PR články

ThePay pomáhá podnikatelům zvládnout krizi díky novému MiniShopu

Živnostníkům a prodávajícím bez e-shopu, kteří musí mít kvůli pandemii ještě stále zavřeno, nabízí časově a technicky nenáročné řešení platební brána ThePay. Připravila jednoduchý MiniShop, přes který si mohou lidé zakoupit zboží anebo vouchery pro předplacení služeb v oblíbené provozovně.

Jakmile uzavřená kadeřnictví, salony, masáže, fitka, divadla, restaurace, kavárny a všichni další konečně znovu naplno otevřou, zakoupené poukázky u nich zákazníci následně využijí.

Jeden link stačí, abyste oslovili stovky lidí

Takovýto MiniShop na prodej voucherů i zboží můžete využívat k podpoře svého podnikání v případě, že úspěšně projdete online registrací do ThePay. Získáte zde svůj uživatelský účet a ThePay vám po zadání údajů automaticky vygeneruje unikátní platební link (odkaz). Jakmile ho máte, můžete začít. Není to žádná věda a zvládnete to i s běžnými znalostmi práce na počítači.

Jak prodej voucherů zviditelníte svým věrným nebo novým zákazníkům, je už čistě ve vaší režii. Máte-li například web, vložte link na něj a dejte o něm veřejnosti vědět. Pokud své služby nebo produkty nabízíte přes sociální sítě, vygenerovaný link na ně postujte stejně, jako když tvoříte běžný příspěvek na Facebooku nebo Instagramu. Odkaz, který se po rozkliknutí změní v platební stránku, můžete rozeslat e-mailem, WhatsAppem nebo ho vložíte do newsletteru. Možností máte dost a příjemné na tom je, že používáte pořád jeden a ten samý odkaz.

Zákazník nakupuje jako na e-shopu a vy máte peníze za pár vteřin

Zákazník, který vás chce nákupem podpořit, se po rozkliknutí linku ocitá v podobném prostředí, jako když nakupuje v nějakém e-shopu. Na zobrazené platební stránce vyplní cenu, další požadované údaje a zvolí, jestli chce platit online kartou nebo jinou platební metodou, kterou ThePay nabízí.

O celou platební transakci se postará platební brána. Chvíli na to, co zákazník zaplatí, má obchodník připsané finance na svém účtu a může chystat odeslání zboží či voucheru zákazníkovi. Vzhled a formát voucherů stejně jako způsob jejich předávání a evidence nechává ThePay na obchodníkovi. To proto, aby si vše nachystal podle svých představ, např. ve firemních barvách, s vlastním logem nebo číselné řadě.

Na závěr ještě doplňme, že MiniShop na prodej zboží či předplacených e-poukázek plánuje ThePay podporovat i poté, co provozovny a obchody znovu naplno otevřou.

Další článek: Obří „vražední“ sršni z Asie ohrožují populaci amerických včel, dokážou zabít i člověka

Témata článku: