To nejlepší z blogů: proč všichni potřebují notebook?

Diskuze čtenářů k článku

13. 09. 2008 12:13

Blogy jsou z větší části o ničem...jen nahrazují praci redaktoru - zřejmě už se jim nechce moc psat članky tak to nechávaj dělat "zakazníky"

Alespon že ty blogy o h*vne jsou oceneny notebooky Acer, který jsou o tom samém

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 13. 09. 2008 20:36

Na to, že blogy nahrazují práci redaktorů, jste prosím přišel tak? Určitě to nebylo tím, že jste porovnal počty redakčních článků vydávaných v době před blogy a po jejich spuštění. V takovém případě byste totiž zjistil, že se v tomto ohledu vůbec nic nezměnilo. Ba spíš článků je teď víc kvůli většímu množství externích autorů.

Jestli jsou blogy z větší části o ničem nevím. Máte ale možnost to změnit - založte si blog a ukažte ostatním, jak se to má dělat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 09. 2008 10:57

IMHO blogy a prace redaktoru stoji za nic.

Blogy pisou vetsinou lide, kteri se v problematice nevyznaji, protoze ti, co to opravdu umi pisou do renomovanych casopisu, nebo nemaji na psani cas (jako treba ja).

Redaktori casto pouze preberou (i to spatne) neco, co uz vime. Jenom zridka se stane, ze je clanek citelny.

IMHO nejlepsi zabava je pak diskuze, tam se clovek dozvi vic, protoze Blog a Clanek ja osobne chapu pouze jako vyvolani diskuze.

nejvetsi ubohost je pak to, kdyz autor blogu nebo clanku napise uplny paskvil a nepovoli diskuzi pod svym clankem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
13. 09. 2008 11:04

Mno nevím,spousta blogů obsahuje slaboduché názory a je smutné, že redakce živě blokuje u blogů i slušné příspěvky, které neouhlasí s názorem autora blogu. I když možná, že živě jde jen o kvantitu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
redaktor Živě.cz | 13. 09. 2008 11:20

Toto je svaté právo každého autora, nicméně individuální. Já osobně jsem z těch několika tisíc komentářů pod svými články smazal od nového roku asi dva, jelikož byly vysloveně vulgární. Jak vidno, nemáme tu tedy žádného ústředního mazače :).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
13. 09. 2008 12:31

Mám to tedy chápat tak, že každý autor blogu schvaluje prříspěvky v diskuzi pod jeho blogem ? Pokud tomu tak je tak mi to připomíná jednu striktně moderovanou diskuzi hm, ale je to i smutné, každý si může psát do blogu sebevětší trapárnu, ale kritiku nesnese a tak ji smázne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 13. 09. 2008 20:32

Chápejte to tak, že každý autor blogu si sám může vybrat: jestli komentáře chce nebo ne; jestli se komentáře objeví hned, nebo až po schválení; jestli komentář nechá nebo smaže.

Nikdo nemůže nikoho nutit, aby pod svým článkem nechal diskuzi. Vzhledem k tomu, jak se v ní mnozí lidé na internetu pod rouškou anonymity chovají, bych dokonce řekl, že zákaz nebo moderování je zcela na místě.

Vy sám si můžete založit blog nebo klidně samostatný web, kam si budete moci psát co vy uznáte za vhodné. Když chcete reagovat na nějaký příspěvek v blogu, existuje k tomu dokonce i funkce Trackback, kterou svůj příspěvek propojíte s článkem, na který v cizím blogu reagujete.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
13. 09. 2008 21:12

Njn, prostě bude lepší na živě zapomenout, člověk doufá, že si o něčem počte a po chvilce zjistí,že zde bloguje nějaká slečna, která netuší k čemu je notebook a je z toho natolik mimo, že se o tuto informaci musí podělit se svým okolím.

Píšete, že zde mohu blogovat, asi vás poslechnu, mohu třeba napsat přínosný blog o tom, jak moje DVD mechanika odmítá načítat data z pesaru. Možná je chyba u mě, netuším totiž zda mám pesar vkládat do mechaniky před, či po použití. Podmínky blogování bych splnil, blog by pojednával o PC a celé by to byla jedna velká.......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 13. 09. 2008 21:25

Už mi to začíná být jasné. Vy jste psychicky nesnesl, že i žena může napsat článek na počítačové téma. Takže jste jí to v diskuzi jako mistr světa pořádně nandal a teď se vztekáte, že váš příspěvek nezveřejnila. Mýlím se?

Myslím, že si snadno můžete vybrat, co budete a co nebudete číst. Podobně si autor blogu může sám vybrat, jestli chce psát, o čem bude psát a jak bude psát.

Ano, máte pravdu - můžete napsat článek na téma, jak vkládat pesar do mechaniky. Můžete si být jistý, že právo napsat ho potom budu hájit stejně, jako hájím právo slečny psát o noteboocích, přestože o tom – podle vás – nerozumí. Howgh.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
13. 09. 2008 21:32

Jsem rád, že je vám vše jasné. Jen mám pocit, že ta vaše křišťálová koule je trochu umatlaná, vidíte v ní pěkné bludy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
13. 09. 2008 09:49

Je to trapne ako nas tie rozne reklami chcu vtlacit do jednej formicky a vnucuju nam co nepotrbujeme. A chcu do nas vlozit nazor ak to nemas, nie si IN ale OUT. Trapne trapne trapne...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
13. 09. 2008 00:36

Nejsou zásuvky v takových těch starších rychlíkových vagónech? Já tam nějaký viděl (v uličce u stropu, takže na NTB nic moc), ale nezkoušel jsem, jestli fungujou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
13. 09. 2008 05:56

Staci mit ntb s rozumnou vydrzi a nepotrebuju zasuvku. Na chvili to stejne zavrete, kdyz pijete kafco atd.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
13. 09. 2008 08:57

Cast znich - minimalne zasuvky ve dvojkach city-elefantu - neni za jizdy pristupna a pouziva se jen ve stanici uklidovou cetou k pripojeni vysavace....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
redaktor Živě.cz | 13. 09. 2008 11:15

Z hlediska 2. třídy najdete funkční zásuvky v EC Vindobona a některých dalších EC spojích. V SC nicméně nejsou a to je vzhledem k ceně povinné místenky téměř trestný čin :). Jaká je situace v 1. třídě netuším.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
13. 09. 2008 12:19

Nepřítomnost elektrické zásuvky v jakémkoliv voze ČD postaveném/rekonstruovaném v posledních deseti letech je nepochopitelná. Ale u ČD vlastně pochopitelná. V SC je zásuvka jen v první třídě. V City Elefantech v první třídě všude a ve druhé jen na koncích vozu.

To, že se v současné době dokončuje rekonstrukce mnoha rychlíkových vagónů pro kategorie EC/IC, pro jeden vagon to stálo asi 10 milionů korun, a zásuvky tam nejsou, to už je bez komentáře ...

EC Vindobona: souprava jezdí z velké části s německými vozy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor