U nas ZSE poskytuje sluzbu virtualna bateria. Takze vsetky tieto drahe hracky stracaju zmysel pre bezneho cloveka na okraji mesta.
Při výpadku elektřiny je ta baterie hodně virtuální.
To je sice pravda ale nie uplne. Cez den to vyraba takze aspon cez den sa da pri takych 4kW v pohode fungovat.
Pokud si zjistíte podmínky poznáte že to jaksi postrádá smysl a jak psal kolega výše při výpadku proudu jste v úplně stejném jeteli jako běžný uživatel sítě
Plejádá voličů 🙂
Jestli to je z lithia, je to totální nesmysl. Baterie do aut se z lithia vyrábí kvůli hmotnosti - stále mizerná hustota energie v porovnání s chemickými palivy, ale mezi praktickými bateriemi je lithium zdaleka nejlepší. Lithiových článků se ale nikdy nebude vyrábět dost na to, aby na ně mohla jezdit všechna auta, o nákladní dopravě ani nemluvě. Používat je jako stacionární články je totální zhovadilost.Alespoň to bude "hezky" hořet, hasiči jsou radostí celí bez sebe.
A takový garážový dům hoří jedna radost ...Vyšetrovanie požiaru garážového domu v Ružinove ešte neukončilihttps://www.bratislavskenoviny.sk/aktuality/ruzinov/72085-v... ... obrázek tady:https://cloudia.banoviny.sk/r770x433n/dc92e7ba-efcb-4... ...
Viděl jsem film “skleněné peklo”. Fakt mazec 🙂
Ine chemie nezvladnu to mnozstvo cyklov, ktore taka solarna bateria musi vydrzat. Ine technologie su zas objemne. Videl som napriklad obrazok flow-baterie pre domace pouzitie, velka asi ako dve americke chladnicky a nehorazne skareda. Alebo potom v standardnom lodnom kontajnery, ta sa mi pacila ale to je pre celu ulicu a nie pre jednu domacnost.Celkom by sa mi na taketo pouzitie hodili sodikove baterie, ktore uz zacina vyrabat cinsky CATL.
"Uvnitř se nachází baterie s kapacitou 8,7 kWh""V rámci připojeného domu lze ale z baterie dostat až 5,5 kWh"k čemu je ta zbývající kapacita 3,2 kWh, když nejde v rámci připojeného domu využít?
V původním tiskovém materiálu je v textu nejspíš chybná jednotka 5,5 kWh místo správného 5,5 kW, jak je to i v tabulce se specifikacemi.Baterie tak má 8,7 kWh a výstupní výkon je 5,5 kW.
Přesně to jsem si myslela. A autor to prostě jenom hodil do translátoru bez špetky přemýšlení...
"Výhodou je, že tento bateriový systém může být venku a zvládá pracovat v teplotním rozmezí -20 až +45 stupňů Celsia". Kdoví, jak se takové teplotní výkyvy projeví na životnosti baterií?
Nejen na životnosti, ale i na výkonu. Baterie v elektromobilu se musí předehřívat, aby dala nějaký výkon. Známý si pořídil baterku, ale nemá ji kam dát dovnitř, tak je venku a je z toho v zimě nešťastný.
Až na to že USA a Japonsko mají 110 až 127V při 50Hz a 60Hz..... takže? Jo a zbytek oni hasiči a pojišťovna Vám to taky vysvětlí :)
A? Co vám brání mít s touto baterií offgrid domácnost postavenou na 110V 60Hz. Někomu kdo má třeba použitý mobilheim dovezený z USA a tedy 110V rozvody se to může celkem hodit.Nehledě na to že konvertor 110V 60Hz na 230V 50 Hz seženete v ceně jednotek tisíc.
Ano to by mohl, tak si k tomu přidejte ješte i pokutu od stavebního úřadů 😉
Za prvé u offgrid rešení nepotřebujete revizi, protože se nezapojuje do sítě.Za druhé záleží na tom co máte v projektu, když tam budete mít vedení na 110V a odpovídající komponenty a silnější průměry vodičů, tak Vám to projde. Tak jakápak pokuta.
Muze Mii nekdo rict na co krome pracky mycky potebujete 220/110?Vsechno ostatni ma Stepdown trafo v sobe na stejnosmer
Možná zkouknout to schéma. Baterka je samozřejmě stejnosměrná, takže měnič/střídač je první věc mezi ní a distribučním modulem. Stačí mít přizpůsobenou tuhle věc, což bude mít výrobce před exportem do EU dávno zmáknuté.
Martin Prokop 16. 06. 2022 10:33 Až na to že USA a Japonsko mají 110 až 127V při 50Hz a 60Hz..... takže?---Není to pravda. V USA můžete mít 120 V AC 60 Hz (fáze - zem) nebo 240 V AC 60 Hz (dvě fáze proti sobě).
Niekde v USA údajne majú 240 V, ale rozhodne to nie je medzi dvomi fázami, to je 208 V.
Ne. Je to mezi dvěma fázemi. Trafo má dvě vinutí, střed je uzemněný (2x120V).https://top-powertools.com/120v-or-240v-%C7%80-all-y... ... Těch 208V je u třífázového trafa.https://neverchangingt.blogspot.com/2020/12/transformer-wirin... ... P.S.U nás také není 220V ale jmenovité napětí je 230V (±10%)
Názor byl 2× upraven, naposled 16. 6. 2022 17:35
Těch 1,1 kW není nabíjení auta, ale naopak nabíjení z auta, kdy baterie auta může být v případě výpadku elektřiny použita jako nouzový zdroj.Tady v Česku možná spíš zbytečnost, ale v Japonsku, kde jsou například častá zemětřesení, to může zákazníkům dávat podstatně větší smysl.
Jo jo. A počkejte, až vám zahoří. To se doma zahřejete... 😀
Blbci tvého formátu budou tyhle kraviny opakovat i za 100 let až budou baterie zcela nehořlavé.Zajímavé je, že ti nevadí smarphone. Taky je tam baterie a může začít hořet.
Ve spojení se Starlinkem se rýsuje pěkná budoucnost ve stylu Na samotě u Lesa. Si koupíte tuhle baterii a diesl-generátor vám aspoň nemusí běžen 24/7, ale jen raz za pár dní. Problém je, že ji budete splácet dalších 20 let, ale životnost bude mít jen 10.
No a tu 1/4 roku, buderte trit lisci ocas ebonitovou tyci 😉
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.