I kdyby investovali bilion tak nezmění množství energie, které se vejde do 1kg baterkyB-] Maximálně můžou zkusit vyvinout nějakou novou, teda pokud je vůbec nějaký zapomenutý materiál, který by měl smysl.
"letajici stroj tezsi nez vzduch nikdy nepoleti" prohlasil nekdo vam podobny pred prvnim letadlem
No vlastne zmeni. Meni se to uz predchozich 150 let, vite o duvodu, proc by to melo skoncit?
Pokaždé se našel někdy blbec, který nevěděl, že to nejde a udělal to.
Tak do vyvoje baterii investuji vsichni hlavni hraci.. Ted je otazka, zda to opravdu pomuze.. Stejne tak nemame lek na rakovinu a Tokamaky taky negeneruji vice proudu nez spotrebovavaji.. Taky otazka je, kam nakonec ten vyvoj bude smerovat... To muzete dat miliardy do vyvoje vzducholodi.. a nekdo vymysli letadlo..
Šílené sumy do vývoje baterek v JaponskuA kolik do baterek investuje japonská vláda?Před rokem to bylo 20mld dolarů na podporu baterek.Do baterek v Japonsku neinvestuje jen Toyota, ale šílené sumy vydávají i ostatní.
zatim to jsou jen drobne ve srovnani s tim, kolik bylo nainvestovano do spalovacich motoru.
To se nemohli nejdřív podívat do diskuse na Živě? Tady by jim jasně vysvětlili, že jsou hloupí a že elektromobily nemají budoucnost!
EV nemůže nikdo zpochybňovat.při budoucích cenách baterek 60 dolarů/kWh a hmotnosti 0,8kg/1kWh.A v článku je napsáno, že také Toyota usiluje o poloviční ceny.
Toyota uz vyvinula novou baterii, tzv. "bipolarni". Bude uz v autech prodavanych letos (Toyota Aqua, v podstate nova verze Priusu).
Ty bipolare, Toyote především již 10 let ujíždí vlak a vývoj.
A proto má největší prodej aut a je jednička na světě.
On kdyz vyvoj u konkurence vede pro zakaznika nevhodnym smerem, konzervativismus muze vynaset dost penez. Jde jen o to, jak dlouho to vydrzi.
Toyota jeste nedavno tvrdila, ze muze vyrobit bud jeden elektromobil, nebo pet hybridu (z nejakeho mnozstvi vstupniho materialu pro baterie). A pro celkovou ekologii je podle jejich vypoctu lepsi, kdyz vyrobi tech pet hybridu.Ale nedokazu posoudit, jestli to tak realne je. Rozhodne bych se neodvazoval odsoudit je pro neschopnost vyrobit elektromobil.
Schopni toho urcite jsou. Ale take jsou schopni rozeznat, ze i ty hybridy jsou uplne jinde nez je poptavka drtive vetsiny zakazniku.Pokud to nekdo nespravne chape tak, ze "jim ujizdi vlak", jeho problem. Cilem Toyoty je vydelavat penize akcionarum, ne delat radost gretenum a frikulinum.
Názor byl 3× upraven, naposled 14. 9. 2021 00:33
Mlady hloupy priteli, prodej nema co spolecneho s technologickou vyspelosti ale s prodejnim modelem. To se historicky ukazalo jiz v dobe souboje VHS vs Beta vs Hi-8 vs S-VHS. Sam za sebe mohu rici ze jako perspektivnejsi uvazuji palivove clanky nez aku ci spalovaci motory.
To není jen na Živě, to je typicky české. I za 200 let, kdy ostatní národy budou běžně kolonizovat a těžit jiná tělesa Sluneční soustavy, tak Češi budou za vrchol pokroku považovat přečipované dieselové auto s vymontovaným filtrem pevných částic a platit za něj samozřejmě korunou. 🙂
Názor byl 2× upraven, naposled 11. 9. 2021 18:00
V ČR především je minimum vývoje, ekonomika stojí a padá na roztloukani nytku a montovnach.
Což je ale zrcadlem schopností populace.Z dělníka schopného inženýra prostě neuděláš. Všichni si "zoufají" jaká jsme montovna Evropy, jenže my na nic jiného v takovém měřítku prostě nemáme a nikdy mít nebudeme.
Názor byl 1× upraven, naposled 13. 9. 2021 11:56
"Toyota historicky měla mírný náskok v oblasti hybridů" - stejne jako bratri Wrightove meli mirny naskok v oblasti letadel?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.