woro
17. 6. 2022 • 11:30

U nas ZSE poskytuje sluzbu virtualna bateria. Takze vsetky tieto drahe hracky stracaju zmysel pre bezneho cloveka na okraji mesta.

JiDrozd
16. 6. 2022 • 16:34

Jestli to je z lithia, je to totální nesmysl. Baterie do aut se z lithia vyrábí kvůli hmotnosti - stále mizerná hustota energie v porovnání s chemickými palivy, ale mezi praktickými bateriemi je lithium zdaleka nejlepší. Lithiových článků se ale nikdy nebude vyrábět dost na to, aby na ně mohla jezdit všechna auta, o nákladní dopravě ani nemluvě. Používat je jako stacionární články je totální zhovadilost.Alespoň to bude "hezky" hořet, hasiči jsou radostí celí bez sebe.

g35795
16. 6. 2022 • 12:53

"Uvnitř se nachází baterie s kapacitou 8,7 kWh"
"V rámci připojeného domu lze ale z baterie dostat až 5,5 kWh"k čemu je ta zbývající kapacita 3,2 kWh, když nejde v rámci připojeného domu využít?

vzach
16. 6. 2022 • 11:06

"Výhodou je, že tento bateriový systém může být venku a zvládá pracovat v teplotním rozmezí -20 až +45 stupňů Celsia".
Kdoví, jak se takové teplotní výkyvy projeví na životnosti baterií?

Martin Prokop
Martin Prokop
16. 6. 2022 • 10:33

Až na to že USA a Japonsko mají 110 až 127V při 50Hz a 60Hz..... takže?
Jo a zbytek oni hasiči a pojišťovna Vám to taky vysvětlí :)

uzivatel_cz
16. 6. 2022 • 9:37

Těch 1,1 kW není nabíjení auta, ale naopak nabíjení z auta, kdy baterie auta může být v případě výpadku elektřiny použita jako nouzový zdroj.
Tady v Česku možná spíš zbytečnost, ale v Japonsku, kde jsou například častá zemětřesení, to může zákazníkům dávat podstatně větší smysl.

Roman Langer (RomanL)
16. 6. 2022 • 9:14

Jo jo. A počkejte, až vám zahoří. To se doma zahřejete... 😀

AjaFreeman
AjaFreeman
16. 6. 2022 • 9:01

Ve spojení se Starlinkem se rýsuje pěkná budoucnost ve stylu Na samotě u Lesa. Si koupíte tuhle baterii a diesl-generátor vám aspoň nemusí běžen 24/7, ale jen raz za pár dní. Problém je, že ji budete splácet dalších 20 let, ale životnost bude mít jen 10.

Určitě si přečtěte

Články odjinud