Sedlácon 😁))
reakce na: @rollsroyceVážně by pan Čížek měl vypadat takhle????? http://pcdays.cz/foto/1.jpg..... http://pcdays.cz/foto/2.jpg..... 😀😀😀😀😀😀
Umažte ty tečky 😉
Dojem časopisu na základě "upoutávky":No tak má to nějakou obálku (která nestojí za nic), no zrychlení Windows, no, žádná zábava, nic moc, no, tak co tam je dál, no brašny... ty vole, to se mi snad zdá takováhle prezentace vlastního čaposisu... pane šéfredaktor, vy jste ... PAKO.
Pánové, když jste to cituji "nestudovali", tak se k tomu nevyjadřujte a něco si o tom radši přečtěte! Obzvláště, když máte překlad ACTA na vlastním serveru: http://goo.gl/wnXCz... Detailní a srozumitelná analýza je pak zde: http://goo.gl/5Hd7G... Mimochodem, když jste tak "nestranní", tak jste nějak zapomněli zmínit bezprecedentní vybírání výpalného za všechno možné! Bezprecedentním myslím, že vychází z presumce viny, která v normální demokratické společnosti moc opory nemá.
sdílejte na FB, ať se dozví široká veřejnost!http://www.youtube.com/watch... a ještě zde je asi největší centrální peticehttp://www.avaaz.org/en/eu_save_the_internet_s... ...
Svoboda znamená, že práva jednoho končí tam, kde začínají práva druhého.Být naprosto bez pravidel a moci si dělat úplně cokoli, co člověk chce .. to není svoboda, ale anarchie.
no ale nějaké pořádné byznys hadry, to byste teda jako nositi mohli, pořádně decentně oblečený, třeba jako pan Holčík, né hadry pro skejťáky
mna by skor zaujimalo čo to je za router, značka..ten repeater myslim
Pokud se nepletu tak router byl od D-linku a repeater od asusu
to si mi velmi nepomohol
ad1SVOBODA není to, že kdokoli kdo má větší "svaly" než já mi "vykolíkuje ohradu" a následně mi přikáže: "A teď tou ohradou 'svobodně' běž!!!". A mojí jedinou "svobodnou" volbou bude běžet nebo si nechat "rozbít hubu do krve" (a nebo i hůř) a pak stejně tou ohradu běžet. :-/ad2"Skutečně nechci žít v plánovaném hospodářství, kde cenu určí vláda. To už tu bylo." 😀 Nevím, kde kdo žijeme a nechci někomu kazit iluze, ale "To tady je!". Jen možná někdo, má nevím proč pocit, že pokud žije v zemi kde téměř 100% bankovního sektoru je v cizích rukách a stejně jako 80% průmyslu repatriuje zisky do zahraničí, má iluzi SVOBODNÉHO života v ještě svobodnější zemi. He. He. He. A ještě tu o Petrovských a zvířátkách. Pls. 😉
To je pořád dokola, "peněženku bys neukradl, ale písničku ukradneš?"Písnička se nedá ukrást, protože se nedá vlastnit. Vlastnit můžeš jen fyzický nosič, ale ne informace na něm, copak to nedá rozum?A umělci mají právo na odměnu, ne na prodej cédéček. Éra fyzických nosičů je over, tak se s tím smiřte. Byla to vlna, která opadá, nic víc. Vyrostl na tom průmysl, a když se vývoj posunul, tak se nahrávací firmy vztekají. No smůla, pánové, holt se přidáte k výrobcům drožek, klobouků a vycházkových holí. Většina hudebníků vás stejně nikdy nepotřebovala, živila se objížděním koncertů a festivalů nebo dávala hodiny hraní, a ta hrstka, která díky vám zbohatla, tak ta to holt bude muset začít dělat taky.
Mne osobně mnohem více zajímá, co tím skutečně sledují. Všude se vždycky utrousí že by ACTA měla znamenat kontrolu mého zařízení na nelegální obsah. Ale dokáže si někdo představit realizaci něčeho takového? Podle mne je to nemožné a protože lidi, co se tímhle parazitováním na autorství živí, nejsou žádní blbci, tak se za tím musí skrývat něco víc. Napadají mne dvě alternativy. Ta lepší je jen bububu, aby se lidi víc báli a dávali si větší pozor s čím cestují, případně doplněna o trochu té šikany "na ukázku". Ta horší je situace, kdy si "následně" uvědomí, že taková kontrola není možná, a proto se zavede paušální poplatek z každého takového zařízení, aby se pirátství kompenzovalo (přesně podle vzoru naší OSA a kopírek či vypalovaček). Možná jsou i jiné cíle, které tím sledují, ale jistě žádný nebude pro mne dobrý. Rozhodně ale nepůjde o tu zmiňovanou kontrolu, protože ta je nerealizovatelná. Uvažte, že jedu se svým notebookem a chtějí mi ho zkontrolovat: Bod A - Software. Bude se vytvářet monstrózní katalog softwaru a k němu příslušných licencí? U běžného uživatele nepůjde o nijak velké množství, ale u mého zmíněného notebooku půjde o stovky aplikací. U mne by taková kontrola trvala mnohonásobně déle, než jakákoli osobní prohlídka (jen pro legraci si zkuste ve svém správci souborů vyhledat všechny EXE soubory). A to nemluvím o tom, jak to prodlouží multiboot. Přesto je to z oblastí zájmu asi ta nejpředstavitelnější část. Už vidím lidi podobného ražení jako jsem já, tedy mimo svou vlastní práci ještě nadšence do programování, 3D modelování, grafiky a hudby, kteří mají na svých discích aplikace od open source po personal non-commercial freeware, jak raději posílají své stroje napřed poštou nebo je pečlivě balí pro cestu v nákladovém prostoru než by se smířili s takovou prohlídkou. Pokud se z toho ovšem rovnou nestane ilegální kontraband a nebudu muset takové zařízení hlásit i tak.Bod B - Hudba a film. Svá CD mám v MP3 kompletně, DVD jen některá (jde to pomalu a není na to dost času). Podskupina týchž MP3 je samozřejmě i v MP3 přehrávači. Jak si představují, že na letišti zkontrolují moje skříně na disky proti AVI a MP3 v zařízení? Bude to tak, že vše co nebude spojeno s nějakým legitimním on-line (na místě ověřitelným) účtem oprávněného poskytovatele bude ilegální? Nebo dostanu lhůtu, aby jsem to naložil do auta (a znám lidi, co by potřebovali spíš Avii) a někam to vláčel, aby jsem se očistil? A jak třeba chtějí hudbu identifikovat? A co hudba, kterou nebudou schopni zařadit, tedy od samostatně tvořících umělců?Bod C - Knihy a autorsky chráněné texty. Pominu veškeré ochrany, kde ze mne nikdo hesla nedostane bez soudního příkazu. I bez toho - to chtějí každý můj dokument číst (strojově či dokonce manuálně), aby si ověřili, že jde skutečně o můj dokument a ne poslední bestseler? A to jsou s tím srozuměny všechny společnosti, kde hrozí, že se šikovnému celníkovi takové dokumenty zadrhnou za nehty? A zase - jak dlouho si představují, že to bude trvat? A co texty nezávislých autorů? Nebo texty které například máte možnost koupit v tištěné formě nebo stáhnout zdarma v PDF atd?Takhle by se dalo pokračovat dál a dál. Kontrola, jak se o ní mluví, je prostě nemyslitelná. Ne s našimi stávajícími právy(!) a legitimními možnostmi. Dokonce ani "zakázkový model" tu nemožnost nevyřeší. "Zakázkovým modelem" myslím stav, kdy velké společnosti budou celníkům zadávat "zakázky" po čem se mají pídit, tedy kdy se nebude hledat nelegální obsah jako takový, ale konkrétně od těch vlastníků práv, kteří to budou požadovat. Neřeší to totiž ani čas, který to zabere (software mlže být nainstalován kdekoli a pod jakýmkoli jménem = hledat všude), ani stav s kopiemi legálně vlastněných médií, kterážto samozřejmě nebudete mít sebou. Takže pokud se Živě chce zaměřit na to, co na ACTA nejvíc smrdí, mělo by opustit filozofické úvahy a zkusit ty ryze praktické. Zkuste pro nás čtenáře zjistit, co se za tím skutečně skrývá a jaké (pokud vůbec nějaké) představy existují o tom, jak chtějí tohle v praxi realizovat. Tomu by jste se vy jako novináři měli víc věnovat, protože pokud já vím, tak se to téma velice odbývá a myslím že záměrně.
S posledním odstavcem nelze než souhlasit, nicméně ACTA je skutečně komplikovaná. Není to tak jednoduché -- i díky tradičně vágnímu právnickému jazyku. V příštích týdnech a měsících se bude hojně rozebírat až na dřeň. Bohužel v momentě, kdy chtějí lidé slyšet jen tu svoji pravdu, je to poněkud komplikované.
Analýzu právničiny "svépomocí" jsem neměl na mysli. A s lidmi co chtějí slyšet jen tu svou "pravdu" je to stejné za každých okolností, ať jde o mezinárodní úmluvu nebo o to, kdo má uklízet okolo popelnic.Já měl na mysli spíš to, že vy můžete víc než já (pravda, jen o chlup, ale přece) zatlačit na politiky a další zainteresované osoby (třeba zástupce softwarových a nahrávacích společností), aby z nich vypadlo, jestli mají alespoň elementární představu o tom, jak by fungovalo to, co navrhují. Máte také větší možnosti upozornit na to, že je taková kontrola nemožná právě pro případ, že si připravují půdu po paušální zpoplatnění v tom stylu, jaký jsme tady v Čechách už taky párkrát zažili, to jest: "My jsme na počátku netušili, jak složité a náročné, ne-li nemožné, to bude, a proto se jeví jako jediná rozumná možnost jak dohodám dostát zavedení poplatku na každé takové zařízení". Už jenom když jim takovou možnost předestřete rovnou jim tuhle kličku minimálně znesnadníte. Nenechal by jsem se ani odbýt řečmi "já nejsem odborník", protože to je v politice (stejně jako v životě) zcela samozřejmé. Ale jestli neprosazují vágní chiméru, tak je taky samozřejmé, že se s odborníky poradili. Tak co jim ti experti řekli?Na to jsem spíš myslel. Neprosazují jen ideu "měli by jsme" aniž by věděli jak? A pokud si myslí, že vědí jak, tak ať nám to taky zkusí sdělit.
Myslím si, že by nebylo špatné, kdyby třeba jednou za 14. dní byl vyloženě HW Týden Živě s P. Nygrýnem + D. Polesným..B-]
Samozřejmě chceme zapojovat i další tváře z redakcí, ale není to tak snadné. Natáčíme v době, kdy kolegové z časopisů nejsou vždy v práci, jelikož mají po uzávěrce čísla. Zároveň mají své vlastní povinnosti a natáčení jim jaksi nemůžeme nařídit. Čili proč neustále v Týdnu vidíte mě a Davida? Protože Živě.cz v Brně prostě žádné další redaktory nemá. Tomáš v pátek stříhá Týden Živě, Týden Mobilně a dodělává ještě Zprávy, takže je také vytížený. Obecně s Vámi ale souhlasím -- docela rád bych si dal stejně jako Honza pohov, už to dělám déle než tři roky týden co týden.
Názor byl 1× upraven, naposled 29. 1. 2012 16:48
Ok, děkuji za objasnění. Vaše učast v Týdnu Živě mi nevadí. Jen si myslím, že by tam mohlo být třeba jednou za měsíc nějaké pořádné HW "okénko" s P. Nygrýnem, u kterého si myslím, že je takový Váš "HW Master". 🙂
"Čili proč neustále v Týdnu vidíte mě a Davida? Protože Živě.cz v Brně prostě žádné další redaktory nemá."Taky jsem si všimnul a zdá se mi, že se to na kvalitě článků začíná projevovat.
mimo Brno jsou spatni redaktori?
Já bych zkusil p. Nygrýna a p. Holčíka.
Tak jsem tady z té diskuze unaven...hlavně z té módní vložky... ;) Ale dobře mi tak, neměl jsem to číst... 😃Chtěl jsem se docela slušně rozepsat, ale nakonec mi to nepřijde produktivní. Jinonázoroví mě můžou vynadat i tak...ale chci hlavně vzkázat panu Čížkovi a všem ostatním okolo Týdne Živě, že s nimi zcela souhlasím. Jsem unavenej z té všeobecné paranoie. Strašení lidí je dneska děsně v módě...Já vyrůstal na warezu a i dneska v kristovejch letech (čili už bych měl mít rozum) si sem tam něco stáhnu, ale jakmile to bylo možné přesedlal jsem hlavně na legální nakupování MP3. Ano, jsem Mirek Dušín... ;) Děsí mě, jak můj 15ti letej brácha přistupuje se samozřejmostí k nelegálnímu obsahu...já jsem alespoň vždycky věděl, že dělám špatnou věc (ne že bych se dneska styděl)...tihle děcka to ale dneska v drtivé většině vůbec nerozlišují... :(Zkrátka...ACTA neACTA...já s Vašimi názory souhlasím...a oblékejte se jak chcete, mě zajímají Vaše názory a jsem rád, že se snažíte něco tvořit a chodíte s kůží na trh :)
Nechápu logiku toho, že někdo, kdo poskytuje místo pro uložení souborů na netu může za to, co je tam nahraný. To jako když pojedu v autě, poruším rychlost tak dostane pokutu i Porsche A.G. ? Když se teď potopila ta loď tak dostane pokutu i ten její stavitel? :-OA ne, cenu neurčuje jenom nabídka a poptávka. 🙂
Ano, máte pravdu. Ještě míra zdanění, případná dotační politika a pak případné zákulisní dohody. Od toho tu ale máme antimonopolní úřad a bohužel ne zcela funkční ČTÚ. Ale to už jsme tematicky někde jinde.
Názor byl 1× upraven, naposled 29. 1. 2012 13:21
Na pctuningu vyšel skvělý článek na téma Megauploadu a také o tom jak asi fungují nahrávací společnosti. Článek je opravdu obsáhlý a já s autorem naprosto souhlasím. Dost ale už slov, najdete ho tady:http://pctuning.tyden.cz/hardware/multimedia-zvuk-... ...
http://otvali.ru/others/interesnye_fakty_o... ...
Dobrý článek. B-]
tak protoze dneska pro mne osobne prvni bod byl podle meho gusta, zajimavustky taky sly, pak o fin.vysledcich spis ani nevsimal a konec takstaks, tak musim pochvalit tento dil, narozdil od ostatnich kdy pro ostatni jsou zajimave a pro mne ne, a ted nikomu se nelibilo to filozofovani, jinak bych se zdrzel komentare.o svobode zbytecne hlasat uz nemam chut.
Mám návrh 😉🙂Protože se tu pořád většinou mluví o Googlu nebo Google Plus nebo se to většinou na tohle téma zvrhne a to je snad každý díl, kde slyším slovo Google, bylo by dobré to trochu oživit něčím jiným.Já bych uvítal herní koutek. Vždycky by se řeklo jaká novinka se čeká z herního světa, ňáký ten její popis, hodnocení, představení...Dost by mě zajímal ten Kuby leteckej Flight Simulator 😀Neni nad to vidět Kubu jakej je letec přímo v akci 😝 P.S.: Jen aby neměl na letadle reklamu Googlu 😀
S tím herním koutkem, bych to neviděl nadějně. Vzhledem k tomu co redakce paří 🙂 , by museli najmout dalšího redaktora. Ale to se hned přihlásím do výběrového řízení.
Proč ? Stačilo by si pozvat někoho z doupěte. Třeba Karla Kališe :)
To abych radši nikam nejezdil.... Že mi na letišti zabaví pivo, to pochopím, ale že se mi budou hrabat v ntb ? Tady se přes zimu někdo opravdu nudil 😃
Uf, asi by to skutečně chtělo změnu, srovnávat sdílení dětské pornografie s restrikcemi, které připravuje SOPA, ACTA a PIPA je skutečně tendenční a hlavně nesmírně hloupé. Edit: Aby nedošlo k mýlce, nemyslím změnu u týmu Žive.cz, pokud jim to takhle vyhovuje, je to jejich věc a osobně je mi do toho prd. Myslel jsem změnu u sebe, v přehodnocení jaké weby navštěvovat.
Názor byl 1× upraven, naposled 29. 1. 2012 12:17
Týden Živě je pořad se subjektivními komentáři redaktorů, z principu se tedy nemůžeme zalíbit všem. Pokud se Vám to nelíbilo, tak nás nesledujte. To nemyslím nějak útočně, jen konstatuji. Ale nemůžete po nás chtít, abychom své názory měnili jen proto, abychom se zalíbili všem.Mimochodem, opět překrucujete fakta. Dětskou pornografii jsem skutečně nesrovnával s ACTA aspol. Je třeba trošku vnímat kontext. David se mě pouze zeptal, jestli si myslím, že je internet svobodný. Tečka. Myslím, že jsme v redakci všichni proti těmto návrhům. Nevytrhávejte tedy věty z kontextu.
Názor byl 2× upraven, naposled 29. 1. 2012 14:33
zvuk na jednotku! no vidite ze sa to da... vobec tie prelinacky nemusia byt hlasnejsie ako audio stopa. Gratulujem.
Ono je otázkou,jestli celý anonymous nejsou třeba,říkám záměrně třeba protože to nemůžu s určitostí tvrdit, akcičky tajnejch služeb. Třeba se na chvíli shodí web ministerstva obrany,ten sice za hodinu zas poběží ale už si zas někdo může vzít do ruky tu pomyslnou hůl na psa.
Hele vy dva reportéři, kopírování není krádež. Už S. Jobs to dokázal rozlišit.Když už máte pocit, že warnerům nebo universalu ušel nějaký zisk, aspoň to nazývejte spravnými jmény.No a když už máte pocit že jste kradli, tak co vám brání to teď doplatit (když už jste velcí a začali jste vydělávat), třeba si k vám vlastníci duševního obsahu pak dají nějakou inzerci.Ještě, že nemám duši a je mi nějaké duševní vlastnictví ukradené.
Protože jsi nic nikdy nevytvořil, nalijme si čistého vína 😝
Blahoslaveni ti, které neživí autorské dílo. Až po stovkách hodin práce napíšete svoji první knihu, pevně doufám, že ji sám nahrajete na Ulož.to.
Takže se třeba budeš živit jako programátor, ale od svého zaměstnavatele nebudeš požadovat žádnou mzdu, vždyť si vlastně jen okopíroval tvůj kód a ty ho přitom máš stále ve svém počítači. Asi tak?
Moc hezký názor na ACTA sepsal Paul Coelho - mimochodem jeden z nejúspěšnějších současných spisovatelů hlásající, že je rád, že se jeho knihy pirátí, protože to paradoxně pomáhá jeho prodejům. Což je přeci značně v rozporu s tím, co se nám podobné zákony (potažmo nahrávací společnosti) snaží namluvit. Opravdu doporučuji těch pár řádků přečíst od člověka z "branže".http://paulocoelhoblog.com/2012/01/20/welcome-to-pir... ... PS: nutno podotknout, že lidí, kteří warezím, je absolutní minimun, v řádech jednotek procent oproti lidem, co si danou věc koupí za svoje peníze. Opravdu jsou to tak obrovské ztráty vůči výdělku, že je třeba proti tomu zasahovat? Zajímalo by mě, jestli někdo někdy vytvořil graf s tím, jak v čase klesají výdělky těchto společností. Vsadil bych svoje staré boty na to, že ten graf je stále rostoucí a křivka pirátění je naopak klesající (vzhledem ke stále nižším cenám a online přístupu k hudbě). Jenom prostě místo 10Kč vydělávají 7Kč, takže jejich výdělky nejdou tak urputně nahoru. Já si naopak myslím, že pirátění bude v následujících letech dramaticky ubývat i bez jakýchkoli zásahů ať už návykem lidí si danou věc koupit online, tak klesající cenou.Ovšem člověk co pirátí bude pirátit stále. To je jako chtít převychovat kriminálníka. Taky většinou marné. A že oni se nás v podstatě snaží převychovat, respektive udělat si z nás ovečky, co kývnou na vše.
A má pravdu, když jsem já začínal na PC, musel jsem mít všechny programy, ať už legálně nebo ne. Postupem času člověku to dojde a začne skutečně zvládat jen některé a zjistí, že spousta softu je free a i bez instalace plní svůj účel. A to co je nutné licencovat je minimum. Stejně, jako je pravda, že, kde by dnes byl MS, Adobe, Autodesk bez warez rozšiřování to teda nevím. Moc lidí, by ty jejich produkty neznalo, nebýt nelegálního šíření od roku 1995 a dříve.>>>Poznámka: Velká pravda je, že až se opravdu nebude moci stahovat, spoustu A/V děl i softu nikdo nepozná a to ani dema. Mohu potvrdit z dob, kdy internet začínal.
Díky za ten odkaz.
Co se týče toho dotazu na graf, tak tady něco je. Je o tom pěkný článek:http://www.lupa.cz/clanky/smutna-cisla-o-smr... ...
Výborný článek, díky za odkaz. V dnešní době by nebylo na škodu ho aktualizovat ve světle všech těch událostí kolem ACTA/SOPA/PIPA 🙂Původně jsem si myslel, že prostě největší nápor přišel s cd, kdy lidi chtěli digitální kvalitu a proto platili jak mourovatý až se trh nasytil.
Prosím vás co to plácáte, ACTA vám bude prohledávat na letišti např, i data na vašem soukromém zařízení. To je normální? Kde budete mít třeba privátní, nebo firemní data, a oni vám budou hledat filmy a hudbu. A prosím vás jak? Jako soubory, jejich hlavičky, nainstalují vám do naprosto privátního zařizení nějaký soft, který se vám v něm bude šťourat? Hotová katastrofa, 1984 hadr. A co staré *.mp3, kde už od origoš CD nemáte účtenky, jak to doložíte. Nekupovat obsah "vlastníků velkého obsahu".
Prohledávání počítačů, pokud vím, v aktuálním návrhu není. Nepletete si verzi návrhu z roku 2010?
Ano v návrhu, ale Česko i EU je a bude vždy papežštější než papež. Doufám, že budete mít pravdu, jinak bude problém.
tak to muzou i bez ACTA, ze? 😉
Jste na omylu - je. Kvůli protestům ho vyškrtli a těsně před podpisem zase vrátili, jak prosté.
K čemu všemu může ACTA vést, pokud bude uplatněno a zavedeno všechno, co ACTA umožňuje:(1) ISP budou nadále a ještě více identifikovat a sledovat uživatele(2) ACTA v řadě případů staví ladící programy mimo zákon(3) ACTA staví obcházení DRM mimo zákon, ať už ho využijete či poskytnete jako program či službu (4) Kopie DVD pro osobní potřebu může být trestným činem (5) Půjčíte-li čtečku s knihou omezenou DRM někomu dalšímu, porušíte zákon (6) Porušení autorského zákona jste povinní hlásit (7) Na hranicích vám mohou prohlédnout telefon, tablet, e-čtečku i přehrávač (8) DVD přehrávač ignorující nastavení regionu je nelegální (9) Převést e-knihu omezenou DRM z jedné čtečky do jiné je nelegální (10) ISP hostující "nelegální" obsah je plně zodpovědný (11) Celní orgány musí prohledávat obsah zasílané elektroniky (12) Na hranicích vám mohou zabavit mobil, e-čtečku, tablet, ... (13) Software na vytvoření kopie DVD je (opět) nelegální (14) Nestanete-li se udavačem, budete porušovat zákon
a bez ACTA to snad mozne neni? 😀
Začínam mať dojem že Týden Živě je už asi úplne mimo ... To čo je za príklad: Nemôžem nahrať detskú pornografiu, nemôžem hajlovať, nemôžem mať rasistické narážky Asi je jasné že tieto veci čo Googleman povedal, normálneho človeka nenapadne v tejto kauze ani spomenúť, tu sa ale bavíme o niečom úplne inom, v skratke:cenzúra internetu, sledovanie aktivity uživateľov, obmedzovanie uživateľov, odpájanie uživateľov z internetovej siete a pod.Toto nieje v poriadku a ako vidím tak ste asi buď pekne mimo realitu alebo ťaháte za jeden koniec s tou bandou čo toto pripravuje. Nemám slov, otrasné 🙁
Názor byl 1× upraven, naposled 29. 1. 2012 00:45
Od internetové sítě vás může operátor odpojit už dnes. Začněte tím, že si přečtete podmínky svého ISP. Neznám ale slovenskou legislativu.
A zasa úplne pripomienka mimo, áno odpojiť môže aj dnes (rovnako ako tá vaša pripomienka o destkej pornografií, čo bola teda úplne mimo ak teda to nieje pre niekoho úchylná bokovka) Ale odpojenie by nastalo až po dá sa povedať fatálnom porušovaní zmluvy a aj keby som sa neviem ako snažil tak zatiaľ tú slobodu aj podľa zmluvy mám. Ja ale hovorím o práve ACTA ktorá s tej mojej momentálnej zmluvy čo tu mám urobí totálne byrokratické vezenie na sieti ...Ak to nechápete tak žiaľ bohu
A někdo z nás snad tvrdil něco jiného? Poslechněte si to laskavě ještě jednou a uslyšíte, že nesouhlasíme s odpojováním od internetu a se smlouvou ACTA. Pokud jste to tam nezaslechl, zdokonalte si češtinu.
Nemajte strach pán Čížek ja česky rozumiem rovnako dobre ako vy slovensky. (okrem toho ešte mi to pomerne slušne ide anglicky a nemecky ...) Fakty sú ale také že podľa toho videá ste sa nejako extra tomu ani na odpor nepostavili a mám taký pocit že asi viete aj prečo že?
Kdyz uz jsme u predpovidani, jak dopadne Apple v pristim ctvrtleti, tak by bylo dobre brat v uvahu vyjadreni financniho reditele Petera Oppenheimera. Ten odhaduje prijem za nasledujici kvartal na 32,5 miliardy $. Tzn. asi 2/3 toho co nyni.A do velke trojky IT spolecnosti bych pridal jeste IBM, ktere ma nejvice zamestnancu ze vsech a podle trzni hodnoty je kousek za Microsoftem.
Dnešní díl teda je hodně nudný, navíc s Vámi, chlapci, nesouhlasím. 1. je možná neetické stahovat hudbu a filmy, ale současně je neetické prodávat album za 500 Kč. Za mě rozhoduje moje peněženka, která mi říká, že 500 Kč za hudební album je prostě moc. Takže díky českému zákonu mohu s čistým svědomím stahovat (navíc opravdu kvalitní interprety stejně kupuji, ale pravda je, že většina interpretů, které kupuji, mají CD za maximálně 300 Kč novinku, většinou i levnější), navíc stejně platím výpalné OSA mafii za pevné disky a další média, na kterých podle OSA mafie mám pouze nelegální obsah (např. jsem sám sobě ukradl své fotografie vytvořené mým fotoaparátem). 2. asi Vám pánové nedošlo, že i když se ACTA výrazně oseká, přesto dojde k "utažení obojku". Postupné zpřísňování většině lidí asi vadit nebude, protože ti lidé nepřemýšlí do budoucna a nedochází jim, k čemu to vede. A jednou se budeme všichni divit a nostalgicky vzpomínat na dobu minulou.3. chtělo by to vyměnit diskutéry nebo minimálně Kubu Čížka, jak jsem psal už u zpráv, rád bych v Týdnu Živě viděl pana Holčíka, působí na mě jako rozumný člověk s nadhledem, dobře se poslouchá a nemá tak hloupé názory jako pan Čížek.
Tak tak, když tak v poslední době poslouchám ty Kubovi názory, Google mu snad vymyl mozek.
Naprosto nechápu, co je nemorálního na CD v ceně 500,-. Žijeme v systému, kde cenu udává nabídka a poptávka. Pokud na to CD nemáte, tak si ho prostě nekoupíte. Také nemám peníze na Ferrari. A proto nemám Ferrari v garáži. Skutečně nechci žít v plánovaném hospodářství, kde cenu určí vláda. To už tu bylo. Jinak Vás mohu ubezpečit, že Tomáš má stejné názory.Nemorální může být cena například u předražených léčiv, ale ne u CD, což není životní potřeba.Co má s mými názory společného Google, proboha?
Názor byl 2× upraven, naposled 29. 1. 2012 01:32
Přesně tak, cenu udává nabídka a poptávka. V Česku poptávka po CD za 500,- není a stejně se je takhle snaží prodávat a pak ještě naříkají že jim nejdou kšefty a lidi stahujou.... tak když se jim to podnikání nelíbí tak ať to tady zabalí a hotovka ne? Nikdo se z nich na zadek neposadí.
Názor byl 1× upraven, naposled 29. 1. 2012 01:10
Je to jejich podnikatelské riziko, nikoliv Vaše, nebo moje. Mimochodem průměrná deska na iTunes stojí 9-10 dolarů, a 7digital je zpravidla ještě o něco levnější atd. To jsou dvě stovky. To je několik piv. Kolik musí stát deska, aby to bylo pro čtenáře přijatelné? Vždyť někteří by nedali ani 50,- (soudě podle toho, jak se warezí i dvoudolarové programy pro Android).
itunes je podle me spravnej priklad jak by se to melo delat a jak vidno tak apple netrapi nizke prodeje, protoze se jim prodava obsah na itunes dobre a myslim ze dobre se povede i mensim "virtualnim" obchodum. Je treba vzit v potaz i to ze v cesku je stale kupa lidi co o nejakym itunes nemaji ani paru.. vedi ze si bud muzou koupit cdcko v nejblizsim krame nebo si ho stahnout z torrentu. A vzhledem k tomu ze v kamemych prodejnach si za to cd nezridka kdy reknou tu petistovku tak internet tak nejak vitezi. Pointa je ta, ze je treba vzdycky hledat kompromis mezi ziskem prodejce a penezenkou zakaznika a to se jaksi tem kamennym prodejcum moc nechce a tak narikaji ze jim nejdou ksefty.Fuj tohle napsat na telefonu bylo peklo, za preklepy se omlouvam.
Názor byl 1× upraven, naposled 29. 1. 2012 01:45
Jasně, s tím souhlasím, ale máme v tomto přirozený skluz za USA. iTunes je tu pár měsíců, stejně tak Ubuntu One Music Store/7digital, a za pár let tu budou i další služby s mnohem progresivnějšími byznysovými modely. Člověk ale musí být realista, být nohama na zemi. V USA se společnost internetizovala už v 90. letech, u nás o deset let později.
Názor byl 1× upraven, naposled 29. 1. 2012 01:55
No, no, no já internetizoval v roce 1997 a nikdy by mě nenapadlo, že se může stát něco podobného jako ACTA. Měli by mě za pošuka, vyprávět to někde.
A kdy jste začal na internetu něco nakupovat? Je to přeci komplexní proces, kde nejde o early adoptery (Vy, já), ale o ekonomickou masu.
Já, ten samej rok, z holandska "péčko" a z USA Graphic Workshop Pro a Gif Construction Set Pro, kartou samo, PayPay tehdy ještě nebyl. A s nákupem PC, 1995 také komplet legální programy, MS Win 95, MS Word a Excel (tehdy to šlo ještě koupit zvlášť) atd., verze pro W95 byla dokonce dražší než pro W3.1.>Ovšem u programů chápu, že např. pokud škola nenabídne licenci AutoCADu, tak ji studenti "stáhnou". Taky jsem ho měl doma nelegálně, když jsem potřeboval něco dodělat ze školy, nebo nastavit odesílání tisku na plotr a nechtěl jsem se tím zdržovat při hodině. Photoshop např. je něco podobného, první nelegální verzi jsem měl na 4 disketách (to už nikdo neví co to je) 2.5, jo to byly časy, sn a hotovo. Žádná aktivace atd. Dokonce si člověk musel dokoupit RAM, min. bylo 8 MB (měli by vás za blázna, kupovat si licenci, když jste si musel koupit 32 MB RAM jako já, aby to jelo slušně, víte kolik to bylo tehdy peněz?) muhehe. Tím, ale nikdy, nikdo, nikoho nepoškodil, ten soft tak člověk poznal, a naučil se co potřeboval. Nebyl komerčně využit, ale ... po letech jsem si sice nekoupil AutoCAD, ale Photoshop mám licencován, stejně jako dost jiných specializovaných (s HW) programů. Kdybych je, však nepoznal dřív, díky warezu, byl by to dnes jiný soft, a že v určitých (multimediálních) případech na výběr je. Akcionáři těchto firem na tom opravdu vydělali. A warez je vždy nelegální a lidi by k němu měli přistupovat, jak to říct, s mírou, střízlivě. A být to na mě, když je lapnou i firmu, mají vždy nejprve umožnit, "doplatit" licenci a ne nastavovat (odstrašující) pokuty jak blázen, to nikomu neprospěje.>Hájit, ale "vlastníky velkého obsahu" je blbost, chápejte v redakci, že oni využili lidí. Ti "musí" vidět show, "musí" vidět movie a tak to s právníkama zkouleli. Ale o umění, nebo umělce a autory jim nejde ani omylem. Jde pouze o model, CD > DVD > BD > el. nák. > ?, s novinkami a prodej tak jak je, stále starších titulů, kvalita obsahu nikoho nezajímá. Plus výpalné OSA, plus ochrany proti vytvoření vlastní kopie, ale nosič vám při poškození nevymění, plus jste pirát už jak vložíte médium do mechaniky, budete "upozorněni", plus je doba internetu, každý šmudla ví, co se kde točí, i já si nemohu spoustu TV kanálů předplatit, nežiju v USA ani CAN a víte jak vypadá starý seriál nebo film po letech, když se k nám tedy vůbec dostane s mizerným dabingem, kde zmizely všechny ruchy? Jako legrační odpad, všechno je v něm totiž "zoufale" zastaralé.Asi budou muset "naši" nenažranci, pardon producenti změnit i globální a reklamní trh, aby se nemohlo stát, že "toto video nemá pro vaši zemi práva" smůla.
Přesně tak, cenu udává nabídka a poptávka, v tom máte pravdu. V čem ale už pravdu nemáte je nesmyslný odhad, že nekupuji proto, že na to nemám. To samozřejmě není pravda. Nekupuji za tuto cenu proto, že s touto cenou nesouhlasím. Však také o kousek níže píši za jaké ceny CD kupuji. Doma mám hromadu CD a LP, jen prostě odmítám platit nepřijatelnou cenu, proto si album za tuto cenu legálně s čistým svědomím stáhnu a koupím tehdy, kdy se dostane na přijatelnou cenu, ať už proto, že to není novinka nebo je v akci, to mi je jedno. V tržním hospodářství lidé hlasují peněženkama a moje peněženka jasně ukazuje, co je ochotná zaplatit a co už ne.Také jsem začal kupovat některou hudbu na iTunes, za prvé je cena relativně přijatelná (i když by samozřejmě mohla být ještě nižší, ale snad je to teprve začátek) a za druhé tam jsou některé věci, které buď nejdou v ČR vůbec sehnat nebo stojí mnohem víc než na iTunes.Vy možná jste ochoten platit příliš vysokou cenu, já nicméně nikoliv. Zajímalo by mne, jak se třeba díváte na ceny mobilního internetu a volání, zdá se Vám to v pořádku?Tomáš může mít stejné názory jako Vy, ale působí na mě jako profesionál, který se snaží jednat objektivně, zatímco Vy jste čistě subjektivní a v některých případech se to prostě nehodí.Google má s Vašimi názory společné to, že ho neustále omíláte jako to jediné správné a už je toho prostě moc.
Ale to je přeci to samé.Já také mohu nesouhlasit s tím, že Ferrari je drahé, ale... Ale to je tak všechno. Mohu nesouhlasit, že bydlení je drahé... Ale to je tak všechno. Mohu nesouhlasit, že je dovolená v Karibiku drahá... Ale to je tak všechno.U digitálního díla se toto nerespektuje jen proto, že nulu a jedničku snadno duplikujete, zatímco Ferrari nikoliv. Ale ty nuly a jedničky stále reprezentují nějaké dílo. Když navrhnete design stránek, který prodáte a bude vás živit, asi se vám také nebude líbit, když jej někdo zkopíruje a nasadí si je zdarma na svůj vlastní web, protože nebude souhlasit s tím, že za něj chcete peníze.
Není to to samé. Pokud nemám na Ferrari, koupím si třeba Škodovku. Těžko ale nahradím Karla Gotta Evou a Vaškem, protože jde o něco úplně jiného. Ferrari a Škoda splní stejnou službu, odveze mě oboje z bodu A do bodu B. Což ale v případě hudby neplatí, nemůžete jednoho interpreta nahradit jiným. Dalo by se namítnout, že sporťák nelze nahradit hatchbackem, nicméně ve skutečnosti to možné je, protože v obou případech jde o stejnou věc a to dopravu z jednoho místa na druhé.Mimochodem, v závěru jste krásně odůvodnil, proč se Apple soudí se Samsungem 🙂 Samsung zkopíroval iPhone a iPad a Applu se to podle Vás oprávněně nelíbí. Jenže jsem od Vás několikrát slyšel a četl, že soudní spory Apple vs Samsung v pořádku nejsou, protože Samsung vlastně nic neokopíroval. Takže si krásně protiřečíte B-]
Je to to samé, protože ani v Ústavě, ani v Základní listině práv a svobod se skutečně nic nepíše o tom, že máte právo na auto, právo na Karla Gotta atd. Vy máte právo na život, zdravotní péči, máte právo volit své zástupce, máte právo se v této zemi ekonomicky realizovat, máte právo na právní ochranu a tak dále, ale o Karlovi Gottovi, autech a obecně levném zboží se tam skutečně nic nepíše. SGS II je binární kopií iPhonu? Ale no tak... Vždyť to je tak maximálně velmi hrubá coververze. Kdyby Samsung vyráběl binární kopie (1:1), prohraje pochopitelně naprosto všechny spory. Skutečně si neprotiřečím (tedy pokud se při vytvoření kopie skladby/filmu nevytvoří dílo s odlišným zvukem, kamerou a herci... Ale se stejným scénářem).
Názor byl 3× upraven, naposled 29. 1. 2012 02:50
Koukám, že to nemá smysl, nedohodneme se. Takže půjdu dělat něco užitečného, třeba spát 🙂 Dobrou noc.
O to přece nejde, "vlastníci velkého obsahu" využili toho, že "lidé stahovali" a omotali si právo kolem prstu, soukromé firmy, chápete. O ceně za produkty se nehádám, na to mají právo a mohou požadovat kolik chtějí, je na kupujícím, zda to akceptuje. Ale, není v pořádku, zavřít např. megaupload s tím, že určité % obsahu je problém odstřihnem i legální obsah. Stejně jako to, že člověk, kupující, bude nadále platit výpalné (kamera, list papíru, HDD, SSD s vlastními daty problém?), nadále nemůže prolamovat ochrany proti kopírování (vytvoření vlastní kopie) a to, že před legálně zakoupeným dílem (bože, kolikrát já to už viděl, když nebylo po ruce PC) stále uvidí osočování, že je zloděj a to, a to by taky neukradl. To normální není a nikdy nebude, ne v západním světě a pokud ano, přejdu na islám to přísahám.
porovnávať ferari, zápalku a a MP3, alebo film je úplne scestné. už len preto že v prípade diel neexistuje právo na reklamáciu. Ak mi výrobca auta povie auto zrýchli 0 na 100 za 4 sekundy. ja si ho kúpim a ono zrýchli z 0-100 za 14 sekúnd tak mám právo sa požiadať o vrátenie peňazí a výrobca môže mať ešte problémy s tým že zavádzal zákazníka. Ak mi distribútor pred návštevou kina sľubi veľkolepý epický zážitok a kvalitný film, tak dosť často to dopadne tak že stratím dve hodiny plus pár euro za lístok a nikto mi nič nevráti. podobne to platí pri hudbe a zápalkách ak si kúpim zápalky ktoré nehoria vrátia mi peniaze ak si kúpim hudbu ktorú nebudem počúvať, lebo narozdiel od tvrdenia distribútora to bude prudko nepočúvateľný blaf, tak zas mi nikto nič nevráti. Takže prosím neporovnávavajte hmotné veci a duševné vlastníctvo. Alebo potom nech sa aj všetky moje spotrebiteľské práva vzaťahujú aj naň, ale myslím že to by sa vydavateľom páčilo ešte menej ako súčasný stav, keď sa piráti.
ty máš pěkně ubohou logiku....srovnávat Ferrari se souborem mp3 😀možná bys mohl také srovnávat nezkopírovatelné Slunce se zápalkou 😉
Vysvětlete mi, jaký je v tom rozdíl. V obou případech je to lidské dílo. Slunce je hvězda, kterou nikdo z nás nevytvořil.
Dokud budu platit výpalné, budu stahovat. Beztak stahuju převážně věci které se těžko shánějí. Nebo už je mám doma na LP a tudíž nevidím důvod znovu kupovat (často zůznými úpravami zkriplený - odborně remasterovaný) CD.
děkuji za potvrzení, že nevidíš rozdíl mezi Ferrari a empétrojkou 😀
Ano, z hlediska obchodního práva v tom rozdíl skutečně není. MP3 je nosič informace a informace je dílo.
Názor byl 1× upraven, naposled 29. 1. 2012 14:43
😀 Re: Slunce je hvězda, kterou nikdo z nás nevytvořil.A když si stvořím vlastní CD a nazpívám si na něj písničky od Karla Gotta a budu to chtít prodávat, koho všeho se musím optat jestli můžu?
Máte pravdu, ale když si chci koupit CD o mého oblíbeného interpreta, tak chci aby dostal zaplaceno on za dobře odvedenou práci a ne že 70 - 80% ceny jde nějaké nahrávací společnosti.Jinak iTunes jsem nikdy nepoužíval, ale líbí se mi jeho fungování. Jen se chci zeptat zda je možné, že si založím účet a koupím si tam album třeba Madony. Můžu potom dát někomu heslo k mému účtu aby si to album mohl také poslechnout? Pokud totiž ano dá se takhle možná obejít celá ACTA. Myslím tím, že by existovaly nějaké globální účty, kde by byly nakoupeny všechny filmy, hudba atd. a potom se na internetu akorát sdílely přihlašovací jména a hesla.Je to jen jeden z nápadů, ale jak už jsem napsal nevím, jak iTunes funguje, a proto to nemusí být ani možné.
přesně tak, já jsem si v životě koupil jen jedno jediný Audio CD, skupinu Harlej, za pitomejch 12 písní jsem vyplázl 450 Kč ! tehdy jsem si řekl, že stejnou chybu už nikdy v životě neudělám a těm holomkům nedám ani korunu, nyní mám něco kolem 30 000 mp3, flac atd . . a stejně budu postupovat i v budoucnu, jo kdyby zlodějskej Apple měl jednu skladbu za pár centů a né 1 $ to by bylo něco jiného
sami děláte strašnou cenzůru, jakmile vás někdo na něco upozorní že tu máte špatně nebo navrhne nějakou změnu, tak ho v lepším případě hned vojebete, kam si názor má strčit : )
Cenzura je to, když jim neumožníme, aby nás na to upozornili. To se děje jen zřídka u některých exponentů, kteří sem chodí jen proto, aby provokovali. Já osobně slušně "vojebávám" jen ty, kteří sami nasadí agresivní tón. Nejsem splachovací.
Chlapci, budete se někdy oblékat jako lidi? Jdete snad lyžovat nebo co?
Nevím, jak to myslíte. já mám na sobě mikinu s kapucí, kterou v LA na Adobe MAX dostalo několik tisíc designérů.
Gratuluji. V LA mají pobočku i obchody jako Brooks Brothers, Ralph Lauren, Burberry, hledejte inspiraci raději tam.
Tak to vás bohužel zklamu Když si jdu koupit jeany a tričko, tak si prostě vyberu jeany a tričko a nemám potuchy o tom, co je to za značku. Smiřte se s tím, že nejsme redaktoři lifestylového magazínu.
Názor byl 1× upraven, naposled 29. 1. 2012 01:00
Jeany a tričko patří například na stavbu. Mezi lidi je lepší nosit kvalitní bavlněné kalhoty a košili, případně kašmírový svetr. Nicméně, jsem s tím smířen, nevybočujete z českého stáda, jen jsem doufal, že aspoň do té "TV" se lze obléci slušně. Aspoň že nabízíte mp3 versi.
Vůbec nechápu smysl, řešit takovýhle blbosti. Ať mají na sobě klidně pytel od brambor, pokud dokáží nalákat diváky, a jejich pořad bude zajímavý.
Zkuste se někdy projít po ulicích New Yorku, Londýna, Paříže nebo Milána, jistě pochopíte o čem mluvím.
To jako se musíme po všem vopičit? Džíny se taky šijou z bavlněné látky ne? I kdyby ne, tak co je na nich špatnýho?Na stavbu mám monterky.
Zkuste aspoň hodinu nosit bavlněné kalhoty a ne tuhé jeans a není třeba nic vysvětlovat.Vopičit se v žádném případě není třeba. Jen je dobré se inspirovat ve věcech, které umějí lépe, což je, mimo jiné, odívání. Zdůrazňuji inspirovat, tj. pochopit a dle vlastního gusta upravit.
Co je Vám do toho, co kdo nosí? Nosím vytahaný maskáče, obyčejnou mikinu jak Kuba, a potkat někoho, kdo by mi do toho kecal, dám mu facku.To vážně nemáte nic jiného na práci, než se navážet do lidí kvůli takovým malichernostem?Ostatně, další příspěvky na tomto serveru jasně ukazují, že jste jen troll.
Ano, agrese je jednim z prvotnich priznaku reseni dlouheho a narocneho problemu. Ja osobne bych vam ale doporucil navstevu Londyna - Oxford nebo Jermyn st. tam je minimalni sance, ze byste koupil nejakou plastovou mikinu.
Pokud je mi plastová mikina pohodlná, nevidím důvod, proč jí nenosit. A agrese taky řeší problém, když nestačí jednou říci, že se se*ete do věcí, do kterých je Vám prd.
Ja jen ze v kasmirovem svetru se v lete nepotite, v zime nemrznete, na tele sedi lepe nez mikina z plastu. Jen jsem vam chtel poradit, jako jinoch jsem podobne kramy rovnez nosil.
To už je rozumější řeč.
😀 božínku
Tak tak, pokud při pohledu na naše mikiny zvracíte, asi bude ta MP3ka skutečně vhodnější 🙂
Jsem rád, že myslíte i na diváky s estetickým cítěním.
Tak jinak. I v odívání musí fungovat liberální přístup. Buď se oblékáme pro druhé, nebo sami pro sebe. Já se oblékám pro sebe, jsem upřímný člověk. Oblékám se tak, abych to byl já, kdo se bude cítit příjemně. Něco jiného jsou špinavé šaty, týden staré spodky atd., ale to už není otázka módy, ale IQ a hygieny.Díky tomuto přístupu nejsem obětí hesla "šaty dělají člověka" a hodnotím lidi nikoliv podle kašmírového svetříku (který je jistě fajn), ale podle jejich skutečně stopy ve společnosti.
A to mi řekněte, jak souvisí IQ s tím, že někdo nosí špinavé oblečení. Když jsme u té pohodlnosti, opravdu se vám zdají KVALITNÍ penny loafers/společenské boty + bavlněné kalhoty a košile méně pohodlné, než plastová mikina tuhé jeans?
Názor byl 1× upraven, naposled 29. 1. 2012 01:48
Ano, protože jezdím do práce na kole. Vám to vyhovuje, mně zase vyhovuje něco jiného. To je život a ten je krásný. Vše ostatní je malicherná zbytečnost 🙂
Názor byl 1× upraven, naposled 29. 1. 2012 02:27
I na kolo se člověk může obléci vkusně viz. http://www.thesartorialist.com/photos/on-the-street-one-... ... http://www.thesartorialist.com/photos/on-the-street-cycl... ... http://www.thesartorialist.com/photos/on-the-street-our-... ... I v práci jezdíte na kole? Proč se tam nepřevlékáte, když už mermomocí musíte být oděn do těch "sportovních" věcí?
Nemám městské kolo, ale kolo krosové, na které se oblékám funkčně, do funkčního outdoorového oblečení -- venku mrzne. Samozřejmě se převléknu do jeanů a mikiny s kapucí. Už se ale tady v tom přestávám orientovat. O co Vám vlastně jde? Jste prodejce těch kašmírových svetrů, kterého trápí malé prodeje, nebo už skutečně nerozumím tomu, proč zde vedeme tuto v podstatě zcela zbytečnou diskuzi 🙂
Je mne zaráží, proč se tak moc Čechů, a jiných Slovanů, neumí oblékat. A též se vám snažím poradit. Takhle representovat vcelku fajn magazine, být vlastníkem živě, vyhodil bych vás.
Tak ještě že nejsi.
Majitelem Živě.cz je Mladá fronta a.s. V zápatí této stránky najdete odkaz, případně běžte na www.mf.cz, kde najdete kontakty na všechny mé nadřízené počínaje šéfredaktorem (ten v té druhé mikině z umělé hmoty) a konče šéfem představenstva (ten už možná bude nosit kašmírový svetr). Můžete se jim ozvat a pochopitelně žádat mé propuštění. Pokud vás vyslyší, možná si konečně odpočinu tady od těchto diskuzí, které člověku leda tak ubírají energii 🙂
Only in Czech Republic.
Tak ale jedině že jste to Vy 🙂http://dl.dropbox.com/u/77149/mfcz.png...
Váš management zjevně cílí na lidi bez vkusu, v čr jde pravděpodobně o majoritu, ale ne o příliš perspektivní.
Otevřel jste mi oči. Sám navrhnu, aby mi dali dvacet ran rákoskou a ihned poté zaběhnu do nejbližšího krámku a zakoupím francouzské trenýrky.
Škoda, že to, pravděpodobně, myslíte ironicky.
Normálne umieram z toho čo píšeš. Za prvé to, že pre nás točia tieto videá je len ich dobrá vôla, pretože s digitom sú jedinečný na CZ SK nete a je skvelé sa na nich pozerať. Teda je tu ešte dajaký počin na zive.sk, ale to nepočítam. Takže nechápem prečo riešiš ich oblečenie a nie si rád zato, že sa môžeš pozrieť na video, kde dvaja redaktori riešia IT. To fakt nič iné nemáš na robote ? Keď sa ti tak páči ako sa obliekajú v Miláne tak sa tam presťahuj. A teraz v dobe keď polovica Slovákov nemá pomaly, čo žrať tak ma až udivuje ako nejaký debil rieši kašmírový sveter pod IT videom. Teba musia mať v živote strašne radi 😃
A proč, když už projevili tu dobrou vůli, se nemohou slušně obléci? V Miláně se mi líbí velmi, žiji ovšem v jiném západním městě. Ach ta závist, jak já už na ni hezky zapomněl. To opravdu nemáte ani 200€ na nějaký podprůměrný kašmírový svetřík?
"Ach ta závist, jak já už na ni hezky zapomněl", si robíš srandu ? A čo ti mám zavidieť tvoje snáď nevyčíslitelné pohŕdavé správanie ? Tak to teda nie a navyše som neni závistlivý človek. 😃 200 € na "svetřík". Nie nemám, za 280 € si radšej kúpim smartfón ako "svetřík". Nie každý pracuje v "nadnárodnej" spoločnosti v západnom meste. Podľa mňa, keď majú takú krásnu módu a oblečenie, v západnom meste, za tisíce eur, tak majú určite kvalitné IT weby, ktoré navrhovali dizajnéri s kašmírovými "svetříkami". Prečo potom chodíš na zive.cz, kde asi dizajnéri a ako si sa už presvedčil ani redaktori nemajú kašmírový sveter ? Nebodaj nevieš ich reč :-O ?
Tak se odstehuj do Milana ty blbe jeden! kdyby jsi byl majitelem zive.cz jak jsi napsal vyse:1.) mas tak nizke IQ ze by jsi brzo zbankrotoval2.) Jsi tak neprijemny, ze by te brzo nekdo zavrazdil3.) kdyby te nikdo nezabil,urcite by kazdy dal vypoved,protoze pod takovym magorem by nikdo delat nechtel!ps.: nikdo ti nedal pravo urcovat co maji jini lidi nosit a co ne! Jenom proto,ze se tobe neco nelibi,neznamena, ze to musi tak citit ostatni! To by pak lidi byli jako stado(jak jsi sam napsal vyse!) A jestli tohle nechapes(a ja vim ze nechapes)-jsi asi retardovany .... Mel bys byt nesvepravny!
Názor byl 1× upraven, naposled 12. 2. 2012 19:49
Vážně by pan Čížek měl vypadat takhle????? http://pcdays.cz/foto/1.jpg... http://pcdays.cz/foto/2.jpg... 😀😀😀😀😀
Alespon by vypadal trochu elegantne.
Cize podla vasej mienky ani Steve Jobs ci Mark Zuckerberg nevybocuju z ceskeho stada... vsak? Pane na co sa to tu hrate?!
Ti naopak vybočují ze stáda hezky oblečených lidí, kterých je na Západě většina.
1. Na zapade som zil dost dlho na to, aby som si vsimol ako sa tam ludia obliekaju-zrejme ste tam nikdy nebol a zijete vo svete filmov a tv serialov z USA.2. Nachadzate sa na spravodajskom webe zaoberajucom sa IT (schvalne skuste cnettv.cnet.com) a nie na webe CNN.3. Nerozumiem cim vas ich oblecenie uraza. Cim je nevhodne?4. Preco mate potrebu rypat do niecoho co vobec nesuvisi s temou tohto webu. Snazite sa tak na seba upozornit?
1. A kde žijete/žil jste?2. Ano, koukal jsem se a lidé jsou tam oblečení PODSTATNĚ lépe.3. Uráží mne svým vzetřením, proč nemohou být oblečení např takto? http://www.clichemag.com/wp-content/uploads/2011/0... ... Dokonce by si mohli ponechat i ty nepohodlné jeans.4. Tito lidé vystupují na tomto webu, tudíž s ním souvisí, dokonce velmi úzce.
bože ty jsi kus blbce! Nechceš tady náhodou mít svojí vlastní sekci s oblečením? Nebo rovnou pořad! To by bylo. Kdo tady ty tvoje blbosti nesouvisející má číst?Smažte ho někdo...
Pozor na ta slova, drahý. Pořad klidně budu mít, ovšem za patřičně vysokou odměnu. Nechceš-li mé příspěvky číst, nečiň tak.
běž se vycpat trolle!
Proč bys ho mazal? Já s ním také nesouhlasím, ale má svobodu se vyjádřit stejně jako každý druhý. A dokud není vulgární (což není) je to pouze odlišný názor, který ty musíš akceptovat jako součást diskuze.
1. Co vas je do toho?2. CNET - . http://cnettv.cnet.com/apple-tv-remote-future/97... ... Oficialny CISCO streem na youtube - http://www.youtube.com/watch... 3. Cim konkretne je toto krejsie alebo pohodlnejsie???4. Nuti vas niekto chodit na tento web? Preco si nevyberiete nejaky lepsie obleceny web? ....Pane Cizek, ze vy si tohto cloveka platite za vyvolavanie flame a ja som sa nechal nachytat??? Lebo inak si taketo povrchne spravanie dospeleho cloveka nedokazem vysvetlit 🙂
1. Asi víte, proč se za to stydíte. Nebyl jste náhodou v ČR?2. Ano v IT je řada lidí co se neumí oblékat, pořád jsou ale oblečené podstatně lépe, než Čecháčkové. 3. Lepší materiály, lepší střih. Evidentně jste je nikdy neměl v ruce, natož na sobě, někdy to zkuste a pochopíte. 4. To že sem chodím, neznamená, že musím být se vším spokojen.
Hele, elegáne, nahoď svoji fotku ať se můžeme pokochat. Nejlépe něco z New Yorku, Milána, Londýna, Paříže atd., mohl bys nahodit třeba něco jak sedíš v kavárně na promenádě, nebo něco z Benátek na mostě jak pod tebou jede gondola - to bude stylové.Jak se oblékají v Madridu? Jsou tam kvalitní? A co třeba Kodaň? Jak jsou na tom tam s oblékáním?
Své fotky na internetu nevystavuji, neboť mám zodpovědné a velevážené povolání.
Názor byl 1× upraven, naposled 29. 1. 2012 04:13
velevážené povolání 😀😀😀😀co děláš? prodáváš v mcdonaldu?
Podílím se na řízení jedné nadnárodní korporace. Co děláš Ty, drahý?
Jsi si jistý, že jsi sem nezabloudil? U takovýho blba jako jsi ty, by to bylo omluvitelné. Jo a mám pravdu, protože řídím jednu meziplanetární korporaci a dokonce dvě mezigalaktické.
Pozor na ten slovnik, blbe.
Máš pravdu. Na takovýho blba jako ty to bylo ještě moc mírný.
Brzy Vas bude kontaktovat muj pravni zastupce ve veci nactiuhrani. Snad mate dost penez na pokutu, jakoz i na uhradu obcanskosoudniho rizeni, muj advokat nepatri mezi nejlevnejsi.
😀 ty dokážeš pobavit. Tohle je tvůj trvalý duševní stav, nebo máš i světlejší chvilky?
Muzete dat fotku takovou, kde nebude videt kdo jste, napr. rozmazany oblicej. Aspon se poucime jak se podle Vas mame oblekat.Kdyz jsem se dival na odkazy, ktere jste sem dal s oblecenim, hned se me udelala husi kuze. Mam k tavemu obleceni odpor a vadi mi. Neni mi prijemne neco takoveho nosit. A pokud bych mel nosit neco takoveho, radeji zmenim povolani.Navic jak muzete psat, ze ta mikina je z plastu. Taky jsem nepochopil, zda vam jde o design nebo o material. Jednou pisete to, podruhe zase ono.Dyt ta mikina vubec nemusi byt z plastu, ale z toho nejkvalitnejsiho a nejdrazsiho materialu, nejkvalitnejsi bavlny.Taky vubec neberete ohled na to, ze nekteri lide muzou mit alergii na prirodni material jako je treba bavlna! Radeji byste ho asi videl pro Vas slusne obleceneho bez ohledu na to, ze by ho to zabijelo.
Je mi líto, ale nemohu. Vykonávám velevážené a velmi odpovědné zaměstnání. Opravdu jste měl na sebe kožené penny loafers, bavlněné kalhoty a košili a kašmírový svetr? Jaké značky, v jaké ceně a kde jste je zakoupil? Mikinu z prvotřídní bavlny jsem ještě neviděl. Na mikinu totiž není potřeba tak kvalitní jako na košili nebo ty kalhoty. A dám ruku do ohně, že mikina, které se chtělo vedení Adobe zbavit s prvotřídní bavlny nebude, tam bude úspěch, pokud z nějaké podřadné bavlny vůbec bude.Má-li někdo alergii na bavlnu, nechápu proč argumentujete ultra kvalitní mikinou z bavlny.
Opravdu mel. Samozrejme jsem nezakoupil, pouze zkousel a necitim se v tom vubec dobre. Jake znacky si uz nepamatuji.Ja jsem jen zminoval moznosti proc to nekdo nenosi, jeden z duvodu muze byt TREBA ta alergie.Dalsi veci je jak se v cem kdo citi, nebudu nosit buhvi co jen proto, ze se to libi nekomu jinemu!Divim se ze se tak branite te fotce. Tak sem nedavejte fotku sebe, ale treba jen toho obleceni, nebo alespon odkaz na to obleceni.Velice by me zajimalo Vase velevazene zamestnani, cim vic si tady o Vas ctu tim vic me to zajima.
A to ani nevíte, ve kterém jste byl obchodě? Bylo to v Čechách? Boty: http://www.ralphlauren.com/product/index.jsp... Ponožky RL, konkrétní kus se mi hledat nechce.Kalhoty: http://www.brooksbrothers.com/IWCatProductPage.process... Košile: http://www.emmettlondon.com/catalog/4/casual-shirts/6... ... Svetr: http://www.ralphlauren.com/product/index.jsp... Sako: http://www.brooksbrothers.com/IWCatProductPage.process... Kabát: http://uk.burberry.com/store/menswear/coats/lond... ... Šál: http://uk.burberry.com/store/mens-accessories/sc... ...
pocital jste ty penize?Ono asi Vase velevazene zamestnani Vam dovoluje si neco takoveho poridit. Pochybuji, ze pan Cizek ma tak velky plat :) Dat pouze za sal £250, to si opravdu radsi koupim neco uzietcneho.Vetsina divaku ma podprumerny maximalne prumerny plat CR.Nicmene takovy styl bych na sebe nedal, ani kdyby to bylo zadarmo. Maximalne bych si to vzal a hned prodal. Kdyz jsem tak prochazel tu nabidku, tak bysem si asi nic nevybral, nic co by se me libilo.Nic proti nikomu, ale prvni co me napadlo kdyz jsem to videl, tak ze bych se citil tepleji nez normalne. Nema cenu se tu o necem dohadovat. Kazdy ma svuj styl a proto nema cenu nikoho do toho nutit. Pokud se to dotycnemu nelibi, tak at se nediva.A mozna prave proto ma "Tyden Zive" takovy uspech, ze pan Cizek je takovy jaky je a nehraje si na neco co neni.
S kvalitním oblečením mnohdy přicházejí i kvalitní pracovní nabídky. Málokdo vás zaměstná jen tak na nějaká důležité posici, kór, když jste šmudla v upocené mikině.
1. CR je pekna krajina, no nemal som prilezitost tam zit.2. Iba vam pripomeniem,ze aj vy ste Cech, aj ked sa ocividne za svoj povod hambite. Zrejme mate pocit,ze ste nieco viac a chcete nam to dokazat. Bohuzial musim vas sklamat. Ani saty, ani peniaze a ani povod nerobia lepsieho cloveka. Je to prave jeho spravanie, inteligencia a respektovanie svojho okolia. Tieto vlastnosti vam ale ocividne chybaju. Vasim kvalitnym a drahym oblecenim nezakryjete svoju prizemnost a malost ...ajked sa o to velmi snazite.3. Niekomu vyhovuje to, niekomu ono. vsetko je to aj o "value for money". Ak nedokazete respektovat nazor inych a ich pravo na vlastny vyber, potom mi vas je uprimne luto. A ano, mate pravdu. Kasmirovy sveter nevlastnim. Davam prednost funkcnemu obleceniu, ktore sa paci mne a vyhovuje najviac mojim potrebam a zivotnemu stylu. Ja nepotrebujem, aby mi nejaky modny casopis diktoval co sa mi ma pacit. Mam vlastny usudok.4. Rieste realne problemy a nie malichernosti ako je oblecenie. Som si isty,ze obaja redaktori vedia,ze existuje aj iny druh oblecenia ako nosia oni. Pochybujem,ze vasim kritizovnim nieco zmenite, takze si k dalsiemu dielu pripravte aj nejake vrecusko do ktoreho budete moct v pripade nudze zvracat z ludi, ktori sa obliekaju do siat,ktore IM vyhovuju!
1. ČR je hezká krajina a valná část staveb postavená do konce 30. let za něco stojí. Zbytek je bída.2. Čech už nejsem, mám cizí občanství, nové jméno, za svůj původ se v podstatě stydím. V ČR se na můj vkus moc krade, je zde vysoká míra korupce a nízká míra kulturnosti a citu pro estetiku, gastronomii a řadu dalších věcí. Mé oblečení není drahé, jen je hezké. Takové oblečení jde koupit i Second Handech za pár €. Maskovat se nic nesnažím, pokud mne považujete za přízemního a malého, je to vaše věc. I don't care :)3. V čem je funkčnější funkční oblečení než kašmír, merino wool apod.? 4. Co je nereálného na oblečení? Oblečení je nějak vyňato z reálna? To že se mi nelíbí jak se pánové se Živě, jakož i řada dalších lidí v ČR je prostě fakt. A nevím co je špatného na tom, když to dám najevo.
2. aha a proto sis tady už 3x změnil jméno pod kterým vystupuješ xD to je dobře že tu nežiješ (o čemž pochybuji), alespoň je ten národ zase o trochu chytřejší bez jednoho blbce.
Proč bych měl mít na živě stejné jméno jaké mám ve skutečnosti?
Jsou to taková místní pravidla. Buď s reálným jménem a plným profilem, nebo anonymně. Takže anonymně.
Kdybyste misto takovych stupidnich pravidel radeji zavedli dress code.
Uvedl jsem sve realne jmeno. Jak jiz jsem psal, uz nemam ceske versi sveho jmena a prijmeni je manzelky.
Ak sa hambite,za vas povod, je to iba vas problem a mozete si za to sam, pretoze iba hlupak si komplikuje zivot takymito starostami. Hrate sa na nieco co nieste a vy to velmi dobre viete. Vkus je kazdeho osobna vec. Ak to ziadne pravidla neprikazuju, kazdy moze chodit obleceny tak, ako to uzna za vhodne.Tymto "peknym" oblecenim sa nam snazite nanutit pocit, ze ste nieco viac a len z tohto dovodu pramenila vasa hlupa poznamka ohladom obliekana redaktorov. Pravda je ale taka, ze mate zo seba a svojho povodu kemplexy, ktore prekryvate modnym oblecenim. To z vas ale lepsieho cloveka nikdy neurobi...
Můj problém, jež jsem si vyřešil. Nemohu žít v zemi, kde se takto krade a kde je tak moc hnusně. Majorita v ČR je zjevně schopná chodit i v pytli od brambor, protože "vkus a co bych se o sebe staral".Nikomu se nesnažím nic nutit, to co si o mně okolí myslí je mi lhostejné a úplně lhostejné mi je i to, co si o mně myslí nějaký neznámý člověk žijící v nějaké díře na Slovensku. Nikde jsem též nepsal o tom, že má oblečení vliv na kvality člověka. Ale když už je člověk "kvalitní", proč by měl chodit hnusně oblečený, proč by měl jíst jako prase, proč by neměl dodržovat zákony, proč by měl páchnout? Ach ty maloměšťácké myšlenkové pochody :) A jen tak mimochodem, modní oblečení, ať už tím myslíte cokoli, nemusí být vždy to stejně co vkusné oblečení.
Clovek s narusenou psychikou a schyzofrenickym spravanim bude mat problem sam so sebou cely zivot. Snazite sa byt niekto iny, kto v skutocnosti nieste. Svab ktory nosi uzdu a sedlo, nikdy nebude kon... vzdy to bude iba svab 🙂 Ak sa nesnazite nikomu nic nutit, o com su podla vas tie vase trapne prispevky? Vnucujete svoj vkus inym a prezentujete ho za ten jediny a najlepsi. Povedzte aky to ma zmysel? Jedine ten,ze sa takymto sposobom snazite na seba poukazat. Ak teda tak pohrdate Coskom, preco chodite na tento server? A podla poctu vasich prispevkov tu travite dost casu. Ano, som Slovak a co je na tom? Pracujem s ludmi z celeho sveta. Naucil som sa ludi rozlisovat na dobrich a zlych, mudrich a hlupych ...nesudim ludi podla ich povodu, farbe pleti, viere ci sexualnej orientacii. Vy pane posudzujete ludi podla povodu. Tym padom vas ja radim medzi hlupakov. Hlupaci mi nestoja za moju pozornost, preto ukoncujem tuto komunikaciu.A davajte si pozor, aby sa v tej vasej zaslubenej krajine niekto nedozvedel, ze ste Cech (urcite vas bude automaticky povazovat za zlodeja bez vkusu...) 😉
Názor byl 3× upraven, naposled 30. 1. 2012 22:45
To, že něčí oblečení neodpovídá tvému vkusu, neznamená, že by bylo neslušné nebo nelidské.
Názor byl 2× upraven, naposled 29. 1. 2012 12:06
Souhlas. Také ovšem neplatí, že je všude vhodné nosit mikinu a rifle.
To je také pravda. Ale myslím si, že toto oblečení zrovna v diskusním pořadu nevadí :)
Já si naopak myslím, že vadí velmi a zásadně. Prozatím to budu řešit poslechem mp3 a pokud si vzpomenu na ty děsivé outfits, přestanu sem chodit úplně.
Re :....pokud si vzpomenu na ty děsivé outfits, přestanu sem chodit úplně. :-O Jen to ne ? Honem všichni do kváder ať mě tady ta modelka nepřestane bavit.rollsnapodobenino to, že se někdo oblíkne hezky tak mu to na inteligenci opravdu nepřidá, máš štěstí, že neděláš se mnou, asi by si umřel odporem, případně pokud by si měl k mému oblékání delší dobu připomínky možná i jiným způsobem. Jsou věci do kterých druhý nekecá, oblékání patří mezi ně. Pravděpodobně ještě nevíš co je to dělat v kolektivu, jestli tedy už si vůbec někdy něco dělal, tví starosti o takoví pico-viny tomu totiž nasvědčují. B-]
A když se někdo obleče vkusně a hezky, ubere mu to na inteligenci?V kolektivu dělám, řídím velký tým lidí a pokud se mi někdo nelíbí, nemám problém jej vyhodit.
Aha, tak ty jsi říí..ditel. Tedy pokud nekecáš (spíš jo) tak ty chudáky pod tebou lituji, jestli je vyhazuješ když se ti oblečení v kterým chodí do práce nelíbí, musíš být opravdu frajer. U nás už by jsi pravděpodobně dávno dostal pár facek.Hele, ale to tě musí děsně štvát když tě někdo neposlouchá a ty s tím nemůžeš nic udělat, viď. 😝U nás se nafintěným chlapům často říká darmožráči. A miluji když si z někoho podobného který je o sobě přesvědčený jak je inteligentní a jak všemu rozumí, můžu udělat srandu. Kdysi už jsem taky dělal i pro slušně prachatý lidi a víš co, oni nosí doma taky tepláky to bys nevěřil. A navíc jsou mezi nimi na pohled úplně obyčejný lidi, který se s tebou normálně baví a nedávají ti najevo, že si něco horšího než oni když máš na sobě montérky a děláš pro ně. Pokud je nutný vypadat slušně a chlap se vyfikne je to v pořádku, pokud se chlap věnuje tomu jak vypadá příliš, je to podezřelí, pokud se chlap zajímá o to jak vypadají ostatní chlapy tak má jenom málo práce nebo se měl původně narodit jako ženská a pánbůh si to na poslední chvíli rozmyslel.
U nás někteří za snobárnu schovávají prázdnou hlavu 😉
Nepochybně. A co považujete za snobárnu, drahý?
Nosim Ralph Lauren veci a su to obycajne tricka a mikiny a co teraz 😃 Osobne nevidim rozdiel v mikinach co maju pani pri natacani od tych co mam ja ... 😀
Rollsroyce ty si troll fakt. Každej at' se oblíká jak chce, a pokud se ti to nelíbí, tak se jdi vycpat. A pokud tady budeš někomu radit jak se má oblíkat to je vrchol. A pokud jak ty tady "machruješ" že máš tolik prachů že by ses jima málem udusil, prosím, kup našim redaktorům něco. Ale geekové se oblíkají tak, jak chtějí, tz. tací jací jsou. A pokud máš nějakýho zástupce, dobře placenýho, není problém. Myslím že jako to udělali v USA by tě někdo mohl zažalovat za trolling. Přeci jen je tu důkaz o tvojí "chytrosti"Na konec, gg, jak se říká ;)
Nu, nechtěl bych být geekem, je-li s tím spojeno i to, že se musím odívat jako bych se chystal do hor a to na velmi dlouhou dobu, možná na vždy.
RL dělá i jiné věci než ty pro východní trhy :)Viz http://www.thestyleblogger.com/wp-content/uploads/2010/1... ...
Po přečtení diskuze nademnou usuzuji, že drahoušek rollsroyce zřejmě trpí těžkou formou britofilie. Možná se ještě mohl zakoukat do talošů nebo frantíků.. germánské národy ani usa módu zase tolik nehrotí. Móda hraje určitou úlohu ve společnosti, ale skutečná hodnota to není. A když se někdo stydí za svůj původ.. snad si každý domyslí. Ještě bys mohl, rollsroyci, napsat své reálné jméno, abych se ti mohl v budoucnu vyhnout ;)
Co je skutečná hodnota?
A mimochodem, ano, miluji (téměř) vše britské, francouzské, italské a z USA.
rollsroyce: Metrosexuál ajťákem?
Když se diskutovaly různé teorie ohledně Megauploadu, tak jedna zajímavá se týká jeho zavření, protože mohl a chěl otřást zaběhlými pořádky v hudbě http://techcrunch.com/2012/01/24/was-megaupload... ... Škoda, že se to nezmínilo.
podle mě tohle je ten hlavní důvod.. že MU chtěl tohle rozjet a tím ze hry vyšachovat klasický vydavatele a distributory. Protože model, kde umělci prodávají obsah přes nezávislého prostředníka (megaupload) je pro současné distributory noční můra, který se bojí a udělají vše pro to, aby tomu zabránili...
Problém je v tom, že toto je jen hypotéza, nikoliv něco, co by se dalo dostatečně ověřit z více zdrojů. Teorií spiknutí je mnoho. Možná je to pravda, ale... Ale možná také ne. Nechť se tomu věnují blogeři a vyšetřovatelé.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.