Kdo potřebuje na moto navigovat a nevadí mu telefon na řidítkách, tak on-line Waze, Mapy.cz, Google Mapy v pohodě. Osobně mám na moto v menu i Android Auto, takže v pohodě a bezpečněji s ovládáním na řidítkách. Ale stejně tam mám i telefon s již zmiňovaným Quad Lock držákem a mezikusem s gumovými podložkami kvůli vibracím. Toto je trochu designovka, spíš pro určitý moto nebo někoho, kdo tam telefon nechce. Ale on-line mapy s provozem to asi nenanahradí.
To uz radšej garmin Edge aj keď je to cyklonavigacia. Funguje to samostatne ma to mapy v edícii solar sa to dobíja a s kompatibilnými držiakom sa dá pripojiť aj externá batéria.
Na kolo dobrý na moto nereálné, moc malé a bez dalších možností, jak zjistím že je někde třeba zácpa? Když nebude rádio říkat zprávy ale hrát jen hudbu? 😂 A IPS 😂 hodně štěstí na přímém slunci.
Názor byl 1× upraven, naposled 23. 2. 2024 22:07
Je to fajn a bral bych to všema deseti, ale jen do té doby, než jsem zjistil, že u toho musí jet GPS na mobilu... Takže 14h výdrž je sice fajn, ale mobil se na motorce (speciálně v létě) "uvaří" s aktivní GPS za 2-3h...
Prosím tě, jaký telefon se ti na motorce uvařil za 2-3 hodiny a s jakým způsobem použití? :-O Jezdím s mobilem s navigací na řídítkách běžně, klidně (s přestávkami) celý den, včetně jižních zemí, vždy se spuštěným Waze a s nabíjením, tedy další zdroj tepla, a neuvařil se mi zatím nikdy. Buď špatné pouzdro / držák, nebo telefon s špatným termálním designem?Používám QuadLock-kompatibilní hardcase vlastního designu z 3D tisku, mám na něm udělaná odvětraná záda pro dobrý pocit a snad lepší životnost baterie, ale nebyl problém ani v Nillkin hardcase.
Názor byl 2× upraven, naposled 22. 2. 2024 22:29
Já třeba mobil na řidítkách nechci, viz řada případů uklepaných foťáků z vibrací (ano, gumové silentbloky, atd. ale stejně se to třese). Druhá věc, nechci mít na řidítkách žádné další držáky, stojany, integrované kabely, atd. Chci jezdit na motorce a ne v pojízdné kanceláři s pěti displejema. Bez dobíjení vydrží s displejem a GPS málokterý mobil více než jednotky hodin. Beeline mi přišla svým minimalismem a bez jakýchkoliv trčících ramen z řidítek ještě akceptovatelná, aniž by mě to v zorném poli příliš obtěžovalo. Ale právě problém se spotřebou a zahříváním mobilu, plus mít ho na viditelném místě kvůli GPS (a tedy další zahřívání od slunce) mi kazí mojí minimalistickou představu o tom, jak má vypadat motorka. To už si rovnou můžu (jak tu někdo psal) koupit za polovic levný telefon s androidem, nahrát offline mapy a mám navigaci i re-routing a ani nepotřebuju simku. Ale vypadat to bude blbě a na řidítkách to nechci. S Beeline jsem doufal, že budu moct telefon zahrabat do kufru a nestarat se o něj a Beeline se postará o zbytek (navigace, gps, mapové podklady a ať si klidně přes modrý zub třeba dotáhne něco z mobilu přes mobilní data). Takhle to je ale jen náhradní zobrazovadlo pro telefon, který ale stejně budu muset někde nabíjet, abych neměl za 3h útrum... Snad se mi to povedlo napsat srozumitelněji.
S Beeline (1. gen.) jezdím. Telefon mám v kapse, nic se nehřeje – nepotřebuješ mít rozsvícený displej. 😉 Navigace funguje bez problémů. Výdrž, pokud nepoužívám podsvícení, je cca 30 hodin, takže není třeba řešit nabíjení za jízdy. Displej je krásně čitelný i na slunci. Je to malé, nenápadné, schováš to do kapsy.
Na kole používám už pár let toto https://www.alza.cz/cubot-king-kong-2-mini-pr... myslím že by to mohlo fungovat stejně pěkně i na motorceAktuální mapy + dopravní info. a další výhody
Názor byl 1× upraven, naposled 22. 2. 2024 06:49
hm. "jednoduchá motonavigace" s pididisplejíkem na kterej ani pořádně neuvidím, bez mapy, aktuální dopravy a dalších funkcí za 6000 ?Chápu že se autoři u vymejšlení tohohle obskurního kolečka dostávali do transu, jak je to designově skvělý, ale já nejradši na motoce strčím do držáku vodotěsnej odolnej 6,5" telefon kde mám data, mapu s dopravou a dalšíma funkcema - když už ten telefon mám sebou tak proč ho mám vozit v kapse a kupovat si další navigaci ?Tohle fakt nedává smysl.
Můžeš třeba místo do displeje mobilu čumět kolem sebe.
Jako motorkář musím souhlasitAle dávat bacha na vibrace motoru. Roztřepal jsem si čočku u LG smartphonu a fotí/točí to teď jako bych na motorce jel 24/7 😃
Jestli máš telefon přidělaný na QuadLocku, tak na ně dělají mezikus s takovými silentbločky na tlumení vibrací.
Názor byl 1× upraven, naposled 22. 2. 2024 09:34
Osobně to dělám stejně. A pokud někdo nechce mít na řídítkách / u tachometru telefon (třeba kvůli dešti nebo poškození vibracemi), dá se na AliExpress koupit Android Auto / Apple CarPlay 5" display na motorku už za 1/4 ceny tohohle obskurního pidikolečka, za 1/2 ceny už 6-7" s funkcí dashcam a/nebo dálkovým ovladačem na řídítka. A je to standardní řešení, co funguje s jakýmkoliv SW, co podporuje AA/AC, a nejsem závislý na sw výrobce, který to, jak už u startupů bývá, může snadno zabalit, a pak třeba v další verzi OS telefonu smůla.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.