Testujeme nové Microsoft Office 12 – Microsoft Word

Diskuze čtenářů k článku

Roxx  |  13. 03. 2006 15:04

Líbí se mi druhy písem, ale škoda je, že to nepobírá háčky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bochi  |  18. 02. 2006 05:45

Chápu, že MS jde primárně o zisk a armáda manažerů, sekretářek a úředníků, kteří potřebují občas naťukat nějaký dopis s cool malůvkami nebo splácat tabulku s ještě více cool grafy, je zřejmě mnohem větší než skupina lidí, kteří píší knihy, odborné práce, používají složitější vzorce apod. V tomto směru jsou asi kosmetické změny z jejich pohledu lepší investicí (i když uznávám, že předělané rozhraní nemusí být jen kosmetická záležitost, ale jde i o použitelnost, se kterou přímo souvisí produktivita).
Nicméně já bych osobně uvítal, kdyby např. u Wordu předělali zejména jeho jádro natolik, aby se v něm daly skutečně vytvářet typograficky i syntakticky čisté dokumenty, které nevypadají jak omalovánky epileptika (s trochou nadsázky) a které se podivně nepřeformátují po každém otevření na jiném počítači nebo po volbě jiné tiskárny. Tedy něco, co umí aspoň základní slušně vypadající sazbu a zlom, co umí pěkné vzorce, zná typografická pravidla, umí pracovat s fonty (např. slitky a proklady Wordu fakt nejdou), složitější logickou strukturou dokumentu atd.
Samozřejmě netrvám na tom, že by musely suplovat profesionální DTP programy, ale aspoň se jim v tomto směru trochu přiblížit, namísto dělání děsně cool duhových a skleněných tlačítek. Třeba něco jako TeX s komforním GUI a podporou šablon. Nevěřím, že by na to vývojový tým MS neměl, jen asi bude problém v tom, že svou energii a peníze vynakládají špatným směrem - do efektu, nikoliv kvality výstupu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ATom  |  21. 02. 2006 18:32

Přesně to si myslím i já a myslím, že by to prospělo hlavně sekretářkám a jiným zaměstnancům na úradech. Kdyby prostě šlo zakázat měnit písmo, barvy, velikost písma, ale nutilo je to vybrat pro nadpis styl nadpis, pro citovaný text citovaný text. Pak by šel jakýkoliv text napsaný jakýmkoliv zaměstnancem firmy spojit s jakýmkoliv jiným dokumentem a profesionálně vytisknout dle aktuálního image firmy. Ještě lepší by bylo, aby vástupem bylo čisté a na sémantiku orientované XML, ke kterému by si firma dodala jen svou šablonu podle které by se to během psaní formátovalo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
--==[FReeZ]==--  |  19. 04. 2006 01:26

Zcela souhlasim s Bochi, Microsoft vylepsuje svuj software tim smerem, aby jej zacalo pouzivat maximum lidi. Na nas co uz jeho software pouzivat umime se zcela kasle, nevidim nove funkce v novem softwaru od Microsoftu, vidim pouze zjednoduseni a osizovani funkci stavajicich.

Z tohoto duvodu postupne prechazim na Linux, ktery se ubira v urcitych distribucich tim spravnym smerem, tzn. pocita se s tim, se stavajici funkce uz lidi ovladaji a proto se pridavaji funkce nove.

No nevim jak vy ostatni, ale kdo zustane u Microsoftu a jeho softwaru si bude myslet jak tomu perfektne rozumi a kdyz pote uvidi skutecny operacni system a skutecny software pro vyvojare (treba v Linuxu) tak se mu pri nejmensim udela lehce nevolno z toho, kolik let se nechal vodit od Microsoftu za rucicku, kolik let si clovek necha mazat med kolem ust, nez mu dojde ze realita je uplne jina.

Snad jsem dostatecne nastinil svuj nazor a doufam ze si ho spravne vylozi i ten slovak, ktery reagoval na muj predesly post.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
--==[FReeZ]==--  |  31. 12. 2005 07:26

1. Windows Vista je to same jako Windows XP, fakt !
2. Zmenilo se GUI ted jsou to omalovanky, protoze eXPeriment se vydaril, (experiment = Win XP kdo z vas si jeste vzpomene ze to byl codename pro Windows XP ? Ja si to pamatuji eXPeriment = Win XP). Cili vydaril se, vetsina useru touzi po peknem vzhledu, za ktery jsou ochotni prehlednout mnoho nedostatku.
3. Pribyl novy filesystem, ktery je stejne k nicemu, ReiserFS z Linuxu je momentalne nejlepsi FS a jeste k tomu je to Open Source, ale ten stupidni Microsoft si stejne musi napsat svuj FS a vite proc? Aby ponekud zkomplikovat kompatibilitu mezi WXP a Vistou.
4. Microsoftu jde JEN O PRACHY pokud nesouhlasite, jste debilove, Microsoft provedl mnoho vyzkumu a zjistil ze uzivatele jdou dnes hlavne po Vzhledu, je to dano tim, ze vic lidi je blbych a PC nerozumi, mene lidi je chytrych a umi s PC zachazet.
5. Az bude na svete vic PC odborniku nez priblblych lameru paranu a nevim jakeho jeste smeti, teprve potom bude Windows kvalitni, jestli kvalitni v te dobe nebude, tak pujde ke dnu.
Verite ze Microsoft nekdy zkrachuje? Mozna by se to dalo zaridit formou hromadneho atentatu na celou jejich pobocku, ale ze by zkrachovali kvuli sve politice? hhh to neverim ja ani nikdo jiny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KoRn  |  31. 01. 2006 10:26

nepoznam ta, ale z tych par riadkov citim, ze si totalne obmedzeny clovek. O akom atentate tu rozpravas?! Zavidis Billivi prachy?! Pozri sa radsej, kolko dava na charitu a hocijake projekty! Kazdy program nieco stoji. Viem, lebo pracujem tiez pre jednu mamutiu softverovu firmu. Nechces produkt, tak nekupuj a ne-<>-uj! A to, ze firma podporuje peniazmi inych, je len a len na jej ukor.

-okrem toho, ze si EXPERT v pocitacoch, v com si este? Nech vieme, s kym mame do cinenia.... ty chytrak...

Takze SA SPAMATAJ!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
--==[FReeZ]==--  |  31. 12. 2005 07:25

1. Windows Vista je to same jako Windows XP, fakt !
2. Zmenilo se GUI ted jsou to omalovanky, protoze eXPeriment se vydaril, (experiment = Win XP kdo z vas si jeste vzpomene ze to byl codename pro Windows XP ? Ja si to pamatuji eXPeriment = Win XP). Cili vydaril se, vetsina useru touzi po peknem vzhledu, za ktery jsou ochotni prehlednout mnoho nedostatku.
3. Pribyl novy filesystem, ktery je stejne k nicemu, ReiserFS z Linuxu je momentalne nejlepsi FS a jeste k tomu je to Open Source, ale ten stupidni Microsoft si stejne musi napsat svuj FS a vite proc? Aby ponekud zkomplikovat kompatibilitu mezi WXP a Vistou.
4. Microsoftu jde JEN O PRACHY pokud nesouhlasite, jste debilove, Microsoft provedl mnoho vyzkumu a zjistil ze uzivatele jdou dnes hlavne po Vzhledu, je to dano tim, ze vic lidi je blbych a PC nerozumi, mene lidi je chytrych a umi s PC zachazet.
5. Az bude na svete vic PC odborniku nez priblblych lameru paranu a nevim jakeho jeste smeti, teprve potom bude Windows kvalitni, jestli kvalitni v te dobe nebude, tak pujde ke dnu.

Verite ze Microsoft nekdy zkrachuje? Mozna by se to dalo zaridit formou hromadneho atentatu na celou jejich pobocku, ale ze by zkrachovali kvuli sve politice? hhh to neverim ja ani nikdo jiny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  28. 11. 2005 12:28

Zdá se mi, že spousta funkcí není přes std. rozhraní vůbec dostupná. Například jsem hledal tlačítko/nabídku pro tisk s volbou nastavení tiskárny (tedy ne rychlý tisk s default hodnotami) a nikde nic. Ještě že ji pamatuju Ctrl+P....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tark  |  28. 11. 2005 10:45

Dá se tu nastavit vypnutí ClearType?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Olda Bendl  |  26. 11. 2005 11:46

Ahoj, kde se dá to demo nových Office stáhnout? Díky Olda

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
www.fmg.sk  |  26. 11. 2005 23:42

DC++

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zubr  |  28. 11. 2005 13:04

boze lol

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarda  |  25. 11. 2005 12:00

Zajímal by mně MS Outlock a přístup k databázi kontaktů z jiných aplikací (připojení ID kontaktu k mé databázi v účetnictví, ...)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jozka  |  25. 11. 2005 14:25

Co dela Outlock? Zamyka pristup ven?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cicobasket, cicobasket  |  25. 11. 2005 15:54

nebyl uz pristup k databazi kontaktu pres COM rozhrani ? kazdopadne si myslim ze to bude resit(resii) VSTO(Visual Studio Office Tool), jestli zpristupni primo vnitrni databazovy ID to nevim, ale jiste neco podobneho ano, pres neco se to synchornizovat musi....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bob & Bobek  |  25. 11. 2005 10:57

Zajimalo by me, kolik clanku na tohle tema se zive jeste podari sesmolit. Netestuje se nahodou produkt az ve finalni verzi? A jak to vypada s novym skinem Visty?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aleš  |  25. 11. 2005 11:41

No to se budete divit, kolik článků na podobné téma (nejen na Živě) ještě vyjde. Off12 či Vista v nadpisu zaručují vysokou čtenost. Bohužel z velké části to budou články o ničem. Viz tento. Je to pár vět, podepsali se pod to hned tři lidi a našel jste tam snad nějakou zajímavou a/nebo novou informaci? Já ne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vladky  |  25. 11. 2005 10:25

Fakt to vypada jak na mac os Myslim ze grafiku robili prave tyto ludia.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  25. 11. 2005 15:59

Jojo, záhlaví vypadá podobně jako brushed metal, tlačítka -- hlavně ty přepínače (záložky) jsou velice podobné aque a vůbec rozhraní jako celek se podobá programům z mac osu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Samuel Gordon  |  26. 11. 2005 19:26

Jako nejsem zadny velky fanousek MacOS nebo Linux a ani nejsem zaryty odpurce Microsoftu, ale fakt se mi zda, ze se az moc inspiruji u konkurence - konkretne tady ten Mac. Ale i cele Vista jsou dost KDE/MacOS like.... no nevim, ale jako zase si myslim, ze to bude dobry system a Office 12 velky krok kupredu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
koffr, koffr  |  25. 11. 2005 10:10

faktem je, ze graficky to vypadá fakt dobře. ale stejně si to nekoupim

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel Tvrdík  |  25. 11. 2005 09:59

Také by nebylo docela od věci mít možnost selekce více částí textu, než jen jeden souvislý blok. Zkrátka držím nějakou klávesu a označím si myší více bloků textu a mohu provést změnu písma jednou operací. Ušetřilo by to dost času. Office XP nepoužívám, takže nevím jestli tam taková možnost je, ale v 2000 nic takového pokud vím není.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Kuneš, Jan Kuneš  |  25. 11. 2005 10:06

Kombinaci Shift+Ctrl jste už zkoušel?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KoS  |  25. 11. 2005 10:48

S pomoci klavesy Alt a mysi lze navic oznacit i sloupcovou oblast.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
a  |  25. 11. 2005 12:39

tak na word2000 nefunguje ani jedno

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jozka  |  25. 11. 2005 14:24

Sloupcovy blok (alt+mys) ve wordu2000 funguje. I kdyz na sloupcove bloky byla prebornice T602. Fnuk...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  25. 11. 2005 15:25

Nj, copak WordStar-like ovládání. Ctrl+K+B Ctrl+K+K Ctrl+Q+F ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
real name  |  25. 11. 2005 09:34

Pokud označíte nějaký text, v zápětí vyjede u kurzoru myši nabídka s nejčastěji používanými funkcemi pro úpravu textu
da sa to nejako vypnut? alebo sa to deje iba pri oznacovani mysou?
 
Microsoft se zaměřil na oblast, kterou doposud úspěšně (a patrně záměrně) opomíjel – DTP
podla coho autor(i) ziskal tento nazor?
zmenil snad konecne word sposob prace s pismom? (je este stale pri kazdom zobrazenom detaile koniec riadku na inej pozicii?)
z toho co doteraz viem to co sa zmenilo je sposob zobrazovania ponuk zrusenim textovych menu (a kontextovych menu) a roztiahnutim omalovanych toolbarov

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
step  |  25. 11. 2005 08:02

Jo jo. Konečně po 13ti letech Microsoft přišel na to, že Apple a jeho Mac má nejpropracovanější uživatelské prostředí a tak ho opajcoval. Hrozba, že bude Mac OS i na Intelu je dost velká.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel K.  |  25. 11. 2005 17:25

Já myslel, že GUI Microsoft Applům ukradl už dříve....
Pak se zkusil vydat vlastní cestou - a teď se zase vrací a krade u konkurence
Je pravda, že používám MS (tedy nejen), ale Macistům jsem vždycky záviděl to krásné rozhraní Aqua.... Uplynulo pár let - a hle - MS ho má taky (tedy ještě ne tak pěkné)... Kdepak ho asi vzali?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gofry, Gofry  |  16. 02. 2006 16:19

Iste vies aj to, ze Apple si "pozicalo" GUI od Xeroxu, ze?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
www.fmg.sk  |  26. 11. 2005 23:48

Skus MACOSX a vratis sa k Windows, strasne pomale na PC

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ych  |  25. 11. 2005 06:42

Schvalne zkuste zjistit odkud ten vzhled ukradli .... mala napoveda zkuste se mrknout na sazeci programy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
   |  25. 11. 2005 05:59

Důl neukradne, nebo neukrade?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Joker, Joker  |  25. 11. 2005 07:30

???
Dyť to tam je správně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Joker, Joker  |  25. 11. 2005 07:46

dodatek: Teda, až na faktickou přesnost, originál:
"Mladý pane, viděl jste někdy důl? To je díra v zemi, chodby tak a tak. Prosím, důl se může zatopit, zasypat, ale nikdo vám ho nemůže vzít!"

Přece jen ta hra byla napsaná za socialismu a asi by neprošlo kdyby se tam o znárodňování mluvilo jako o krádeži

Ale nakonec je to jen příklad a souvislost s hrou Posel z Liptákova může být čistě náhodná

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Smrtka  |  25. 11. 2005 08:47

CHACHACHACHACHACHA

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AstorLights, AstorLights  |  25. 11. 2005 09:22

Ty se moc nesměj, ten cikán ti tam běhá s nožem v zádech už hezky dlouho...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Smrtka  |  25. 11. 2005 10:11

Toho cikána mi ještě vezmou, to je násilná smrt

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t39  |  25. 11. 2005 11:59

soudruzi, nebylo by lepší tam dát třeba koňskýho handlíře? ti už dneska prakticky vymřeli a nikomu nebude vadit ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
VL  |  25. 11. 2005 12:14

Za socialismu to ještě šlo, ale když jsem viděl novější verzi, tak už je politicky korektní a o cikánovi se tam nemluví.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Smrtka  |  25. 11. 2005 13:35

O kom se tam mluví???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel K.  |  25. 11. 2005 17:23

Fakt? Ty bláho - hlavně že si z tohoto Cimrmani dělali "legraci" v Nejisté sezóně.
Jedni soudruzi vystřídali druhé a Cikán je zase zakázaný? Doufám, že si děláš legraci.... Kdo teď v té hře běhá s kudlou v zádech?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
shrek  |  25. 11. 2005 02:25

Gratuluju k hezké doméně.

Jinak o mně je známé, že na Mirosoftu nenechám nit suchou, ale musím uznat, že ta grafika se mi líbí. Nelíbí se mi defaultní XP, nelíbí se mi moc ani nový vzhled Visty, ale ten nový Office, to je vcelku bomba. Zřejmě slušnej voddíl, měli by je pustit i do sekce Windows.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JirkaV  |  25. 11. 2005 11:19

Mrknete se na http://blogs.msdn.com/jensenh/default.aspx

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
shrek  |  25. 11. 2005 21:37

Díky za odkaz, tohle je opravdu na dlouhé zimní večery. Možná si něco napřed nahraju do PDA, byť bez obrázků.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Brašna  |  25. 11. 2005 01:26

"více průhledný, skleněný, zkrátka IN a v duchu aktuálních trendů"

To je sice fajn, ale pokud to má být naprosto odtržené od GUI hostitelského OS a nemá to dodržovat jeho zvyklosti, tak je to hodně podivné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cowgaR  |  25. 11. 2005 02:05

nuz ono to bude asi tym ze primarnym hostitelskym OS ma byt Vista =) nie 5 rokov(vtedy) stary OS zvany XP

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
NoName  |  25. 11. 2005 07:46

tak to asi ani omylom, GUI by sa malo dodrzovat ale podla tohto offica to bude vyzerat asi tak ze v tvojom krasnom omalovanom Viste si nastavis 2000gui ale office 12 sere na to a ma vsetko omalovane, vo Viste si nastavis ine textury (ak bude mozne teda pravdepodobne hej, nespravia horsie gui ako v XP) a Office 12 zase ignoruje toto nastavenie lebo ma svoje omalovanky.

a co je zle na 5 rokov starom OS?pokial v nom bezia stare aj uplne najnovsie aplikacie tak kde je problem?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Joker, Joker  |  25. 11. 2005 07:59

Co na tom, hlavně že to bude in a cool, ne?

No nekupte to, za dvanáct tisíc

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AstorLights, AstorLights  |  25. 11. 2005 09:20

Hehe, z tebe je přímo cíííítit závist  Ale klid, oni to chlapci do OpenOffice za takovech pět, deset let možná taky dají, pokud ovšem nevyhrajou commandlajňáci a ztučnění textu se bude dělat skrz "+mkbold /line:2 /word 10"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Joker, Joker  |  25. 11. 2005 09:45

Zááávist??? Proboha, jaká závist? Samozřejmě že bych ty Office mohl mít pálené v internvalu 14 dní předtím než se začnou prodávat až měsíc po tom co se začnou prodávat (možnost kupovat si domů legální Office ani neuvažuju, jelikož mám doma dva počítače a ani na jednom z nich nepoužívám kancelářský balík komerčně, v žádném případě nehodlám dát 24 tisíc za licence). Absolutně by pro mě nebyl problém si nainstalovat na počítač pálené Visty a na ně pálené Office... ale otázka zní:
PROČ?

Proč bych to xakru dělal? Mám OpenOffice 2.0, které mi stačí na všechno co dělám. Poloprůhledná "skleněná" okýnka sice na screenshotech vypadají hezky, ale mám takové tušení že po několika dnech by mě to začlo otravovat stejně jako "happy plastic" ve Windows XP.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
von B  |  25. 11. 2005 11:47

přesně tak, nový Oppice a XP mají rádoby vytuněný vzhled ale je to spíš kýč a navíc se mizdá že ergonomika a uživatelská přítulnost jde stále víc dolů

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AstorLights, AstorLights  |  25. 11. 2005 12:06

Závist že v OpenOffice nemáš a ještě dlouho nebudeš mít intuitivní a jednoduché ovládání jako je v Office12

A nezapomeň, že tě NIKDO NENUTÍ si MSO12 kupovat, takže se nečerti

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Havlicek (havlicek@vse.cz)  |  25. 11. 2005 13:03

Hmm.. jen je fakt skoda, ze predchozich X verzi MS vnucoval _UPLNE_JINE_ rozhrani, ktere ve vsech reklamach nazyval jako zcela intuitivni a pruzracnena prvni pohled (coz samozrejme nao omylem nebylo). Nektere z veci, ktere zda se MSO 12 ma mela napr. WordPro a podobne.

No a ted, kdyz konecne vetsina lidi nejak zkousla to totalne blby ovladani stavajicich verzi se to zmeni. Jojo... uz vidim ty nadseny sekretarky. A ja to budu muset podporovat.

H.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kraki  |  27. 11. 2005 11:01

Jeden čas som čítal článok, kde Bill G. kritizoval General Motors, že keby oni dávali na vývoj áut toľko peňazí ako on do Win, tak autá sú ľahučké, super bezpečné a so spotrebou do 2l benzínu, príp vodíka, či na elektrinu.

Samozrejme GM nenechal na seba dlho čakať a uviedol, že keby oni projektovali každé nové auto s úplne iným ovládaním, nikto by ho nekupoval. A ako vrchol drzosti by pokladal, vypínanie auta tlačidlom ŠTART

Bolo tam toho viac, no toto je jadro asi všetkého. Možno ide o marketing. Ľudia radi kupujú nové veci, nie vynovené staré

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kraki  |  27. 11. 2005 11:05

Nakoniec som našiel ten článok tu je link:
http://fun.web2u.cz/modules.php?name=NukeJokes&func=JokeView&jokeid=24

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pietro  |  25. 11. 2005 14:34

No, hlavne, ze SmartSuite ma intuitivnejsie ovladanie ako v MSO 12 uz 9 rokov.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SiNuHeT  |  25. 11. 2005 15:56

Tak běž debatovat na web OpenOffice.org a nemluv o něčem, co nepoužíváš a ani nebudeš

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
www.fmg.sk  |  26. 11. 2005 23:43

Za 3.999 Student

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
J.  |  25. 11. 2005 11:02

"pruhledny, skleneny a in"

Souhlas. My, co mame slabsi pocitac s jeste slabsi grafikou a starym vypalenym monitorem, tak s temito duhovymi omalovankami mame docela problem. Nejhorsi je, ale je to jenom moje domnenka, ze tenhle cool skin ani nepujde vypnout, coz napriklad u WinXP nastesti jde.

Chapu, ze je to pouze muj problem, ale ja zatim stale zustavam u Office97.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
azazel@email.cz  |  25. 11. 2005 12:13

pokud máš starej počítač, tak ti holt nezbyde než používat starý OS
mě to přijde úplně normální

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
www.fmg.sk  |  26. 11. 2005 23:43

To bude vhodne na Windows Vista a 2 GB RAM

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
a  |  25. 11. 2005 12:37

nemas na novy komp, ale 20k za office ti luto dat nieje?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jack O´Trades, Jack O´Trades  |  25. 11. 2005 12:39

Jako s tim se musi pocitat, ze kdyz mas starsi pocitac tak ti na nem nepujde vic veci nez jen nejnovejsi hry. Je pravda, ze je hezka ficura, kdyz je mozny tyhle omalovanky povypinat (jako treba XP - genialni to system - mam PII 450 s 386 RAM a s vypnutejma motivama a jenom s 10 bezicima sluzbama mi to pri praci prijde stejne rychly jako kdyby tam byly 98cky - a to to ani nepada...), ale neda se pradpokladat ze se bude brat az takovej ohled na starsi pocitace. A mimochodem nevidim moc duvodu proc pouzivat Office97 - o tolik narocnejsi snad nejsou a par vyhod se tam opravdu najde - treba jenom synonyma, ktery naprosto zboznuju - pro psani seminarek nutna to vec... Jinak na zminene konfiguraci mam O2003 a naprosto v poho... Jinak obecne mi prijde jako vetsi problem u novych office spis narocnost na rozliseni nez na grafiku, mate s tim nekdo zkusenosti s 1024x768? U wordu sem se omezil na jeden toolbar a dost sem si na to zvyk.

PS: Ti kdoz mate jiz Visty - jak je na tom "povypinatelnost" tech efektu? Ono ma urcite vyhody mit novejsi OS, uz kvuli zaplatam. Da se tam vypnout vsechno narocny na zdoje? (Motivy, indexovani, zbytecne sluzby, ono avizovane prednacitani do RAM, atd.) Takovy to hlavni jadro (ne, nemyslim kernel) by snad nemelo byt o moc narocnejsi nez u XPcek, ne? A mimochodem pokud by nekdo chtel prudit ze pak nema cenu to tam davat, tak ja VIM! Jenom pro zajimavost ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel K.  |  25. 11. 2005 17:19

V Office 97 máš synonyma taky.
Máš ještě nějaký "argument," v čem jsou Office XP/2003 lepší?  Rád si ten "argument" poslechnu!!! Já dodnes žádný nenašel a to s PC dělám denně (krom jiného i jako správce sítě).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jack O´Trades, Jack O´Trades  |  25. 11. 2005 17:46

A) V office je velmi sympaticka funkce, kdy se pres prave tlacitko automaticky zobrazi seznam (pomerne obsahly) synonym. Pri psani textu, u ktereho zalezi na slohu, je to vyborna a snadno dostupna pomucka. To pokud vim v O97 nastavit nejde, stejne tak jako v OOO (pricemz v obou pripadech je pokud vim i ten slovnik o neco chudsi; subjektivne).

B) Proc PROBOHA ten agresivni ton? To mi chces vazne vykladat, ze o 2 generace a 7 let novejsi produkt neni v NICEM lepsi nez O97? Nerikam ze to stoji za ty prachy, ale par "argumentu" by se fakt asi naslo, zeano...

C) Ty brdo, ty fakt delas jako spravce site? To ses teda machr Karle... Ja k PC muzu akorat o vikendu u babicky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lokutus  |  25. 11. 2005 21:46

A. Seznam synonym je pro blbce, kteří se neumí vyjadřovat
B. Tenhle soft je celkově z mého pohledu dost na hovno. V jakékoliv verzi. Neumí to obarvovat syntaxi, nemá to výstupní konzoli, žere to hromadu paměti, jako DTP se nehodí, na klávesnici se to ovládat nedá, jakýkoliv pokus o workflow v rámci organizace funguje způsobem "pošli mi to mejlem franto", zabezpečení neexistuje, centrální storage také ne, ten integrovaný VBS neumí v rámci sítě nic, generuje to příšerné HTML. A kromě toho je to drahý. Co s tím krámem? Na to, abych napsal občas nějaký usraný dopis, zprávu, nebo analýzu, mi fakt stačí alternativy, které jsou zdarma. MS Word je vhodný jako nová hračka pro sekretářky a úředníky, kteří nemají nic na práci a nudí se.
Jediná výhoda je z mého pohledu jeho rozšířenost a podpora OLE. Mohu se na to spolehnout a dělat přes to různé exporty a tiskové sestavy pomocí šablon.
C. Babička si koupila Office za 25 tisíc?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
www.fmg.sk  |  26. 11. 2005 23:46

security vole

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
brouk_0  |  06. 12. 2005 19:09

Ve Vistě to jde všechno vypnout na stejném místě jak v XPéčkách, akorát je tam toho víc. Každopádně když to je vše zapnutý tak jsou to pěkný grafický orgie.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mark  |  25. 11. 2005 01:18

"že chce dát uživatelům šanci, aby své dokumenty trochu více oživili."

Nie, toto radsej nie.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rajo  |  25. 11. 2005 01:43

Proč ne, pokud se konečně zbavíme příšernostri zvané WordArt. Šablony v nových Office jsou opravdu vkusné. Samozřejmě platí všeho s mírou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
czLubos  |  25. 11. 2005 00:51

ad disketa: No bude zajimave, az misto ikonky zobrazujici disketu tam bude ikonka s flashkou:) A chtel bych se zeptat, taky se vam stava, ze kdyz vypnete Excel mozna i jinou komponentu, tak vam to napise ze program vykonal neplatnou operaci? Btw. Standardne je zaskrtnuto, aby se program znovu zapnul, takze se paradoxne po vypnuti zase zapne?:) Je to prvni beta, takze je to pochopitelne ze to nebude 100 procentni, akorat me zajima jestli se vam to nekomu deje taky. Me se to tedy zatim za 2 dny stalo 2x. Tedy stavalo se to vzdy do doby restartu cili kdyz se to stalo poprve tak uz porad. Po restartu to chybu nehazelo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rajo  |  25. 11. 2005 01:03

Já jsem drsnej early-adopter a tak valím Office 12 betu pod Vistou 5231 :o)) A zatím to běží hezky, Tvoje problémy jsem nezaznamenal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
non registered  |  25. 11. 2005 12:04

no ja nevim ale ze zacatku jsem se v tom trochu ztracel, an starym officu jsem byl zvyklej ue ikonky ktery nepotrebuju proste dam do... a misto nich si dam co potrebuju. taky me docela prekvapilo ze se v excelu nejak nemuzu proklikat k vytvoreni grafu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rajo  |  25. 11. 2005 17:45

Záložka Insert, tlačítka Chart. Toť vše.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rasto  |  25. 11. 2005 13:08

Nooo---a dost casto...hlavne outlook, tak som to vyriesil tak, ze som si nechal outlook 2003 a ostatne som nahradil office 12.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rasto  |  25. 11. 2005 19:17

Mozem ta poprosit vyvsetlit, aky restart mas na mysli..pretoze mne error hadze aj po restarte..DAkujem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
czLubos  |  25. 11. 2005 21:04

No myslim to tak, ze kdyz se mi po vypnuti excelu objevi ta hlaska, s neplatnou operaci tak kdyz ho zapnu znova tak ji to hodi po vypnuti opet a zase zapnu a zase ji vyhodi. Ale kdyz zresetuju cely pocitac, tak se ta hlaska nezobrazi. Samozrejme casem kdyz se objevi tak se to stale opakuje. A po resetu zase ok. Snazil jsem se to ted vysvetlit co nejsrozumitelnejs, kdyz ale ono to tak jednoduse vysvetlit nejde:))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cowgaR  |  25. 11. 2005 00:12

Disketa vecne ziva ! Ale vazne, neviem si predstavit logickejsie vyzerajucu ikonku na Save...

office 12 vyzera velmi zaujimavo... ze by konecne ovladanie i pre smrtelnikov?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
elipsoid, elipsoid  |  25. 11. 2005 00:35

ad ikonka: Zatim je to dobry, ale dnesni petilety deti uz disketu treba vubec nevideli, takze se pripravme na vysvetlovani az prijdou s "a strejdo, co je to na ty ikonce?" :)
Ikdyz ono ruznych smetaku, lup apod. je vic.
Jinak novej layout se mi celkem libi, ale jeste jsem nemel prilezitost si na to sahnout, takze nemuzu soudit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fatman, fatman  |  25. 11. 2005 08:10

Když jsem synovci ukázal 8" disketu, kterou si z piety schovávám ve stole, tak málem upad na zem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
apt  |  25. 11. 2005 15:17

Hehe, až mu vysvětlíš kolik se toho na tu disketu vešlo, tak padne podruhý.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
www.fmg.sk  |  26. 11. 2005 23:42

Tomu ver...xixi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
elipsoid, elipsoid  |  25. 11. 2005 18:30

A coz teprv derny stitky. To uz bude pro ne uplny fantasy. Teda ne ze bych je ja pamatoval... :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
shrek  |  25. 11. 2005 22:22

No jo, když se člověk podívá na Futuramu, jak tam vzbouření roboti pálí děrné štítky, asi mu dojde, proč Fox Network stáhnul seriál z oběhu (kromě toho, že udělali autoři opičáka šéfem Fox Network ). Spousta fórků prostě nezasvěceným lidem nedojde. Ale zrovna ta disketa v tom povědomí asi zůstane. Když vidíme obrázek studny s rumpálem, taky víme, o co jde, přestože většina z nás ji nikdy nepoužila a mnoho lidí ji ani nevidělo na vlastní oči.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor