nerad vam to rikam, ale zrejme vubec netusite oc jde
soucasna ochrana je na konzolich implementovana softwarove (nejcasteji pomoci BIOSU) a nema primou harwarovou podporu, tedy alespon xbox - duvod je pouziti standardnich prvku pri implementaci jako je disk, dvd mechanika, CPU atd
naopak u budoucich technologii se jedna o implementaci hardwarovou a pouze softwarovy config
to znamena ze napriklad data mezi klavesnici a pocitacem by "tekly" v kodovane forme, atd
ja osobne vetsi bezpecnost uvitam, docela nastve ze veskera "bezpecnost" dat dnesnich PC je delana softwarove, staci si vzit disk a dostanete se ke vsemu (prosim nepoucujte me nikdo o tom jak zabezpecit data pomoci sifrovani, vim o tom sve, problem je dnes s tim, ze existuje tisic proprieternich reseni a zadny standard)
ano mate pravdu, kazda technologie jde rozlousknout, ale muze vam to trvat dlouho (tisice let) a muzeme vam to zneprijemnit (zadny software, vse zamknute v hardwaru do ktereho se bez poradneho vybaveni nepodivate)
ono preci jen delat reverse engineering softwaroveho kodu jde o dost lip nez pomoci voltmetru )) hackovat nejaky hardware