Test: integrované grafiky pro AMD - stačí i na hraní?

Diskuze čtenářů k článku

ra.h@seznam.cz  |  22. 02. 2007 16:08

Nejsem hráč, proto jsem šel do integrované grafiky....
Nevěřil jsem tomu, ale pokud máte dost paměti, zvládne tato deska i DOOM 3 na nízké rozlišení a bez detailů.... za ty prachy bomba... a pořád mám volnej PCI e )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pecko  |  06. 07. 2006 15:12

kdo chce office, javu, video atd si urcite nebude kupovat nejnovejsi athlon, na to staci i P233mhz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  09. 07. 2006 14:31

Jak jiz bylo napsano, karta se da prikoupit i pozdeji. S vymenou procesoru je to daleko horsi (drazsi)...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
venca  |  20. 09. 2007 16:40

Office, java, video na P233. Ok, viděl jsem hodně lidí vytržených z reality, ale tohle, tohle jsem opravdu ještě neviděl. Ovšem, pokud se nebavím o office 97, videu bůhvíjakém nekomprimovaném a v javě napsané kalkulačce. To ale s použitelností má pramálo společného.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fanik  |  04. 07. 2006 19:35

3D Mark 2001 to uz je dnes opravdu trosku mimo ne? pokud se budem bavit o roce 2001-2, tak to uz nejsou starsi hry, ale stare hry... nicmene me celkem prijemne prekvapil vykon v COD a Quake.

Aspon 3D Mark2003 priste...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
adams, adams  |  11. 07. 2006 23:56

k čemu budou výsledky, které se budou lišit o padesát bodů a plácat někde na hranici toho, co ta věc naměří?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladik  |  12. 07. 2006 17:38

Hm, já jsem docela příjemně překvapen, mám neintegrovanou Grafickou kartu NVIDIA GeForce FX5200 se 128-Bit, sběrnicí, a ve hře Return to the Castle Wolfenstein: E.T, tedy asi no já to mám v rozlišení 800x600x32 a s plnými Detaily, bez Anizotropního filtrování a bez Anti-Aliasingu, a mám v této hře asi 35 snímků Pohybuje se to mezi 28 až 40), za vteřinu, takže tipuju, že kdybych přepnul tuhle hru do rozlišení 1024x768x32, s plnými detaily a bez anizotropního filtrování a bez Anti-Aliasingu tak bych měl asi taky průměrně asi těch 28 snímků za vteřinu, to tak odhaduju, jo a procesor mám AMD Sempron 2200+, a 512 MegaBajtů DDR-RAMky běžící na 333 MHz (Efektivně), takže já jsem mile překvapen, no!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Art  |  03. 07. 2006 17:46

A zase ste zabudli na VIA Technologies resp. S3 Graphics. Nekompletny test.

Integrated VIA Chrome9™ IGP
* DirectX® 9.0 engine
* Pixel Shader 2.0
* Dual pixel pipelines
* 128-bit 2D/3D engine
* 250MHz engine clock speed
* Chromotion Video Display Engine
* DuoView™
* all HDTV output formats including 1920x1080p
Optional external PCI Express x16 interface
* VIA K8M890, K8N890, P4M900
* napr. ASUS K8V-VM

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
asty  |  03. 07. 2006 18:33

Velmi spravna pripominka, take bych rad videl vysledky u vyse zminene GK.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Art  |  03. 07. 2006 17:41

Zase nekompletny test.

Integrated VIA Chrome9™ IGP
* DirectX® 9.0 engine
* Pixel Shader 2.0
* Dual pixel pipelines
* 128-bit 2D/3D engine
* 250MHz engine clock speed
* Chromotion Video Display Engine
* DuoView™
* all HDTV output formats including 1920x1080p
Optional external PCI Express x16 interface
* VIA K8M890, K8N890, P4M900
* napr. ASUS K8V-VM a ine...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor