Souhlasí Acer má luxusní reklamaci v středu minulý týden sem poslal na reklamaci od zákazníka notebook, acer 522, na display byl poškrábaný, a problém byl že nejelo podsvícení. no dneska přijel kurýr.. notebook opraven.. kdyby nebyl svátek v tak to už mám v patek... někdo se tu zmiňuje o Lenovu no te je hrůza něž aby něco opravily rači vráti peníze.. problém je že pak zákanik neví co dál koupit. LEnovo nebrat kvalita notebooku se zhoršila HP je to samé jako ACER bezproblému.. Dell jsem nikdy nereklamoval protože ho nikdy nikdo nekupuje to uplně jiná sféra lidí normální zákaznik donese 8000,- a do té částky chce notebook a myš.
Názor byl 1× upraven, naposled 4. 5. 2015 21:28
Co jiného taky Aceru zbývá, než mít servisní armádu... Acer jednou a nikdy více! BTW, zažili jste někdy luxus servisu SONY? Kurýr až domů, notebook za týden doma, opravený, vyčištěný s omluvným dopisem a dárkem?? To je servis :) Lenovo jakbysmet. Acer je prostě pro chudý...
No servis nevím, ale mám otřesnou zkušenost s notebookem VAIO.
Je slušností označovat takovýto článek jako PR. Chápu, že Mladá fronta je v průšvihu, takže schání peníze kde se dá.
Tiez mam nie bohvieaku skusenost so servisom acer. Menili mi hardisk na Acer V5 573g a trvalo nieco trochu vyse mesiac , Navyse dosiel rozdelene na dve particie a nefungovala zaloha na skrytej backup particii. Este horsiu skusenost ako s acer servisom mam uz len s kvalitou mojho acer notebooku. Mimo spominaneho disku za menej ako dva roky stihol odist 2x ips display a raz isiel do servisu lebo sa nenabijal . Suma sumarum notebook za okolo 1000 euro je proste postaveny konstrukcne tak aby vyzeral dobre na papiery , v zatazi hreje ako blazon a kriticke prvky ako panty, sasi displeja vsetko plast. Navyse acer nevie dodat normalne ovladace pre touchpad ktory je tragediou sam o sebe. Proste acer uz nikdy.
S Acerem jsem měl špatnou zkušenost kolem roku 2008 nešla tam wifi asi špatný modul z výroby. No a pak jsem si ho koupil v cenové relaci do 15k a ten drží do dnes. Tak za mě palec nahoru 🙂
Názor byl 1× upraven, naposled 3. 5. 2015 09:37
Občas si holt autoři těhle sebeobjednávacích manažerských článků neuvědomí, že si můžou docela pěkně naběhnout - viz CZC na Connectu. A že je titulek hodně drzý a vyloženě si o to říká - to může vymyslet akorát tele bez pudu sebezáchovy.Podle mých zkušeností byly kdysi Acery naprosto otřesné stran konstrukce, praskaly (hlavně panty), ale s postupem času se to hodně uklidnilo a dnes je to v podstatě jedno. Komunikace se servisem (Brno?) napoprvé v pohodě, hlavně když se klientka nepřiznala, že svůj notebook prolila a já ze sebe udělal blbce. Napodruhé si nejsem jistý, jestli šlo vyloženě o servis Aceru nebo nějaký servis s razítkem - notebook koupený v Datartu s připojištěním tuším putoval někam k Benešovu. Komunikace hrozná, neměl jsem zpětnou reakci, jestli někdo registruje mé poznámky k závadě (disk a wifi), nicméně notebook dorazil zpátky v pořádku.
Názor byl 1× upraven, naposled 2. 5. 2015 09:18
Neviem, zatial som mal najlepšiu skusenosť s Microšrotom. Komunikacia, medzinarodna zaruka, rychly servis, riešenie vadneho kusu zariadenia kus za kus
Názor byl 1× upraven, naposled 2. 5. 2015 09:01
Acer už je v zisku, jak jste toho dosáhli? 😀
Zrovna acet je jedna z firem, co se fakt zlepšila a její produkty jsou už lepší než kdysi. Ale stále to není to.pravý ořechový a nemůže se to srovnávat s etalonem typu dell nebo ThinkPad. Když člověk kupuje do 14.000 tak je to fakt jedno, zda jde o acer, lenovo, asus. A zrovna ten nitro, nad nim jsem uvazoval, hlavně ta black edition se povedla. Není to nedavno, co když jsem řekl znamemu, jak bych ten acer nitro black bral mi řekl, zda jsem se nezblaznil a chtěl vyhodit 24.000 za acer 😃
Acer a kvalita nejde nejak dokopy. Ten clovek klame az sa mu od huby prasi.😁😀
Všechny servisy a názory na ně je třeba brát s rezervou, pokud nemáte víc zkušeností než 1-2, tak se těžko dá něco posuzovat objektivně. (viz. názory - "jednou sem řešil reklamaci a hrozný..")Acer a nejlepší podpora je odvážné tvrzení, řešil jsem reklamaci asi 5x a vždycky ok, přijel kurýr, odvezl a cca do 7-10dnů to bylo zpátky, ale nejlepší... 🙂 Levnější stroje jsou samozřejmě po letech problematický, ale to všechny značky, dražší Acer je kvalitní už dost dlouhou dobu (NTB od řady Timeline, dnešní hliníkový Aspire V5, 7 ....?)S Dellem se reklamace samozřejmě nedá srovnávat, nahlásíte, druhý den přijede technik, opraví ať je to cokoliv a je hotovo. Často vymění před koncem záruky i to co by nemusel. (řešil jsem reklamaci cca 50x - vždycky OK)Někdo tu zmiňuje HP.. jejich NBD není to samé co NBD u Dellu, HP zavoláte, druhý den se obvykle někdo ozve a někdy i přijede, ale stává se že nemají náhradní díl a pak se čeká.. to prostě není NBD záruka (next bussiness day).Asus se taky posílá někam do ostravy nebo polska, srovnal bych to s acerem. Funguje, ale Dell to není 😉Lenovo ze zdálo ze začátku OK, ale poslední dobou se mi zdá že se horší.
Není to tak davno, co tady neměli ani servisní středisko..:-O
Ja mám s acer podporou zlú skúsenosť. Viac tu: http://v-hano.webnode.sk/news/ako-ma-chcel-vyrobca... ...
Řekl bych že váš problém vznikl u prodejce, protože ten by měl ke každému počítači s před instalovaným systémem dodávat CD nebo DVD s instalací operačního systému, který je v počítači. A u CD nebo DVD musí být samozřejmě key produktu. Pokud je prodejce tak debilní, že vám žádné instalační medium s key produktem nedá, tak se mu vyhnu obloukem.
Nemáte pravdu,ale tiež si myslím, že by sa recovery cd a key malo dodávať spolu s výrobkom.. Konkrétne u zmienenom pc od aceru ho predávalo viacero predajcov a ani jeden k nemu nedával cd a key klúč. Mám to zistené. Predinštalovaný OS totiž vložil do PC výrobca ACER, takže je nelogické požadovať od predajcu nejaké key , či cd,nemyslíte? Proste aspoň na Slovensku a predpokladám, že aj v Čechách je trend taký, že v pred inštalovaných OS sa dáva key kľúč do biosu ako som písal v článku.A recovery cd si je podľa predstaviteľa ACERU povinný urobiť sám zákazník...čo so aj urobil, no proste niečo zblblo a namiesto bezplatnej podpory v záruke si firma ACER z tejto činnosti urobila nehorázny biznis!
Tak to se budu hádat. Acer má naopak jeden z nehorších servisů a zákaznické podpory vůbec. Mám hned několik špatných zkušeností. Například jedna špatná zkušenost je že jsem potřeboval objednat recovery DVD k jednomu notebooku, ke kterému přiložena nebyla. Acer mi nabídl, recovery nemají, že si je mám vytvořit sám (by mě zajímalo z čeho, když byl sesypaný disk). Podruhém telefonátu mi je nabídli za 1500 - To už pro mě bylo jednodušší si stáhnout obraz Windowsů a samotné ovladače z netu. Druhou zkušenost co mám, tak jsem potřeboval objednat chladič do jednoho z jejich nettopů, dva dny semnou přes mail řešili, na co to vůbec potřebuju, to i přesto, že jsem jim poslal SN, PN i model výrobku. Nakonec jsem se po 14 dnech dílu dočkal za předraženou cenu - bezmála 600,- za jeden blbý ventilátorek, který jsem si mohl za 150 Kč koupit například na GME.cz. Naopak DELL či HP mají servis úplně jiný. HP mi napřiklad ZDARMA zaslalo recovery média pro OS Windows 7 i Windows 8.1 bez jakýchkoliv řečí či problémů. Takže ACERe, jdi se se svým servisem zahrabat...
Ano to je Acer. Pokud je zařízení v záruce ale poškozené uživatelem tak dávají hodně dobré ceny na díly a to ještě pak pokračuje záruka. Recovery nedává snad nikdo ( jen jednou jsem to vyděl u FSC ) ale za 1500,- to mají předražené, u HP opravdu zdarma ale do 6měs. od nákupu.Jinak moje nejhorší reklamace NTB bylo u Dellu. Odcházel tam HDD a pokaždé psal stejné číslo kodu. Když to bylo podruhé žádal jsem diagnostiku celého NTB, když přišel zpět tak to bylo rychle (3 dny a byl zpět ) ale jen tam někdo dal HDD a OS ale nějaká diagnostika nic a to samé po třetí a naposled.Ale co vím tak ACER nejlepší není, 3dny jsem psal maily že mám reklamaci HDD z Acer NTB + SN PN dokad. Když už jsem se domohl toho že se pošle jen HDD tak mě bylo řečeno že OS na tom novém HDD nebude fungovat a další. To už jsem nevydržel a napsal zpět že je to jedno, stejně tam je Linux.Ale rychlost servisu mají Acer a Asus nejlepší. Ostatní 14dnů a více
Dovolím si nesouhlasit, osobně mám ProBook 4530s a HP nemá problém mi k němu zaslat Recovery DVD i po záruce. Zkoušel jsem to a opravdu zaslali. Jedinou nevýhodou je, že zašlou recovery DVD pouze se systémem, se kterým byl koupen. Co se týče reklamací a závad, tak kvůli HDD není možné vinit výrobce notebooku, protože ten ve svých noteboocích používá disky třetích stran (WesternDigital, Seagate, Samsung, Toshiba či Hitachi) a to že tito výrobci mají nějakou problémovou řadu disků výrobce notebooku/PC neovlivní a tudíž jim nelze přičítat vinu.Jako servisní technik mám zkušenosti skoro se všemi výrobci a musím říct, že suveréně nejhorší jsou servisy Aceru, MSI a Lenova (MSI a Lenovo posílá zařízení do Polských servisů) a délka závady? Ta se odvíjí od aktuální dostupnosti vadného dílu, ale opět, průměrná délka reklamace je cca 10 - 14 dní.
Já nemám problém s výrobcem HDD ale NTB ( Byl to Dell ), HDD byla pokaždé jiná značka ( chtěl jsem to tak, aby se předešlo problému ) jen už nevím jaké.Recovery pro HP jsem žádal cca. před 6lety a v té době to bylo 6měs. od nákupu ZDARMA jinak placené. Tak mě to bylo řečeno od HP.Servis Lenovo v Polsku? Tak to určitě ne! Asi 30dnů zpět jsem tam poslal Lenovo IdeaPad a šel do Německa. Ale opravdu se servis Lenovo dost zhoršil 🙁
Ten článek je hodně špatný vtip. Možná ho původně chtěli uveřejnit na apríla. ☺
To je vůl, kaviárový tousty 😀😀😀😀
Hmm, tak jsem se zase nic konkrétního nedozvěděl. Klasicky jen samé manažerské kecy.
Acer si vybudoval hodně problematickou pověst a bude potřeba hodně podobných reklamních článků, aby se změnil pohled uživatelů.
Nejlepší zákaznickou podporu má Dell, jednou jsem s Acerem volal a nic moc.. 😃
My do firmy obednavame to nejlasinejsi od HP 350, 250. Pripadne Acery. Je jich opravdu docela dost. Ted jsem kupili DELL nspiron 13z touch, a ten sel po mesici na reklamaci. Dalsi dell pro kolegu. 2 ks a na obou odesel disk v rozmezi cca 6mesicu. Po zarucni dobe 1 roku (firma) Ty HP vpohode zatimjedna reklamace z 20NTB ale u DELLu 3 ze 3. Je pravda ze reklamace probihala vpohode odvezli, vymenili co se dalo. data zustaly a za 5 dni to bylo zpet. Ale to take i u Aceru i HP. A navic ja mam Acer Extensa 5235 a jede denne cca 10h uz 4 roky kazdy den a zatim zadna chyba.
To s tím dellem..No taky nám odešel jeden disk asi po dvou měsících. Ale máme na oba záruku 3 roky a navíc nbd on site..ikdyž je to na firmu. Servis jednoznačně nejlepší!
Nejlepší zákaznická podpora a nejhorší kvalita výrobku = ACER
Názor byl 1× upraven, naposled 1. 5. 2015 13:35
S tím se dá souhlasit, ale jen do určité cenové hladiny.Treba notebooky jsou u Aceru do 10 000Kč hrozné odfláklé.Dražší kusy už jsou kvalitou ok.Např. Asus notebook do 10 000Kč je sice taky na nic, ale o třídu víše než Acer.Mám zkušenosti s Dellem, Asusem a HP a všichni podporu a reklamace na jedničku.
"Nejlepší zákaznická podpora a nejhorší kvalita výrobku = ACER".. a kolik ti jich prošlo rukama a kolik jich bylo třeba reklamovat a proč byla kvalita nejhorší ? Vyblejt v diskuzi podobný kecy umí každej, ale nemá to žádnou hodnotu pokud neumíš aspoň popsat proč..
No, hádat se nebudu, ale myslím si, že se už zlepšil. Z vlastní zkušenosti...Mám tento notes http://goo.gl/80SUFH,... koupený 10/2012 za 10 400 Kč.Za ty prachy to bylo to nejlepší na trhu (cena/výkon).Po 2,5 letech klávesnice pořád perfektní, nikde nic nevrže, panty víka displeje pořád pevný, pixely na displeji nechybí, baterie má jen 11% opotřebení, HW problém mě tedy zatím nepotkal. 🙂"Nalítáno" má 546 dnů (údaj u HDD). Akorát jsem tam prdnul další 4 GB RAM (celkem 8 GB), SSD disk (Crucial M550 - 128GB), HDD dané na místo mechaniky.Rychlost je teď parádní, už není HDD brzdou, tou se teď stal procesor, ale na většinu věcí má ještě dostatek výkonu. V notesu na systém už plotnový disk nikdy, fakt ne.Jednou za rok rozeberu a vyčistím větrák/žebra chladiče.Většinu času používaný na podložce (CoolerMaster NotePal U2), kvůli slabšímu chlazení.Hry (starší) hraji jen výjimečně, pár hodin měsíčně.Takže buď jsem koupil zázrak nebo se Acer fakt zlepšil, každopádně jsem spokojený 🙂Kolem mě mají ještě 2 lidé Acer a stížnosti jsem také neslyšel.Jeden je 3 roky starý (o generaci starší Sandy Bridge, GT 540m), ten druhý je také V3 (Ivy Bridge, GT 640m - http://goo.gl/FhmZw9)... Koupený 08/2012 za 16 tisíc.Jediné co bych vytknul (všem 3 notesům) je slabší chlazení, to uznávám, jak je to u nových modelů 14/15 nevím.
Už jsem to psal několikrát - nadávat na značku je velice jednoduché. Asi jste jeden z uživatelů, který vlastnil NB této značky před 10-15 lety a nebo si kupujete NB v té nejlevnější kategorii.Vzhledem k tomu, že servisuji notebooky, tak moc dobře vím, že cenově a kvalitou jsou všechny značky stejné. Dá se naopak říct, že vzhledem k hledání ve firmách nějakých úspor pro výrobu, jdou postupně všechny značky kvalitou dolů.Stačí se podívat na HP, LENOVO, ASUS, Fujitsu i Acer cenově nejblíže okolo 10 tisíc a po roce je rozdělat - to co vidím je vždy stejné a nebo podobné - ulámané vnitřní plasty, držáky matic pro šrouby, GPU nesedí přímo na chladiči - je tam vměstnaná "žvýkačka", která je na prd atd.Když pak rozděláte NB za cca 20 tisíc a výše, tak u všech značek je zpracování o dost lepší (i když u některých modelů jsou vyjímky).Prostě takové plácání bez důkazů by snad mělo být trestné, protože takhle něco anonymně něco napsat je hrozně hrdinské, ale až by jste se potil u soudu, že plácáte hlouposti, tak by vás to přešlo.Taky můžu napsat něco k servisu - Acer má dle mého názoru nejlepší podporu v servisním střediku. Kdykoliv jsem potřeboval jakýkoliv díl a nebo součástku, tak reagovali rychle a za super ceny. Když poptám u cenově stejného výrobku ale jiné značky třeba ventilátor, tak ceny jsou někde jinde a to nemluvím o neochotě lidí. Zavoláte jim a oni Vám řeknou, zavolejste ji na tohle číslo a tam mě zase odkáží na někoho jiného. Prostě Acer bych nezatracoval a už vůbec ne hanil.Jinak Váš příspěvek by sel napsat i jinak. Třeba-"Měl jsem NB Acer Aspire typ XXX kupovaný v roce 2012 a po záruce mi odešla základní deska. Stál mě 25 tisíc a víckrát už do téhle značky nejdu."Tohle by se dalo pochopit, ale napsat "Nejlepší zákaznická podpora a nejhorší kvalita výrobku = ACER " je opravdu hloupost a příště se zamyslete nad tím, že si to přečte i někdo jiný a místo o příspěvku bude přemýšlet co je to za ...... (tam si dopňte co chcete), co takovou blbost napsal.😉
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.