Tn.cz po roce: nový design a nové plány

Před rokem byl spuštěn portál TN.cz. Plán mediálního giganta sliboval bouři ve vodách českého internetového zpravodajství a samotný web od počátku budil rozporuplné reakce. Silné zázemí televizní společnosti, mnohamiliónové investice a propagace v nejsledovanějším televizním zpravodajství slibovali raketový start internetového portálu. Jenomže internet je jiný a televizní praktiky na něj neplatí. Ve zprávě pro ČTK proto generální ředitel televize Nova Petr Dvořák připustil, že se firmě nepodařilo splnit plánovaný cíl.

Cíle Tn.cz přitom nebyly nijak skromné. Do roka se měl portál dostat mezi tři nejnavštěvovanější české weby, což se nepodařilo. Na druhou stranu se i tak dostalo Tn.cz mezi projekty s nejrychleji rostoucí návštěvností.

TNcz.jpg
Tn.cz má po roce nový design

Na Tn.cz se po roce změnil design, který nyní více připomíná běžné zpravodajské weby. A stejným směrem se vedle designu hodlá vydat i celý koncept. Z Tn.cz by chtěli jeho provozovatelé udělat důvěryhodný zpravodajský web s důrazem na aktuálnost a kvalitní videozpravodajství. Z nové titulky proto například zmizely upoutávky na sekci Red news, která jako seriózní zpravodajství příliš nepůsobí.

„Zvolili jsme jednodušší a přehlednější strukturu, posilujeme naší silnou stránku, kterou je okamžité videozpravodajství, a zaměřujeme se ještě více na obrazové zpravodajství přímo z místa událostí,“ říká šéfredaktor internetového portálu tn.cz Zdeněk Šámal.

Uvidíme, zda se nové a smělejší plány Tn.cz podaří. Bude to ale perná práce. V současné době dosahuje návštěvnost Tn.cz jen něco přes čtvrtinu návštěvnosti iDnesu nebo Novinek.

Zdroj: tisková zpráva

Diskuze (23) Další článek: Google měl hodinový výpadek. Provoz směroval přes Asii

Témata článku: , , , , , , , , , , , , ,