mazuji007
4. 5. 2015 • 21:27

Souhlasí Acer má luxusní reklamaci v středu minulý týden sem poslal na reklamaci od zákazníka notebook, acer 522, na display byl poškrábaný, a problém byl že nejelo podsvícení. no dneska přijel kurýr.. notebook opraven.. kdyby nebyl svátek v tak to už mám v patek... někdo se tu zmiňuje o Lenovu no te je hrůza něž aby něco opravily rači vráti peníze.. problém je že pak zákanik neví co dál koupit. LEnovo nebrat kvalita notebooku se zhoršila HP je to samé jako ACER bezproblému.. Dell jsem nikdy nereklamoval protože ho nikdy nikdo nekupuje to uplně jiná sféra lidí normální zákaznik donese 8000,- a do té částky chce notebook a myš.

Názor byl 1× upraven, naposled 4. 5. 2015 21:28

Ki.not
Ki.not
4. 5. 2015 • 18:53

Co jiného taky Aceru zbývá, než mít servisní armádu... Acer jednou a nikdy více! BTW, zažili jste někdy luxus servisu SONY? Kurýr až domů, notebook za týden doma, opravený, vyčištěný s omluvným dopisem a dárkem?? To je servis :) Lenovo jakbysmet. Acer je prostě pro chudý...

Bentleyman
3. 5. 2015 • 11:39

Je slušností označovat takovýto článek jako PR. Chápu, že Mladá fronta je v průšvihu, takže schání peníze kde se dá.

qmoxxx
qmoxxx
3. 5. 2015 • 11:05

Tiez mam nie bohvieaku skusenost so servisom acer. Menili mi hardisk na Acer V5 573g a trvalo nieco trochu vyse mesiac , Navyse dosiel rozdelene na dve particie a nefungovala zaloha na skrytej backup particii. Este horsiu skusenost ako s acer servisom mam uz len s kvalitou mojho acer notebooku. Mimo spominaneho disku za menej ako dva roky stihol odist 2x ips display a raz isiel do servisu lebo sa nenabijal . Suma sumarum notebook za okolo 1000 euro je proste postaveny konstrukcne tak aby vyzeral dobre na papiery , v zatazi hreje ako blazon a kriticke prvky ako panty, sasi displeja vsetko plast. Navyse acer nevie dodat normalne ovladace pre touchpad ktory je tragediou sam o sebe. Proste acer uz nikdy.

Axel_foley4
3. 5. 2015 • 9:37

S Acerem jsem měl špatnou zkušenost kolem roku 2008 nešla tam wifi asi špatný modul z výroby. No a pak jsem si ho koupil v cenové relaci do 15k a ten drží do dnes. Tak za mě palec nahoru 🙂

Názor byl 1× upraven, naposled 3. 5. 2015 09:37

xlnc
2. 5. 2015 • 9:01

Občas si holt autoři těhle sebeobjednávacích manažerských článků neuvědomí, že si můžou docela pěkně naběhnout - viz CZC na Connectu. A že je titulek hodně drzý a vyloženě si o to říká - to může vymyslet akorát tele bez pudu sebezáchovy.Podle mých zkušeností byly kdysi Acery naprosto otřesné stran konstrukce, praskaly (hlavně panty), ale s postupem času se to hodně uklidnilo a dnes je to v podstatě jedno. Komunikace se servisem (Brno?) napoprvé v pohodě, hlavně když se klientka nepřiznala, že svůj notebook prolila a já ze sebe udělal blbce. Napodruhé si nejsem jistý, jestli šlo vyloženě o servis Aceru nebo nějaký servis s razítkem - notebook koupený v Datartu s připojištěním tuším putoval někam k Benešovu. Komunikace hrozná, neměl jsem zpětnou reakci, jestli někdo registruje mé poznámky k závadě (disk a wifi), nicméně notebook dorazil zpátky v pořádku.

Názor byl 1× upraven, naposled 2. 5. 2015 09:18

VectorX
2. 5. 2015 • 9:01

Neviem, zatial som mal najlepšiu skusenosť s Microšrotom. Komunikacia, medzinarodna zaruka, rychly servis, riešenie vadneho kusu zariadenia kus za kus

Názor byl 1× upraven, naposled 2. 5. 2015 09:01

skutecnykosmonaut
2. 5. 2015 • 2:36

Acer už je v zisku, jak jste toho dosáhli? 😀

quangn
1. 5. 2015 • 20:02

Zrovna acet je jedna z firem, co se fakt zlepšila a její produkty jsou už lepší než kdysi. Ale stále to není to.pravý ořechový a nemůže se to srovnávat s etalonem typu dell nebo ThinkPad. Když člověk kupuje do 14.000 tak je to fakt jedno, zda jde o acer, lenovo, asus. A zrovna ten nitro, nad nim jsem uvazoval, hlavně ta black edition se povedla. Není to nedavno, co když jsem řekl znamemu, jak bych ten acer nitro black bral mi řekl, zda jsem se nezblaznil a chtěl vyhodit 24.000 za acer 😃

JohnST
JohnST
1. 5. 2015 • 19:46

Acer a kvalita nejde nejak dokopy. Ten clovek klame az sa mu od huby prasi.😁😀

roman zvěřina
1. 5. 2015 • 18:10

Všechny servisy a názory na ně je třeba brát s rezervou, pokud nemáte víc zkušeností než 1-2, tak se těžko dá něco posuzovat objektivně. (viz. názory - "jednou sem řešil reklamaci a hrozný..")Acer a nejlepší podpora je odvážné tvrzení, řešil jsem reklamaci asi 5x a vždycky ok, přijel kurýr, odvezl a cca do 7-10dnů to bylo zpátky, ale nejlepší... 🙂
Levnější stroje jsou samozřejmě po letech problematický, ale to všechny značky, dražší Acer je kvalitní už dost dlouhou dobu (NTB od řady Timeline, dnešní hliníkový Aspire V5, 7 ....?)S Dellem se reklamace samozřejmě nedá srovnávat, nahlásíte, druhý den přijede technik, opraví ať je to cokoliv a je hotovo. Často vymění před koncem záruky i to co by nemusel. (řešil jsem reklamaci cca 50x - vždycky OK)Někdo tu zmiňuje HP.. jejich NBD není to samé co NBD u Dellu, HP zavoláte, druhý den se obvykle někdo ozve a někdy i přijede, ale stává se že nemají náhradní díl a pak se čeká.. to prostě není NBD záruka (next bussiness day).Asus se taky posílá někam do ostravy nebo polska, srovnal bych to s acerem. Funguje, ale Dell to není 😉Lenovo ze zdálo ze začátku OK, ale poslední dobou se mi zdá že se horší.

opat
1. 5. 2015 • 17:42

Není to tak davno, co tady neměli ani servisní středisko..:-O

Vladimír Hano (vlaha)
1. 5. 2015 • 17:18
Matt91
1. 5. 2015 • 17:04

Tak to se budu hádat. Acer má naopak jeden z nehorších servisů a zákaznické podpory vůbec. Mám hned několik špatných zkušeností. Například jedna špatná zkušenost je že jsem potřeboval objednat recovery DVD k jednomu notebooku, ke kterému přiložena nebyla. Acer mi nabídl, recovery nemají, že si je mám vytvořit sám (by mě zajímalo z čeho, když byl sesypaný disk). Podruhém telefonátu mi je nabídli za 1500 - To už pro mě bylo jednodušší si stáhnout obraz Windowsů a samotné ovladače z netu. Druhou zkušenost co mám, tak jsem potřeboval objednat chladič do jednoho z jejich nettopů, dva dny semnou přes mail řešili, na co to vůbec potřebuju, to i přesto, že jsem jim poslal SN, PN i model výrobku. Nakonec jsem se po 14 dnech dílu dočkal za předraženou cenu - bezmála 600,- za jeden blbý ventilátorek, který jsem si mohl za 150 Kč koupit například na GME.cz.
Naopak DELL či HP mají servis úplně jiný. HP mi napřiklad ZDARMA zaslalo recovery média pro OS Windows 7 i Windows 8.1 bez jakýchkoliv řečí či problémů. Takže ACERe, jdi se se svým servisem zahrabat...

pcmaker
1. 5. 2015 • 17:03

Ten článek je hodně špatný vtip. Možná ho původně chtěli uveřejnit na apríla. ☺

portapro
1. 5. 2015 • 16:55

To je vůl, kaviárový tousty 😀😀😀😀

Georga
1. 5. 2015 • 16:11

Hmm, tak jsem se zase nic konkrétního nedozvěděl. Klasicky jen samé manažerské kecy.

Jan Král
Jan Král
1. 5. 2015 • 15:57

Acer si vybudoval hodně problematickou pověst a bude potřeba hodně podobných reklamních článků, aby se změnil pohled uživatelů.

David Lanc (dragokazov07)
David Lanc (dragokazov07)
1. 5. 2015 • 14:24

Nejlepší zákaznickou podporu má Dell, jednou jsem s Acerem volal a nic moc.. 😃

ziso
ziso
1. 5. 2015 • 13:33

Nejlepší zákaznická podpora a nejhorší kvalita výrobku = ACER

Názor byl 1× upraven, naposled 1. 5. 2015 13:35

Určitě si přečtěte

Články odjinud