Nemyslím si, že zrovna cena elektromotoru je zásadním problémem elektromobilů. 😉
zatiaľ nie je - ale počkaj pokiaľ neprídu na to, že celý auto-opravárensky biznis nemôže fungovať na bez-údržbových motoroch fungujúcich počas celej životnosti auta.
Rozbije se auto, tak jej rovnou vymenite kus za kus. Jen baterii si nechate ze stareho, nejdrazsi cast auta 😃
Špatný směr, především je potřeba vyvinout bezpečné baterie, tedy bez tekutých částí, nehořlavé, které mají přibližně 5 - 7x větší kapacitu než ty současné, aby se alespoň přiblížili fosilním palivům. Podívejte se kam dojedete dnešním vozem (klimatizace může jet nadoraz), na plnou nádrž (dle vozu), a především na hmotnost tohoto paliva. Nyní srovnejte s bateriemi = neporovnatelné.
Jasně, a vlaky jezděj na uhlí. Každé vylepšení elektromotorů se hodí, nejenom pro elektromobily.
Vlaky mají parní (letní či speciální jízdy), motorovou (nafta) a elektrickou trakci. Pro tebe, ty s elektrickou trakcí si netahají baterie. Dodělej ZŠ a pak se vrať.
Lokomotivy jsou i s elektrickým přenosem výkonu (Lokomotiva řady 781Sergěj - přenos výkonu elektrický stejnosměrný s naftovým spalovacím motorem)nebo nověji hybridní (kombinace naftového motoru a baterií).
Dolphe, ten článek je o motorech, respektive magnetech, ne o bateriích.Že jste to vy, dám vám radu. Lokomotivy s elektrickou trakcí si sice netahají baterie (tedy tahají, ale no nebudeme si to komplikovat), zato používají elektromotory a magnety! A bez toho, aby to všechno na ty baterie muselo běžet. Jojo, technologii nezastavíte.
Jo vidíš, ty řešíš vylepšení elektromotorů tak to promiň, to víš, já se raději zaměřuji na podstatný problém (uložení energie), ne ten snadnější, takže kvůli loko, to jistě vymýšleno nebylo, že jo!
Podle mě se na to díváš blbě. Podívej kam se posunula efektivita spotřeby na aku třeba u notebooků, nebo mobilů.Dnes není problém 12 hodin u notebooku, což bylo ještě před 10-ti lety čisté sci-fi.Smartphone dnes vydrží celý den s výkonem, který před deseti lety nabízel notebook za 50 tisíc a vydržel max. dvě hodiny.Cestou je kromě vývoje zdroje také optimalizace spotreby.Tohle nemáš srovnané.
No, už se na tom určitě dělá .........
Nutnost zvyšovat kapacitu baterie je mýtus. Dojezd 100 km je plně dostačující.
Cože? :-O
samozrejme - preto majú benzínové a naftové autá bežne 5 litrovú nádrž 😉
To není úplně fér srovnání. Účinnost spalovacího motoru je hluboko pod tím elektrickým a víceméně se už ví, že není kam to posunout. Konečná. Z benzínu už víc nevymáčkneme.Benzín je více hořlavé a především explozivní médium, než chemické složky baterií.Oproti tomu elektromotory jsou v podstatě na začátku vývoje s trvale se zvyšující účinností.Dnes s tebou nesouhlasím. Elektromobily mají velkou naději na úspěch, pokud se podaří snížit jejich cenu na úroveň běžných aut se spalovacím motorem.A já budu mít lukrativní práci až do smrti zajištěnou 😂😂😂
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.