Threedegrees: Tři stupně ke sdílení

Diskuze čtenářů k článku

Radek Sykora  |  01. 03. 2003 15:02

Zdravim.

Ach jo. Takto to vypada, kdyz nekdo mysli hlavou. Netusim proc Microsoft naimplementoval omezeni na 10 lidi na skupinu! Fakt bych byl rad, kdyby mi to nekdo vysvetlil! Zvlaste, kdyby se toho ujal fanda Microsoftu, aby nebyl zaujat jinymi OS.

Radek Sykora

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vojta  |  01. 03. 2003 18:07

Treba protoze je to beta?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek Sykora  |  01. 03. 2003 18:37

Cao.

Beta? Vice co je to beta verze? To uz je v podstate hotovy produkt, ktery se dava na otestovani spouste lidi, aby se vychytaly chybky. Toto spis vypada jako verze na zkouseni, pro programatory, takze spis alfa verze a ta venku nema co delat, ze. )

Radek Sykora

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
enki  |  03. 03. 2003 08:23

Jako fanda MS ti mohu s klidem odpovědět. Počkej na vezi 3.0

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MM_tank  |  03. 03. 2003 11:53

jestli to nebude tím, že Windows mají omezení na 10současně připojených uživatelů (přes síť) možná je to kvůli tomu a program využívá připojení uživatele k pc..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Barbar  |  01. 03. 2003 11:08

Tenhle 3° je na úplný psí lejno!!! Protože 10 lidí, to je fakt hooodně moc málo... a znám 100x lepší řešení pro chat a přenos souborů než 3°, třeba používat ICQ, přes to jdou přenášet soubory i chatovat a zcela volně... ale úplně nejlepší je, když každej má svoje ftp a komunikuje se přes ICQ Pak můžu přenášet libovelně celý alba mp3, filmy, hry na co si vzpomenu! asi tag a jediní, kdo začnou požívat 3° budou tak možná amíci a blázni!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  01. 03. 2003 09:28

Nevidim zadne pop up wokno to bude asi tim ze je to zati jenom beta.........

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ShrEky  |  01. 03. 2003 07:10

Nemyslim si ze je to vhodny jenom pro Amíky spousta lidi ma domu nazdilenou linku treba 4 mbps. Ja jsem z Mostu a tady ty firmy co nabizi za 300 kc / mesic zdilenou linku v radu mbps je halda. ja jsem konkretne pripojenej pres RPNET ( www.rpnet.cz )a da se rict ,ze jsem spokojenej kdyz taham treba 200 kb/s . Jinak ten programek vypada celkem solidne ,ale davam dvere dokoran Direct ConnectU.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jack  |  01. 03. 2003 08:05

Neni to jen pro Amíky, já mám připojení přes kabelovku a na nějakou tu Mp3 mi 128Kbitů/s (cca 15KBajtů/s) stačí. Ale 3° je mi na nic, protože nevlastnim WinXP a ani je nechci !!! Proč to nejde udělat tak aby to běhalo ve Win2k? Stačil by nějakej update a šlo bys to, ale to by pak nikdo nekupoval WinXP. Taky se mi na tom nelíbí ani trošku, že to obchází firewall a používá to nějaký svůj - při množství bezpečnostních děr ve Windows už nějak nevěřím, že tohle by chyby nemělo. Ostatně, používáte někdo firewall integrovaný ve WinXP???

Jo a umíte si představit, že si stahnu od kamaráda MP3 a vždycky, když si jí budu chtít poslechnout, tak mu budu volat, aby se připojil???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  01. 03. 2003 09:34

¨To co jsi napsal jen dokazuje, ze se pripojujes k mase lidi. Jak bys jinak mohl naznacit ze Firewall v XP je shit. Na mnoha strankach zabyvajici se bezpecnosti vysla podrobna studie FW v XP a vsude jej ohodnotili na 1!!! Mimo to dosud v nem nebyla objevena zadna bezpecnostni chyba coz se snad neda rict o zadnem jinem FW vcetne ZoneAlarmu, Keria atd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Barbar  |  01. 03. 2003 11:01

FW v XP není sice shit, funguje fakt skvěle! (akorát má takovou menší nevýhodu, že s tímhle FW můžeš na netu používat tak akorát web + e-mail...), protože mrkvosoft asi nepočítal s tím, že by někdo mohl používat něco jinýho :DDDD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  01. 03. 2003 13:27

Jezisi dalsi ignorant, to si cetl kde? Pouzival jsi nekdy ten FW? Asi ne prootze jinak by si ¨neco takoveho nemohl napsat!!! S tim FW funguje vsechno naprosto bez problemu stara se o to automaticky API firewallu. Dokoce ten fw ma moznost i mapovani portu a to i na adresy lokalni site!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jack  |  01. 03. 2003 16:27

No a umí taky nastavit které programy mají přístup k netu? Kontroluje signatury programů? Blokuje čevíky a trojany? Jake to vlastně ma možnosti?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  01. 03. 2003 17:07

Ne, neni to aplikacni firewall, takze provadi puze kontrolu sitove dopravy ale ne v zavislosti na aplikacich.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepak  |  01. 03. 2003 20:11

1) Hodil by se mi nejakej link, kde se doctu o tech bezpecnostnich problemech KPF. Prece jenom, pokud v sobe nejakou diru ma, rad bych o ni vedel, abych s ni mohl pocitat.

2) No jo, ale pokud ten XPckovskej firewall neumi to, co konkurencni personalni firewally, ktery jsou v soucasny dobe zamereny zejmena aplikacne, tak neni zrovna fer srovnani "v XP-firewallu zadny diry nalezeny nebyly, zatimco v ABC FW jich bylo uz sto"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  01. 03. 2003 22:28

To ale neni pravda. Existuje nekolik zakladnich typu FW. Kazdy typ je vhodny pro neco jineho. FW ve Win XP je plnohodnotny paketovy filtr, timto typem FW je napriklad i velmi znamy Winroute.

Aplikacni FW jsou take dobre, ale nedaji se vzdy pouzit, naprikladu sdileni Internetu je aplikacni FW celkem k nicemu. Tady je spis dulezitejsi moznost mapovani portu apode. Ovsem pro vetsinu beznych uzivatelu jsou dle meho nazoru aplikacni firewally vhodnejsi, protoze vetsinou poskytuji velmi jednoduchou konfiguraci pravidel v zavislosti na prave probihajici doprave.

 

Jinak zde je ta slibena chyba:





2002-08-26: 
Kerio Personal Firewall Multiple SYN Packet Denial Of Service Vulnerability

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jezevec  |  02. 03. 2003 19:46

Hmm, a umi ten slavnej MS FW treba povolit rozsah portu ? Pokud vim tak ne - musi se povolovat po jednom. A pokud vim, naky ten pokus o utok taky nehlasi - klidne to nekdo muze testovat celej den a woknum je to fuk. Dalsi vec co nezna je REJECT, a neco takovyho, jako omezeni poctu pingu za sekundu, to taky nejde. Takze zbejva jedine porusovat RFC a ping zakazat uplne co ?

Fack genialni FW

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  03. 03. 2003 13:53

Nemate pravdu, tenhle fw plni pouze zakladni funkce. Vschny utoky loguje coz je mnohem efektivnejsi nez blikajici okynka. FW v XP je konstrovan pro pouziti sdileni k internetu a odsud take plynou jeho vlastnosti.

Projdete si securityfocus.com najdete tam objektivni popis tohoto FW

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
iTRAIN  |  01. 03. 2003 01:38

pro amika, ktery nevi co s penezi a ma domu zavedenou megovou anebo (pokud je to chudy portorikanec bydlici na predmesti) pulmegovou linku je to mozna super ale pro me, kterej ma domu zavedenou 64kbps je to na houby

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor