Tři kritické opravy pro Internet Explorer

Diskuze čtenářů k článku

Petr  |  07. 02. 2004 18:08

Mam Windows XP, nainstalovanou zaplatu, ale v registrech HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main\, ani v HKEY_CURRENT_USER nemam zadnou slozku FeatureControl !!!
Presto mi stranky ve formatu http(s)://username:password@server/resource nefunguji (pred nainstalovanim zaplaty fungovaly). Prosim poradte, dik
Petr

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kdosi  |  15. 02. 2004 23:56

tak si ten klic vytvor

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kyssling  |  04. 02. 2004 10:38

Nevite nekdo zda lze nainstalovat vzdy pouze posledni kumulativni opravu a ta obsahuje vzdy vsechny predchozi kumulativni opravy ?? Pokud ne jak nainstalovat v ramci jednoho souboru vsechny kumulativni opravy ?? Dikes

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JIBorg  |  05. 02. 2004 22:41

Toto funguje pouze u Servis pack - obsahuje vsechny predtim vydane zaplaty. kumulativni oprava obsahuje vetsinou jen nekolik (napriklad jako ted 3) oprav ktere treba maji nejakou souvislost

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr S.  |  03. 02. 2004 17:44

Dobrý den, prosím, jak mohu zase zapnout v IE ten username:password ? Používám W98 a ten postup z článku nejde. Předem díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dervis  |  03. 02. 2004 18:45

Nekde jsem slysel, ze v Mozille nebo v Opere ta vec funguje (ted nevim, v cem), ale zkouset to momentalne nemam moznost, zadny takovy odkaz nikde po ruce nemam. Takze v nejhorsim by mohlo pomoci nainstalovat moderni prohlizec.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Souček  |  03. 02. 2004 19:12

Mně to ve Windows 98 SE funguje. Pro zjednodušení, takhle vypaddá reg soubor:


REGEDIT4



[HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main\FeatureControl\FEATURE_HTTP_USERNAME_PASSWORD_DISABLE]


"iexplore.exe"=dword:00000000


"explorer.exe"=dword:00000000

Je zajímavé, že se ale tento klíč automaticky ihned přemístí na


[HKEY_USERS\.DEFAULT\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main\FeatureControl\FEATURE_HTTP_USERNAME_PASSWORD_DISABLE]

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Souček  |  03. 02. 2004 19:21

Tedy, ono to až tak divné není. Umístění v HKLM funguje u W98SE také:


REGEDIT4



[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Internet
Explorer\Main\FeatureControl\FEATURE_HTTP_USERNAME_PASSWORD_DISABLE]


"iexplore.exe"=dword:00000000


"explorer.exe"=dword:00000000

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel Kahovec  |  04. 02. 2004 06:47

Funguje to i ve WXP - IE6SP1

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Laik  |  04. 02. 2004 10:44

Ty jo, to je nejaky tajny kod ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Laidák  |  04. 02. 2004 22:57

Ze by Windows XP - MicroSoftInternetExplorer verze 6 ServicePack 1?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  03. 02. 2004 14:43

Všem,kterým už to nekonečný stahování záplat leze na nervy:dejte si Mozillu a budete mít klid.Navíc toho Mozilla dokáže mnohem víc než ten šmejd od MS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Olin  |  03. 02. 2004 17:20

100% souhlas, od te doby, co jsem presel na mozillu, se mi brouzda o poznani lepe. Jen by mohla rychleji startovat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pq  |  03. 02. 2004 23:01

zvlastni, ze k mozilli (firebird) nebyly jeste vydany zadne kriticke zaplaty...



zeby to bylo treba kvalitou kodu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  04. 02. 2004 08:18

Podle mne je to tím,že IE je integrován do systému.A jak vidíme,tak je to asi chyba.Díra v IE ohrožuje celý systém.Další věc:už jste slyšel o viru,který se spouští zobrazením náhledu v poštovním klientu z Mozilly?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Filcka  |  03. 02. 2004 13:32

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fireman  |  03. 02. 2004 13:42

Hehe tak to nevim, ale raci si ani nekupuj pocitac, protoze snad zadna aplikace neni bez chyby. A pokud se nejaka najde, tak je nepouzitelna k necemu normalnimu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mittar  |  03. 02. 2004 13:45

precti si licencni podminky mrkvosoftu a zaplac ... vraceni penez, kde to zijes

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Filcka  |  03. 02. 2004 13:49

Žádné licenční ujednání není nadřazeno obchodnímu zákoníku a pokud poškozuje má práva spotřebitele, můžu vrácení peněz požadovat. Je zajímavé, že to některé softwarové společnosti umožnují (myslím, že až do 90 dnů).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
capo  |  03. 02. 2004 15:11

ak to do tych 90dni vobec stihnes nainstalovat :))))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pet  |  04. 02. 2004 10:31

problém je, že pokud byste si koupil Windows tak zaplatíte několik miliard USD a pak se můžete dožadovat nějakého vracení peněz podle ObčZ. Bohužel na koupi Windows nemáte a platíte pouze pár dolarů za to, že Vám Microsoft poskytuje licenci k užívání Windows a vy svůj zrak proto musíte upírat k autorskému zákonu a ne ke kupním smlouvám v ObčZ. Snáze byste to chápal pokud byste si platil licenci k většímu ekonomickému systému, která je většinou časově omezena na jeden rok, tzn. pokud pět let tento ekon.systém používáte, přestože je pořád stejný, tak každý rok znovu musíte platit licenční poplatek (v řádu stovek tisíc) za to že ho používáte.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Filcka  |  04. 02. 2004 13:39

Miliard dolarů? F.T.I.P., ne? Vždyť je to děravý jak cedník, ty peníze by jim za to nikdo nedal ani kdyby k tomu přibalovali nějakou čubičku...Když si kupuju knihu - je to svým způsobem taky "duševní vlastnictví", někdo do ní vložil svůj um a kreativitu a pokud je to řekněme příručka a bude-li v ní chybět strana, půjdu ji vrátit a dostanu novou. Spisovatel mě své myšlenky nepronajal. Jenom software je ojeb zákazníků, za nehorázný prachy MS dává na trh nedovařené děravé produkty, které svým zákazníkům jen milostivě licencuje... Jenom se divím, že takovou licenční politiku nějaké konsorcium právníků neposlalo dávno do pekel...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peter  |  03. 02. 2004 13:13

neviem, ale po naištalovaní všetkých opravných balíčkov z netu - cez Windows Update, mi idú XPcka este horsie ako predtym, a odstranit ich uz nie je take jednoduche ako nainstalovat ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JIBorg  |  05. 02. 2004 08:44

No je jasne ze to melo vliv na rychlost. Protoze zatimco prvni verze byla hlavne o rychlosti aby uzivatele primeli k prechodu, ta opravena je uz o bezpecnosti takze se vse kontroluje a proto je to pomale, ale bezpecne!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
trashman  |  03. 02. 2004 12:07

Opravdu by mě moc zajímalo, co vlastně po všech těch opravách a aktualizacích zůstalo původního z instalace Windows? Nebo všechno byl jen šmejd, který se postupnými aktualizacemi nahradil?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Venousekh  |  03. 02. 2004 13:08

No já nevím. Minulý týden se ke svým WindowsXP nainstaloval poprvé v životě Linux ( konkrétně Mandrake 9.1 ). Bezpečnostních aktualizací po připojení na net to stahovalo taky pěkných pár mega. A to vycházejí nové distribuce danýho typu Linuxu mnohem častěji než nová Windows , takže by měli mít o dost méně aktualizací.

Jen tak na okraj. Linux se mi líbí. Je zadarmo . Spousta aplikací atd. Ale kurva ty instalace programů !!!!!!!!! To si fakt někdo myslí , že by tohle měl běžný uživatel ( třeba můj táta ) doma a sám si něco instaloval ????  Třeba rozchození zařízení připojených pomocí USB , to je nadlidský úkol. A to je Mandrake údajně jedna z nej userfriendly distribucí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
trashman  |  03. 02. 2004 13:26

Dokud nebude instalace Linuxu tak jednoduchá jako je instalace Windows tak se nikdy tento operační systém nerozšíří naplno. Možná, že je to záměr proč je to tak složité. Jinak by již dávno převálcovali firmu Microsoft. Autoři Linuxu by se měli zamyslet nad tím, kde dělají chybu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
J  |  03. 02. 2004 13:35

ee. netreba easy install. Kdyz to nekdo jednou nainstali dobre = rozumi tomu, netreba to reinstalit (NIKDY). Takze bezny user vubec instalit umet nemusi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Filcka  |  03. 02. 2004 13:46

Instalace linuxu je náhodou jednodušší než win, konkrétně třeba řadiče IDE i RAID jsou detekovány ihned a není třeba (jako ve WinXP) mačkat nějaká blbá písmenka a instalovat ovladače řadiče z diskety(!!!) - fakt úžasně praktické...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
r  |  03. 02. 2004 17:54

Este  k instalacii mandrake:

Len tak naokraj pripomente kto by beznemu userovi poriesil  kompletnu stratu menu (KDE, Gnome ) v pripade ak by doinstaloval nejaky RPM balik do kde.(prejavuje sa to mdk 9.2.)

A uprimne povedane bez ohladu na to kto je "geek" alebo "lama", pokial potrebujem robit nieco seriozne , a "sedim za screenom 10 a viac hodin" denne a toto mi spravi system  - tak ma to naserie a fest (co sa aj stalo), pretoze je pre mna strata casu a $$ nasledne behat po nete a zhanat , kto to uz niekedy riesil, alebo reportoval ako bug. A a je to dovod k zamysleniu o co vlastne panom z MDK ide ked dokazu vypustat taketo shitz, pretoze sa mi zda stale viac ze hlavnym marketingovnym tahom MDK je pocet aplikacii a nie ich kvalita ( cest vynimkam ).

Dakujem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
x  |  04. 02. 2004 01:08

Jo, to je jako se svatbou. Musis s tim systemem chvili "chodit" nez si ho vemes jako jedinyho do svyho compu a sveris mu s duverou (podeprenou znalostmi a zkusenosti) svuj veskery cas (u pocitace).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel Kahovec  |  04. 02. 2004 06:48

Tohle se mi stalo taky. To je jako když chceš před svatbou s někým chodit a jakmile ho oslovíš, upadnou mu obě nohy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pet  |  04. 02. 2004 10:18

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Filcka  |  04. 02. 2004 08:00

Jo to jsem taky zažil.... Menu skrývá položky, když jich tam máš moc, musíš spustit Menudrake a znovu si to nastavit. Můžeš to udělat z konzole, ale taky se k Menudrake můžeš normálně doklikat a spustit ho a vrátit položky start menu na svoje místo. Z hlavy ti to neřeknu, ale jestli o to ještě stojiš, tak ve čtvrtek se na to doma kouknu (dnes nebubu nocovat na místě , kde mám počítač a popíšu jak na to.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JeromeHeretic  |  06. 02. 2004 10:19

Myslim, ze instalace linuxu nebude nikdy tak jednoducha, jako instalace windows. Z principu je to neco naprosto odlisneho a obvykle jiz pri instalaci je snaha co nejvice veci nastavit, pokud nevis o co jde, pak ti pochopitelne pripada instalace slozita. Autori to vedi a je jim to u prdele, protoze predpokladaji, ze pokud nekdo chce pouzivat operacni system, neco o nem vi. Kdyz si ted koupis stihacku, predpokladam, ze budes vyrobci nadavat, ze vyrobil smejd, protoze s ni nejsi schopen litat?
Pokud jsi uzivatel, ktery chce s operacnim systemem pracovat a nerozumet mu, tedy mit nainstalovany system a sadu potrebnych aplikaci, ktere pouzivas, potom jsi tzv. operator. Toto slovo se dnes jiz moc nepouziva a je nahrazeno slovem user, ktere je zavadejici. Operator je cvicena opice, ktera o pocitaci nic nevi, jen vi, ze ma v teto aplikaci kliknout na tohle a stane se to, co chce. Na tom neni nic spatneho, ne kazdy, kdo chce pracovat s pocitacem mu musi rozumet do posledniho sroubku. Nemel by se potom ovsem srat do systemu a uz vubec by nemel nadavat na neco, cemu nerozumi.
Kdyz jsou windows tak skvele a na rozdil od linuxu v nich vsemu rozumite, proc tedy vsichni windows co pul roku preinstalovavaji? Kdyby byly tak srozumitelne, misto reinstalace by si v nich kazdy proste opravil co se porouchalo a jede se dal...
Ovsem praxe je ponekud odlisna, ze? Cemu vlastne tedy v tech windows rozumite? Co je na nich tak uzasne jednoduche? Co udelate, kdyz driver k nejakemu vasemu zarizeni nefunguje?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JIBorg  |  06. 02. 2004 13:53

No já myslím že nutnost Windows co pul roku přeinstalovat je diskutabilní. Jistě, pokud každý den vyzkousim 10 shareware programu, díky nepřehlednosti struktury Windows, většinou mi tam po tom zůstane nějaký balast který mi opravdu začas windows buďto úplně zpomalí nebo se přípíšou nějaké důležité knihovny a něco mi nepůjde( toto je do jisté míry v novějších ME a XP ošetřeno). ALe pokud prostě nainstaluji desítku programů které opravdu potřebuju a používám je, nemám důvod ani po 2 letech cokoli přeinstalovávat. To same ti jak vy říkáte Operátoři, také nemusí přeinstalovávak každá půlrok, protože mnohdy ani istalaci dalších programů neumí pustit, tak pokud se nerozhodnou zrovna uklízet na HDD a smažou nějaké důležité soubory(čemuž jde nastavením práv také zamezit,ale pod DOSem jsem se stím občas setkal) windows jim vydří navěky...
A co vám na windows nepříjde jednoduché? Všude jsou nějaké nápovědy takže jde přinejhorším většinu věcí nějak odklikat a nějak to funguje, to třeba u textového Linuxu nehrozí (a občas se stane že po nepodařené instalaci KDE nenaskočí a jde jen v příkazovém řádku).
A s těmi drivery k zařízení... tam je to opravdu někdy horší, třeba modem do AMR se mi pod XP doteď nepodařilo rozchodit, ale jinak k většině zařízení, pokud mi nejde nějaký ovladač, si můžu najít správný na internetu a ten potom také velice jednoduše nainstalovat( samozřejmě, pár vyjímek se najde,ale to jsou srávě spíše u hodně specifických zařízení, nebo málo rozšířených, alae běžný uživatel(Operátor) s tím většinou nemá problém a Ti co takové zařízení chtějí používa si buďto pozvou zkušenějšího nebo sami to dokáží rozhýbat)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JIBorg  |  06. 02. 2004 13:59

A jinak, já sám protože se mi většinou nechce hledat všechny ty instalačky a Cd s ovladači, si taky raději WIndows co nejdéle opravuji a regeneruji, než bych je přeinstaloval a kdž má člověk dobrý přehled kde co se mu nainstalovalo nebo zapsalo do registru,je to myslím srovnatelně těžké s opravou Linuxu. Když člověk slepě neodklikává všechny položky instalace a všímá si co se mu kde objevilo(obě věci nejsou zas tak těžké jak se může zdát) mužou být Windows stejně srozumitelné a průhledné jako Linux

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tsunami  |  03. 02. 2004 13:30

co je tezke na instalaci programu v mandrake? co ti neslo rozebehnout na USB?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Filcka  |  03. 02. 2004 13:31

No jsi jelito. Když je k dispozici verze 9.2, tak je logické, že 9.1 toho bude stahovat o něco víc...K těm USB zařízením buď trochu konkrétnější, tohle je moc obecné a nekonkrétní konstatování... Na instalace programů je v MDK balíčkovač a funguje (dost) dobře (zvládl jsem to i já a to nejsem žádnej PC odborník...)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Venousekh  |  03. 02. 2004 19:04

Ehm .... mozna jsem jelito ale pokud OS v kterem po spusteni bez zjevneho zasahu nefunguje v KDE vubec nic { tedy .. kliknuti na CD-ROM - nic , kliknuti na GIMP - nic , kliknuti na Konqueror - nic ..... pouze presypaci hodiny a nic } ackoliv den predem vse fungovalo , mam nazvat lepsim, tak fakt nevim. Pro linuxove aktivisty .... ten den predtim jsem provedl v Linuxu pouze jednu operaci ..... napsani textu v Kwordu + ulozeni.

A rady .. typu Proc pouzivas mys ? Jdi do prikazoveho radku a tam napis bflmg psvz rpmp.vgyyf ... si nechte od cesty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jarda  |  04. 02. 2004 06:52

no k mdk 9.2 je pres 300mb aktualizaci . SP 1 pro XP ma kolem 100mb + aktualizace ktere se stahnou samy behem noci... xp mi opravdu vyhovuji vic

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Eerine  |  04. 02. 2004 10:55

Nemůžeš sčítat hrušky z jabkama. U Mdk se ti kromě systémových knihoven aktualizují spousty dalších balíčků(programy,knihovny,zdroje), na které jsou ve Win samostatné ServicePacky, pokud vůbec

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JIBorg  |  05. 02. 2004 08:41

100 MB ma pouze ta prenosna verze, kdyz to stahujes pres Win Update, ma to cca 30MB

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lefti  |  03. 02. 2004 13:39

si delas srandu ne ????
dyt v linuxu je instalaca a aktualizace daleko snazsi nez ve windows. kdyz mas ten mandrake tak si precti neco o urpmi, nebo snad ve windows muzes upradovat jednim prikazem vsechno na nejnovejsi verze? (tim vsechno myslim vsechno - vsechny programy - i tretich stran)
a s usb taky problem nemam (ale mozna zacinajici uzivatel mit muze, nevim)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peter S.  |  03. 02. 2004 13:50

inštalácia programov a niektorého hardwaru je skutočne niekedy katastrofa, treba sa snažiť vždy hľadať rpm balíky - šetria čas a keď máš rýchle a lacné pripojenie na net, tak program urpmi si potrebné veci dokáže sťahovať priamo - ak sa na dotyčnom webe potrebné balíky nachádzajú. I keď sám som si to neskúšal, lebo také pripojenie nemám. Ale na druhej strane je fakt, že akonáhle niečo naištaluješ tak do ide možno donekonečna. Tiež mám Mandrake 9.1

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor