Twitter

Twitter přiznal, že málo populárním uživatelům ukazoval více reklam

Stížnosti se v posledních týdnech sesypaly směrem na Twitter. Někteří uživatelé tvrdí, že jim síť začala ukazovat výrazně více reklam než v minulosti. Společnost koncem týdne pro televizi CNBC přiznala, že změny v reklamách skutečně provedla. Ale jsou trochu jiné, než lidé čekali.

Souvisí s tím, že Twitter prozradil, že v minulosti ukazovat větší množství reklam lidem, kteří mají malý počet sledujících. Oblíbení uživatelé s početnou základnou fanoušků měli od sítě jistou úlevu, reklam tolik neviděli. Twitter tím chtěl docílit toho, aby si platformu užili a neopustili jí.

To ale dnes již neplatí. Firma nedávno počet reklam u obou skupin vyrovnala, tudíž pro málo populární uživatele se nic nemění, ale twitterové osobnosti zažili nárůst reklam. Proto pokud jste si něčeho podobného u svého profilu všimli, Twitter vás zřejmě hodnotil jako oblíbenou osobu.

Společnost změnu odhalila jen chvíli poté, co zveřejnila finanční výsledky za třetí kvartál tohoto roku.  Ty jsou horší, než investoři očekávali. Twitter to vysvětlil mimo jiné tím, že se mu vyskytl problém se sdílením určitých dat uživatelů – šla inzerentům, aniž by měla. Dnes má být již problém opravený, ale společnost říká, že ji finančně poškodí ještě v příštím období.

Diskuze (9) Další článek: QR kód už existuje 25 let. A zjevně ještě dlouho existovat bude

Témata článku: , , , , , , , , , ,