Twitter využíval telefonní čísla pro dvoufaktorové ověření k cílení reklamy. Nyní se omlouvá

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 3

Názory k článku

05. 11. 2019 10:21

Nemohu si ověřit svůj účet. SMSka nepřijde a hlasové zprávě není rozumět? Máte nějakou radu? Díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
09. 10. 2019 19:55

Twitter je celkove nejaky divny. Od prvniho dne, kdy vznikl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
09. 10. 2019 17:45

„Twitter konkrétně uvádí, že e-mailové adresy a telefonní čísla, která někteří uživatelé zadali kvůli dvoufaktorovému ověření, blíže nespecifikovaným způsobem propojil s reklamními systémy Tailored Audiences a Partner Audiences.”, ponaučení pro všechny, kteří ještě nepostupují jako lidé mého ražení. Účtem na této službě disponuji (pracovně), nicméně nepociťuji potřebu nic u ní dvoufázově ověřovat, protože klienti vždy dostanou extra potvrzovací zprávu a mé telefonní číslo (ověřovací) je pouhou předplacenou SIM kartou. Takže pokud na telefonu, kterého se týká uvidím, že na něj opakovaně chodí cokoliv nevyžádaného (volání, zprávy, emaily ...) výsledek je vždy stejný směr blacklist a okamžitá komunikace se službou, u které jsem ho zadal, kdy výsledkem může být až zrušení účtu z mé strany, užitečného blba si mohou dělat z někoho více naivního! Vždy si obchodně umím poradit jinak, služby Twitter/Facebook využívám jako doplňkové, propagační, pro rychlejší komunikaci se zákazníky a dávám si velký pozor, abych se na nich stal podnikatelsky závislý, aby případné zrušení účtů (vč. neoprávněného, ze smyšlených důvodů nebo „na udání komunity” = elfů), mělo negativní dopad na můj obrat/čistý zisk.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor