Tipy a triky v Delphi, díl 170. – DLL knihovny

Diskuze čtenářů k článku

Johnny  |  19. 01. 2005 09:43  | 

To by mne zajimalo, co muze byt obecne spatneho na pouzivani knihoven DLL  Ta diskuse by mne tedy zajimala.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
he  |  19. 01. 2005 12:48  | 

... bohužel netuším, kde jste vzal to, co píšete. V článku nic takového není...
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jozef  |  30. 01. 2005 11:14  | 

Ja bych chtel nacitavat z DLL souboru bitmapy pro muj program. Proste mam tam nekolik image controls a do nich bych je chtel nacist. Ja by Vas priklad vypadal pak? Skousel jsem DrawBitmap misto DrawIcon ale nefunguje to.
Taky by mne zajimalo jestli ty bitmapy mohou byt v DLL uschovany pouze v 256 barevne hloubce. Je mozne tam uschovat taky JPEG obrazky?
Jozef
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Adam  |  29. 10. 2005 11:53  | 

Mě by tahle záležitost taky zajímala, protože bych celkem rád s výměnnou DLL knihovny změnil i logo které se zobrazuje při startu (v něm je napsaná i verze). Já jsem došel kousek dál než kolega, totiž místo LoadIcon je třeba podle mě použít LoadBitmap, a do knihovny se musí bitmapa zakompilovat už jako bitmapa, ale problém je, že při načítátní bitmapy z knihovny mi funkce LoadBitmap (která je k tomuto účelo podle helpu delphin stvoření) vrátí nolové handle na bitmapu, proto bych taky poprosil autora článku o reakci na toto téma, děkuji.
Jinak článek byl celkem pěknej

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor
Aktuální číslo časopisu Computer

Megatest 24 PC zdrojů

Jak využít umělou inteligenci

10 špičkových sluchátek s ANC

Playstation 5 vs Xbox Series X