porad kompletne nedeaktivuje UAC, a bude vas otravovat jedno okno navic i pri takovych prkotinach, jako prejmenovani zastupcu v metru.Je to takovy ten stary stereotyp toho, jak se da celkove dobra vec pokazit vetsim poctem malych nedokonalosti.Nicmene i presto drzim Microsoftu palce :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (10)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
04. 03. 2012 01:33 | Microsoft Windows 7 IE 9.0

Jaký má proboha smysl testovat / kritizovat TABLETOVOU část systému na počítači, co nemá DOTYKOVOU obrazovku? To je jako bych si instaloval iOS či Android na počítač s klávesnicí a myší, ale bez dotyku... Úplně mimo...Možná chtělo uplatnit nepatrné množství abstrakce a fantazie a zkusit si aspoň představit, jak se to bude ovládat na tabletu, když už jej nemáte... Metro je samozřejmě pitomé na ovládání myší, ale seriózní by bylo otestovat jej na dotykovém LCD a popsat, že tohu umí výrazně více než Android / iOS.Pro desktop je klasické Aero.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (31)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
giff  |  04. 03. 2012 01:49  |  Linux Firefox 10.0.2

Nebude nahodou pro Windows 8 umozneny downgrade jako u Visty? Mozna to bude docela zadana "featura" systemu :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
skutecnykosmonaut  |  04. 03. 2012 02:06  |  Macintosh OS X AppleMAC-Safari 5.0

Tak dle jednoho prezentačního videa microsoftu ty nový osmičky prezentujou jako "only one operating system,no versions" a hleďme,pro army ořezaná verze. To mi nepříjde jako"only one os" Ale na druhou stranu co. Spousta lidí ms pořád jen kritizovala za její konzervatismus,tak tady to je. Vážně hrdinskej počin(bez sarkazmu,aby mi bylo správně rozuměno)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
mcmurphy007  |  04. 03. 2012 02:26  |  Macintosh OS X Chrome 19.0.1055.1

K té údajné rychlosti – tvl tak SAMOZŘEJMĚ že čistá instalace systému bez jakýchkoliv aplikací bude prvních pár dnů rychlá :D Ale povíme si po pár měsících a nainstalování nějakýho toho balastu např. od dobytků z Adobe

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (9)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
04. 03. 2012 02:31 | Microsoft Windows 7 Chrome 17.0.963.56

V Redmonde im dobre prepina... Cakal som skorej W7 obohateny o logovanie skrz live ucet, novy zaintegrovany live essentials (prepojenie s Google, Twitter, Skype), Mesh spojeny so Skydrive (zalohovanie, sprava verzii, synchro) pristup na skydrive ako na fyzicky disk, automaticke ukladanie nastaveni programov na skydrive, Windows Marketplace ...A hej Windows 8 toto vsetko ma resp. bude mat ale len v pripade Metro aplikacii...Snad vyjde nejaky rozumny servicePack a pretlacia to do Win 7..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
x-rated  |  04. 03. 2012 05:04  |  Microsoft Windows 7 Chrome 19.0.1055.1

ta schíza na desktopu je otřesná... kus tam, kus tam, žádná jedna lišta někde dole nebo na boku, dva desynchronizovaný internet explorery... :(co je na w8 hezký, tak to sou ty drobný vychytávky v aeru - správce úloh, přesouvání a tvorba kopií v jednom okýnku a upravenej vzhled oken... hranatý okna mě tak chytly, že sem si je hned nacpal na w7 a sem spokojenej :) http://screenshot.cz/VMRWI/pocitac.png...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
04. 03. 2012 06:35 | Macintosh OS X Firefox 10.0.2

Musím říct, že jsem z Windows 8 mírně řečeno rozčarovaný. Metro je výborné rozhraní pro dotykový displej (tablet, telefon), ale naprosto nevhodné pro desktop/notebook. Osobně rozhodně neplánuji nákup dotykových monitorů a i kdybych si je časem pořídil, stejně je nebudu moct pro dotyky používat, protože 80 cm dlouhou ruku opravdu nemám (monitory mám takto daleko, mám je na zdi a je to přes celý stůl), navíc šmatlat prstem po 24" a větším monitoru není nic pohodlného. Takže jak jsem Vistu a Sedmičky koupil hned jak vyšly, Osmičky si rád nechám ujít. Jsou sice rychlé, rychlejší než Sedmičky na stejném železe, ale co získávají svou rychlostí, dvojnásob tratí pomalým nepřehledným ovládáním.
No a vzhledem k tomu, že jsem Win PC degradoval na "pouhou" herní konzoli, není ani důvod investovat do nového OS. Sedmičky mám krabicové, takže až budu stavět novou herní konzoli, použiji stejný OS. Dostávám se tím ovšem do situace, kdy jsem se smál uživatelům XP, že používají zastaralý OS a já budu dělat časem to samé (pokud teda Microsoft nezmění názor, doufám, že lidé budou Metro na desktopu/ntp tvrdě odmítat).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Falhar  |  04. 03. 2012 07:43  |  Unknown IE 9.0

Je tohle Týden Živě? Mě připadá, že sleduji pár amatérů, kteří si nejsou schopni najít ani základní informace o produktu. A nejsou chopni se na věc podívat s nadhledem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
portapro  |  04. 03. 2012 07:51  |  Microsoft Windows 7 IE 7.0

To není systém, to je balast

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Brut  |  04. 03. 2012 08:28  |  Linux Chrome 17.0.963.56

Ubuntu taky takhle zmršili nasazením Unity. Zbývá však naděje, že jen tak laškují a Metro půjde snadno vypnout.
Ubuntu dává ovšem na výběr přímo grafické prostředí při přihlášení, přesto je poslední verze pro mě už nepoužitelná. Tady je však metroschizofrenie (zde se Kuba trefil) :) trošku zarážející. Tak at lidem dají vybrat, ale nedělají z toho kočkopsa.
Jelikož jsem primárně na linuxu, tak mi to může být jedno, jenže byla by škoda udělat z windows nepoužitelný systém, když win7 jsou konečně tak dobrý systém. Mám ho v oblibě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (11)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
04. 03. 2012 08:52 | Unknown Chrome 17.0.963.56

Osobně můžu říct , že mně se nové osmičky líbí i s metrem . Vše je svižné a akcelerované . pohoda . Rád si s tím hraju , rád experimentuji s novými věcmi .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
04. 03. 2012 09:25 | Microsoft Windows 7 Chrome 17.0.963.56

Zajímalo by mě, jak David mluvil o tom tweaku na hranatá okna W7, co je to zač

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
04. 03. 2012 09:28 | Macintosh OS X AppleMAC-Safari 5.0

Je post-pc doba - zvyknite si dalo by sa povedaťTáto realita k nám preniká postupne (v USA je to už dosť živá debata a medzi consumer a prosumer takmer hotová vec) - ale začínajú ju neomylne cítiť aj menšinoví užívatelia OS X aj väčšinoví Windowstak ako s vytreštenými očami hľadeli tunajší Macisti (vrátane mojej maličkosti) na Liona a teraz Mountain Liona, a že čo je to za nápad montovať veci ako Launchpad či Automatic Termination do OS X (namiesto nejakých pokročilých geekovských chuťoviek), tak teraz začínajú aj Windowsáci definitívne zisťovať, že ono to Metro, asi nie je len tak osahanie a inak to bude vylepšený Win 7, ale že je to naozaj stratégia, vlajková loď pre ďalšie systémy (minimálne tak chcú, otázka je prijatie užívateľov)Treba ale uznať, že u oboch systémov prebiehajú zmeny aj vo vnútri, highlightom, ale už budú asi len podobné veciMôže sa to meniť, môže sa to spomaliť, ale inak to asi v najbližšej budúcnosti nebude a doba power-userov výrazne pominie...a je jedno či ste Win či Mac OS X, Linux je osobitná kapitola - ale aj tam vidíme veci ako Unity

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (20)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
04. 03. 2012 09:29 | Linux Chrome 18.0.1025.45

Tak přesto, že jsem Win 8 CP testoval jen asi 2 hodiny ve virtuálu během screenshotování, tak mám sice stále dojem, že jde o jakéhosi kočkopsa, ale na druhou stranu to od Developer Preview o něco málo pokročilo.To co osobně považuji za klad této verze je Windows Store, který je sice zatím spíše prázdný, jelikož bude snažší správa systému u známých (až bude W8 rozšířen).Před třemi dny jsem udělal na blogu screenshot tour (~60 screenů s popisky) od úvodní obrazovky instalace až po procházení systémem.
http://www.e-vanicek.cz/2012/03/windows-8-consume... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
04. 03. 2012 10:02 | Microsoft Windows 7 Chrome 17.0.963.56

velmi dobre spominam na 06-07/2010 kedy som si nedockavo stiahol W7 a na svojom ntbk uplne zrusil svoje vsity, vobec mi nevadilo, ze slo len verejnu betaverziu (mozno alfa?). Chcem tym povedat len to, ze pred 3ma rokmi som mal vazny zaujem o zmenu systemu. Moja spokojnost s w7 vydrzala az doteraz a nezmenil som nazor.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Was3k  |  04. 03. 2012 10:16  |  Microsoft Windows 7 Chrome 17.0.963.56

Někteří mí známí se diví, jak můžu používat Ubuntu (byť jako sekundární systém) údajně je to příliš složité a nepřehledné. Už se těším, jak jim ukážu Win 8 Můj skromný názor je, že nastane podobná situace jako s XP a Vistami, kdy někteří uživatelé přeinstalovávali originální Visty na hotových sestavách/noteboocích "starými dobrými" XP.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gervais  |  04. 03. 2012 10:20  |  Microsoft Windows 7 Firefox 10.0.2

no klikat do UI 2 metre pred kamerou, pripadne na monitore otocenom k moderatorovi, to ma skutocne pridanu hodnotu pre divaka hlavne ostre rohy a ribbon boli velmi viditelne. nedostatky vyhladavania na monitore otocenom od kamery dtto.
Takze my co W8 CP mame sme OK, ale ostatni sa asi dost nudili. Prelinat hovoriace hlavy s so screencastom by sa nedalo?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 03. 2012 10:55 | Unknown Opera 9.80

Mě se Metro Start pomocí kolečka myši neovládá špatně ( Ale věřím ,že na notebooku s touchpadem to musí být hrůza. To Microsoft prostě musí zlepšit ).
Špatně se mi ale ovládají metroidní aplikace, kde je vidět, že je to dělané prostě na ten dotyk. Proto Metro používám jen jako nabídku start a tak by to mělo a desktopu i zůstat. Na co mi tu budou nějaké fullscreen aplikace, které ani nejdou pořádně ovládat?18:54 - Tak po půl hodině zpět na Windows 7 poznávám opravdu ten rozdíl rychlostí.
Metro nemetro restartuju a zapínám osmičky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
04. 03. 2012 10:59 | Microsoft Windows 7 Chrome 17.0.963.56

On taky není ani důvod přehrávat video ve WMP, nebo snad už umí mkv a externí titulky?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
laembert  |  04. 03. 2012 10:59  |  Microsoft Windows 7 IE 9.0

Nejdřív sem nechápal co všichni magoří s tím Startem, ale pak sem si všiml že spousta lidí i na windows 7 pracuje stále jako na window 95, dole na hlavním panelu nemají po bootu nic a všechno spouští přes start. Pak se jim to zaplňuje obdélníčkama s prťavejma ikonkama a uřezanejma názvama programu případně doplněného názvem souboru.... Vždyť možnost naskládat na hlavní panel zástupce nejčastěji používaných programů je podle mne to nejlepší vylepšení windows 7, ikona programu je vždy na stejném místě, ergonomicky je to dokonalé, nemusím pokaždé lovit odkud maximalizovat program. A největší tragédie je, že to po těch dvou to budou papouškovat všichni včetně těch, co viděli win8 jenom na obrázku. Asi jako když ještě před uvedením začali odepisovat windows phone 7. Je neuvěřitelný, jak někdo na technologickém webu může být tak konzervativní a zpátečnický, bez schopnosti širšího pohledu na věc, asi jsou už moc starý

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
PetrL113  |  04. 03. 2012 11:43  |  Microsoft Windows 7 Chrome 17.0.963.56

Je tam ve W8 nějaký nový WMP nebo je tam použité Zune? Zune mi v současné době přijde hezký, ale tragicky dlouho se spouští a ještě hůře vyhledává a ovládá se.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
04. 03. 2012 13:19 | Microsoft Windows 7 Firefox 10.0.2

Tak v podstatě s váma souhlasim, ale nedokázal bych bejt tak slušnej při tom hodnocení. Jinak na tom aeru mi vadí že když si změnim barvu tak panel dole má tu mojí barvu co si nastavim a záhlaví oken je o hodně světlejší a vypadá to příšerně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
04. 03. 2012 14:13 | Unknown Chrome 17.0.963.56

Taky jsem se připojil k testování "nových" Windows 8. Zatím jsem spokojen. Nabídku Start jsem zprovoznil přes externí aplikaci a občas zavítám i do Metra. Je to asi vizuálně největší změna, ale pod povrchem GUI se schovává dost vylepšení, především má člověk větší přehled, co dělá (kopírování, Task Mannager, ...) ale když vynechám Metro rozhraní a po "doinstalování" start menu jsou to v podstatě Windows 7+ a i to se mi líbí. Doufám, že MS na finálce ještě zapracuje a především ve verzi Enterprise vynechá Metro nebo ho alespoň upozadí, protože pro korporátní sféru je to podle mého názoru zbytečné... Naopak pokud chcete tento systém na svém Home multimedia center, které je připojené na velkou obrazovku v obýváku, pak mi přijde Metro jako výborná alternativa ke start menu. Ještě jedna poznámka k Metro aplikacím....v Consumer Preview se mi neobjevuje tak opěvovaná aplikace Socialite.Nevíte v čem může být problém?
Děkuji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slizzard  |  04. 03. 2012 15:30  |  Unknown Chrome 17.0.963.56

Když jsem ukazoval Windows 8 rodině, známým, tak se všem moc líbilo. Byli nadšení, jak je to perfektní a intuitivní systém.
To bude asi tím, že jsem si s ním hodně intenzivně hrál několik hodin a všechno nastavoval, že se na to dá dívat a docela to i funguje. Už se těším, až jim to dám do ruky se slovy: "Tak a teď mi vypni tenhle počítač." Myslím, že většina z nich by ho nevypla ani po hodině hledání, jak je to metro "intuitivní".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Kroxigor  |  04. 03. 2012 16:39  |  Macintosh OS X AppleMAC-Safari 5.0

Pokusně jsem to nacpal do Acer IconiaTab W500p a opravdu to na 1GHz CPU s 2GB RAM jede velice svižně oproti Win7.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
umiyaki.cz  |  04. 03. 2012 17:15  |  Microsoft Windows 7 Opera 9.80

Bohužel jsem v rámci původního zaměstnání zažil mnoho podobných konceptů, které byly dotaženy do provozu, i když rok předem bylo jasné, že to nebude dobrý projekt. Prostě zde byl tlak ze strany vedení. Toto je problém velkých firem, kde je část lidí ve vedení projektu odtržena od reality běžného uživatele. Každý si hájí svoji pravdu a podle Win8 to vypadá, že nyní nejsilnější v MS prosazuje nepříliš dobrý koncept.
Problém je, že kdyby nyní umožnili jednoduše oddělit Aero desktop od Metra (třeba při instalaci), jednalo by se pouze o Win 7 s nějakým nadstavbovým managerem a toto není pro marketing dost dobré spojení. Mluvit o přelomu a vytvořit zase jen DOS s Win 3.0 ... to neprojde.
Přitom se Windows 8 daly krasně vybudovat z Windows 7. Dala se dopilovat plocha, aplikace pro pokec, poštu, FB, G+ atd. ve formě oušek/zajížděcích panelů u boční strany monitoru, lepší systém notifikace a podobně ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pulpivo  |  04. 03. 2012 18:48  |  Microsoft Windows 7 Chrome 17.0.963.56

revoluce v PC podle mě taková, že každý bude vlastnit chytrý mobilní telefon s 4-8 jádry na 2Ghz (první 4 jádrové vlaštovky tu již dnes jsou) Doma a nebo v práci budete mýt pouze monitor s klávesnici. Vše samozřejmě bezdrátové. Telefon zapojíte do dokovací stanice a ten se přepne do desktop verze.s klasickou plochou a aplikacemi.Ubuntu s androidem už má taky pracovní verzi a windows 8 je podle mě úplně to samé ;)otázkou trochu je jestli to tak vydí i M$, nebo jestli je to jen moje domněnka :))))))))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Krejmaj  |  04. 03. 2012 20:06  |  Microsoft Windows 7 Chrome 17.0.963.56

tak sem to zkousel na
Intel Celeron Ghz
2x 256MB RAM
Ati Radeon 9200se
80GB HDD WD nejakej pata
a neuveritelne se mi to sekalo, xpčka na nem asi budou muset zustat :/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
xlnc  |  04. 03. 2012 20:52  |  Microsoft Windows 7 Opera 9.80

Doufám, že bude verze Windows 8 PC Premium - bez metra.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Ellesmérys  |  04. 03. 2012 21:05  |  Microsoft Windows 7 IE 9.0

Jak se někomu můžou líbit hranatý okna ?? Zaoblený je to mnohem hezčí, elegantnější a přirozenější. To je jako kdybyste dai přednost hranatýmu kostkovytýmu paneláku před budoucí českobudějovickou koncertovou budovou ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Pavelka IT amater  |  04. 03. 2012 21:51  |  Microsoft Windows XP IE 8.0

Vždycky jsem si myslel, že tak slavná a obří firma, která zaměstnává tisíce expertů a programátorů - MICROSOFT si dá záležet, aby její nový klíčový produkt Windows 8 byl lepší než sedmičky. To co zatím předvedla je s uživatelského pohledu tragické. Souhlasím, že Metro se bude hodit do prostředí tabletů nebo na mobilní platformy, ale uživatelé desktopů vyžadují snadné, logické a precizní ovládání s důrazem na vysokou variabilitu individuálního nastavení. Zmiňované zásadní nedostaky jako např. chybějí informační lišta, při které člověk neví co se s počítačem právě děje, zda je připojený na síť, nemožnost mít souběžně v chodu na obrazovce více programů, s kterýma potřebuje součastně pracovat, schizofrenie puštěného videa v Airo a vynucené přehrání v Metru, diletansky jednoduché aplikace a prohlížeč v Metru, nemožnost uložit v Metru např. obrázek z webu, tak to je už vrchol ! Windows 8 je zatím dobrým kandidátem na propadák desetiletí v operačních systémech. V této podobě znamená pro seriózní práci na desktopech jednoznačnou cestu k horšímu Myslím, že pokud se v Microsoftu neprobudí a nebudou akceptovat požadavky uživatelů, Windows 7 bude poslední dobrý systém a osmička se nechytne u budoucích uživatelů. Nedělejme si iluze, že celý svět a firmy zahodí počítače a sofistikované programy navržené pro seriózní práci a budou pracovat jen s triviálně jednoduchýma tabletama a se stupidně jednoduchýma aplikacema Metro, které neumí skoro nic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
romo.11  |  05. 03. 2012 19:54  |  Unknown Firefox 3.6.27

Mne sa nepáči, že na ňom nemôžem prispievať do tejto diskusie, IE10 nefunguje, dokonca mi ani stránku www.zive.cz mi nezobrazí .... Hrôza, nech už v tom má prsty ktokoľvek, prosím napravte to !!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gersa  |  05. 03. 2012 21:54  |  Microsoft Windows 7 Chrome 17.0.963.56

Muze mi, prosim, nekdo poradit, jak predelat kuleta rohy oken aplikaci ve Win7 na hranate aka W8?Dekuji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
05. 03. 2012 23:05 | Unknown Chrome 17.0.963.65

Mne nefunguje ani jedna aplikacia v Metre? Robím niečo zle?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
07. 03. 2012 00:01 | Macintosh OS X AppleMAC-Safari 5.0

No, tak jak na to tak koukám, přibude příší rok více zákazníků Apple a také se značně zvětší linuxová komunita. Na chlup přesně jako když Microsoft zkusil vnutit lidem Visty. Steve Ballmer a jeho tým jsou nepoučitelní, když nejsou problémy s výkonem musí alespoň totálně zmrvit design vnucováním odporných barevných kachlí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
12. 03. 2012 07:17 | Microsoft Windows 7 Opera 9.80

Staci sa pozriet na velke predaje smartphonov a tabletov a stagnaciu predaja pc a notebookov kde je trh uz nasyteny. Prave preto MS tak nasilu pretlacuje Metro aj na pc aby zaroven podporil predaj mobilnych zariadeni ktory nie je taky ako by si ho MS predstavoval. Predsa ma velku zakladnu pouzivatelov ktorym bude vyhadzovat Metro na oci kazdodenne. Neviem mne sa ten system fungovania os od MS velmi paci ale vidim tam obrovske medzery. nechapem preco poriadne nezapracuju na dizajne. Chcelo by to omnoho viac interaktivnych prvkov, atraktivnejsie moderne prostredie nez len jednoliate stvorce osadene jednoduchymi ikonami alebo moznost volby tak ako na desktop win ked si uzivatel zvoli aero rozhranie alebo klasicky vzhlad z cias win95. http://www.youtube.com/watch... nieco v takomto style, dlazdice budu v 3d priestore, budu mat rozdielnu velkost ktora zavisi od pouzivania aplikacie, budu pohyblive, transparentne.
Na pozadi mi budu behat wallpapery, alebo fotky z najnovsich udalosti vo svete spolu s kratkym komentom. Na druhej strane uzivatelia ktori vyzaduju vykon a rychlost si zvolia povodny vzhlad. tolko moj nazor, ze v dnesnej dobe ked na notebooku spustim hry typu crysis by aj ten operacny system mohol vyzerat trosku modernejsie a interaktivnejsie

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor
Aktuální číslo časopisu Computer

Megatest 24 PC zdrojů

Jak využít umělou inteligenci

10 špičkových sluchátek s ANC

Playstation 5 vs Xbox Series X