Když to srovnám s Čezetou prasetem, která má dojezd neuvěřitelných 100km a chtějí za ní pouhých čtvrt mega, přijde mi tohle jako hodně rozumná nabídka. Respektive, musel bych být hodně veliký magor, abych si při výběru elektroskůtru vybral zrovna tu Čezetu.
Skúter je do mesta ideálny dopravný prostriedok. Elektrický skúter bez nákladov na údržbu benzínového motora bez bzučivého zvuku ešte lepší. Výkonová variabilita podľa typu mesta tiež dáva zmysel.
Mě se to hodně líbí, na ježdění po městě a do práce ideální. Cena je taky dobrá, o dost lepší než tohle za trojnásobek http://cezetashop.com/konfiguratorcz.php...
Tohle už vypadá vcelku zajímavě. Cena poměrně slušná - Samozřejmě pokud bude porovnávat s klasickými značkami, ne s čínou.Nedokážu posoudit jakou to bude mít dynamiku a dojezd při jednotlivých výkonech, ale mohlo by to už docela dobře konkurovat. Zde to má opravdu smysl.7" tablet je k ničemu. Lidi používají mobily, ale v autech. Těžko někdo bude používat mobil na motorce za jízdy. To spíš takhle bude ten tablet odvádět pozornost.
Na tabletu navigace - to zase takový nesmysl není.
" (hodnota je deklarována při konstantně udržované rychlosti 20 km/h)." - Děláte si srandu? To je silniční vozidlo, 20km/h už je kolo, nebo spíš brzda. 45km/h ještě po městě jde, ale stejně nevidím přídatnou hodnotu oproti mé Hondě SH, která má stejný dojezd při rychlosti 100km/h a doplním doplna za dvě minuty. Nemluvě o takovém Piaggio Medley nebo Beverly, kde krom dojezdu máte i ten úložný prostor na dvě helmy.
Elektrickej skútr má na rozdíl od e-aut celkem budoucnost. Přece jenom se to dá nabíjet i někde v průjezdu, navíc odpadne hluk rozzuřeného vysavače. Dojezd tak na 3 dny dojíždění do práce, ideální do centra města.
Určitě souhlasím, že to potenciál má. Myslím, že až půjde cena níž nahradí spoustu benzínových. Chtěl bych ale reagovat k tomuto článku, nebo okopírovaného marketingového letáku. K čemu je někomu informace, že dojede 240 km, když pojede konstantně 20 km/h? Podle mě chybí třeba informace o ujetí na jednu baterku, myslím si, že to nebude 1/3 z 240 km, protože zase klesne i hmotnost
Cena musí jít ale fakt dolů, za 4KW 117k je blbost. 4kW si pořizují lidé, pro něž je skútr jen spotřební zboží. Za 400-800eur někde z bazaru, aby se o to nemuseli bát a mohli to nechat přivázané u lampy.Až za tuhle cenu bude skútr s dojezdem 300km při 11kW výkonu a rychlosti 120km/h, můžeme se o tom začít bavit.
Vespa Primavera 125, která designem tak zhruba odpovídá tomuto, stojí asi 110 tisíc. To zhruba odpoví nejsilnější 7kW variantě za 141 tisíc. Myslím, že cena je hodně dobrá. A náklady na provoz budou diametrálně menší. Jak za elektřinu, tak za servis.300km u tak malého skůtru je blbost. Nikdo nechce motorkou, která umí max 85km/h jezdit za den 300km.
U Vespa se připlácí za značku, takže si nejsem jistý plnou porovnatelností.Ani 240 km rychlostí 20 km/h bych nechtěl jet. To bych z toho dřív spadl vysílením 🙂Tahle kombinace maximálního dojezdu a modulární trojité baterie je fajn nápad. Když budu chtít, tak můžu výjimečně dojet docela hodně daleko. V běžném režimu ale hlavně můžu nabíjet jednu baterii doma, druhou v práci a na třetí se přepravovat. To je ideální.
Budete se divit, ale Vespa není zas tak drahá. Třeba taková Yamaha xmax 125 stojí 130 tisíc.Na dojezd při normální rychlosti si zřejmě budeme muset počkat z testů, ale bude podle mě dostatečná na ten výkon.
Chcete 4kW motorku srovnávat s XMAXem? S ním se nedá srovnat ani ta Vespa. Jestli někdy bude elektroXmax za stejnou cenu se stejným výkonem i dojezdem, tak to bude jiná
Vespa 125 nemá 4kW!
Cena bude konkurenční problém. A výkon. Kdybych chtěl takový výkon na dojíždění, koupím za 10k nějakou prdlavku, co taky jede max 60, když mám vítr v zádech. Navíc se o to nemusím bát a můžu to nechávat někde u lampy. U skútru za 3000 eur a víc bych se už bál víc.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.