Tomáš Čech, Acer: „Na úspěch neexistuje žádný geniální návod.“

Diskuze čtenářů k článku

Martin  |  10. 05. 2003 22:42

ale pokud ma acre vic jak 1/3 podil tak to asi zas tak hrozny nebude, je jasny ze levnejsi rady (TM230) sou spis prenosny PC nez prenonsnej notas, tak se neni cemu divit. Ukazte me srovnatelnej notas co nema sis chipset , v tehle cene.

Martin 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
NoNameX  |  10. 05. 2003 20:42

Kupoval jsem si v breznu NB - vybral jsem si ACER a kdyz jsem chtel misto 40 GB disk 60 GB tak problem - nejde. Musel jsem sahnout po Asusu 3800 kam ten disk sel dat. To mi u Aceru trochu (dost) vadi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Libor  |  12. 05. 2003 01:09

Víš, to jsou dva odlišné prodejní modely. Acery jsou vyráběny v tisícových sériích v konkrétních sestavách. Tak to přijde přímo z výroby do ČR k distributorům a od těch pak k prodejcům. Ti do toho maximálně mohou na přání přidat nějakou tu paměť (pokud je místo) a dodat nějaké doplňky. Když bys chtěl jiný disk, musel by ho prodejce vymontovat, dát Ti ten jinej a ten starej by mu asi s největší pravděpodobností zůstal na ocet.

Vedle toho Asus stejně jako např. Umax je dokompletováván zde v ČR, takže si koncový uživatel může nadiktovat, jestli tam chce paměť takovou či makovou, velikost disku, CD, DVD nebo combo mechaniku a dokonce i zda a jaký operační systém. Je v tom větší variabilita.

Je to asi tak v pořádku. Vzájemně se tyto prodejní modely vhodně doplňují a každý si najde svého uživatele. Acer a ostatní "velké" značky jsou prostě masovky a Asus nebo Umax je vhodná alternativa a rozhodně se nemůžeš na Acer zlobit, že Ti tu variabilitu neumožní. Nicméně je otázkou dohody se servisem, zda Ti za patřičný bakšiš disk u nového notebooku vymění za větší. Samozřejmě něco víc připlatíš, ale oni také potřebují rezevu na případnou výměnu porouchaných disků. Jsou to ale individuelní případy a otázka vzájemné lidské komunikace a ochoty na obou stranách. 

Napadá mě otázka: potřebuje dnes mnoho uživatelů v notebooku disk větší než 40GB? Pár jedinců "power-userů" se najde, že to třeba jako Ty potřebují pro velké objemy dat. Drtivé většině normálních běžných uživatelů ale naprosto s přehledem stačí 20GB a stejně ho nezaplní.

A jestli ještě mohu něco dodat ke kvalitě notebooků Acer a jejich servisu.
Samozřejmě každý výrobek má právo na to, aby se porouchal (včetně drahých limuzín za X miliónů). Statistické hodnoty jsou neúprosné a někdo ta "černá" čísla naplnit musí. A pak se takový nešťastník celkem po právu rozčiluje nad tím, že si koupil špatnou věc a mnohdy i na danou značku zanevře.  No a pochopitelně, jestliže je už pár let prodáváno nejvíc notebooků Acer, pak můžeme slyšet stížnosti nejvíce právě na tuto značku. Málo lidí se bude veřejně chlubit nad tím, že jsou spokojeni. Nespokojený uživatel si spíš v podobných diskusích přihřeje svoji polívčičku. Častěji slyšíme kritiku (je důležitá) než chválu (taky ale potěší ).

Berme to rozumně, notebooky jsou předurčeny k poměrně velkému zatížení, pořád se někam přenáší, jsou vystavovány klimatickým změnám slouží nám denodenně a proto mají po čase nárok na nějakou poruchu. Narozdíl od stolních počítačů tak zastarávají nejen morálně ale i fyzicky.
Vždyť ani my nejsme dokonalí. Když víc přemýšlíme, taky se zapotíme a zahřejeme, když děláme víc věcí najednou, taky nám to jde pomaleji, časem nám slábne zrak a taky se nám občas ulomí nějaký ten zub (nebo rovnou vypadne) a nebo se nám nadměrnou zátěží opotřebují klouby.
Jestli ale v servisu někdo něco odflákne, měli by se to určitě (alespoň v případě Aceru) dozvědět na lokálním zastoupení Aceru, protože pro servisní organizace je to kšeft jako každej jinej a právě Acer je za to platí a chce, aby servis byl co nejlepší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Bauer  |  09. 05. 2003 07:44

Dobrý den,

nechci tady vypadat jako tupý stěžovatel na notebooky ACER, ale mám taky několik připomínek.
Jelikož je to notebook tak si v terénu opravdu mákne. Používáme Notebook k programování externího speciálního zařízení přes seriový a IrDA port. Asi tak 1000 kusů EAM1 od EGÚ Brno, které měří zatíženost jednotlivých distribučních trafostanic. V rámci STE jich je kolem 20000 kusů.

 1. Acer TravelMate 512T má po roce problémy s panty otevírání diplaye. Jsou částečně vylomeny dvířka a panty jsou přidřeny. Po dotazu na našeho administrátora mi oznámil, že mi pořídí nový notebook, protože při opravě provedou v servisu opravu v podobné ceně jako nový notebook (pro předchozí zkušenosti asministrátora se servisem ACER). To se mi zdá dost krátká doba na unavení pantů v cenové relaci 57000,-Kč.

2. Při přivezení nového ACER (asi Travel Mate 270 - protože jsem ho vrátil administrátorovi) mu chyběli oba porty pro které mám na 90% notebooka. SERIAL a IrDA !!!!!!!!!!!!!!!!!!

3. Tak mi to nedalo a rozebral jsem celý display 512T a vylil jsem uchycení pantů dvousložkovým EPOXY (takzvaným betonem). Prosím Vás to co jsem viděl v útrobách displee ??? To mi připomělo můj starý notebook LEO Pentium 120MHz, který měl ten samý neduh !!!! To se za pět let ACER nepoučí v PRAXI ??? Novější LEA už to mají vyřešeno konečně lepší, asi si objednám nové LEO. Nový ACER jsem už stejně vrátil.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bedrich  |  09. 05. 2003 13:45

Po dlouhe dobe jsem si precetl poradny hack, ktery mne potesil .

Inu, zlate ceske rucicky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nununu  |  09. 05. 2003 22:32

zkuste jineho admina, plasty na Acer 512 stoji v zavislosti na tom jak dlouho jste notebook pouzival po prasknuti cca 2-4 tisice. Zda se to moc?  Compaq: nedodava , nejmensi dil je víko s LCD s cenou 30-60 tis (to je opravdu frajerina,napriklad u presaria tusim 1200, kde plasty praskají o sto šest,roční záručka a pak nazdar!).  Dell : cca dvojnasobek aceru, IBM: jeste trochu vice + dodani tak 2-3 tydny. Asus, Gericom, Premio a spol : modlete se aby jim jěště nějaké zůstali na skladě,pak smůla.  Ad com porty: to je obecný průser, výrobci jaksi zapomínají, že spousta zařízení typu ústřena a podobně mají k COMu trošku blíže, než k třeba USB.Nezbývá než com do PCCARD... IRDA je mrtvá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
majstro  |  08. 05. 2003 23:13

Je mi jedno, co tu pan Holcik a ostatni vykladaji, ale po dlouhych debatach vim, ze Acery jsou jedny z nejmene kvalitnich notebooku. Vim o nekolika vyznamnych firmach, kam se notebooky tohoto vyrobce nakupovaly ve velkem a z zadne z nich neprichazely pozitivni ohlasy. Nekvalitni vetraky, ktere se zadrou a nasledna vymena cele zakladni desky (jelikoz to maji skvele integrovano a promysleno) u cele serie dodanych notebooku mluvi za vse.

Z vlastni zkusenosti pak dobre znam jejich kvalitni vrzajici klouby od deklu s displayem. Misto aby je ve "znackovem" servisu vymenili, radejc je promazou, takze za ctrnact dni muzete do servisu znova.

Pokud tedy Tomas Cech ze spolecnosti Acer ceka na nejakou technologickou novinku (posledni odpoved) pak by v pripade Aceru mohlo jit o kvalitnejsi vetraky, popripade mene vrzajici klouby.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PP  |  09. 05. 2003 07:32

TM800 ma WiFi, ze by toto mela byt ta novinka? Jestli to nema moznost externi anteny, tak...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MV  |  09. 05. 2003 08:09

Ta novinka, to bude s největší pravděpodobností Bluetooth, protože Acer TM80x ho zatím nemají integrován i přesto, že zepředu je přítomno tlačítko, které ho má zapínat ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nununu  |  09. 05. 2003 23:14

nechci se vnucovat, ale není na nasem trhu ntb u ktereho by chladic byl neoddelitelnou soucasti desky.Ani si nevzpomínám, ze by kdy takovy byl.  A to jsem jich měl v rukách opravdu nepředstavitelné množství. Dále: není velkého odběratele Acerů. To je velmi zajímavý paradox jejich úspěchu.Vše je prodáno  "po kusech". žádný velký zákazník.Ty zbývají na ostatní značky (acer nemá zatím velké atlasové smlouvy, které jinak nutí velké nadnárodní společnosti kupovat  právě a jenom je). A konkrétně k vašemu problému s větráčky u té ohromné série : mám-li být konkrétní, jak  jsem se informoval šlo o  jednotky kusů jedné řady. Co je to proti například problému všech Compaq EVO n115 s chlazením (bratru tísícovka?) . Každé zařízení je poruchové. Pakliže nemáte v ruce statisticky hodnotný vzorek, nekomentujte. Komentáře typu " škodovka je šmejd, včera mi přestala jet a sousedovi na podzim taky" jsou pak směšné a zavádějící. Paradoxně plošné poruchy nemají velký vliv na pověst značky. Lze se na ně připravit a rychle řešit. (pro příklad opět jinak celkem kvalitní Compaq : Armada 4100 - 4 závady u snad 100% prodaných kusů. a ví to někdo?).Nechci hodnotit jakoukoli značku i když bych asi mohl, ale občas mne vytočí "globální" odsouzení uživatelem jednoho notebooku (neberte si to prosím osobně.)  p.s.: víte na kterou značku je u nás nejvíce stížností ?  rozhodně na acer! předpokládám, že tak nejméně 32,4 %  )   a pozor na dráty ! 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David Viktora  |  11. 05. 2003 15:08

Od loňského podzimu používám Acer TravelMate 220, tedy typický low-end notebook. Mám k dispozici dva USB sloty, 1x PS/2, 1x COM, 1x LPT, externí video, modem a síť. Na baterku vydrží pracovat cca. 3,5 hodiny (podle toho, co dělám, samozřejmě). Za celou dobu používání jsem nezaznamenal jediný závažný problém a to se dá říci, že styl mé práce není k počítači zrovna něžný (časté přenášení, zapínání, vypínání, otevírání krytu atd.). Jsem s ním opravdu spokojený, skutečně jsem za málo peněz dostal hodně muziky.

Co se servisu Aceru týče, také s ním mám smíšené zkušenosti. Někdy jim i oprava maličkosti trvala neskutečně dlouho, ale jindy (zejména v případě poruch serverů) byla jejich reakce prakticky okamžitá a profesionální. Asi to záleží na lidech, kteří tu konkrétní servisní zakázku dostanou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Kotek  |  08. 05. 2003 18:17

Acer ma silene reseny kryt notebooku. Nechapu jak si nekdo muze koupit notebook kde se viko zacne trast pri nepatrnem cvrnknuti. Ty panty snad delaji z bakelitu, nebo co. Navic po nekolika mesicich proste prasknou. Acer tohle vi, proto dava zaruku na panty jen pul roku.

Mam thinkpad 600 a prestoze je 4 roky stary, tak se tam kryt ani nehne, proste drzi. Takze radim acer nebrat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  08. 05. 2003 20:35

Používal jsem tři měsíce Acer Aspire 1300 a kryt se nehnul ani po každodenním používání. Na druhou stranu jsem zkoušel TravelMate 630 a ten byl o dost "měkčí".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jindra  |  11. 05. 2003 10:21

Mam 525TX, funguje dva  roky jako desktop, bezi cca 10 - 18 hodin denne. Kdyby nepraskl kryt v pantu, byl bych spokojen, podle servisu, cca 2500Kc... vubec plasty jsou pekna smucka - ten kryt nesel poradne otvirat uz delsi dobu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Janci  |  11. 03. 2006 23:27

No kto xce dat NBook-u poriadne zabrat v terene tak musi brat ohlad na konstrukciu. Mozem len suhlasit Thinkpad-y maju velmi kvalitne klby v porovnani s inymi strojmi. Videl som zlamane alebo popraskane klby na mnohych NB ale ani jeden z mojich TP ma este nezradil. Momentalne je to TP 600 ale na co nikdy nezebudnem je TP 770 - ta letela vyse metra volnym padom a naskocila bez chyby na jeden sup. Nic nebolo zlomene ani rozbite. :) To o niecom svedci. Iny stroj by som po takom pade mohl nosit ako skladacku....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David Smycek  |  08. 05. 2003 16:33

Taky jsem mel jednou TravelMate 530 asi mesic v ruce na testy, po tydennim noseni v batohu se tomu uvolnil kabel k displayi a sel do reklamacky, dokonce dvakrat protoze kdyz konecne za 14 dni prisel, tak druhy den sel zase se stejnou chybou. Upresnuji, ze jsem na batoh s bookem daval pozor a nepodarilo se mi s tim trisknout.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DLABAS  |  08. 05. 2003 16:11

Chybí jim integrované infra a proto si hodně zákazníků koupí jinou značku. Nevím jak ve vyšší třídě NTB Acer, ale u těch nejlevnějších není a ani se nedá rozšířit.

Dlabas

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  08. 05. 2003 20:34

Infra u nižších řad sice chybí, ale od té doby, co jsem začal používat Bluetooth, jsem na infra, ačkoliv na notebooku mám, ani nesáhnul.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  08. 05. 2003 20:34

Infra u nižších řad sice chybí, ale od té doby, co jsem začal používat Bluetooth, jsem na infra, ačkoliv na notebooku mám, ani nesáhnul. Je

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  08. 05. 2003 20:34

Infra u nižších řad sice chybí, ale od té doby, co jsem začal používat Bluetooth, jsem na infra, ačkoliv na notebooku mám, ani nesáhnul. Je to

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
???  |  09. 05. 2003 10:57

Je hezky, ze to tu mate trikrat, ale ani tak sem vubec nepochopil, co tim chtel basnik rici

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Obyvatel  |  08. 05. 2003 15:18

Nevim zdali je to zamer, ale proc maji Acery tak priserne rozlozeni klavesnice ? Klavesy Home a End pres dalsi shift jsou opravdu ulet. Tohle bohuzel notebooky Acer znacne degraduje, proc se treba nepoucit od IBM, kde dokazi udelat rozumnou klavesnici.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Libor  |  08. 05. 2003 22:27

Pisi na Aceru 620 a 630 cca rok a pul a pisu deseti prsty. Nemam s rozlozenim problemy, naopak je hodne dost dobre, na Home a End pres Fn jsem si zvykl a je to docela prijemne a rychle, protoze nemusite hledat ctyri klavesy, ale jenom 2 (nebo 3, pokud budete pocitat Fn). IBM ma take prijemnou klavesnici, ale jeji rolozeni mi zase az tak rozumne nepripada, napr. u TP30 je miste, kde se da cekat ESC, F1. ... Zalezi na osobnich zvyklostech a hlavne na tom, aby si clovek zvykl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  08. 05. 2003 23:18

Ani IBM nemají úplně dobré rozložení, např. model R31 má Esc nad F1, chybí klávesy Windows, zcela vlevo není Ctrl ale Fn, Enter má netradiční tvar apod. Každý notebook má holt klávesnici jinou a někomu to vyhovuje, jinému ne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Janci  |  11. 03. 2006 23:20

To jest pravda. IBM (Lenovo) len nedavno zacala pouzivat klavesu WIN, kto s tym pracuje dlhsie zvykne si na CTRL+ESC. Podla mna je nakazdom aka klavesnica mu vyhovuje. Niekomu vadi Home klaseva inemu Esc. ... Je to vec zvyku...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stan  |  08. 05. 2003 13:13

Acer je dle mého názoru profesionální firma a dělá dobré produkty. O servisu jsem také slyšel samé výhrady, ale nemohu posoudit. Jde mi o jeden postřeh, že některé jejich modely jsou však velice problémové. Četl jsem recenzi Acer TravelMate 230XV v PCW 5/03 a musím říci, že varuji každého, kdo podle těchto hodnocení kupuje notebook. Osobně jsem se ho co nejdříve zbavil a to z těchto důvodů:

V konstrukci Aceru jsou silné nedostatky – velice měkký skelet, nedořešené chlazení s nasáváním vzduchu ze spodní části hrozí zkolabováním přístroje, když máte notebook na kolenou

Rovněž výbava Aceru je ořezaná, problematická je i reinstalace operačního systému, kdy po jeho obnovení nefunguje touchpad – kliknutí na dotykovou plošku

Při kopírovaní ze sítě a instalaci Photoshopu, počítač úplně vytuhl, při této konfiguraci (výkon) se mi to zdá trochu divné…

Acer ma souborový systém FAT32

Velice nevhodně vyřešeny klávesy Home a End, nechápu, proč jsou přes Fn?

Chybí konektor PS/2 nebo sériový port, nelze připojit jinou myš a klávesnici než USB

Pokud se zavře víko, tak nesedí úplně, trochu se viklá

Při spuštění testu výkonu grafické karty, pomocí programu přiloženého k notebooku, se sám počítač restartuje a následně XP hlásí chybu, která je prý způsobena ovladačem grafické karty

Pokud je síťová karta vytížená, tak se systém chová jak nějaké pomale Pentium

DVD-ROM má někdy problémy číst CDčka, stačí CD vysunou a zasunout zpět a pak vše funguje dobře

Při práci na baterie se mi snad nezapnul ventilátor, při prácí v síti jede skoro pořád, ale na velice nízké otáčky, sem tam to pustí naplno

Chybí výstup na TV, což je dost velký nedostatek, hlavně když do tohoto notebooku montují DVD

Pokud jede procesor na 100%, tak se ventilátor nevypne a pěkně topí, navíc se i ohřívá baterie, která se nachází pod levou rukou

Po instalaci nových ovladačů od Intelu, přestaly problémy s grafickou kartou, ale objevily se nove. Po spuštění XP se nezapne display, ale jinak počítač funguje. Po přepnutí do režimu spánku a opětovného probuzení je vše OK

Při práci na baterie, kdy jsem jenom stahoval ze sítě, moc dlouho nevydržela při 1,5hod už hlásila 10%

Velice obtížně šly vyndávat a zandávat zařízení USB

Nasávání chlazení je hned u levého okraje, tzn. pokud máte notebook na klíně, pak ho zakryjete nohou

Po startu a spuštění všech programů dodaných s notebookem se paměť notebooku zaplní až k hranici 140 MB RAM

Konkurenční notebooky těmito problémy netrpí, pokud Acer, tak jedině vyšší model. Nejsme Tomáši tak bohatí, abychom si kupovali levné Acery

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
morex  |  08. 05. 2003 15:50

Heh, to su problemy notebooku? Vacsinou co pisete su problemy neskuseneho uzivatela... Taky chyby sa bezne stavaju aj s beznym PC.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bedrich  |  09. 05. 2003 13:49

Tak si nekupuj desktop na baterky a zapoj jej do site ty truhliku .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  08. 05. 2003 20:33

K tomu se musím vyjádřit, protože právě uvedený notebook testuji:

> V konstrukci Aceru jsou silné nedostatky – velice měkký skelet, nedořešené chlazení s nasáváním vzduchu ze spodní části hrozí zkolabováním přístroje, když máte notebook na kolenou --- S nasáváním problémy nejsou, na kolenou jsem s notebookem pracoval skoro celou cestu z Prahy do Brna, 2,5 hod. a bez problému.

> Rovněž výbava Aceru je ořezaná, problematická je i reinstalace operačního systému, kdy po jeho obnovení nefunguje touchpad – kliknutí na dotykovou plošku --- Mně to fungovalo bez problému.

> Při kopírovaní ze sítě a instalaci Photoshopu, počítač úplně vytuhl, při této konfiguraci (výkon) se mi to zdá trochu divné… --- To se stane nejen Aceru

> Acer ma souborový systém FAT32 --- Převod na NTFS trvá zhruba deset minut.

> Velice nevhodně vyřešeny klávesy Home a End, nechápu, proč jsou přes Fn? --- Bohužel standardní vlastnost.

>  Chybí konektor PS/2 nebo sériový port, nelze připojit jinou myš a klávesnici než USB --- Dnes není PS/2 běžnou součástí takřka žádného notebooku, už dávno proto používám klávesnici pro USB s rozbočovačem, kam připojuji myš.

> Pokud se zavře víko, tak nesedí úplně, trochu se viklá --- Bohužel pravda.

> Při spuštění testu výkonu grafické karty, pomocí programu přiloženého k notebooku, se sám počítač restartuje a následně XP hlásí chybu, která je prý způsobena ovladačem grafické karty ---  Nezkoušel jsem...

> Pokud je síťová karta vytížená, tak se systém chová jak nějaké pomale Pentium --- Je využívána siťovka integrovaná v čipsetu, takže hodně zatěžuje procesor; to není vlastnost Acer, ale čipsetu a bohužel je to běžné.

> DVD-ROM má někdy problémy číst CDčka, stačí CD vysunou a zasunout zpět a pak vše funguje dobře --- Špatně vloženo?

> Při práci na baterie se mi snad nezapnul ventilátor, při prácí v síti jede skoro pořád, ale na velice nízké otáčky, sem tam to pustí naplno --- Alespoň to šetří baterie, ne? Podle mého názoru je to dobře, navíc je notebook tišší.

> Chybí výstup na TV, což je dost velký nedostatek, hlavně když do tohoto notebooku montují DVD --- To nepovažuji za takové minus, TV out mám a ještě jsem ho nepoužil, to bych spíše uvítal PS/2.

> Pokud jede procesor na 100%, tak se ventilátor nevypne a pěkně topí, navíc se i ohřívá baterie, která se nachází pod levou rukou --- To je standardní chování: když pracuje procesor na plný výkon, musí se více chladit.

> Po instalaci nových ovladačů od Intelu, přestaly problémy s grafickou kartou, ale objevily se nove. Po spuštění XP se nezapne display, ale jinak počítač funguje. Po přepnutí do režimu spánku a opětovného probuzení je vše OK --- Servis?

> Při práci na baterie, kdy jsem jenom stahoval ze sítě, moc dlouho nevydržela při 1,5hod už hlásila 10% --- Práve v síti zatěžuje systém => snižuje se výdrž baterie. Mimochodem, při přehrávání DVD vydržel notebook 2,20 hod, tak se mi nezdá příliš pravděpodobné, že by při práci v siti zvládl jen 1,5 hod.

> Velice obtížně šly vyndávat a zandávat zařízení USB --- Bez problému.

> Nasávání chlazení je hned u levého okraje, tzn. pokud máte notebook na klíně, pak ho zakryjete nohou ---Tak to má ale řešen praktivky každý notebook.

Po startu a spuštění všech programů dodaných s notebookem se paměť notebooku zaplní až k hranici 140 MB RAM --- Já mám 160 MB

Vězte, že nic není tak horké, jak na první pohled vypadá...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stan  |  08. 05. 2003 22:04

Pane redaktore, nezlobte se, ale mě názor lidí z C Pressu ani jiného časopisu příliš nezajímá. Neberte to osobně, ale spíše systémově. Uživatelé, co tady psali své příspěvky, jistě pochopí proč? Až si budou redakce notebooky k testům kupovat, můžeme brát recenze vážně. Myslím, že věta: "Vězte, že nic není tak horké, jak na první pohled vypadá..." je hodně důležitá. Děkuji za ni!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  08. 05. 2003 23:15

Věřte tomu nebo ne, i já si občas nějaký ten notebook koupím

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PP  |  09. 05. 2003 07:26

Kolik máte plat? Jasně, pod 20KKč se s tím nikdo nechlubí

Ale vážně, kolik si těch notebooků koupíte za vlastní prachy během 2 let ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PP  |  09. 05. 2003 07:24

Jejkote, notebook bez plnohodnotneho serioveho portu (nejlepe 2!), PS/2 a TV-OUT bych si nekoupil, je to shit co to ti vyrobci produkuji.

Ale nejkritictejsi jsou asi mechanicke vlastnosti a hlucnost, je to krize jak ten 20GH IBM 23,5" co mam huci, to je horsi nez vysavac!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XYZ  |  12. 05. 2003 09:26

Jenom tady prosimte ctenarum napis, odkud mas ty "svoje" zkusenosti s TM230XV, myslim ze jsi ho ani nevidel ....

Vzit kus testu notebooku, vytvoreny studentkou stredni skoly na zakazku konkurencni znacky a vydavat ho za vlastni zkusenosti, to jsi trochu prehnal ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  08. 05. 2003 12:09

Jedinej problem servisu Acer je to ze nemaji od ACERu dostatek nahradnich dilu sklkadem a ACER jim je neji schopen dostatecne rychle dodat jinak by se jejich servis priblizoval servisu od DELLu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PP  |  09. 05. 2003 07:16

Tipuju ze skladem nemaji skoro nic a vsechno objednavaji, nejprve centrala servisu od Aceru (Medisoft nebo Getronics), a ta to pak posle lokalnimu servisu.

Odbornost servisu, no to je v lidech, ze...

A kvalita? Nemam moznoist srovnat s jinymi znackami notebooku, hlavne mechanicke vlastnosti, uvitam zkusenosti...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Acer  |  09. 05. 2003 20:34

je na piczu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BazMyslik  |  08. 05. 2003 00:55

Vazeny pane Tomasi Cechu. V pripade ACER v CR by existovat mohl, pokud ACER bude mit "PORADNY a SLUSNY servis". Co jsem osobne zazil v servisu na Evropske tride v Praze, to je dost silene ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
clusk  |  08. 05. 2003 11:07

tak snad by chtelo vysvetlit, co se vam tam stalo, ne?

mne osobne prijde servis Aceru velice dobry - dokonce mi vydali moji starou 212TX i hodinu po zaviraci dobe

clusk
http://www.mobiles.phorum.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BazMyslik  |  08. 05. 2003 15:13

Objednal jsem opravu externi FDD. Opravit nesla, tak objednali novou a ze bude do 15ti dnu. Byla za 1,5 mesice a kdyz jsem ji doma rozbalil, tak to byla sice externi FDD, ale pres LPT port, takze nepouzitelna. Srandicka za skoro 4 tisice Nasel bych toho vic, ale znam zkratka lepsi, rychlejsi a odbornejsi servisy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
clusk  |  08. 05. 2003 11:11

tak snad by chtelo vysvetlit, co se vam tam stalo, ne?

ja si myslim, ze servis Aceru je velice dobry - vydali mi moji starou 212TX i hodinu po zaviraci dobe

clusk
http://www.mobiles.phorum.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor